Ook hier vandaag 4 voedingen. Waarvan de laatste pap. Ook nu ging hij weer helemaal op. Hier is het eerste tandje al zichtbaar hoor. Gister pakte ze m'n vinger en die ging natuurlijk in de mond. Dus zij bijten maar dit deed mij zeer. Dacht een open wondje. Maar nee, dus beter voelen en kijken. En ja hoor tandje te zien en duidelijk voelen (en scherp ook). Ga op bed morgen ochtend weer werken. Trusten
Hey dames!! Ik ben nieuw op het forum en zou graag mee willen kletsen als jullie dat goed vinden, lijkt me gezellig! En dan heb ik ook wat afleiding tijdens het kolven. Ons zoontje is geboren op 31-10-2011! We hebben een Halloween beebje dus! Ik heb jullie berichtjes al beetje gelezen (niet allemaal hoor )! Wat leuk, Lelie dat je naar curaçao gaat zeg! Wij hebben voor we aan kindjes begonnen een rondreis van 6 maanden gemaakt! Dat was wel in Indonesië waar ons manneke ook verwekt is! Dolfijnjes, leuke foto! Wij gaan in april een midweekje naar Centerparcs en ben benieuwd of hij net als ons een waterratje is! Ik denk ook telkens dat er tandjes aan zitten te komen want hij begint echt op onze vingers te bijten de laatste tijd maar voel volgens mij nog niks in zijn mondje hoor. Nou ja, we zullen zien! Ga nog even kolven en dan naar bedje toe want is lange dag geweest! Alvast een fijne week dames! xxx
@Meikie heb me dit keer effe niet gewogen volgende week weer @Linda pfff wat een nacht dan zeg hoop ook dat het ritme weer gauw terug komt voor jullie @VanEke heb ook geen idee hoe lang het kan duren voordat er een tandje komt maar Davey doet dit al 2 weken en zie nog geen tandje of streepje wel voel ik wat bobbeligs hij gebruikt nog steeds zijn bijtring en vingers maar wel al wat minder als voorheen @Waterlelie ow lekker hoor weekje Curaçao de liefde zal daar zeker wel weer opbloeien @Sjoon Welkom hierzo Ik ben op 15 september 2011 bevallen van een zoon Davey hij is 6 weken te vroeg geboren gewicht was helemaal in orde woog 3025 gram en was 48 cm. Hij heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen i.v.m.m vroeg geboorte maar ook omdat hij een behoorlijk hap vruchtwater binnen had gekregen. Waren behoorlijke emotionele weken maar inmiddels al weer een tijdje thuis en het is een heerlijke donder @Dolfijnjes dus je mag nog fijn lekker gaan shoppen altijd leuk, leuk zwemmen wil ik ook gauw doen. Waar gaan jullie heen in Frankrijk? wij gaan ook met de auto naar een plaatsje vlakbij Marseille hebben daar een huisje heb der echt zin in met die kleine @Wapje klinkt allemaal erg pijnlijk hopelijk kunnen ze er gauw wat aan doen @Prutsje als hij gaat doorslapen doet hij het ook wel meteen goed he @LittleAngel83 welkom leuk dat je met ons mee komt kletsen, zou je wat over je bevalling willen vertellen altijd leuk om te lezen. Van mijn bevalling kun je lezen bij Sjoon Zo heb jullie nu allemaal weer zo een beetje gehad. Hier weer een verrot weekend gehad weer buikgriep *zucht* wordt der echt niet goed van. Nu maar een kuurtje pure vitamine C om mijn weerstand effe een boost te geven en hopen dat het dan echt een keer over is allemaal. Davey is weer helemaal hersteld. De laatste tijd komt hij voor zijn 1e fles alweer om 6 uur ook zijn slaapjes worden minder maar wel langer. En hij kan al zo een 10 min zelfstandig zitten. Hij is alweer bijna 6 maanden!
