Sjoon, dat zijn exact dezelfde nachten als hier (heel soms zit er een goede nacht tussen en begint het rond 06.00). Maar over het algemeen ook altijd om 04.00 uur
Dames hoe houden jullie dit vol?? Ik ben naar 5 gebroken nachten al gesloopt ( nou zijn wij ook niks gewend natuurlijk haha) Heb het gisteren aangegeven op het kdv maar we hebben gewoon ff pech en ziekte en vrije dagen, hij was gelukkig wel iets vrolijker en relaxten als de andere keren dus dat was wel fijn.
@rrianne: ja soms idd een hele nacht wat jij zegt... maar een aupair voor de nacht is zeker geen slecht idee
@Pruts lekker he dat doorslapen @Wapje Micah luister eens goed naar ons ga toch lekker slapen snachts dat is echt super lekker hoor doe het maar eens en dan wil je niets anders meer @Dolfijnjes hier hetzelfde St. Chamas aan de Berre l'etang vlakbij Marseille schoonouders hebben daar al jaren een huisje en ben der ook al regelmatig geweest geen luxe ofzo hoor gewoon lekker. @Linda bij ons kdv zijn er 3 vaste leidsters en 1 invaller in geval dat en er zijn altijd 2 leidsters aanwezig tot 8 kindjes als der meer zijn dan 3 leidsters @EB wat goed van Timo, Ja Davey zit al zonder steuntje niet normaal he maar doe het niet zo vaak volgens mij niet goed voor zijn rug. Dat kan Davey dan weer wel maar rollen doet hij niet hahahha @LittleAngel jeetje wat een tijd zeg 9 uur Eemhof heeft wel een market dome hoor een erg leuk park is het. @EB ja hier ook zo nu en dan "kneedbaar" ontlasting Fles tijd tot zo
Eb, ik maak op zondag altijd het fruit voor de hele week. zodat ik dit ook mee kan geven naar mijn moeder. en L haar grote broer vondt het grappig om zijn stuk aan zijn zusje te geven. en genieten dat ze deed. zo leuk om te zien. Hier nog steeds goede nachten, ze gaat rond 20:30 naar bed en maak haar wakker om 7:30. alleen om 22:30 wordt ze altijd wakker, helemaal overstuur. dan geef ik haar een knuffel en dan is het weer goed. geen idee wat dit kan zijn, dromen????
Goedemiddag meiden, hier gaat alles weer goed. Gisteren een chaotisch dagje gehad. Aangezien Jordy nu zo makkelijk rolt, willen we hem uit de inbakerdoek hebben. Dus gisteren gaan oefenen met de slaapzak, de eerste 2 slaapjes waren maar een half uur en 's avonds heeft hij helemaal niet geslapen..... Alleen maar huilen huilen huilen. Was ook erg moe. Toen maar uit bed gehaald en het normale programma aangehouden. Douchen met papa dan papfles en hup in bed (in de bakerdoek). Hij sliep als een roosje!!! Vanmorgen lekker wezen zwemmen, hier hebben we weer erg van genoten. Nu ligt hij in zijn slaapzakje te slapen en houd met 1 hand het spijltje van zijn wiegje vast hahaha Ben erg benieuwd hoe hij het gaat volhouden deze keer @ meiden met nachtbrakers..... Ik leef echt mee met jullie, als ik jullie verhalen lees vind ik het af en toe een wonder dat jullie nog rondlopen!!! @ Princess, wie weet zijn het inderdaad dromen. Wel toevallig dat het iedere keer rodn dezelfde tijd is.... @ EB, Jordy is vooral gek van dat speeltje met zuignappen. Deze staat op het blad van zijn stoel dus kan hij lekker mee spelen als hij in zijn stoel zit.... @ Pruts, doe je weer mee met de afvalrace??? Ik ga nog even wat opruimwerk doen, voordat het draakje weer wakker is hahaha
