Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ down under alleen last als ik heel veel en lang sta. En mijn stuitje is nog niet zoals t moet zijn, na sporten wel pijnlijk.

@ linda leuk babynieuws!

@ wherona ook daar babynieuws leuk hoor!

@ zieke meiden gauw beter worden

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne moeilijke keuze lijkt me en het is momenteel ook niet zo heel erg makkelijk om aan een andere baan te komen. Ik zou het vervelend vinden als hij/zij op dezelfde dag als Davey zou worden geboren vindt in de kindertijd moet de jarige alle aandacht krijgen en niet te delen.

@BabyR dat begrijp ik meid ga maar eerst effe lekker goed uitzieken

@Linda gefeliciteerd met het babynieuws ik ben al een tante :D dus wordt een dubbele tante hihi mijn broertje heeft een dochtertje van 2 was een "ongelukje"

Zo heb tot nu toe al 4 poepluiers gehad :$ arts had al gezegd dat het een van de bijwerkingen zou kunnen zijn, maar daar heeft hij niet zoveel last van. Alleen van die nare hoest maar dat begint nu wel een stuk minder te worden gelukkig.

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Zo de 9maandenbeurs zit er ook weer op!!!
    Was super gezellig, alleen na een tijdje werd het super druk. Dus zijn we gegaan
    We hadden alles toch gezien....
    Zit nu op station bijlmer te wachten op de trein en dan hop naar huis!!!

@ Eb, die andere trein reed niet dus toch maar deze weg.....

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Linda, wat leuk. Gefeliciteerd met je schoonzusje.

Wherona, Ja ik snap het. Hopen dat hij/zij idd wat eerder of later komt. Het is idd een moeilijke keus, maar ben hier ooit gaan werken met de intentie; leuk voor nu, maar niet voor jaren! Mijn gevoel zegt dat ik weer terug wil in de zorg.

Meikie, klinkt gezellig!

Zo hier even bijgetankt. L. om 19.15 op bed gedaan en toen zelf er ook lekker in gekropen. Kruip net mijn bedje weer uit...

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, wat vervelend! Hoe laat ben je dan thuis? Ik zit al op de bank met wat te drinken. Heb Timo al zijn speeltjes laten zien en de rammelaar was eerst leuk, maar toen heel hard huilen. Die is nu lekker onderweg naar bed.

9-maandenbeurs was leuk maar druk. Er liepen heel veel ouders met echt pasgeboren baby's rond, zo sneu. Meikie en ik hebben voor onze boys een leuk pakje besteld voor van de zomer bij The Dutch Design Bakery -. Superleuke kleren ook voor jongens met leuke kleurtjes.

Zo, nu even uitpuffen. Tot morgen!

Edit: website, wat een prijzen! Wij hebben dit pakje The Dutch Design Bakery - Artikelen - 381791 romper playsuit voor een tientje gekocht...

6. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    @linda,wherona,allebei gefeliciteerd met het leuke babynieuws !

@zieken,alle zieke kindjes en baby's van harte beterschap !

@down under,hier totaal geen last meer van.
    Het vreemde is dat ik nu na een totaalruptuur veel minder klachten had dan na de eerste bevalling.
    Daar heb ik nog een jaar last van mijn knip van gehad.
    Het enige vervelende waar ik nu nog last van heb is dat ik wel eens ongemerkt wat 'windjes'laat:)

Zo ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
    Morgen er vroeg uit en het word een zware dag.
    Mijn mans oma is afgelopen dinsdag overleden en morgen is de begrafenis.
    Nu maar hopen dat de oudste bij de oppas wilt blijven.
    Sinds de ziekenhuisopname van Nienke wil ze niks anders als dat ik in haar buurt blijf.
    Ze wilt niet naar kdv,niet met papa douchen en niet alleen gaan slapen.
    Een hele dag is het mama.mama.mama.
    Het zal wel weer een fase zijn waar ze doorheen moet maar vermoeiend is het wel.

Dames een fijne avond nog allemaal en tot snel !
    Truste voor straks

7. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Heb alles wel gelezen maar zo geen tijd om te reageren.
    Hier gaat alles goed. We gaan zo in de auto op naar de 9 maanden beurs. Ben benieuwd. Heb er wel ff zin in. Lees dat meikie en eb het leuk hebben gehad. Wij maken er ook een leuk dagje van.

