Ongesteld, ik verwacht vanavond weer (pil). Veel tegelijk dus! Wapje, ik vrees dat M de enige is. Of N van Guap? Als ze pap niet lekker vindt dan laat je dat toch gewoon? Wel fijn dat ze fruit eet. Nog een maandje borst en dan fles? Goed dat je het zo lang hebt volgehouden, echt respect hoor! Net Timo wakker gemaakt. Die hadden we om 18 uur in bed gelegd, maar hij was al in zijn 'nachtslaapje' geraakt. Maar moest toch echt nog zijn vierde fles. Nu zit hij te gapen, zo maar lekker weer naar bed en dan hopen op 9 uur morgenochtend...
hoi sjoon! het is hier heel gezellig hoor! er zijn er wel wat afgehaakt maar ook veel bijgekomen de laatste tijd dus dat is wel leuk! jammer dat daar woorden zijn... Hier niet hoor! we kletsen nu al zo lang baby r ik pb je mijn naam wel of je moet babyr heten op wf??? veel ongestelde dames hier dus haha ohjee, beetje prikkelbaar ook? karine kom je mij ook een kopje brengen, lekkerrrrrr hahaha
@ sjoon welkom!! Jammer dat het daar zo loopt hier gelukkig geen sprake van!! Zoals anderen al schrijven lekker relaxed en veel ervaringen uitwisselen ook! RriAnne sterkte met de opa van n Meer is er ff niet blijven hangen sorry Alles gaat ok hier. G was ziek de afgelopen dagen met name woensdag erg hoge koorts donderdag al minder dus vandaag toch maar voor het eerst gaan babyzwemmen. Wat een pret was dat zeg!! We vonden het allemaal erg leuk!! Thanx nog voor jullie lieve reacties ik ben nog steeds best pissed off om het maar zo te zeggen het zakt nog niet echt bij mij, heel langzaam haha wou nu ff dat ik een man was die leggen dingen toch makkelijker naast zich neer vaak Oh en wat typisch hier ook al ongesteld (verwacht ook nuva ring)
Goedemorgen meiden! Bedankt voor het warme welkom. Karine "kende" ik al uit het andere topic!! Zo, ff eten en dan half dagje werken. En dan zit mijn tweede week er weer op! Heerlijk om weer aan het werk te zijn. Is maar voor 16 uur, maar precies genoeg
@ ongesteld: zeker veel meiden tegelijk! Allemaal weer op schema dus?! @ Rrianne: Wat fijn dat hij alles weer oppakt zoals voor het geklungel Heerlijk is het dan weer he?! @ EB: Jeetje.. Lekkere slaapkop is jullie ventje. Na het wakker maken en de fles wel weer gelijk gaan slapen?? @ Rica: De kippensoep was zeker lekker!! Al heeft R.yano er niets van gehad, hij wilde niet Papa wel, die heeft flink geschranst vd soep... Hahaha @ Linda: Fijn dat G weer beter is en dat hij het zwemmen zo leuk vond!! Geweldig om te zien hoe ze ontspannen in het water @ Sjoon: Jeetje, wat vroeg om te werken zeg!! Maar daarna weekend! @ hier: R.yano is weer zo goed als beter. Hoge koorts was dus alles, verder geen rare ziekte verschijnselen en redelijk gewoon gegeten en gedronken... Koorts nu weer weg gelukkig. Vannacht nog wel met hem wakker geweest voor toiletbezoek. Uur later was M.icah wakker omdat hij zo moest hoesten. Gelukkig wel weer na 3x het speentje geven in slaap gevallen. Zo douchen en aankleden, dan de boodschappen Fijn weekend!