Hoi Meiden, Mag ik me ook bij jullie aanmelden???? Kom van het andere topic oktober 2011 mama's Klets nu ook wel mee in het nieuwe topic dat door 1 van ons is opgericht, maar vind het leuk om jullie te leren kennen! De reden dat ik er weg wil is dat ik me zo aan bepaalde mensen erger en dat is al een tijdje!! Het is er gewoon totaal niet gezellig meer! Dus hoop dat ik gezellig met jullie mee mag doen Zie dat Sjoon zich ook al gemeld heeft! Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Misja, 24 jaar oud en al ruim vier jaar getrouwd!! Heb nooit iets geslikt maar toch raakte ik pas na ruim drie jaar zwanger. Na een onbezorgde zwangerschap van 39 weken + 4 dagen is onze zoon Joël op 1 oktober geboren na een hele vlotte thuisbevalling van 2,5 uur! Begon met het breken van mijn vliezen en na tien minuten had ik weeën! Joël is nu ruim vijf maanden oud en een heerlijk makkelijk mannetje wat je eigenlijk nooit hoort! Drinkt goed, slaapt goed en ja ook al door!! Van 22.00 tot 08.15! Groeit als kool! Heb de eerste drie weken Borstvoeding gegeven, maar door enorme tepelkloven die tot bloedens toe open lagen heb ik daar helaas mee moeten stoppen! Maar de flesvoeding gaat prima! Jammer was het wel aangezien ik hele goede melk had! Verder werk ik zelf 12 uur in de week in de zorg! (straks weer avonddienst) manlief werkt ook onregelmatig, dus oppas buitens huis is bijna niet nodig! Lukt het ons niet om het rond te plannen dan past mijn schoonmoeder op! Als jullie nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel! Ik hoop dat ik mee mag kletsen!
hoi Misja... tuurlijk mag je mee kletsen. gezellig!!! wat een ontzettende leuke naam heeft je zoontje. volgens mij is het hier minder druk dan in het andere topic, maar het is hier wel altijd gezellig. Ik ben moeder van L.ily ze is met 38 weken geboren met ook een hele snelle bevalling.
@princess: dank voor je welkom! Blij dat ik mee mag kletsen van jou! Nu de rest nog! Nou in het andere topic is het dus helemaal niet druk meer! Er zijn er zoveel afgevallen en van een aantal die ik prive spreek via tel of facebook begreep ik dat er een hoop mensen zich ergeren aan wat anderen! O.a. ik dus! Ja wij vinden Joël ook een prachtige naam! Nog steeds geen spijt van! En dat terwijl we een week voor de geboorte ineens op zoek moesten naar een andere naam! Zoontje van vrienden 10 dagen eerder geboren kreeg dezelfde naam als wij bedacht hadden! Deze stond al op ons lijstje! Maar achteraf ben ik zooooooo blij dat hij nu Joël heet! Heerlijk ook een vlotte bevalling! Ik zou het zo weer overdoen!
Hoi hoi, ik hobbel achter de rest uit ons vorige topic aan, mag ik me hier ook melden om mee te kletsen!? Lijkt me gezellig! Heb niet zo heel vaak en veel tijd, maar meelezen doe ik altijd wel! Wat Misja zegt, het vorige topic is niet gezellig meer!! Zal me ook even kort voorstellen: Ik ben 26, heb twee zoons, Jarno en Dinand, werk 20 uur als boekhoudkundig medewerkster op een school! Ben nu ook op mn werk, dus ga snel weer verder
@Misja ook namens mij van harte welkom @gejanne1 ook jij van harte welkom Ik ben op 15-9-11 bevallen van een zoon Davey 6 weekjes te vroeg vliezen in de nacht gebroken om 1.30 en om 12.33 was hij geboren daarna naar couveuse gebracht en daar heeft hij 2 weken gelegen. @ll Davey is vandaag echt een dwarsligger wilt niet in zijn eigen bed slapen alleen maar in de wandelwagen zal wel weer een fase zijn tenminste dat hoop ik dan maar.