We hebben de kids wel mee. Maar als het niet meer gaat gaan wij ook weer naar huis. Iedereen alvast een goed weekend en lekker genieten van het mooie weer.

Gr. Vanuit hier

8. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Zo... Dit is al het 5de keer dat de afspraak staat dat L bij oma gaat logeren en ik de stad in kan. Heb dus al 4 keer op het laatste moment afgezegd. Nu probeer ik me al de hele week erop in te stellen. Maar wat moet ik nu. Voor de 5de keer afzeggen en mijn moeder en vriend weer teleurstellen. Ik kan het niet, wil niet weg. Maar Jah eens moet de eerste keer zijn.
    Moeilijk moeilijk, kom er niet uit in mijn hoofd.

Had er gewoon ff nodig om het van me af te schrijven. Had nooit verwacht dat deze beslissing zo moeilijk was.

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Meikie en EB fijn dat jullie het leuk vonden op de 9mnd beurs

@Rianne lekker effe bij kunnen slapen zal je wel goed hebben gedaan
    de knoop doorhakken is ook best moeilijk

@Wendy gecondoleerd en sterkte vandaag. En wat vervelend dat de oudste het zo naar heeft ervaart veell met haar erover praten

@Dolfijnjes veel plezier op de 9mndbeurs

@Princess het blijft ook een moeilijk iets je kind achter laten maar denk dat het wel een keer goed is zo en je der toch ook wel aan. Wat heb je uiteindelijk besloten?

@ll wat een heerlijk wandelweertje he ben nog niet buiten geweest hoor moest eerst effe flink soppen maar ga zo wel nog effe lekker wandelen. Fijn weekend

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    het gezellige ochtendje met Wapje & Kids zit er weer op.
    Jordy heeft ene pittig gesprek gevoerd met M. dus nu hopen dat het iets heeft geholpen!!!
    Wapje, nogmaals super bedankt voor het meenemen van de vtech speeltjes!!! En Q. erg bedankt voor het uitproberen van alles :D

@ EB, ik was om 22.45 uur thuis.... Moest eerst 20 minuten wachten op amsterdam bijlmer en toen nog 20 minuten in gouda... Ach we zijn er weer das het belangrijkste ;)
    Zo nog even dat pakje bestellen.....

@ Wendy, gecondoleerd met dit verlies....

@ Wherona, Eb & ik hebben gisteren bedacht dat we van de zomer jou kant op komen!!! Lekker keutelen bij het strand met de jongens :)

@ Dolfijntjes, veel succes met die kleintjes op de beurs. Je kunt wel leuke foto's laten maken van de kids ;)

Nou, ik ga weer. Er wacht nog een berg was op me.....
    Hoe krijgen jullie eigenlijk alle vlekken uit de slabben ed? Hier gebruik ik 3 soorten vlekkenmiddel en dan gaat het aardig hahaha

11. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ dolfijnjes en hoe was het op de 9 mnd beurs?

@ princess moeilijk he maar gewoon gaan, als je eenmaal weg bent is het best wel es even lekker! en even brullen als je weggaat mag best!!

@ wendy sterkte vandaag en gecondoleerd

@ wherona uitgesopt? :)

@ meikie vond t weer gezellig hoor en wat die vtech betreft graag gedaan :)
    Weet niet wat J. gezegd heeft tegen M. maar die scheet net r broek vol haha hoop J. ook vandaag!!
    En Q. vond t ook leuk, die wilde nog een keertje heen, hij was wel bekaf haha
    Die slabbetjes kun je gelijk na t eten in n soppie zetten, Ik heb nog heel veel slabbetjes van de oudste en slabbetjes die ik heb gekregen dus daar poets ik me niet suf op hoor ik neem gewoon goedkope en gooi ze af en toe weg :)

12. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ eb owja in april kom ik de kant van nederhorst uit misschien leuk om elkaar ook eens te ontmoeten?

