Hey meiden, bij deze even een zwaai van mij... Drukke dag gehad, dus geen tijd om te kletsen. Wbt voeding en gewicht. Vanmorgen moest ik toch bij de dieetiste zijn dus gelijk over gesproken. Zoals zij Jordy zag, zag hij er gewoon goed uit. De hoeveelheid is prima (dit was ook iom de ka), volgens haar schiet hij binnenkort de lengte in en komt het wel weer goed. Ze gaf wel als tip om het bewegen zoveel mogelijk te stimuleren, in de box, zwemmen op buik liggen enz. Nou ik ga snel mijn bedje in, morgen vroeg eruit om te zwemmen Slaap lekker!!!
@ karine wat een boefje die r! @ rica hoop dat het snel beter gaat met je! En balen dat l ook weer s'nschts komt @ eb Thanx voor de tip hebben ze ook andere spenen dan? Hier geen fan van difrax hij wil ze niet Hier prima dag gehad, merkte dat papa er toch ff moeite mee had toen die vanmiddag wegging haha. Kwil volgende week eens 4 flessen gaan proberen en dan de laatste een papfles. Mag ik de flessen overdag ook nog ophogen? Hij krijgt nu 180 + 6 scheppen maar komt eerder om de drie uur dan 4 uur. Is dat wat en dan wat schepjes pap in de laatste fles? Vind et een beetje lastig waar te beginnen hahaha. Slaap lekker allemaal
Hier ook ff snel! Dadelijk naar Disneyland!!! M wilde gisteren om t uur drinken en weigert absoluut de fles, we blijven het proberen maar zo'n drama krijsen, gillen, brullen!!! Vanacht ging t redelijk om 1 uur drinken en nu alleen lig ik al n uur wakker!!!
@Karine whahaha wat een wijs ventje @Daantje geniet nog maar volop meis verlof gaat veel te snel voorbij @Mama05 fijn dat J.airo het ook zo goed doet op het KDV @Rica balen dat je nog steeds niet beter bent. En dan komt L. ook weer in de nacht niet makkelijk. @Linda wel lief van manlief tsja ook voor mannen is het moeilijk hihi @Wapje heel veel plezier in Disney land @ll Mag Davey van me uitslapen doet hij het niet hahahaha oorzaak volle luier nu maar effe in de box zo zijn fles en dan zal hij wel weer willen slapen. het is mooi weer nu als het zo blijft lekker zo gaan wandelen
Rica baken dat je nog ziek bent!! En helpt ook Niet echt als l nachts wakker is!! *digi beterschaps knuffel* Wherona hier ook heerlijk weer straks ook ff wandelen!! Lekker gezond weer!! Wapje heel veel plezier in Disneyland!!!! Ik ben jalours zo mooi daar voel je zelf weer een kind!!! Linda zit precies net als jou heb eergisteren 4 flessen geprobeerd alleen hij kon op kdv niet volhouden ik wacht nig ff en kijk wel wanneer hij het er zelf aan toe heeft denk ik.... En hoe ging de eerst nacht alleen? Rianne wat fijn dat de medicijnen aan slaan!!
@ Wapje leuk euro disney, wil ook binnenkort weer, geniet ervan maar dat lukt wel. @ Rica vervelend dat L weer s nachts komt, hopelijk is dat snel weer over. Hopelijk ben je snel weer beter. @ Pruts vervelend he dat met je dochter, weet hoe het is Heb veel problemen met Naomi, sterkte ermee. Hier ook 4 flessen 180/6 gaat al een tijdje goed. Jesse krijgt ook een papfles, zijn laatste fles is ong 20.30, dat gaat goed en dan om 8.30 de eerste. Maat luier is 3, en de nacht maat 4. Jesse maakt veel geluidjes echt leuk wordt het nu. Gaan jullie groente fruit zelf maken, ik wel we hebben altijd genoeg in huis. Lees mee maar voel me niet geweldig,dus niet altijd puf om te reageren, woensdag naar huisarts dubbele afspraak, even alles bespreken. Woensdag wordt ik geholpen toch wel spannend.
@daantje, ik ben nog niet ongesteld geweest. @karine, die smeerlap. @Rrianne, fijn dat het beter gaat en dat jullie weer lekker kunnen genieten. @wapje veel plezier in disneyland. Hopen dat het weekend beter gaat. Misschien een sprongetje. Maar wel pittig dat ze zovaak komt. @hier, gaat het redelijk. M heeft vanaf dinsdag niet gepoept en ze heeft er enorme last van. Huilen tot krijsen aan toe. Dan bijna een uur lang. Dan gaat het een tijdje goed en daarna weer een huilbui (normaal elke dag soms meerdere keren) Ze is vandaag bij go maar kijken het nog even aan. Anders naar de huisarts. Nu ff pauze. Net gekolfd en ga zo weer aan de slag. Gister een nieuwe bank gekocht. Ben ontzettend benieuwd wanneer hij binnen komt. Spannend . Dames zal weer. Fijne dag.
wapje veel plezier!!! ik wil stiekem wel mee hahaha het is echt heel leuk daar!!!! vandaag huis gedaan...straks de was weer even eruit halen, nieuwe erin pfff... vanacht kwam ze weer, 2 uur!! pff en dan ook nog lachen naar me grrr ... ik hoop echt dat het zo over is die nachterlijke taferelen maarja tis nie anders... ben wel erg moe, moet het alleen doen al een tijdje (paps vroege en nacht- diensten) dus tja tot hoe laat slapen jullie kleintjes???
