BabyR: hier om 19.30 of 20 uur in bed maar maak ze niet meer wakker, nu dat ze weer doorslaapt is het 7 uur eer ze wakker wordt, heb een hele tijd gehad dat ze 's nachts dan ook wakker werd en dan was het ook rond 3 a 4 uur voor het eerst...toen sprongetje om was is ze weer gaan doorslapen... @ander topic: ik zou het ook niet doen eigenlijk, anders wordt jullie straks nog verweten dat jullie echt bewust tegen 1 persoon andere hebben opgezet ook daar weg te gaan...als deze zich daar ook storen en merken dat jullie hier heen zijn gekomen volgen ze vanzelf wel als ze het leuk vinden...wordt anders ook wel beetje allen tegen 1 idee...Vind het verder prima als ze hierheen komen hoor... nu lekker naar bed...tot morgen weer dames! Morgen bezoek van mijn zus dus lekker shoppen denk ik...
BabyR: Hier ook een nachtbrakertje hoor, niet voor honger maar gewoon om met haar nachtlampje tegen haar bed aan te rammen. Dan ga ik er ff naar toe doe ik haar lampje weer even aan tutje derin en ze slaapt weer door. Laatste fles is tussen 8 en 10 en dan gaat ze ook naar bed. 4 flessen 200cc die ze bijna allemaal wel opdrinkt. @princess wat voor telefoon heb jij haha, die wil ik dus niet ! Ja ik vind het ook wel sneu, sahi vraagt zich af waarom het zo stilletjes is . Maar ik snap de andere meningen ook. Ik wil dat daar niet openlijk neerzetten hoor haha, ik ben trouwens ook getipt over dit topic daarvoor had ik al een paar dagen meegelezen. @gejanne Fae werd van rijstebloem elk uur wakker, oooh ik was gebroken. Blij dat ik er ook mee gestopt ben. @rica zullen we daar niet aan denken haha
Tippen, ik had de nieuwe meiden uitgenodigd om hier mee te kletsen. Zag een derde topic ontstaan en dacht, die kunnen ook best bij ons. Ik leg Timo rond 18 uur in bed. Dan slaapt hij soms een klein uur, soms komt hij al in zijn nachtslaap en moeten we hem wakkermaken voor zijn vierde fles. Daarna slaapt hij eigenlijk altijd door tot een uur of 8 of eerder als hij naar het kdv moet. Zijn ook gestopt met rijstebloem, konden geen goede speen vinden, Timo had de fles in recordtempo leeg. Komt wel weer als we bordje pap gaan geven. Had trouwens gisteren rijstebloem door de mango gemengd om hem wat dikker te maken. Groot succes, sowieso de mango groot succes! Babycook, krijg ik volgende week voor mijn verjaardag. Gelukkige huisvrouw, kon ik niet kijken. Ik heb het toneelstuk met Isa Hoes gezien (toen we zwanger wilden worden), dat trok ik al slecht. Laat staan de film nu ik een kindje heb. Dus heb Criminal Minds zitten kijken over een meisje dat ontvoerd werd, dat helpt... Zo werken en naar cursus. Schoonmoeder haalt Timo uit de crèche want M zit voor zijn werk in Dld en ik ben laat thuis. Blijft slapen, ze gaat sowieso morgen al oppassen.
Even iets anders, ik zit in een heel leuk topic over hapjes maken met de staafmixer, komt die irritante Dirksmama weer om de hoek met haar dwingende mening over bijvoeden. Kan dat mens soms wel schieten, ze is zo druk bezig haar wil aan iedereen op te leggen. Kan me voorstellen dat veel dames daar onzeker van worden.
Goedemorgen, Ik kom even zwaaien! Zit net op me werk! Ben lekker om elf uur klaar! Kom later vanmiddag weer lekker kletsen! Fijne donderdag.