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    zo goedenavond dames...

deze ochtend gaan zwemmen weer...vandaag was het papa's beurt om te gaan dus mam langs de kant...vond het best lastig af en toe...hij is heel voorzichtig, maar sommige dingen vind ik best nog eng om te doen met haar...doordat het vakantie was kon de glijbaan aan en mocht iedereen die wilde er met de kleine af...ik wilde eerst echt niet dat Piet met haar eraf ging, zwmemjuf me overtuigen dat het echt veilig was (is het ook want ze komen in een groot breed badje van 5 CM diep uit, en de glijbaan is niet supersnel, heb hem zelf ook al gedaan) dus ik janken omdat ik het zo spannend vond...uiteindelijk zijn ze toch gegaan, ging supergoed en Elke had het super naar der zin gehad...

pap vandaag verder naar vrienden waar we altijd spelletjs doen, mam thuis gebleven, even rustig dagje samen met Elke en mams...was erg lekker, dus ik vandaag ff tijd gehad weer ff alles goed bij te lezen en te reageren...straks ff lekker op tijd naar bed, nog ff lekker romkommetje kijken ofzo denk ik hier :D

@EB: wel helemaal doorheen het ziek zijn nu...hoop het voor u van wel, heeft lang genoeg geduurt nu he! :)

@EB en Meikie: leuk dat het gezellig was op de beurs...was het wel leuk om te gaan...wij hebben heir getwijfeld om zondag te gaan, mzit eigenlijk nog te twijfelen...maar zie beetje op tegen de drukte...zouden met Elke gaan met ons 3tjes dan.
    Wat een leuk pakje hebben jullie, en wat verschil in prijs!! pfff...best duur op die website!!

@princes: idd beetje raar dat ze zich tegenspreken, doen waar gij merkt dat L. zich lekker bij voelt toch! :)
    Elke is trouwens "maar" 61 cm en woog laatste keer 6455, dus vind het beetje vremd dat ze over L. zeggen dat ze dan te zwaar is...mij zeiden ze dat ze netjes in het midden van de curve zat...
    Hoop dat N. zich ook weer snel lekker voelt, beetje voor haar manier om afgelopen drukte met ZH enzo te verwerken wss, hoop dat ze snel weer wat rust kan vinden!
    Moeilijk dat het beslissen om alleen weg te gaan nog zo zwaar valt...zou enerzijds zeggen alleen doen als het goed voelt, anderszijds zal het toch altijd drempeltje blijven de eerste keer, dus als ge dan wacht tot dat drempeltje helemaal weg is dan kan dat nog lang duren...enige wat ik kan zeggen is dat het achteraf echt wel lekker is ff wat tijd voor uzelf gehad te hebben, maar das makkelijk gezegd he :)

@meikie: bagger zo'n nacht...wel stoer dat ge dan nog gaat sporten!! Volhoudertje, maar dat geeft vast boel voldoening erna toch??

@meikie en wapje: jullie ook weer gezellig had lees ik...hopen dat J. zijn babbeltje heeft aangeslagen ;)

@wapje: ook stoer hoor dat sporten met die nachten wat gij hebt...hoelang denkt ge de BV nog te blijven doen?? Respect hoor!!

@Rrianne: was heir ook zo idd met 4 flessen...door de dag prima, maar lukte in de nacht ook niet, ook maar altijd deel van de papfles leeg...meestal half uur bezig en dan 2/3e op...hadden paar dagen terug naar 5 flessen gegaan en dan papfles om 23 uur gedaan...leek alsof het dan beter kon hebben dat ze hem niet opdronk...of doet ge nu helemaal geen pap meer??
    prut die familiedingetjes ook he...mijn smoeder is superlief en doet super der best, kan der ook echt tegen zeggen hoe ik wil dat ze het doet als ze komt oppassen maar zeg toch niet alles, wil niet ondankbaar overkomen door bij alles wat ze niet precies doet zoals ik het wil wat te zeggen...als ge gewoon ff wilt klagen zonder dat het "na te lezen" is moogt ge altijd PB'en hoor om te spuien :)

@karine: goed om te lezen dat ie goed gaat...gaan de nachten nu ook nog steeds lekker?

@Rica: pff...ook al weer een baggernacht...is de nachtdienst erna wel beetje gelukt??

@Sandra: stevige kerel wordt T.!! Heeft ie geen last gehad vand e prikjes??
    Wij zoenen hier ook op de mond...maar als ge het niet prettig vind wel iets van zeggen ja, veel staat of valt met hoe ge het brengt idd denk ik ook...

@BabyR: hahaha...moest wel lachen om uw opmerking dat EB u heeft aangestoken :D Ook beterschap, gaat ie al wat beter??

@Wherona: aaah, zielig voor D., is ie door het ergste heen nu al hopelijk!
    Snap idd dat ge liever hebt dat ze wat verder uit elkaar jarig zijn...toch toch leuk om een soort van "eigen verjaardag" te hebben voor de kids he :)

@linda: leuk ook bij jullie babynieuws...grappig idd voor u grootouders...overgrootouders worden en dan erna weer grootouders :D

@Wendy: gecondoleerd

@dolfijnjes: gezellig ook de beurs met vriendinnen, hoe was het??