@Natalie ik wil het ook zelf gaan maken lekker verse groenten en fruit Misschien over heen gelezen hoor maar waar wordt je aan geholpen? @Dolfijnjes wat vervelend dat M. niet kan poepen, is het goed gegaan bij de ha @Rica leuke nieuwe foto . Ik maak Davey nu om 7 uur wakker voor een fles doe ik dat niet dan wordt hij om 8 uur uitschieter 8.30 wakker maar dat gaat volgende week niet als hij naar de KDV gaat. Zo zeg wat een stilte hierzo @Mama05 lekker gewandeld? Hier heerlijk gewandeld in Amsterdammekes met mijn moeder en mijn nichtje. Nu lekker op de bank hangen en wat tv kijken
Hey meiden, ik meld me ook weer even!!! Drukke dag gehad vandaag. Jordy heerlijk gezwommen, heeft onderwater onder een mat door gezwommen Heeft vervolgens de helemiddag geslapen, dus kon ik het een en ander in huis doen Het is hier zeker rustig, denk dat iedereen even moet wennen aan zijn/haar nieuwe drukke leventje.... Ik ga er nu weer vandoor!!! Hoe gaat het bij iedereen met de lijn?
Goedeavond dames, ik ben sinds gisterenmiddag weer weekendje in Belgie bij mijn ouders, dus wel af en toe aan de pc om bij te lezen, maar te weinig tijd om te reageren... Elke wordt hier lekker verwend, en mam heeft lekker wat meer handen vrij dus kan ook lekker wat dingen voor mezelf doen hier, dus we genieten er beide van!! @rica: hier blijft Elke ook snachts wakker worden...moet regelmatig geholpen worden terug in slaap te vallen, fles krijgt ze dan meestal tussen 6 en 7 's ochtends... @wapje: leuk zeg disneyland, veel plezier!! @Meikie: das knap dat ie onder water zwemt, toch een stoere vent die Jordy he ga wat met mijn ouders bankhangen...tot later
Meikie, tip voor poepbroeken: papflessen! Timo heeft vandaag al 5 poepbroeken gehad (1 grote en 4 kleintjes) en gisteren 2 grote. Denk dat zijn darmpjes er eaan moeten wennen...
Hey meiden, @wherona, Ze heeft nog steeds niet gepoept. Vanmiddag ging het al wat beter. Kijk het morgen nog even aan. Zit nu aan iets van rooibosthee wat goed is voor de bv. Dus we zien het wel. Ze laat wel veel scheten. Met opzet even op de buik gelegd (scheelt een heel end) en nog even een lekker warm bad. Heb haar 9 uur gevoed en op bed gelegd. @rica, Ik maak M meestal tussen 7.30 en 8.00 wakker, maar volgens mij kan ze wel langer slapen. Heb haar nu ook eerder op bed gelegd, dus ben benieuwd. @meikie en de rest, over afvallen gesproken. Heb me van de week even gewogen, want mn broeken zakte wat af. Ik was volgens mij 91.7 en nu 89.7. Zomaar 2 kilo kwijt. Dus me so happy Komt vast omdat ik weer aan het werk ben. Hier een redelijke dag gehad. M niet helemaal lekker. Vanavond ging het al een beetje beter geloof ik. Haar nog even in bad gedaan en gevoed. Van het weekend geen plannen dus rustig aan. Ga morgen ff een cake bakken. En maar ff bij de fam. langs. Het is inderdaad rustig, ben ik eens online . Iedereen geniet van hun avondje. Ow ja wij hebben gister een nieuwe bank gekocht. Krijgen deze half maart binnen
ff snel vanaf de phone: 10 hoeraatjes voor de difraxfles! N.oam heeft de fles vandaag helemaal leeggedronken!!! lees jullie zsm bij, maar wou dit geweldige goede nieuws meteen met jullie delen!