Welkom little angel! Leuk, wij zijn ook pas naar centerparcs geweest! Wel een hele week, met ons hele gezin (ik heb drie kids uit eerdere relatie, zoon van 9, tweeling jongen meisje van 5 en nu mr X van 4,5maand!) was erg genieten in cp. Waar gaan jullie naartoe? Hè bah wherona, buikgriep... Niet leuk! Ik ben sinds m'n zwangerschap aan de floradix, ben het blijven slikken voor m'n weerstand en volgens mij gaat het daardoor wat beter met m'n weerstand! De kids hier weer naar school en Xavi ligt in de kinderwagen te slapen.... In de garage kga m er zo ff uit pakken! Hij was vandaag pas om 7.45 wakker, zo fijn! Laatste fles is ook met nutrix hier hoor, lekker dik bol buikje voor t slapen oh en ook 210 voeding. Dolfijn, ook al een tandje! Wow! Hier nog niet hoor, hij zit wel steeds met alles in zijn mond en kwijlt flink, maar voel of zie nog niks. Over in mond stoppen.... Ik had twee gave shirtjes van xsfeet gekocht, niet goedkoop. Nu stopt Xavi dus ook zijn shirtjes in zijn mond en dus ook de plaatjes. Zie ik van t weekend ineens iets op zijn lippen en in zijn mondje zitten, laat gewoon het plaatje los!!!! Gok dat t niet veel kwaad kan, maar ik ga er wel mee terug!
karine shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Welkom litle angel! Ik denk dat de tandjes hier ook onderweg zijn, heb nu een baby tandenborstel waar ze lekker op kauwt, vind ze heerlijk. krijg zo kraamvisite...ahum beetje laat maarja heb er zin in Ga daarna naar de kapper, het gaat eraf!! heb het vorige keer tot mn schouders geknipt, nu gaan we weer een stukje verder Ben benieuwd!!! draw something is wel leuk, sommige woorden zijn lastig! ik had laatst pee, maar heb geen groen dus kon geen erwtje tekeken dus dan maar een plassend poppetje hihi
he meiden, zo de vakantie is hier voorbij jammer hoor... @meikie...ik weeg volgende week weer...afgelopen week was niet zo goed..rot vakantie ook haha @lelie...woowww naar curacao heerlijk...ben erg jaloers hoor @nieuwe meiden...welkom hier ff vraagje trouwens heb net iets stoms gedaan...ik was appelmoesje aan het maken voor jarey maar het was te dun na pureren dus heb ik er een mango bij gedaan maar toen was het nog dus..dus ik denk doe er een liga bij maar ik met me stomme kop kom er net achter dat dat een liga was vanaf 6 maanden die gebruik ik voor me dochter in een fruithapje, maar jarey heeft dit nu gegeten..zou het heel erg zijn??? hij vod het wel erggg lekker hahha...maar voel me n wel een slechte moeder hoor!!
hier ook een meelezer, vind gewoon geen tijd om mee te kletsen. welkom voor de nieuwe dames, erg gezellig dat jullie komen mee kletsen. Hier is L.ily op 3 oktober geboren met een gewicht van 3760 gr. was 17 oktober uitgeteld dus ze was lekker optijd. wat gaat het allemaal snel he, ze kan alweer van haar rug naar haar buik draaien, en het heeft een dagje geduurd maar ze weet nu ook al wat ze met het armpje moet doen dat telkens in de weg lag. zo leuk om ze zo te zien worstellen in de box. haha!! verder hier ook tandjes die door aan het komen zijn. ze heeft ook ontzettende luieruitslag, zo zielig. Meeting, leuk...
goeiemorgen allemaal! Little angel welkom bij de club! Jij ook bv dus! Kolf je alleen af of drinkt hij ook rechtstreeks? Hier mama van jongetje van 3 en meisje van ruim 5 mnd op 26 september geboren in n paar uurtjes! @ dolfijnjes toch n tandje! @ pruts ik volg je ook op fb goed zo mr x! Nou mevrouwtje m hier nog!!!! @ wherona he bah buikgriep! Het heerst nog steeds hoorde ik! @ Rica succes met je haar! Bij mij was t ooit tot op mn billen heb nu ook kort benieuwd hoe t je gaat bevallen! @ pruts zou je er echt nog n beeb bij willen???? Hier blijft t ook kriebelen. Raar van dat shirt zeg, dat merk is wel supergaaf! Ik heb gister een nickelson kas voor de oudste gekocht zo gaaf is weer helemaal in hier wel grappig.
