Rrianne: denk dat dat me idd wel hielp, toen ze zei dat ik naar het ZH moest, zag ik echt niet meer zitten. Zat zo lang met weeen om de 5 minuten, tussendoor zat ik echt tegen manlief aan te slapen! Laatste vijf cm had ik in een half uurtje ongeveer en hoefde maar 3 minuten te persen, eitje dus Maar totaal niet vergelijkbaar met de eerste bevalling! Lekker dat je nu ouderschapsverlof kunt opnemen, hoe lang loopt dat ongeveer? O en over de extra voeding: ik ben al rond de 2 1/2 mnd gestopt met 's nachts voeden, is even doorzetten! Denk dat het voor hem ook een soort gewenning is om 's nachts wakker te worden. Al is heen en weer lopen voor een speen ook niet geweldig! Volgens mij is 5 van 200 eigenlijk ook wel max, omdat het anders niet zo goed zou zijn voor de niertjes!? Geef hier trouwens ook al minimaal 2 maanden maar 4 flessen van 210. Hij liet altijd zoveel staan van 5 flessen, deze drinkt hij tenminste allemaal op!
@Rrianne, R komt ook geregeld om 3 uur! Dan probeer ik een speentje maar dat pikt ze maar een half uurtje. Ik maak dan altijd een klein flesje en dan gaat ze altijd weer tevreden slapen. Ik minder dan de ochtendfles, ipv 180 water doe ik 150 water. En dan de volgende ook weer, en dan heeft ze maar 1 schepje meer per dag, vind ik niet zo erg!! Soms laat ze ook wel eens wat staan. Niet zo druk om maken vind ik, gewoon lekker geven als je kindje daar aan toe is. Ik denk altijd zo; ik kan niet bepalen voor mn kind wanneer ze wel of geen honger heeft. Komt vanzelf wel een keer goed dat ze de nacht geen voeding meer wilt. Wat toevallig idd, allebei 24 en 7 jaar samen met onze vriendjes haha! Al trouwplannen?? Princess, vind het ook hilarisch hahahaha
Karine, jaaaaa komt alles goed! Als we maar positief blijven en ik moet zeggen, ik heb momenteel redelijk mijn positiviteit terug gevonden (waauw wat een mooi woord). Eb, jammer. Vol goede moed verder zoeken. Gelukkig heeft hij nog even de tijd. Babyr, aah jammer ben het vergeten. Leek me wel grappig, morgen even terug kijken. Princess, gewoon lekker strak in stoppen, als je het niet vertrouwd en idd miss toch een aerosleep voor je eigen gevoel? Of een 4 seizoensslaapzak? Vaneke, werk ze. hahah ja toen ik mijn berichtje af had, moest ik opeens aan jullie denken. Ja er aan toegeven werkt toch het best en zo weinig mogelijk inplannen op een dag, vind het anders zo frustrerend als ik er niet aan toe kom hahah. Slaapzakje instoppen, zou ik persoonlijk niet doen, tenzij je zeker weet dat hij niet zo strak zit en hij eruit schiet als hij/zij zich omdraait. Ze kunnen zich hierdoor in het ergste geval vastdraaien.
Gejanne, L. krijgt ook al zeker 2,5 maand geen nachtvoeding meer, omdat we niet het idee hadden dat dat oorzaak was van het slapen. Denk nog steeds dat dat de oorzaak niet is, maar het is wel een zoethoudertje, waardoor wij nu ook een btje aan onze slaap komen. Het slapen is over het algemeen prut. Tusen 04.00 en 07.00 begint hij eigenlijk iedere nacht te rommelen. (soms eerder, soms iets later) Vorige week voor het eerst en complete nacht doorgeslapen tot 07.00 uur, helaas was het eenmalig! Babyr, zo heb ik het vandaag ook gedaan. Wou opzich prima, iets meer lijtk mij ook geen probleem. Ben alleen bang dat ik straks met 12 maanden nog een jongentje heb dat graag een flesje drinkt 's nachts. Vind het zo moeilijk om in te schatten of ik dit gedrag uiteindelijk aan leer of hij hier gewoon nu echt behoefte aan heeft. Trouwplannen, haha we hebben ooit gezegd dat we willen trouwen als we 10 jr samen zijn. Nog geen aanzoek gehad, dus we zullen zien. Hahah jullie?
