Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Meikie: zou idd wel zo prettig zijn als iedereen hem volgt als hij op school zit, zou sneu zijn als hij alleen in een hoekje achter blijft omdat klasgenoten hem niet verstaan. Daarom nu zelf ook maar de stap gezet voor logopedie! En idd die was, dat stopt nooit. Heb me er vanmiddag ook weer mee bezig gehouden :(

Misja: haha, hier moeten we idd weer veel schrijven, maar dat houdt het gezellig toch!?

Sjoon: ik ga mn best doen om mee te kunnen naar de meeting, ligt er aan wanneer natuurlijk, mogelijk zitten we net met het nieuwe huis, maar we wachten af!!

Princess: succes als je morgen weer aan de schoonmaak mag :(

Mama05: is een idee om hier met het afvalclubje mee te doen :) Thanks voor de tip!! En met groente en fruit kan je ook nog even wachten dan hoor, als ze het rond de 6 maanden maar krijgen. Probeer het een weekje later nog eens!

EB: wat een leuke locatie voor een meeting, lekker de ruimte voor de club zelf!!

VanEke: zware baan lijkt me!?

Prutsje: baby's zijn weer zo klein vergeleken met onze kleintjes he, heerlijk om er weer even mee te kunnen knuffelen!!

Linda: wat balen dat je ziek bent, beterschap maar!

Rrianne: het is niet zo zeer een achterstand, want hij praat honderd uit! Ik zelf volg hem ook vrij goed, maar het is meer dat hij verschillende letters niet goed uitspreekt of vervangt door de letter K. Als hij dus een heel verhaal tegen iemand verteld, hoor je constant die K wat afleidt van het verhaal wat hij verteld. Gaan nu oefenen met de letter S, die kan hij uitspreken alleen in combinatie niet! Hopen op een goede nacht voor jullie!

FmT: ik vind het prima om de anderen te hinten, hopelijk snapt Caatje de hint dan :D (klinkt best lullig zo!! :()

Rica: lijkt me dat de winterbanden wel vervangen kunnen worden, heb ze zelf niet, manlief wel! Hem heb ik er trouwens nog niet over gehoord!!

Zo, eerst even voor school aan het werk!

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Jeej meiden,

Ik ben even wezen eten en sporten en er is weer zoveel bijgekletst!

Vind het nog lastig zoveel namen weer uit elkaar te houden!!
    Iemand schreef over de babycook??? is dat handig en wat houd het in??

@Fmt: Wat mij betreft mogen de meiden daar een hint krijgen hoor!!
    @Gejanne: Ja idd weer veel te schrijven!! Ik vind het gezellig!

Zo uurtje sporten zit er weer op!!! Was heerlijk, nu douchen en met de beentjes op de bank! Is er nog wat op TV??????

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Joehoeeee meiden!!!
    Dit kan ik niet bijbenen hoor hahahaha!

Dit wordt een opgaaf om op iedereen te reageren iedere x haha! Nou straks eerst ff alles bijlezen en dan proberen te reageren, als er niet weer veeeeeel te veel gekletst is in die tussentijd :p

Ohja even een vraagje;
    Hoelaat gaan jullie beebjes naar bed?
    R.omee ligt er meestal rond 7 half 8 in, en maak haar dan rond 10 nog wakker voor een fles.
    Maar meestal wordt ze wakker rond 3, zou dat komen dat ze te vroeg in bed ligt????

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kletskousjes! Vind het ook best lastig om iedereen uit elkaar te houden...zoveel nieuwe meiden tegelijk bijgekomen...

Zag een leuke foto voorbij komen...vind trouwens dat E van sjoon heel klein beetje op mijn S lijkt hihi

Ik heb ook Facebook dus als iemand nieuwsgierig is pb maar :D

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    BabyR: Dinand ligt meestal rond half 7 (fles daarvoor is meestal 5 uur zo'n beetje) en dan ligt hij tot half 10 / 10 uur net wat ik handig vind. Krijgt dan een fles, dus ligt rond half 11 / 11 uur weer in bed en slaapt dan door tot 8 uur / half 9. Lijkt me prima tijden die je aan houdt, hoeveel flessen krijgt ze??

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hihi waterlelie, leuk om te weten!!
    Elynn ligt meestal tussen 7 en 8 in bed. Rond 10 uur nog een fles en dan weer bedje in.

