Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ sjoon vervelend he zo hele dag huilen. M. Had het op niet zo naar de zin vandaag en mama wa ook sjago dus geen goeie combi!

@ eb ow op die manier je moet idd goed alles op elkaar leggen sommige kleertjes vallen juist groot of kleiner. Hier ook nog neutrale kleertjes vd oudste verder heel weinig in 74

@ meeting wie gaat het nou doen vaneke of meikie? Voor mij hoeft zo'n sjieke omgeving niet hoor, weet niet wie er allemaal heen zouden gaan. Mag ook bij mij thuis ;)

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meeting, Leuk! Wil dit x ook graag mee. Hightea vind ik trouwens ook een erg leuk idee.. Waar hebben jullie het vorige x ook alweer gedaan?

Maat, L. zit nu in 68, soms nog wel wat groot, maar heb het liever iets te groot dan te klein.

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Dat gaat VanEke doen.
    Maar die meeting bij jou lijkt me wel wat hahaha Daar wil ik dan zeker bij zijn :D

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@vaneke, helemaal vergeten te reageren. Ik werk in een supermarkt op de slagerij afdeling. Voor 16 uur en 1 x in de 8 weken de zaterdag ochtend. :)

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja eb leuk dat je het wilt regelen! Ik vond vorige keer ook wel leuke locatie maar leef je uit zou ik zeggen:), misschien naar de macdonalds, kunnen de kleintjes lekker in de ballenbak spelen, en wij hamburgers leren bakken :):)

6. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, nee vaneke regelt het! Ik heb alles opgestuurd van vorige keer. Ben benieuwd...

7. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    goedemorgen dames,

net alle info gelezen van EB betreffende de meet. In de loop van de week stuur ik wat mailtjes rond om een datum te kiezen...op basis daarvan ga ik aan de slag om wat leuks te zoeken...houd jullie niet in om leuke ideeen te roepen hier :)

verder lekker rustig dagje hier vandaag...straks bezoek van schoonfamilie, gisteren al eten gekookt ervoor dus weinig werk meer vandaag...
    Elke heeft geslapen tot 7.30, alleen om 5 en om 6 ff speentje gaan brengen. Nu ligt ze lekker op speelkleed te spelen, grappig om te zien dat ze regelmatig boos wordt als het niet helemaal lukt zoals ze wil :)

mams gaat hier ff aan de koffie om ook wakker te worden :D

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey dames,
    hier een heerlijk ochtendje!!!
    Om 8.00 uur werd Jordy wakker, toen zijn we samen stilletjes uit bed gegaan (papa lekker laten slapen, die had tot laat zitten gamen). Heerlijk samen op de bank gekeuteld en geknuffeld, en na 1,5 uur was meenrtje moe en ging hij weer zijn bed in. Ik op mijn gemak aangekleed (en weer een broek erbij die ik weer aan kan Jippie!!!), en nog wat was opgehangen.
    Hierna Mickey uitgelaten en nu op de bank met een bakkie leut. Zometeen paps wakker maken en dan lekker een broodje gebakkenei met bacon maken. Daarna zal Jordy wel weer een fles lusten en gaan we naar opa zijn verjaardag. Dus weer genoeg te doen vandaag!!!

Jullie nog plannen?
    Vergeten jullie niet te wegen dames? Morgen pas ik de lijst weer aan ;)

9. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Meikie haha zou gezellig zijn he meeting bij mij thuis :) :) hoera voor weer een passende broek! Goed hoor! En gefeliciteerd met opa!

Hier vanmorgen naar zwemles geweest met de kindjes! Fijn dan m. In dezelfde groep zit als de oudste, dus papa kon ook mee. Nu opweg naar de bazaar!