Ik denk dat we de dames in het andere topic niet hoeven te hinten. Als ze merken dat het zo rustig blijft dan gaan ze waarschijnlijk vanzelf wel ergens anders naar opzoek. Misschien veroorzaak je er anders alleen maar meer strubbelingen mee?? Misja en gejanne zijn ook zelf over komen waaien
Goodmorning!! Hoop dat de verkoudheid snel over is, vannacht wakker van 00.45 tot 01.45 en van 03.00 tot 03.30 Toen zat ik er even doorheen en heb lekker een potje gejankt! Dat luchtte op en heb hem tussenin gelegd en samen heerlijk geslapen tot 06.30. Bijna uur geleden fles gedronken, met boeren moest hij zo hoesten dat er weer een lading uit kwam Alles onder, maar ach.. hij is het kwijt @ Meiden die moeten werken: sterkte weer vandaag. @ VanEke: datumprikker.nl Is handig voor met zoveel mensen @ EB: Heerlijk je sm over de vloer. Leuk dat hij de mango zo lekker vind!! Welk topic is dat?? Ben wel benieuwd Hier nu even brood smeren, kom later vandaag nog wel kijken.
EB: ja vreselijk mens idd, ik erger me ook kapot aan dat mens. FmT, Hahah moest wel lachen om jouw stukje
Goedemorgen, fmt, heb je een vriendschapsverzoekje gestuurd op fb. Babr, ook naar jou stuur ik een pb'tje. Karine, he wat balen van je nacht. Gelukkig kan een potje janken indd wel eens goed helpen! Dikke digi knuffel voor jou. @hier rijstebloem ook helemaal geen succes. Lijkt dat ze het te dik vind (doe maar 2 schepjes in) E.mma vond het wel lekker vroeger dus tja smaken verschillen. Moet ik haar dan gewoon melk blijven geven of dan nu ook extra bijvoeding? Ik kijk het nog even aan en als ik merk dat ze behoefte heeft aan meer dan begin ik met hapjes. Ik weet wel dat kant-en-klare papjes ietswat dunner zijn...misschien dat een keer proberen.. Ik heb S.ofie er om 9 uur ingelegd en ze heeft de hele nacht door geslapen Geen flesje om 11 uur....nee heerlijk slapen hihi vanavond weer proberen... Vandaag geen plannen. Is nu lekker weer dus gaan we even gauw naar buiten voordat het weer gaat regenen. Ik kom straks weer eff loeren hier. Nu eerst koffie
Ik ga zo Dinand badderen, dan naar mn vriendin voor een bakkie, vervolgens door naar mn ouders om daar te eten, vanmiddag daar naar de tandarts en dan vanavond weer mee-eten daar! Na het eten weer naar huis, dus ben de hele dag de hort op FmT: dan kan je de rijstebloem idd maar beter achter wege laten vind het voor Sahi ook rottig hoor, had ook in dr berichtje gezet dat ze het jammer vond dat het zo stilletjes bleef EB: Jarno vond het vroeger ook altijd lekker, dus ging er van uit dat Dinand dat ook wel weer lekker vond, niet dus! En wat irritant zo'n dame die dr mening zo op wil leggen, kan je idd onzeker van worden Sjoon: ik zag EB dr oproepje in het andere topic van FmT, vandaar dat ik hier ook eens kwam kijken Karine: dat is idd slopend zo'n nacht, huilen lucht idd wel eens op dan!! Gelukkig maar! Nu maar duimen dat de verkoudheid snel over is! Waterlelie: heerlijk, zo'n lange nacht! Hopelijk komende nacht weer!! Fijne dag allemaal meiden!!