Nou.. Wat leuk!!! Hoi hoi voor Misja & Gejanne!! Gezellig dat jullie hier mee komen kletsen!! Leuk te lezen dat alles goed gaat met jullie kids! Hier ook alles goed. Vanmiddag naar CB geweest. M.icah is nu 65.5 cm en 7670 gram! Tot nu nog geen last vd prikjes. Nu over 2 mnd terug, gewone afspraak. Prikjes pas weer over 7 mnd
Thanks Wherona en Karine (jij hebt toch ook nog kort meegekletst in t andere topic!? Volgens mij spelen we nog steeds WF samen Wherona: was wel schrikken waarschijnlijk dat hij zich zo vroeg aandiende!? Fijn dat het goed gaat! Hier had Dinand gisteren ook zijn dag niet, wilde niet slapen, wel lekker bij mama zitten, dus we hebben maar wat meer geknuffeld dan anders Karine: zo, zware jongen of niet!? Ik ga woensdag weer naar het CB, ben benieuwd wat hij weegt!
dank voor jullie hartelijke welkom hier! Kom vanavond of morgen weer lekker reageren! Ga me nu klaar maken om te gaan werken. Heb een avonddienst!
Hoi Oktoberdames! Ik ben ook van dat andere oktobertopic, ik was uitgerekend op 3 oktober maar uiteindelijk ingeleid wegens teveel spanning en bevallen op 21 september. Hopelijk mag ik wel meekletsen . Ik ben dus in dat oktobertopic een beetje uit mijn slof geschoten, jullie kunnen er vanuit gaan dat dat hier niet zal gebeuren . Het was ook wel nodig om daar weg te kunnen denk ik. @elisabetbas hoi (ik hoop dat ik je naam goed schrijf) @Sjoon, misja en gejanne en karine hoooi Hoi allemaal. Ik ben FmT, ooit een worstenbrood tijdens de zwangerschap maar die vielen niet zo lekker meer toen ik was bevallen. Werd zelfs misselijk als ik de naam las . Ik ben 28 jaar oud/jong, ben ontzettend verliefd samen met mijn vriend 34 jaar. 3 jaar lang zonder pil en ineens was ik zwanger. Mijn eerste zwangerschap (jongetje) is niet zo goed afgelopen, door een te korte baarmoedermond plat gelegen 4,5 week en vroegtijdige weeën en daarna is het alsnog fout gegaan bij 25 weken. Zoals ze zeiden we doen niets, deden ze ook niets na de bevalling. Heel erg confronterend om je kindje zo te zien. Uiteindelijk een curratage gehad en een bloedtransfusie omdat ik zoveel bloed was verloren placenta was losgescheurd en ik bleek een dubbele moederkoek te hebben. Tijdens de zwangerschap van Fae natuurlijk veel angst vandaar dat ik ook ingeleid ben omdat ik het echt niet meer trok. Nu heb ik een gezonde dochter Fae ze is een eigenwijs klein meisje en wij zijn zo trots dat wij haar papa en mama mogen zijn.
Nieuwe dames welkom!!! En FmT heftig verhaal en fijn dat alles goed gaat met Fae!! Heb je verhaal als worstenbrood deels meegekregen en respect voor hoe je er tijdens je zwangerschap er doorheen geworsteld hebt. Ik heb ook vrij lang meegelezen in jullie groep maar ben hier actief mee gaan schrijven. Een aantal schrijven ook al meer als een jaar samen hier en in december hebben we een erg gezellige meeting gehad! Er zijn al plannen voor een tweede meeting. Sfeer hier is naar mijn mening relaxed en we hebben veel aan elkaars ervaringen! Ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig hoe en wat in de andere groep. Ik heb zo mijn ideetjes maar heb al lang niet meer meegelezen. Mag uiteraard ook via pb!! En alvast sorry voor mijn nieuwsgierigheid haha Hier op 9-10-11 (tevens uitgerekende datum) bevallen van een zoontje G.ijs. Meneer was een sterrenkijkertje dus een bevalling met alles erop en eraan. Ben net thuis van het werk even met ons hondje wandelen en dan bij mijn ouders eten waar de kleine man inmiddels net op bed ligt. Slaapkop dat moet hij in de nacht doen.
@ welkom nieuwe dames! Ik ben wapje mama van zoontje van 3 en meisje van 26 september M.bevalling goed verlopen binnen n paar uurtjes! Volgens mij was t andere forum niet zo heel gezellig hahahaha