goedemorgen dames... net gaan babyzwemmen, was weer superleuk, een andere moeder zei tegen paps dat we zo'n mooi meisje hadden, dus wij weer glunderen in het bad, en Elke vind het superlekker in het water. Deze keer zelf vand e glijbaan gegaan en ging best hard vond ik...moest echt in de bochten wat bijsturen, heb natuurlijk gladder zwembroekje dan paps met zijn short, zal daarwel door komen, die moest zichzelf onderweg echt met zijn handen afzetten...Elke vond het leuk, maar ik toch vooral spannend zou zeggen dat ze nu doodop is maar ligt nu lekker wat te kraaien in bed!! Straks f boodschappen doen en wat opruimen enzo...morgen bezoek van schoonfamilie, gezellig! @Rrianne: grappig om te lezen steeds bij u, u verhaal lijkt steeds zo op het mijne qua ontwikkeling van de kleintje Leuk om te zien he die ontwikkeling op zo'n korte tijd! Sterkte met de opa van N. @EB: wel nog die 9 uur gehaald dan na de fles?? Wil wel kijken of ik wat kan doen hoor voor het organiseren van de volgende meet, mail me de gegevens maar door! @Linda: fijn dat G. weer beter is en leuk he dat zwemmen!! hahahha...wat het naast ons neer leggen betreft knn we idd beter een man zijn @Sjoon: pffft...lekker vroeg, of staat ge gewoon graag op tijd op om alles rustig aan te doen?? Wat doet ge voor werk?? Vraag mr trouwens af of ik al wat verteld had over "ons". Ik ben Kristel, moeder van een mooie dochter Elke, uitgerekend op 16 oktober maar bevallen op 11 oktober met een KS omwille van een stuitligging. nu ff boterham eten en mss ook nog ff terug naar bed, mam is meer moe van het zwemmen als Elke geloof ik
Wapje, hier ook een jongentje wat geloof ik de pap niet erg lekker vind, althans uit de fles. Hij laat elke x de helft van zn fles staan, welke speen er ook op zit. Als hij nu pap krijgt, geef ik het op een bordje, en ik doe half naturel/half vanille. Balen dat M. nog steeds niet doorslaapt en wat EB al zegt echt respect. Ga je BV ook doorzetten als je weer aan het werk bent? EB, en T. tot 9uur geslapen? Linda, dank. Gaaf, lekker wezen zwemmen met zn 3-tjes. Ik wil ook zo graag, maar het babyzwemmen is hier op donderdagochtend, dan werken we beide! Fijn dat G.weer wat opgeknapt is! Karine, fijn dat R. weer opknapt, is al de 2e x in korte tijd toch dat hij ziekig is? Ja heerlijk als het allemaal zo lekker loopt. Echt dubbel-genieten gewoon. Sjoon, werk ze. Het voordeel van het vroege opstaan, is dat je vaak ook lekker vroeg vrij bent. Vaneke, jullie waren vroeg op pad vanmorgen zo te lezen? Wel voor iets leuks. Hihih ja dat doet een moeder altijd goed om te horen hoe mooi haar kindje is. Die glijbaan, ik probeer er elke x een voorstelling van te maken... Klinkt namelijk best eng met zo'n kleintje. Ik moest trouwens ook gelijk denken aan E. Het sprongetje en haar ontwikkelingen. L. doet een paar dagen later precies het zelfde. En de nachten het waren 3 heerlijke nachten, maar is nu tcoh weer een paar x per nacht wakker voor een speentje hahaha. Boefje! Zwemmen, doen jullie dit speciaal op de baby zwemdag zodat het bad lekker warm is? Of ook op gewone dagen?
Rrianne: wij gaan op de babyzwemdag, maar dan is het water niet echt warmer hoor, ondertussen kunnen ze dat ook al wel hebben denk ik als het wat kouder is...anders ff navragen bij uw zwembad of er ook een ander moment "vrij zwemmen" is waar ge met L. dan heen kunt gaan...dan roep ik wel wat oefeningen die wij doen die ge zelf kunt doen
@ Rrianne hier alleen zwemmen op babyzwemles! Volgens mij word ik ook ongi ben benieuwd wat de melkproductie dan gaat doen, als ik genoeg heb ga ik nog ff door
Neeeee, 9 uur niet gehaald. Maar wel 7:45 uur dus niemand hoort mij klagen. Zijn lekker in de weer met de weekendbeslommeringen, dus ga weer even verder. Tot later! Oh, VanEke, ik mail je vanavond. Leuk dat je de organisatie op je wilt nemen.