Ok, vervelend joh, dat je geen nachten door kan slapen! (maar dat hebben jullie zelf ook wel geconstateerd ). Je hebt er natuurlijk alles voor over om zelf redelijk te kunnen slapen! En krijgt hij ook is van nutrix?
Hier sliep elynn in de kraamweek al bijna 6 uur door :O Nu hebben we 22:00 tot 7:00/8:00 met laat in de nacht paar keer speen er in doen. Ik werk voor 16 uur op de slagerij in een supermarkt. Vindt het ook wel weer leuk om aan het werk te zijn, even weer iets anders. En over de meeting hier, rond welke tijd wordt ie gehouden?? Misschien kan ik ook wel als jullie dat evt willen natuurlijk!! Haha
Jaaaa karine its alive haha .. poeh t wordt nog druk hier, moet weer even beter opletten want anders raak ik de draad weer kwijt haha... sjoon nou dat weet ik niet hoor, moeten we even gaan overleggen en over tossen, haha tuurlijk is gezellig ja! snachts flesje is heeeeeeeeeeel af en toen , maar dat is anders huilen als dat gezeur om een speen zeg maar.... ze slaapt nu van 9 tot 6, soms 5 maarja ach dat vind ik niet zo erg, dan krijgt ze wel een fles en slaapt ze tot 8 uur weer even verder... trouwen ja wij zijnn nu dus ook 10 jaar samen en wel gevraagd, wordt ws volgend jaar mei... ik twijfel alleen hoe ik het eigeljk nou echt wil hebben. wil ik gewoon met alles erop en eraan of lekker simpel en daarna een weekje weg... en waar! maargoed we gaan daar binnenkort eens wat voor opzoeken... rianne fijn dat je je weer wat beter voelt!!! heb je lekker bij kunnen tanken?? babyr dat is toch ook wel weer wat he die barbie! als ze nu al zulke ruzie's hebben hoe zal dat gaan met gebroken nachten dan ben je lekker prikkelbaar haha! wat een stel zeg, ben benieuwd straks als die kleine er is, gaan ze dan ook met die VRESELIJKE woorden smijten? ik vind haar soms wel lachwekkend dom maar die woordkeuze's nee daar erger ik me dan wel weer kapot aan....
hahaha jeetje er wordt nu echt veel geschreven, vind het wel gezellig hoor. Maar zo kom ik nooit mn bedje in. Gejanne, L. heeft koemelkallergie, we geven Pepti. Sjoon, gezellig! Rica, kan me voorstellen dat dat moeilijk is. Zou ook niet weten hoe en wat ik het wil. Wil er zeker geen duizenden euro's aan besteden, maar wil ook niet even snel op een ochtendje naar het gemeentehuis en that's it! ja wel iets. Afgelopen twee week ging het slapen toch wat beter. Helaas zou L. vrijdag voor het eerst bij opa en oma slapen, zodat we echt een nachtje/ochtend door konden slapen. Maar toen kwam N. zijn opa in eht ziekenhuis te liggen. Ach de nachtje houden we nog tegoed, en stiekem vonden we het ook helemaal niet erg om ons ventje bij ons te houden haha
Dames het is wrl de bedoeling dat we het bij kunnen houden 4 blz pufffffff Nieuwen welkom Rica kun je mij ff whatsapp heb geen 1 nummer meer
Zo ben echt niet geconcentreed, ik lees altijd bij van achter naar voor maar dat werkt hier niet zo haha. Er komt straks een aardige lap tekst van mij. Sorry daarvoor alvast Voor nu wil ik al wel even zeggen dat ik het best sneu vind hoe het daar nu op zijn einde komt. Ik heb er echt wel ff een traan om gelaten want het waren allemaal hele lieve leuke kindjes en je deelt echt een hele lange tijd ook alles met elkaar. Ik heb misschien bewust iets uitgelokt en misschien had ik dat ook niet moeten doen. Maar soms had ik echt het gevoel dat zij hetzelfde dacht over mij als ik over haar, en dat is dat we elkaar niet lagen. Vreemde is dat ik altijd heel aardig tegen haar deed, hielp haar met van alles, vroeg zelfs aan mijn wijkverpleegkundige waar ze terecht kon met haar vragen en die bood zelfs aan dat zij haar mocht bellen met vragen. Het advies wat ik gaf was niet goed (voor mijn gevoel dan, ik denk aan de "ik