Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    EB, dat klinkt als een heerlijk dagje uit! Veel plezier!!!

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Op Wordfeud ben ik Karmary ;) Gezellig!!

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat weet ik! ;) Je staat al tussen mijn wf vrienden :D

4. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Ff snel reactie want lig heerlijk in bed bij mijn vader!!! Dat is het leukste als we hier zijn hij gaat er uit voor de kids!!! Zodat hij mooi ff alleen met ze zijn!!! Kan mama en papa mooi lekker uitslapen zover als dat kan Hihihi

Wf voeg jullie ook wel ff toe!!

5. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Het is weer lekker druk hier!! Leuk dat we toch allemaal blijven schrijven voor zover we daar tijd voor hebben! Ik merk dat ik toch veel heb aan alle ervaringen!

Thanx voor alle felicitaties we zijn ook erg blij voor ze!! En stiekem ook voor G. zal toch echt een neefje of nichtje voor hem gaan worden dus als we met familie zijn hebben ze elkaar om mee te spelen. En dit kindje gaat vermoedelijk ook een dagje naar mijn moeder toe ook op een dag dat G daar is dus helemaal leuk als ze straks wat ouder zijn.

@ wherona ik zal helaas geen kleertjes opsturen bewaar nu alles voor mijn oom en zijn vriendin

@ Wendy ik heb ook een knip gehad nu Mssn ligt het daar dus aan

@rrianne jij dus ook nog last. Hoe gaat het nu met l en met jezelf?

@ princess wat heb je nu besloten? Is echt goed voor je om er ff tussen uit te gaan

@ lelie zwaai terug!

@ karine yeehh lekker doorslapen

@eb veel plezier vandaag!

@mama oh lekker genieten even!!

Hier gisteren naar onze vrienden in den haag geweest zij hebben 2 zoontjes ook. Heerlijke dag gehad en weer een tas vol kleren voor G.ijs meegekregen echt zow lief want het zusje van onze vriend is ook on verwachting van een jongetje haha maar dat contact is niet zo geloof ik. Wij doen vandaag lekker niks beetje huishouden en genieten van de laatste vakantiedag van mijn man en het met zijn drietjes zijn. Komt dus helemaal goed!

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden,
    @de beurs, was ontzettend druk maar wel leuk. De kinderen hebben hun super goed gedragen. En wat Meikie of EB al zei je ziet heel veel moeders lopen met kinderen die nog niet zo heel oud zijn (paar weken). Nou ik zou dit dus nooit doen zo klein. Ik heb haar eerste looplaarsjes gekocht. Echt zo mooi :D van oxxy en voor de rest nog wat kleine dingen.
    @princess ben je nog weg geweest? Het is wel een aanrader hoor. Het is zo fijn even wat tijd voor je alleen.

@wapje, Ik geef ook nog steeds bv.

@karine, Wat ontzettend fijn dat je nu weer gewone nachten kan draaien. Heerlijk. Maar lekker van genieten en hopen dat het zo blijft.

@waterlelie, heb je toegevoegd hoor (loona87)

@EB, wat een leuk dagje. Leuk met zo’n doel op het oog. Hier een lazy Sunday

@karine, heb je toegevoegd :D

@mama, wat leuk en lekker. Ik mocht vanochtend ook wat langer blijven liggen:D. Manlief is met M naar beneden gegaan en ik kon ff bijslapen.

@hier, we zouden eerst vrienden van ons verhuizen vandaag maar dat hoefde (gelukkig)niet meer. Dus een vrije zondag. In huis is alles al schoon dus een echte lazy Sunday. Gaan zo wel ff naar onze vrienden toe. Ben erg benieuwd hoe het totale plaatje is geworden. Voor de rest weinig.

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wendyw, Sterkte, hoe ging het met N en de oppas?

Dolfijnjes, heb je het leuk gehad op de 9-maanden beurs?

Princess, heeel herkenbaar! Ik heb L. ook nog nooit een x een avond/nacht weg gebracht. Wij hebben nu voor a.s vrijdag een afspraak, maar weet het ook nog steeds niet. Hou nu in mijn achterhoofd, dat ik toch door moet zetten, dat het ons wrsch erg goed zal doen een nachtje flink bijtanken en L. hier ook alleen maar profijt van heeft;)!