Hier ook lekker weekend en vandaag alletwee vrij. Wilden lekker gaan wandelen alleen meneer maakt er een potje van qua slaapritme en flessen niet opdrinken. En zo waar hebben wij er ook een paar keer uitgemoeten de afgelopen nachten. Gebeurd ook nooit dus wij vermoeden Mssn toch een sprongetje?? Zou voor het eerst zijn dat we er een herkennen! Hahaha Vanavond verjaardag van mijn vader hoop dat G een beetje meewerkt het is daar altijd erg druk en dat is iets waar hij nog niet echt tegen kan. Laatst ook al bij een verjaardag binnen een half uur naar huis gekund. Gaan wel iets eerder zodat hij niet meteen in dr drukte binnenkomt. Hoop dat het helpt haha Fijn weekend allemaal ik ga weer even verder met strijken
ik ga ook strijken. Al die kleine kleertjes! Net maat 74 er eens bijgepakt en gewassen. Sommige kleren vallen klein, die kan hij nu misschien al aan. Linda, gefeliciteerd met de verjaardag van je vader!
Hey meiden, hier weer even een berichtje van mij!!! Heb alles bijgelezen hoor, maar wat hebben lopen kletsen zeg..... Allereerst Sjoon!!! Welkom hiier. Wij hebben gewoon de gezelligste club van zp, hahaha!!! Ik ben 2 november bevallen van Jordy (was 27 oktober uitgerekend). Dus nu is hij niet meer het enigste novemberkindje hier. Hij was tot op heden wel het jongste kindje hier maar qua ontwikkeling gaat hij zo'n beetje gelijk op met T van EB.... Dat is wel grappig om te merken. @ EB, heb het pakje gekregen. Vond de grootte wel meevallen... Maar van ze zomer lopen ze er beidde leuk bij!!! Had jij dat andere pakje nog besteld? Ik vond hem erg duur eigenlijk.... @ Wapje, het is maar goed dat je tegenwooridg ook wathsapp hebt.... Hahaha @ Rrianne, hier ook alleen zwemmen tijdens de babyzwemuurtjes . Dan is het lekker warm @ Vaneke, misschien heb ik er overheen gelezen. Maar ga jij de meeting organiseren? Als je een datum en locatie weet zal ik eens gaan kijken of ik er zo'n houtenspeelgoedparty bij kan versieren.... O, Jordy is wakker (mag ook wel slaapt al vanaf 13.15 uur....). Tot later!!!
@ linda gefeliciteerd met je vader, is er geen mogelijkheid om m in n andere kamer ofzo te leggen of vind je dat niks? Vervelend is dat he als je ergens heen wil was t druk is m. Reageert er tot nu toe wel goed op. @ eb maat 74! Hier maat 62, 68 meestal te groot en ben nu aan de laatste luiers nr 2 bezig, dan overstappen op nr 3 @ vaneke jij gaat de meeting regelen? Ben benieuwd waar en wanneer! @ Meikie gaat goed he whatsapp haha
Hahaha volgens mij heeft VanEke helemaal niet gezegd dat ze de meeting gaat organiseren??? Hahaha nou bij deze VanEke, jij regelt het Linda, gefeliciteerd met je vader!
Volgens mij wel hoor, of heb ik het verkeerd begrepen, Kristel? Ik mocht de gegevens van vorige keer mailen. Wapje, nog geen 74 hoor, maar wil wel alles schoon en goed bekeken hebben voor het geval er kleine 74 kleertjes bijzitten. Meikie, nee, heb het niet besteld. Veeeeel te duur. Heb het pakje op rompers maat 74-80 gelegd, valt idd wel mee.
Hey hey. Hier vandaag ongie geworden voor de eerste keer met spiraal. Gelukkig bijna geen last van buik krampen. E.lynn is de hele dag aan het huilen, heeft misschien maar anderhalf uur geslapen ofzo bah. Zeer vermoeiend
Zo dat waren weer 3 bladzijden jullie hebben veel gekletst vanaf gisterochtend!! Welkom sjoon gezellig dat je mee kletst!! Ik lees zelf meer mee dan reageren als ik heb bijgelezen dan moet al weer wat doen maar ik ben mama05 ben 7 oktober bevallen van ons derde kindje J.airo ik was 1 okt uitgerekend. Ik ben 34 in Jan geworden (whaaaa als ik zo schrijf jeetje ben ik best wel oud ) Miekie leuk dat je de meeting wil doen ben benieuwd misschien kunnen we een high tea doen is ook erg leuk om te doen!! Qau ontwikkeling denk ik dat alle kleintjes wel gelijk lopen Tenminste wat ik zo lees!!
Ohhhhhhhh hahaha ik dacht dat VanEke alleen maar vroeg waar het de vorige x was gehouden hihi... @Sjoon, vervelend dat ze al de hele dag huilt, hoop dat ze zo lekker slaapt!