Goedemorgen!!!! meiden die moeten werken vandaag: werkse! little angel, welkom!!! Kunnen indd tandjes zijn, vaak kwijlen ze dan ook meer. Ik zat me af te vragen, ben ik nou de enige die nog geen fruit en/of groenten geeft??? Ik wacht daar liever nog even mee. Bij E.mma deed ik het wel met 4 maanden. Weet eigenlijk ook niet wat de reden precies is hoor waarom ik daar nog mee wil wachten. Heb ook niet echt het idee dat ze erge honger heeft en toe is aan iets anders Zit overigens nog steeds op 5 voedingen per dag. Prutsje, klinkt ook erg decadent hoor het is het huis van mijn moeders partner en zijn dochter met als doel dat te verhuren. Het huis is al vanaf eind april t/m eind september volgeboekt en kwam dit toch wel erg goed uit om dan te gaan. We hoefden alleen maar onze vlucht te betalen... Okee, ik maar eens de was ophangen en de volgende ronde erin gooien Tot later
@ little angel, welkom bij de club. Altijd leuk als er meiden bijkomen. Onze meid is echt een Waterrat. We zijn zelf zwemmers maar ze vond het helemaal geweldig. @wherona, wij zitten in het plaatsje Savines le lac. Aan het meer lac de serre de poncon. M'n ouders gaan hier al jaren heen en wij zijn er ook al een aantal keren geweest. We gaan wel met de tent. Maar hebben een dakkoffer gekocht. Dus wat niet mee kan gaat bij m'n ouders in de caravan . Kijk er wel naar uit. @pruts ze is er wel vroeg bij hoor. @dq Ik denk dat het wel wat mee valt. En als hij het lekker vond waarom niet. @Princess, we hebben geen luier uitslag gelukkig maar wel hele weke poep en wat huilerig maar voor de rest valt het me mee. @waterlelie, ik geef alleen sinds vrijdag de papfles. En had gister 4 flessen. Maar zit er wel sterk over na te denken om met groente te gaan beginnen. Ook om een gat op te vullen tussen 4 en 8. Ga weer aan het werk ben klaar met kolven.
@ little angel welkom!! Hier op 9-10-11 bevallen van een zoontje was tevens ook de uitgerekende datum. @dq lijkt me dat dat geen kwaad kan toch? Ik zag op Facebook ook andere beebs die ook al een liga koekje vast hadden. En als hij het lekker vond prima toch? Mssn dat hij nog beetje last van darmen krijgt of andere ontlasting maar daar zal het wel bij blijven denk ik. Niet meteen denken dat je slechte moeder bent!! Je bent zelf vers fruit aan het maken dat zegt al genoeg!! Hier weer lekker aan het werk G is op het kdv hoop echt dat het wat beter gaat vandaag is nog niet echt een succes. Misschien is 1 dag in de week nu nog even te weinig voor hem om echt te wennen daar. Nog even geduld hebben dus haha Ben ik echt lastig als ik er van baal dat van de 4 dagen dat hij nu geweest is er 3 keer een invalster is ( iedere keer een andere) of is dit normaal dat er zo vaak anderen staan? Ik ga hem wel al voor vijven ophalen aangezien er dan nog maar een iemand staat op de groep ongeacht hoeveel kindjes er zijn.
Waterlelie: ik wil wel fruit/groente geven, maar mevrouwtje wil het nog niet eten haha. Ook nog op 5 flessen mocht begin feb van cb al naar 4 dus we halen de laatste fles iedere keer met een paar dagen een half uur naar voren.
maar omdat je ook liga's heb vanaf 4 maanden daarom maakte ik me druk daarom..maar goed hij vond het lekker en zo slecht zal het niet zijn denk ik dan...