@meet: wanneer doen we weer eens eentje, Meikie stelde vorige keer voor om te doen met zo'n houtenspeelgoed"party", lijkt me wel een leuk idee...hebben we der al zin in, of nog even wachten??

pffff...stevig berichtje geworden, maar volgens mij wel iedereen gehad. Nu lekker voeten omhoog, koffie derbij en TV aan!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha bange poeperd? Lekker alles van haar af kunnen scheiten ;);)

dus de 9 nd beurs was opzich wel leuk!?? nou mooi, ik vind het zooooooooooo jammer dat ik dat gemist heb zeg!!!

ik heb vandaag inkopen gedaan, voor 13 euro, een nieuw jurkje een nieuwe broek en een nieuwe winterjas voor volgend jaar...nou koopje toch??? er is overal echt veel opruiming zeg!

vaneke wat reageer jij netjes op iedereen zeg, valt me altijd wel op! heeeel leuk! en knap want ik kan dat echt niet hoor... ;) teminste.. ik doe mn best maar ach....

nachtdienst ging wel oke, veeeeel koffie en veeeel WORDFEUD! leuk leuk leuk....jammer dat het snachts veranderd in ene datingsite..als ik lois als achtergrond heb dan haken ze gewoon af of ze vragen ben je man of vrouw..naaaa kom op gewoon spelen zeg! t wordt ook steeds gekker haha
    NOG 1 NACHTJEEEE pfffffff

wendy sterkte :(

15. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    #3415 VanEke, 25 feb 2012
    Laatst bewerkt: 25 feb 2012
    hahaha...Rica...gewoon in kladblok eerst alles zetten, en dan de berichtje na mijn laatste berichtje afgaan...meestal begin ik ook smorgens en is mijn bericht tegen de avond klaar ;)

Hier ook tegen de avond altijd van die rare wordfeud tegenstanders...best irritant zo'n lijstje met spelletjes wat blijven "hangen"...zit gij nu eigenlijk ook in de zorg, dat ge nachtdiensten doet??

zit hier Nick tegen Simon te kijken...vind het wel lachen, kijkt iemand van jullie het ook??

16. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    @VanEke, het gaat inmiddels gelukkig al beter!
    Ohhh jeej haha van de glijbaan?? Denk dat ik dat ook best eng had gevonden hoor, gelukkig dat E het leuk vond! En papa vast ook ;)

@Wordfeud, pffff jullie ook al last van. Ik had laatst iemand die vroeg of ik wel eens een vrouw had gezoend ??!?!?!?! Rare mensen heb je hoor..

@Rica, wat doe je voor werk?

@Meeting, houtenspeelgoed? Dat snap ik niet, leg eens uit haha!

17. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Rica succes met je nachtdienst!

@ vaneke. Pff met n kladblokje zegt ze! Waar haal je de tijd en energie vandaan! Knap hoor ik krijg t ook niet voor mekaar. Wil nog een maand bv geven en dan misschien alleen nog smorgens ofzo ff kijken wat de melkproductie gaat doen als ik afbouw

@ princess jij geeft ook bv toch? Verder nog iemand hier?

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat een rare verhalen en gasten op Wordfeud!! Jakkes....
    Inderdaad niet kletsen/chatten, maar gewoon woorden spelen ;)

Hier gaan de nachten super!! Geen nachtbraker meer voor flessen. Zelfs ik heb al 3 nachten doorgeslapen :D
    Wat een walhalla!!! Hihi

Ik reageer morgen weer op jullie ;)
    Liefs

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Even zwaaien... *ZWAAI* ik verwaarloos jullie een beetje..:)

Wanneer komt er een meeting??????
    Oh en ik kan nog meer WF vriendjes gebruiken :D Ik ben Lelie81 ;)

20. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wapje, leuk als je langskomt! Laat maar weten wanneer. Maandag is mijn vrije dag.

Zometeen lekker dagje op stap met vrienden van ons. Zij hebben een zoontje van een maand jonger dan Timo en net als wij een klassieke VW kever. We gaan toeren naar Katwijk, over het strand lopen met de boys in de draagzak en dan terugtoeren. Leuk!

Deel Deze Pagina