@ Rica haha mac Donalds nou die hamburgers wil ik niet bakken die zijn van piepschuim ofzo haha kindjes in de ballenbak t is zonde :)

10. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Thanx voor felicitaties hebben leuke avond gehad alleen meneer blijft vervelen met zijn flessen en slaapjes gisteren om 8 uur bijna niks op dus toch maar besloten om hem om 11 uur wakker te maken voor een fles alhoewel we daar al weer een klein maandje vanaf waren. Vannacht was hij er om 5, 6 en 7 uur alweer. Speentje terug en manlief heeft het nog gerekt tot kwart voor 8 met de fles. Hoop dat we vandaag toch weer een beetje in een ritme komen haha

Maar ja wij mogen niet klagen als ik jullie verhalen hoor. Is voor het eerst dat wij lopen te rommelen.

Oh wat zou het toch leuk zijn als het ons weer lukt om een meeting te kunnen organiseren op een dag dat veel mensen kunnen!! Ik ben benieuwd!!

Ik ruik wat hier dus tijd om een vieze broek te verschonen en dan beentjes op de bank en voetbal kijken. Fijne dag allemaal

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Elke heeft sinds gisteren door de dag ontzettend last van hangerig en huilerig zijn...als ik haar speen geef of een bijtring is het weer prima, als ze mijn vinger te pakken krijgt duwt ze die ook zelf hele tijd tegen haar onderste tandvlees, dus denk dat het tandjes zijn...er is nog niet echt iets te voelen of te zien verder maar vroeg me eigenlijk af hoelang het duurt eer een tand doorbreekt...gaat dat dan om dagen, of kan dat wel een hele week, of mss zelfs langer duren eer een tand erdoor is??
    Is ze net uit een sprongetje wordt ze heirdoor weer huilerig...hahaha, en mam maar hele dag knuffelen en troosten, rest van het huishouden komt dus weinig van :D

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zoals jullie misschien wel op fb hebben gelezen gaan lelieman en ik eind maart samen voor een week naar Curaçao! We hebben daar een huis vlakbij het strand. Op dat moment is de dochter van mijn moeders partner er ook en kan zij dus ons het eiland laten zien! Het was totaal onverwachts....en mega snel besloten en geboekt:$ en misschien ook wel goed want zoiets plan je niet zomaar. Ook vanwege de meisjes. Die kunnen dan die week bij mijn moeder terecht :) Oh jullie willen niet weten hoe blij ik me voel. Heb zoveel plannen om te gaan doen...en natuurlijk ook lekker niks doen ;)
    Zou dolgraag met dolfijnen willen zwemmen...heb ik altijd al gewild en misschien maken we nooit meer zo'n verre reis dus ik moet er maar gauw van nemen. Lelieman is ook erg enthousiast dat we dit samen doen! Ik hoop dat we elkaar weer een beetje terug kunnen vinden en dat er weer iets moois tussen ons bloeit. Ik heb er wel de vertrouwen in. :)
    Nou en nu het onderwerp vliegen: Vind het mega eng :) 9,5 uur in een cabine zitten....zucht. Tripje naar mijn familie vind ik al heel wat ;) Lastig hè ;) Ik heb begrepen dat drinken gratis is haha kan ik mijn angst iig wegdrinken hihiihi

Het romantisch weekendje Leeuwarden (1 nacht) moet ik cancelen en even kijken of het misschien op een andere dag zou kunnen. (of iemand anders..?) En ach, als dat niet lukt dan jammer....Curaçao vind ik natuurlijk veel leuker.

Oh ik ga maar eens terug wordfeudten dat heb ik al lang niet meer gedaan :D
    En draw something is wel grappig maar hoe teken je bijvoorbeeld een Shakira :(:D:D:D:D

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Waterlelie, lekker hoor curacao!
    En dat draw something, ik doe dit sinds gister, ook erg leuk. Maar je moet idd wel heel goed kunnen tekenen voor een shakira of elvis ;)

Hier vanmorgen even naar de dierentuin geweest. Voor c.hiel weer erg leuk.
    Wel makkelijker heen te gaan met een abbo!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja eb, bedoelde ve..vaneke dus, vergissing

Verder weinig nieuws te melden..

15. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden,
    Hier was ik ook weer eens. Het was alweer even terug dat ik hier geweest ben. Maar heb alles bij gelezen maar op de laatste dingen even gereageerd.

@theelepel, wat is dat ontzettend leuk die kangatraining. Dat maakt fitnissen nog eens leuk en je bent ook nog bij/met je kleine.

@sjoon je bent altijd welkom bij de club. Hoe meer dames hoe meer vreugd :D. Ik ben bevallen van m’n dochter M.irthe op 21-10. Ze woog 3660 en was 49 cm lang. Was de 18e uitgerekend. Ook al weer ongesteld. Iedereen inderdaad zowat tegelijk. Ik denk dat het hier nog wel even uitblijft met de bv. Misschien een sprongetje van E?
    @vaneke, als ik je ergens mee kan helpen wil ik dat gerust doen. Misschien dit keer wat langer? Leuk weer een meeting. Heb er nou al zin in. Idd hopen dat nu weer veel meiden kunnen komen. Gezellig.

@EB, netjes toch? Hier gisteravond om ong 10 uur de papfles en werd vanochtend om 8uur wakker. Heerlijk. Daarna nog ff lekker op bedje en het was alweer half 10.

@wapje, spannend ben benieuwd. Hoop dat het meevalt.

@linda, hoe is het gister verder gegaan. Nog een beetje een leuke verjaardag kunnen vieren en wou G al wat beter drinken. Niet fijn dat je er nachts uit moet. Dit kan vreselijk opbreken.

@waterlelie, wat lekker om naar curaçau te gaan. Wel met z’n 2tjes lees ik wel. Nou maar heerlijk van gaan genieten meid. Ik ben jaloers.

@Rrianne, de vorige keer hadden we de meeting in Baarn volgens mij.

@ll, las veel zieke kindjes en moeders hier. Ik geloof dat wij het allemaal al hebben gehad dus wij zijn voorlopig klaar. M is nog wel wat verkouden maar ze heeft er niet zoveel last van.

@hier, heb deze week een drukke maar leuke week gehad. Moest 2x eerder beginnen (is wel minder) op het werk, maar we hebben het allemaal opgered. Voor de rest ben ik veel wezen shoppen. Ik moest veel nieuwe kleren hebben. Maar heb nog niet genoeg. Ben eerst geslaagd voor 2 broeken en 3 t-shirts. Maar kan wel meer bij. Heb heel weinig leuke kleding voor de zomer. Maar moet zeggen dat het me op dit moment erg tegen valt. Voor M ben ik geslaagd voor een witte broek (ja verklaar mezelf ook voor gek) maar is zo mooi en 2 slofjes en een zwembroekje.

Gisterochtend eerst een luie ochtend gehad. Niet veel gedaan. Op een gegeven moment sliepen m’n beide liefsten dus even snel door het huis heen. 3 wasjes gedraaid, bedden verschoond en gezogen. Nou kunnen we wel een paar daagjes vooruit. Gister middag even op stap geweest (was niet ver van je af theelepel, we waren in franeker). Hebben dakdragers gekocht voor de zomer, want dan gaan we met de tent en m’n ouders mee naar frankrijk. Voor de rest even rond gekeken.

Vandaag zijn we vroeg van bed gegaan. Nu we een zwembroekje hadden voor M wou ik ook te zwemmen. Dus m’n vriendin mee met haar vriend en zoontje (2,5 mnd ouder dan M) op naar het zwembad. Hier waren we 9.45. Omgekleed en lekker zwemmen. Dit was een groot succes. Ze vond het helemaal geweldig. En aangezien wij ook zwemmers zijn is het ontzettend leuk. Rond 11 uur uit het water gegaan, want ze werd moe. Voordat ze de jas aan had sliep ze al. Toen om half 1 voeding (vanochtend kwam ze om 8). Vanmiddag even wezen wandelen samen met m’n moeder. En dan zo eten bij so. Nou dat was het wel weer. Ben weer helemaal bij en alweer een heel verhaal.
    Hier nog even een leuke foto van vanochtend.