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier ligt jarey sinds gister om 20:30 in bed en slaapt dan tot morgenochtend 06:30 dan moeten wij eruit

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nu ligt ze rond half 9 in bed..of 9 uur tot 6uur en dan wil ze weer een flesje..en dan slaapt ze tot 8 uur...
    Dus er zijn wel meiden die hun ukkies nog om 10 uur wakker maken? oh nee ik deed dat wel maar ze was altijd zo moe dat ik haar nu de fles eerder geef en vanzelf wel zie hoelaat ze komt...
    en dat is rond 6 uur...wil ook nog welleens (soms) eerder komen (5 uur).

JAAAA de gelukkige huisvrouw is nu op!!! prachtig, naja wel sneu..ik heb hem tijdens zwangerschap gezien dus heb wel even een traantje weggepinkt...vind die baby echt zo mooi!

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ja hoor, ik maak Dinand altijd wakker, heb hem altijd al wel in pyama, dus een kwestie van de fles geven en weer laten slapen. Hij drinkt de fles ook goed leeg! Ik wilde juist niet 's morgens al zo vroeg wakker worden van hem, dus beetje eigenbelang :) En hij vind het wel gezellig volgens mij, altijd even lekker knuffelen 's avonds!!

10. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    hier ook een jongetje wat tussen half zeven en zeven uur naar bed gaat! Ook hier maken we hem wakker rond half tien. flesje erin en weer verder tot acht uur smorgens

11. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Hier is de laatste fles om 20:00. Tegen 20:45 naar bed en dan maak ik haar wakker om 7:30. Zou niet werd tot hoe laat zwakt slapen als ik haar niet wakker zou maken. Maar allemaal om 22:00 nog, op hoeveel flessen zitten jullie.

Ben ook die film aan het kijken, moest echt een traantje wegvegen toen ze dat kleintje in die doos stopte. Wat een zielige film!

12. Princess01

Ohw... Sorry er zitten weer veel fouten in mijn vorige bericht. Stomme telefoon :)

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Bedankt voor jullie antwoorden meiden!
    Dan ligt het dus niet aan dat ze te vroeg in bed ligt..

Gejanne ik geef 5 flessen van 180 water en 6 schepjes.
    Gaf eerst ook rijstebloem maar daar werd ze evengoed s'nachts wakker dus dat geef ik niet meer..

Lelie, ik ben ook wel benieuwd naar je FB!

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    De gelukkig huisvrouw, ik kijk hem ook. Vind sommige stukjes wel echt te grappig,, Nja natuurlijk niet als het in het echt zou zijn maar gewoon wetende dat dit acteren is, vind ik sommige stukjes echt te grappig.

Princess, ik zit nog op 5 flessen..
    Wat slaapt jouw meisje heeeeeerlijk lang zeg!!

15. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    zou ik persoonlijk niet doen misschien dat ze het verkeerd opvatten en dat je dan helemaal de gebeten hond bent!! dat is ze toch niet waard want dan kan C. in haar vuist lachen en denkt ze misschien dat ze jou heeft weg gepest! dat zou ook niet de bedoeling zijn!!

16. Princess01

Als ik mijn mening mag geven... Zou ik ( als er een goed contact is met die anderen) ze een privé bericht sturen. Kunnen ze zelf kijken wat ze willen. Denk niet dat het leuk voor de andere dames is als je ineens niets meer van jesse horen. Ze willen vast weten dat alles goed met jullie gaat. Maar zo kijk ik er tegenaan.

17. Princess01

Als ik mijn mening mag geven... Zou ik ( als er een goed contact is met die anderen) ze een privé bericht sturen. Kunnen ze zelf kijken wat ze willen. Denk niet dat het leuk voor de andere dames is als je ineens niets meer van jullie horen. Ze willen vast weten dat alles goed met jullie gaat. Maar zo kijk ik er tegenaan.

18. Princess01

En nu staat mijn bericht er 2 keer. Ik en mijn telefoon. Oeps!!!

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Princess: ik zit op 4 flessen!
    BabyR: hier was rijstebloem ook geen succes

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    fmt weten ze dat dan niet aangezien er stuk voor stuk iemand binnen druppelt? :)
    Ik ben het eens met wat mama zegt, ik zou dat dan niet zo daar neerzetten, wie weet komt ze dan ook wel hiereen (C.) :D of krijg je daar weer hijbel over :D Ik zou het dan idd ook prive doen...

Deel Deze Pagina