wil niet in bed slapen tutjesgate"). Ook had ik het gevoel dat zij me gewoon niet serieus nam door domme vragen aan me te stellen, rare smileys bij haar berichten naar mij toe, heel bedenkelijk. Bij haar gaat alles perfect en ik heb altijd wel wat te klagen. Dat was het dan wel zeg maar voor mij dan tenminste ik weet natuurlijk niet wat gejanne prive zegt maar daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar haha . Wat wel even heel belangrijk is, het is geen aanval op haar om wie zij is want dat kan ik niet bepalen door een forum en zeker geen aanval op haar lieve Cristian want dat is een heel schattig kereltje en eigenlijk had ik dat lachebekkie heel graag willen ontmoeten ook al had ik niet die klik met Caatje via dit forum. Ik heb toen gezegd dat ik geen zin meer had om naar de meeting te komen (ik had mijn excuses natuurlijk aankunnen bieden en mezelf alsnog kunnen bedenken en alsnog naar die meeting te gaan). Maar toen ging ineens alles van die meeting prive en via facebook en toen was ik er klaar mee. De eerste meeting waren we met zijn 4en is ook alles via ZP besproken toch? Echt nu ik dit verhaal typ vind ik het eigenlijk best lullig hoe dit allemaal is gelopen. Een volgende keer zou ik het ook heel anders aanpakken. Anderzijds ben ik ook heel blij want nu hoef ik mezelf niet meer te ergeren en hopelijk krijg ik weer zin om te posten op ZP want dat is iets wat ik leuk vond. Sorry voor de lap tekst dames hihi en nog een keer sorry dat sommige zinsdelen niet kloppen dat is iets wat ik heb overgehouden van de zwangerschap. Maar goed ik wil jullie gewoon laten weten dat ik een lief klein mamaatje ben van een lief klein meisje . Nu weer verder met reageren op de meeste, word ook nog een flinke lap tekst haha.
Hallo nieuwe meiden! Welkom welkom! Ben ook wel nieuwsgierig wat er allemaal gebeurd is in t andere topic Hier alles relaxed, ookal post je een poos niks, je bent altijd welkom! Ik ben niet altijd even actief, maar lees wel vaak mee. Ik ben 14 okt bevallen van een zoon, Xavi. Zeer vlotte bevalling gehad. Ik heb nu 4 kids, zoon van 9 (jesper) een tweeling van 5 (merel en Roel) (deze drie met mijn ex) en dan Xavi met mijn vriend waarmee ik alweer 4jr samen ben. M'n oudste is autistisch en woont bij zijn vader, mijn ex. Verder hebben we dus een omgangsregeling zoals de meeste gescheiden ouders. Nog vragen, just ask Heavy verhaal fmt.... Respect hoor! Verder veel voorbij zien komen, maar er is niet veel blijven hangen na m'n werkdag. Ik ga flesje geven aan m'n kleine snotterige mannetje en lekker slapen. Morgen dagje vrij!!! Tot morgen!
Goeiedag zeg... wat een geklets..... Nieuwe dames, welkom hier. Het is een zeer gezellige club hier!!!! En ja jullie zijn wat mij betreft ook welkom bij de meeting!!!! Ik ben 2 nov ( was 27 okt uitgerekend) bevallen van mijn zoontje Jordy. Hij is via keizersnede uiteindelijk geboren aangezien hij er niet uitkon.... Hij was 4400 gram en 54 cm. Het is echt een heerlijk ventje, die by the way al bezet is... hij heeft nl al verkering met m het dochtertje van wapje Nu te moe om verder te reageren. Net een avonddienst gehad en alleen maar lopen rennen..... Slaap lekker allemaal!!!
Lees nu net je reactie over t andere topic, ik begrijp hieruit dat t botste tussen jou en caatje? Zal nog eens kijken morgen of ik wat terug kan lezen Ik hoop trouwens echt dat ik erbij kan zijn op de volgende meeting! Oh fmt, wij zijn hier ook allemaal perfect trouwens.... Ti's maar dat je t weet ( met een heeeele dikke knipoog ) Voor de geïnteresseerden, ik werk ook op een kdv. Wherona, was het trouwens bij jou dat er altijd 2 juffen zijn? En boven de 8 met 3???? Luxe! Of is dat echt een babygroep?