Daantje2011, mijn z8 bestelling is binnen. Winterjas is erg gaaf. Geloof dat 86 wel goed moet komen volgend jaar... Jij de boel ook al binnen? En is het naar je zin?

Wherona, ja zulke stappen blijven altijd lastig. Je moet toch van iets oud en vertrouwds weer helemaal in iets nieuws stappen.

Meikie, ik heb tot nu toe de worteltjes laten eten met een rode slab haha. Maar heb nu ook al 2 duren shirts verprutsd met oranje vlekken, dus ik lees mee voor tips!

Rica, heerlijk he die opruiming, moet me ook echt inhouden! Nachtdiensten weer overleefd? Volgens mij zijn we allemala erg benieuwd wat voor werk je doet? Babyr vraagt het ook al:)! Dus komop vertel?

Karine, super dat de nachten zo goed gaan en je al 3 dagen lekker hebt door kunnen slapen.

Eb, geniet ervan. Klinkt erg leuk!

Mam05, heerlijk als opa het even uit handen neemt en jullie kunnen blijven liggen.

Linda, leuk zo'n tas vol kleding? en ook nog naar je zin? Geniet van jullie ltste vakantiedagje.

Waterlelie, hoe is het met S.? En wil het wat met het spreidbroekje?

Vaneke, hihi moest wel een btje lachen om je verhaal van het zwembad, wat kun je dan overbezorgd zijn he?! Jullie nachten gaan ook lekker he? De afgelopen dagen geven wij hem om een uur of 18.00 pap van een bordje, ipv door de fles. En om 22.30 een gewone fles van 200 cc, hij liet het telkens erg veel staan. Tot nu toe gaat dit goed, alleen wil ik van de week weer met een groentehapje beginnen. Heb ook pap met vanille gehaald, kijken of hij dat lekkerder vind. Misschien dat hij het dan wel leeg drinkt in de avond fles. Wat betreft mn smoeder, het is geloof ik nu helemaal uitgepraat. Ze is gister langs geweest, zat huilend op de stoel, heeft haar excuses aangeboden voor haar gedrag de afgelopen weken. Ze was zich er van bewust dat ze niet goed bezig was.
    Erg fijn, weer een stress-factor minder;).

Zo het mega down gevoel begint weer wat weg te ebben:)! Veel samen over gepraat. Conclusie; werk=stress. L. zit al weken in een sprongetje, 'problemen' smoeder zijn uitgepraat en L. slaapt al het hele weekend weer zo goed als door:)! Samen genoten van het weekend. Vandaag druk bezig met onze laatste kamer in huis die nog steeds af moest, zometeen nog een stuk behangen.

8. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!
    Gister dus de begrafenis gehad en gelukkig is het allemaal
    goed gegaan met Jenthe bij de oppas.
    Vandaag lekker uitgeslapen en met zijn 4tjes bijna de hele ochtend heerlijk doorgebracht in bed.
    Vanmiddag nog even bij de '" wagentjes'' wezen kijken.
    Altijd een week na carnaval kun je de praalwagens nog eens bekijken.
    Daarna heerlijk wezen Grieken en zometeen nog even bankhangen
    en weer op tijd naar bed.
    Morgen gaat de wekker weer om half 7.

@meeting,wanneer plannen we er weer eentje ?

@eb,leuke foto's van T op facebook!

@slabbetjes,als ze iets eten wat vervelende plekken kan geven
    krijgen ze van die goedkope slabben van de Ikea aan.
    Gaan de vlekken er niet uit,jammer dan !
    Kosten 3 euro voor 5 stuks.
    KLADD Babyslab - IKEA

9. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Willen jullie ook tegen mij wordfreud spelen... Princess01! :)

Ga morgen op mijn werk even de rest bijlezen want het is meer dan ik dacht.

Wapje, geef geen BV meer. Na het ziekenhuis bezoek moest ik minstens 8 keer per dag kolven om genoeg te hebben voor 3 flessen. Ben dus helaas na 4 maand ermee op moeten houden. Werd me echt teveel zo met werken erbij.