Hier alles goed, alleen best druk zeker nu G.ijs ineens besloten heeft om niet zoveel meer te slapen overdag. Leuke dag gehad vriendinnetje op bezoek gehad met haar kids. Zij had haar laatste verlofdag vandaag. Was erg leuk had lekker filet in huis gehaald en stokbrood en ook voor haar dochtertje hagelslag enzo dus was helemaal goed, maar wel minder tijd om bij te kletsen met drie kleine kids. Toen allen haar dochtertje er nog was ging dat wel iets makkelijker haha. Daarna lekker met mijn moeder naar de stad gewandeld nu was het nog mooi weer! Ook lekker bij hun meegegeten. Ons hondje is met mijn man meegegaan naar mijn s ouders (hij is vandaar uit vertrokken naar oostenrijk) dus dat geeft mij wel iets meer vrijheid en gaat ze vast langer wandelen op een dag als hier want een of twee wandelingen met zijn drietjes lukt wel maar niet allemaal en zeker niet als het ook nog slecht weer gaat worden. @mama 05 de eerste nacht alleen is goed gegaan. Vond het wel een beetje spannend. Ik ben namelijk slechthorend en dat is dan in zon situatie best lastig. Heb ook een speciale babyfoon alleen hebben we die meestal niet aan, vaak staat toch de normale babyfoon aan omdat die wat beter reageert op G.ijs en we meestal toch wel alletwee wakker zijn voordat hij wakker is. Voordat de mijne afgaat moet hij toch wel redelijk hard huilen en minimaal 10 seconden achter elkaar. Beetje achterlopende techniek, maar dat is nou eenmaal niet anders. De babyfoon staat aangesloten op een trilwekker die onder mijn kussen ligt voor de mensen die het zich afvragen haha. Kben me nooit echt bewust van mijn handicap ik zie het eigenlijk net hetzelfde als een bril bijvoorbeeld maar ben de afgelopen 3 maanden wel heel vaak geconfronteerd ermee. Ga me nu meer eens klaarmaken voor de volgende nacht. Net nog even the voice kids gekeken had ik opgenomen kon het toch niet afzetten ik was een beetje sceptisch maar vind het erg mooi gemaakt echt zo warm en lief om te zien hoe ze met de kinderen omgaan!
Hier ook een wakker mannetje dankzij de verkoudheid... Dus ook nog even één klein flesje gedaan. Hij slaapt alweer Verder alles goed hier. Leuk jullie reacties op mijn grote boef Ondeugend is hij wel ja.. Hihi Ik las iets over laatste fles / lang slapen: Hier tussen 20.00 en 21.00 de laatste en dan is hij zo'n 11 à 12 uur later weer.... Overdag dus weinig slaap en voor mij weinig eigen-tijd. Ik ga ook weer slapen. Fijn weekend allemaal! X
@Natalie ow dat is een behoorlijke ingreep alvast heel veel sterkte ermee @Vaneke veel plezier in Belgie @Dolfijnjes he wat vervelend weer zeg, hopelijk werkt de rooibosthee. @Guap gelukkig maar voor jullie ook een enorme opluchting @Linda ow dat is inderdaad dan wel wat moeilijker momenteel dan maar je moedergevoel is der ook nog en die is ook erg alert heb ik gemerkt. @Rica arme jij nee sorry ik doe niet meer mee @Karine lastig is dat he als ze zoveel overdag wakker zijn je komt inderdaad nergens aan toe. @ll zo mannetje slaapt momenteel lekker en ik kan dan weer effe pcen grote man is effe zijn auto aan het ophalen (garage) en heeft heel erg lief de boodschappen al gedaan terwijl het eigenlijk mijn beurt was. Voor de rest niet echt veel op de planning staan denk gewoon een lekker rustig weekendje, misschien nog wat wandelen als het weer dat toelaat. Morgen weer wegen ben benieuwd of ik dit keer wel wat meer ben afgevallen.
Hallo allemaal, rustig dagje hier weer. Iedereen lekker buiten geweest? Wij wel, eerst naar de markt, toen een flink rondje over de hei gelopen en op de terugweg de rest van de boodschappen gedaan. Simpel, maar heerlijk dagje gehad. Ben nu wel knock out, mannetje ligt lekker te slapen en we gaan zo koken. We hebben wel geluk gehad met het weer de afgelopen maanden hè? Dat het nu pas koud wordt, nu onze kindjes al een stuk sterker zijn en zichzelf goed warm kunnen houden. Hoe is het met alle moeilijke poepers? Timo blijft veel poepbroeken houden, vandaag ook alweer drie, waarvan één grote. Komt echt door de pap denk ik, daar moeten zijn darmen aan wennen. Ben benieuwd wanneer het weer normaal is. Timo slaapt weer in de puck en slaapt weer net zoveel als een paar weken geleden. Ben helemaal gelukkig. Karine, het is idd heel lastig als ze maar zo weinig slapen overdag. Maar gelukkig wel goede nachten en dat is toch ook wel heel belangrijk. Rica, alweer wat beter? Balen van je nachten! Linda, hebben jullie het nog naar jullie zin zo saampjes? Snap dat de nachten lastiger zijn als je niet zo goed hoort. Maar als hij echt hard huilt, zul je het vast wel horen. Of voelen... Guap, fijn dT de difraxfles goed was! Hoe ging het vandaag? Morgen weer wegen, als ik niet ben aangekomen ben ik tevreden. Heb de hele week niets gesnoept, ga wel vanavond een chocomuffin eten. Lekker!