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Wat een prachtige foto dolfijnjes!

Vandaag is E.lynn lekker rustig, wij dachten ook aan een sprongetje, misschien weer iets ontdekt?? Kunnen ze ook wat onrustig van zijn. Maar gewoon 12 uur gehuild, met maar 2 uur slapen bij elkaar

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ VanEke: leuk dat jij de nieuwe meeting gaat organiseren!!

@ Dolfijnjes: wat een superleuke foto!!

@ Sjoon: balen als ze zoveel huilen hé?! Je wordt er zo moedeloos van...

@ Waterlelie: wauw!! Curaçao!! Heerlijk hoor, hoop dat het jullie weer de "huwelijkskracht" geeft ;)

@ Rica: Wil je ons niet zo in verwarring brengen met je enthousiaste en snelle getyp?!! :p

@ meeting: Heb er nu al zin in, hoop dat we met veel kunnen. En inderdaad iets langer dan de vorige keer :D

Hier heerlijk weekend gehad, niet superveel gedaan, gewoon lekker ;)
    Nu nog even lekker bankhangen, mannetjes liggen beide te slapen.
    Tot morgen!

18. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    #3538 Wapje, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
    @ waterlelie wauw Curaçao mooi hoor! Gaan jullie echt met zn twee? Ik zou t niet kunnen maar is vast wel even lekker zo samen, geniet r lekker van!

@ sjoon leuk dierentuin alleen mijn hubbie houdt niet van beestjes in kooitjes en achter tralies, onze oudste vind t ook zo leuk!

@ dolfijnjes haha wat n scheetje, die had t goed naar de zin in t zwembad zo te zien!

@ karine ook hier even bankhangen, kids ook op bed mama gaat ook zo!

Morgenmiddag naar de dokter voor mn pols/duim fisio kan niks meer voor me doen. Er zit dus een peesontsteking in mn rechterhand. Ofwel Quervin Tijdens de zwangerschap had ik carpale tunnelsyndroom en na de bevalling is dit dus een ontsteking geworden in een hand. Vraag me niet waarom maar na de bevalling en bv periode ontstaat dat. Morgen kijken wat ze er verder aan gaan doen waarschijnlijk eerst spuit erin maar weet niet of dat kan omdat ik nog bv geef.

19. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @ waterlelie wow!!! Dat had ik even gemist op Fb!! Kicke!! Wij zijn er vorig jaar geweest als laatste vakantie samen!! Dus als je nog tips wilt hebben!! Waarschijnlijk weet die dochter ook de leukste dingen te doen daar!!

@ nog steeds een regeldagje hier vandaag hij ligt nu op bed en mama zo ook haha geen goede combi avondje uit, drankje erbij en de volgende dag een kleine man die niet veel wil haha

20. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    *leest mee* .... ;)

Mooie foto dolfijn!
    Balen van je pols wapje.... Collega ook pas aan geopereerd.
    Kristell gaat dus de meeting organiseren! Ben erg benieuwd!
    Lelie, curacao! Geniet ervan. Klinkt erg 'decadent'... Wij hebben daar een huisje ;) Vet Cool!!!

Hier allemaal zwangere collega's en vriendinnen, ik krijg er bijna zelf weer kriebels van! 2lopen op alle dag en vijf voor tweede helft van dit jaar!

Xavi gister om 22.30 laatste fles en om 9u vanmorgen weer!!! Dus vier flessen vandaag.... Ben benieuwd naar de nacht.
    Vanmorgen bijna een vol potje fruit op! Vreetzakje!
    Ik ga flessen en naar m'n bed. See you soon!

Deel Deze Pagina