nou eigelijk wel fijn dat je het uitlegt want er waren wat nieuwschierigen hier, we vroegen ons af wat er in dat andere topic gebeurt was aangezien het daar ook eerst ook zo gezellig was en iedereen nu daar wat afstand neemt en hier komt dus het is mij iets duidelijker dat het om 1 persoon gaat? En het is begonnen tussen jullie? Ik heb helemaal over je voorstelberichtje heen gelezen, wat een verhaal ... Ik was ook 3 okt uitgerekent en ben 23 sept bevallen van een meid! Mooie naam Fae trouwens ja mama zal ik doen tot zo
Pruts, dat was bij mij. En het is idd een babygroep tm anderhalf ongeveer. Fmt, dank voor je uitleg. Kan me er wel iets bij voorstellen Ik ga slapen kletstantes! Tot later!
Zo inderdaad veel bijgeschreven zeg!!!! Ik ben blij dat ik niet de enige was die nieuwsgierig was!! Jammer dat het zo gelopen is daar. Wat ik er van meegelezen heb waren jullie best een hechte groep die in ieder geval veel meegemaakt hebben met elkaar de afgelopen maanden. Er zij inderdaad mensen die zich af en toe hier melden en mensen die hier wat actiever zijn. Alles is prima. We hebben ook een babylijst waarin er ook dr lengtes en gewichten van nu bijhouden van de beebs ik meen dat karine deze bij houdt en er is een afvalclubje die als een tierelier gaan overigens!! Daar houdt Mmeikie de lijst van bij. En ook zij er inderdaad een aantal die gezellig bij elkaar op de koffie gaan haha vandaar het koppeltje jordy en m haha @ eb jammer van heg gesprek van m @ wapje je bent zeker niet alleen meer in de nachten vind wel dat het bij jou en Rrianne wel eens klaar mag zijn nu!!! @sjoon Tuurlijk zijn jullie welkom!! Er is volgens mij nog niet echt een periode genoemd. @ gejanne hier 32 uur werkzaam in dienst van een detachering bureau als interimmer. Heb iedere keer andere opdrachten kort of langlopend. Ben nu weer terug bij een oude opdrachtgever dus even op bekend terrein weer aan de slag. @ mama05 dit schrijvende bedenk ik me dat ik gemist heb hoe het met jouw werk is afgelopen? @ Mmeikie filmpje van jordy is cool! @ princess hier in het begin ook gedaan maar nu niet meer nu hij zich helemaal omdraait @dq hoe vond j zijn liga koekje vandaag? @ wherona dat is inderdaad luxe hier 2 op maximaal 9 kinderen van 0 tot 1,5 @ pruts zwaai!!! Jij moet je agenda gewoon driedubbel checken als er datums komen!! Vind wel dat er een datum moet komen waarop jij sowieso kan haha Ik ben vast nog veel vergeten sorry Kga nu lekker slapen
Jeetje wat een geklets hier!!! Nieuwe meisjes, welkom! Is erg gezellig hier En wat er in het andere topic gebeurd is (vond ik trouwens ook niet schokkend ofzo van wat ik heb gelezen...) tja jammer dat het zo gegaan is. Ik hoef het verder allemaal niet te weten hihi Ik lees morgen wel weer wat bij....is nu een beetje laat Truste
Zo, mr x weer flesje op. Zelf miserabel geslapen zeg.... Gelukkig lekker thuis vandaag. Ik werk op een 0-4 groep, wij mogen 12 met z'n 2, en als er 5 baby's zijn onder 1 met z'n 3! Wij mogen ook 1,5u alleen staan met max 12 kids. (regels GGD) en nu t overal slecht gaat moeten wij ook bizar bezuinigen op uren.... Dus wordt t nog zwaarder en gaat de kwaliteit achteruit!!! Niet leuk!!!! Eb balen van het gesprek van M zeg...
goedenmorgen meiden, nieuwe meiden Welkom hier bij de gezellige club @linda....jaa jarey heeft weer zitten smullen van zijn liga @meeting...ga me best doen er dit keer ook bij te zijn... @afvallen...zo ik heb al 2 dagen gesport pff viel niet mee hoor...maandag zumba gedaan voor de tv en gister op de wii fit vandaag ff kijken wat ik ga doen haha... me dochter gaat vanavond voor het eerst mee trainen op voetbal...ik ben zo benieuwd..heb vroeger zelf ook altijd gevoetbald in een meisjesteam dus vind het wel erg leuk dat Quinty het nu ook wilt proberen