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    #3430 Rica, 26 feb 2012
    Laatst bewerkt: 26 feb 2012
    ik heb jullie toegevoegd op wordfeud maar ik kan niks, ik ga jullie even opslaan onder vrienden, DUS WEL EVEN ACCEPTEREN :) dan kun je hem weer resume doen tot ik dus een nieuwe tel heb :(...ik moet namelijk een nieuwe telefoon! gister was het plons in de wc!!!
    was met mama05 aan het kletsen toen ik hem even op de rand van het bad had neergelegd, ondertussen even wf enzo...en toen ik hem weer even wou pakken was het plons zo de wc in die naast het bad staat!! mama was onschuldig hoor haha alles werkt behalve het knopje van terug gaan...ik blijf dus hangen en moet hem uit zetten en weer aan als ik opnieuw alles wil zien en dan is het nog de vraag of het wil... :(:(:( Hij ligt nu even weer op de kachel..heb nog klein beetje hoop dat hij het nog wat gaat doen anders dan hebben jullie mijn wf wel ;)

ik werk niet in de zorg, maar waar wel zeg ik liever niet zo hier haha...

heb ik nu iedereen gehad met wordfeud??

wendy die slabbes heb ik ook! ze zijn makkelijk om bij oma neer te leggen :)...

11. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @Wendy fijn dat het goed is gegaan bij de oppas weer een zorg minder. Lekker rustig dagje gehad dus vandaag zullen jullie wel wan toe geweest zijn na gisteren

@rica oeps!!!!

Hier ook wordfeud zelfde naam Linda0509

Meeting leuk!!! Ik snap alleen dat houten speelgoed party of zoiets ook niet maar er waren er meer zag ik haha

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @wordfeud...ik speel onder kristelll...

nu werken, straks weer ff reactie!

13. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    voor mij even geen goedemorgen..... Werd wakker met mega hoofdpijn...:( Na een pcm weer terug naar bed en toen bedacht Jordy van laat ik eens vroeg wakker worden en dat was dus 6.30 uur.....
    Nu met hoofdpijn op de bank en Jordy lekker aan het spelen met zijn babygym. Straks lekker met zijn tweetjes terug naat bed denk ik...:)
    Gisteren een drukke dag gehad. Eerst vriendin op visite, ondertussen kwamen schoonouders en vlakvoordat zij weggingen kwamen mijn broertje en schoonzusje.... Uiteindelijk van 11.00 tot 18.00 uur visite gehad....:)

@ Rica, je bent weer lekker bezig hahahaha lig hier helemaal in een deuk :D

@ EB, hoe was je dagje gisteren?

@ Houtenspeelgoedparty, dit is net als een tupperwareparty maar dan met houtenspeelgoed.... ;)

@ Wordfeud, ik heb iedereen toegevoegd volgens mij....

Wij duiken ons bed nog even in!!!
    Tot later!!!

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hè bah meikie, wat vervelend van je hoofdpijn. Hopelijk knap je strak op...eff rusten doet wonderen.

VanEke, werkse vandaag en ik heb je toegevoegd op wf :)

Jou ook Linda0509 :)

Hahaha straks heb ik helemaal geen vrije tijd meer....ben ik alleen maar aan het spelen :D

Eb, erg leuke foto's van jullie dagje uit!

Hier alles ok. Lekker rustig begonnen vandaag. Moet boven nog even stofzuigen en S in bad doen en verder relaxt. Vanmiddag komt wel een aannemer langs voor onze zolder. Die willen we verbouwen. Nu bestaat het uit een grote kamer links (die is af moet alleen nog gestuct worden), midden open wasgedeelte en rechts een loze ruimte. Washok willen we isoleren en afsluiten met daarboven een vliering (we hebben een hele hoge nok dus genoeg ruimte) en rechts willen we ook een complete (slaap)kamer van maken.
    Ik ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk allemaal gaat kosten...:D

Okee, ik ga even koffie drinken en S laten boeren want die doet een beetje moeilijk in de box...

Tot laters

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    :D Nou heb volgens mij bijna iedereen toegevoegd en heb nu een task killer op mn tel, die kan wordfeud dan resetten of weer terug naar begin zetten zeg maar, dan hoef ik mn tel niet uit en aan te doen (wat ik al sniet van plan was haha)...het is nog wel vervelend maar ach wel te doen en ik moet toch even laten zien wie hier de sterkste is onder de wordfeuters ;);) nee hoor maar het is zo verslavend!!

Nou ik ga weer even verder, zometeen werken..

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik ben er nog hoor, maar geef mezelf gewoon de tijd niet.... Sorry!
    Gelukkig heb ik jullie bijna allemaal op fb of Hyves, dus ik volg jullie wel!