@ dq Haha oh dat wist ik dan weer niet die krijgt hij Bij ons niet wie is hier dan de slechte moeder? Heeft hij al ergens last van? Ze zeggen dat ze binnen een paar uur al last kunnen krijgen van vast voedsel. Hoop dat het meevalt.
hij heeft het vanmorgen rond kwart over 9 gekregen en slaapt nu lekker dus volgens mij heeft hij er geen last van hahah...ik denk dat het allemaal mee valt...vroeger had je volgen mij maar 1 soort van de liga haha ze veranderen ook alles pff
Dq denk niet dat het zo heel erg is hopelijk krijgt hij er niet te veel last van Waterlelie wat lekker ff na Curaçao mijn vriendin ook net geweest en ook fijn om ff man en vrouw te zijn!!! Wij zijn op huwelijksreis geweest onze dochters waren in ons huis met mijn vader en vriendin!! Als wij belden hadden hun nooit geen tijd voor de tel want ze waren altijd druk met spelen!! Wij geven sinds twee weken groente en sinds 3 dagen fruit maar hij vind alle twee nog helemaal niks voor hem is het ook meer om er aan te wennen!! Dolfijntje mooie foto van het zwemmen Prinses had je L nog na oma gebracht poosje geleden of had je toch afgebeld? Little angel welkom hier leuk dat je mee schrijft ik ben meer een lezer ik kan niet altijd de tijd vinden om te schrijven Ik ben 7/10 bevallen van een zoon naam J.airo hij is ons derde kindje we hebben ook twee dochters van 6 en 3 Linda mmmm dat is wel erg veel 3 verschillende invallers bij ons op kdv hebben ze vaste invallers maar er is een tijd geweest dat er bij ons ook heel er veel anderen waren heb er toen wat van gezegt misschien moet je het gewoon eens vragen!!
Woeha! Timo heeft daarnet voor de eerste keer helemaal zelf op zijn buik gedraaid. Ben zo trots! We waren al weken aan het oefenen en hij kon het wel, maar wilde steeds mijn vinger vasthouden (waar hij vervolgens niets mee deed). Net lag hij met het dochtertje (bijna 1) van een vriendin op het kleed en ineens zie ik ze met z'n tweeën tegelijk op hun buik draaien. Laat ik nou net de camera klaar hebben liggen omdat ik net foto's had gemaakt (ze hadden allebei een spijkertuinpak aan, zo schattig). Alles dus vastgelegd en naar papa gemaild! Little Angel, welkom! Ik ben dus de mama van Timo, geboren op 6 oktober. Lelie, jaloers! Heerlijk naar Curacao, best lastig om je meisjes achter te laten voor een weekje lijkt me, maar genieten saampies! Wat hapjes betreft, als jij het nog niet nodig vindt, vooral nog even mee wachten. Timo had niet meer genoeg aan zijn fles en keek (kijkt) ons het eten van ons bord, als S dat niet heeft, lekker bij flessen houden voorlopig. Linda, vind het ook veel verschillende invallers. Keertje over praten? DQ, maak je niet druk. Wie weet wat wij allemaal binnen hebben gekregen toen we zo klein waren? En wij zijn er ook goed uitgekomen, toch? Princess, wat deed L met die meloen op facebook? Wherona, Davey 10 minuten zelfstandig zitten? Wat knap! Echt zonder steuntje? Ga even lunchen, heb een heerlijk dagje. Van het weekend het hele huis aan kant gebracht, net dus vriendinnetje op visite, Timo lekker in zijn bedje dus eventjes tijd voor mezelf. Ik ben heel gelukkig vandaag!
Naam - Start gew. - Doel gew. - Tussenst 4 maart Meikie - - - -106,2 - - - - - - 96 - - - - - - - -99,2 = -7,0 Wherona - - -89,6 - - - - - - -80 - - - - - - - 83,2 = -6,4 (26/02) Rica - - - - - 81,2 - - - - - - -70 - - - - - - - 76,0 = -5,2 Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 101,8 = -4,1 EB - - - - - - 88 - - - - - - - -80 - - - - - - - 82,3 = -5,7 BabyR - - - - 80 - - - - - - - 70 - - - - - - - 76,0 = -4,0 (19/02) Wapje - - - - 68 - - - - - - - 60 - - - - - - - 67,0 = -1,0 Guapetona - -93 - - - - - - - 80 - - - - - - - 84,1 = -8,9 VanEke - - - -103.6 - - - - - 99 - - - - - - 102,5 = -1,1 DQ - - - - - - 101.3 - - - - - -85 - - - - - - 97,5 = -3,8 (26/02) Zo meiden bij deze weer een update van de lijst!!! Ik zeg we zijn goed bezig!!! Al zijn er wel een hoop afgevallen hoor..... Nieuwe meiden, als jullie ook mee willen doen hoor ik het wel!!!