Hier alles goed, Xavi slaapt sinds vorige week door.... Alhoewel ik niet te hard wil juichen.... Vanmorgen was het 6u.
    Moet 13/3 weer naar cb, ben benieuwd wat m'n reisje weegt.
    Verder is hij echt bizar braaf.... Belooft wat voor de toekomst???
    Ik heb op m'n werk en ook m'n andere kinderen nooit zo braaf en makkelijk gezien!

We zijn pas een weekje centerparcs geweest, was heerlijk genieten met het hele gezin, lekker gezwommen en gerelaxt!

Hier niet veel last van ziekte gehad, alleen vriendlief en de oudste hebben gespuugd, maar ook van verkoudheid geen sporen, gelukkig!

Verder aan het solliciteren, ben het beu op m'n werk, dus ik kijk een beetje verder. We zullen zien!

Xavi zaterdag eerste keer fruit op, peer. Hij trok ook geen hilarische gezichten, vond het wel lekker volgens mij! Alleen heeft hij dus dan geen zin in de volgende fles, en dan geef ik maar een kwart potje ongeveer!
    Ach, hij trekt dat later wel weer recht.

Theelepel welkom, ik ben op 14/10/11 (5dg overtijd) bevallen van mijn vierde kindje, Xavi. Ik heb een zoon van 9 en een tweeling (jongen-meisje) van 5 met m'n ex en nu dus een mooi mannetje met m'n vriend.... Zooo genieten nu!

Ik ga proberen weer meer mee te lezen en te schrijven hoor!
    Hoop dat alles goed gaat met jullie en als er een meeting is hoor ik het graag!!!

Xxx

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Rica, ikke wf prutsje ;)

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    HEEEEE, Prutsje daar ben je eindelijk weer eens!!!
    Wat goed om te lezen dat alles goed gaat. En jij ook al zo'n makkelijk mannetje.....
    Hier ook hoor, Jordy is zo makkelijk en sinds de fruit heeft hij ook een fles laten staan. Nu al 1,5 weken op 4 flessen en fruit. Hij eet dan ook met gemak een halve peer of banaan op.....
    Wat fijn dat X eindelijk het doorslapen door heeft!!! Hopen dat dit zo goed blijft gaan.....
    Jij ook al op zoek naar ander werk.... Hoor er een hoop hier...:)

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Naam - Start gew. - Doel gew. - Tussenst 29 jan
    Meikie - - - -106,2 - - - - - - 96 - - - - - - - -99,9 = -6,3
    Wherona - - -89,6 - - - - - - -80 - - - - - - - 83,2 = -6,4
    Rica - - - - - 81,2 - - - - - - -70 - - - - - - - 76,5 = -4,7 (12/02)
    Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 102.0 = -3,9
    EB - - - - - - 88 - - - - - - - -80 - - - - - - - 83,4 = -4,6
    BabyR - - - - 80 - - - - - - - 70 - - - - - - - 76,0 = -4,0 (19/02)
    Wapje - - - - 68 - - - - - - - 60 - - - - - - - 64,5 = -3,5
    Guapetona - -93 - - - - - - - 80 - - - - - - - 84,6 = -8,4
    Sandra - - - -100,2 - - - - - 90 - - - - - - - 98,2 = -2,0 (05/02)
    VanEke - - - -103.6 - - - - - 99 - - - - - - 102,7 = -0,9
    DQ - - - - - - 101.3 - - - - - -85 - - - - - - 97,5 = -3,8

Bij deze een update!!!
    Ben zo blij dat ik nu onder de 100kg zit!!!! Hoera Hoera Hoera!!! :D

@ Sandra & Rica, willen jullie nog mee doen met de afvalrace?
    Anders haal ik jullie uit de lijst....;)

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Pruts, leuk om weer wat van je te horen en wat super dat X. het doorslapen heeft ontdekt;)! Leuk op zoek naar een andere baan, wil je wel in de kinderopvang blijven of ga je naar totaal iets anders op zoek?

Hier een lekker dagje, vanmorgen gewerkt, was enorm rustig ivm voorjaarsvakantie, erg gezellig met de paar kids die er waren:). Naar de kapper geweest, weer een kleurtje er in en verder wat huishouden. Nu lui met de beentjes omhoog op de bank.

Deel Deze Pagina