Goeiemorgen allemaal waaaha dadelijk nog meer nieuwe waha ik kan t nu al niet meer volgen maa hoe meer zielen hoe meer vreugd toch Redelijke nacht half 11 naar bed half 3 En half 6 m. wakker tot 8 uur kunnen liggen, nu oP naar de sportschool. PS lukt me niet persoonlijk te reageren hoor
Goedemorgen, Even snel alles terug gelezen, moet zo L. weg brengen naar mijn ouders en langs de apotheek. Ze hadden gister zijn voeding niet, maandag al besteld. Ze heeft het met spoed besteld en het zou er vanmorgen zijn. Hoop het, want heb echt niks meer. Dan naar mn werk voor een gesprek.. zo geen zin in! Het goede nieuws is sat we een goede nacht hebben gehad, van 23.30 tot 06.15 toen speentje en nog verder geslapen tot 7.30. Hij kan het wel! Karine, nu jij! Dus R. papa en mama willen heeel graag een nachtje door slapen, dan heb jij morgen je energie-volle meest vrolijke mama terug, knuff Fijne dag allemaal!
Thanx girls!! @ Rrianne: R slaapt wel door, het is M die nu 's nachts wakker is door verkoudheid Maar dank Komt allemaal wel goed. In ieder geval voor ik een jongetje ben Whahahaha
Rrianne, succes met het gesprek. net even buiten geweest...E.mma heeft volgens mij aan een prikplantje ofzo gezeten...toen we thuis kwamen waren haar beide handen dik! Weet even niet wat te doen...
waterlelie zou zeggen handje koelen onder een koude kraan zodat het kan koelen!! bah vervelend zeg!! Karine Dikke digi knuffel voor je!!! bah zeg dat hij zo verkouden is... heb je misschien al geprobeerd bedje schuin te zetten en luuf gebruikt??(soort dampo) zodat zijn neusje wat vrijer blijft!! rianne heel veel succes met je gesprek ben benieuwd hoe het nu gaat hou je me op de hoogte... wapje lukt mij ook niet altijd hoor.... om op iedereen te reageren gerjanne dag je overleefd je hebt het druk zat vandaag!! fmt ik heb ook facebook je kunt me vinden onder naam m.adelinde o.sseforth (en voor meer die fb hebben en ik nog geen vriendje ben) eb fijn dat je moeder hem ophaald dan heb je daar in ieder geval ff geen drukte van!! bevalt het een beetje 4 dagen werken?? rica lekker gewerkt?? heb vast nog iemand vergeten niet bewust hoor.... hier rustig dagje J en K zijn op kdv en A is na school heb net gelezen op school en nu ff thee drinken en dan A alweer ophalen van school, vanmiddag ff op de buurkinderen passen en dan is het ook zoweer tijd om J en K op te halen bij kdv
@ mama05: Yep.. Alles al geprobeerd: stomen, luuf, schuin bed, ook zoutoplossing neusspray, maar na een uur weer vol. Heb net de HA gebeld voor advies, word teruggebeld vanmiddag.
Goedemorgen meiden, wat hebben jullie zitten kletsen.... Is gewoon weer zo erg als toen we verlof hadden hahaha Hier gaat alles zijn gangetje, na wat onrsutige dagen met Jordy is de rust weer terug (lijkt het tenminste). Jordy ligt nu toch al 3 kwartier te slapen in een slaapzak.... Gisteren heeft hij een hele peer op met een halve liga erdoor... Wat een vreetzakje he hahaha @ Misha, jij had geloof ik gereageerd op mijn vraag over uitbakeren toch??? Mij werd geadviseerd door het cb om door te gaan tot de 4 maanden en dan zou hij het niet meer nodig hebben..... :x We hebben er hier al vaker versteld van gestaan wat een verschillende adviezen je krijgt vanuit het cb @ EB, wil je een linkje plaatsen van dat topic? Kan ik ook eens meelezen... Verder sorry hoor, maar weet het echt niet meer... Jullie gaan nu zo snel... Jordy is inmiddels wakker geowrden dus we gaan nog even een stukje wandelen. Kom later weer gluren hoor!!!
ZO ochtendje werken zit er weer op! Voel me niet helemaal lekker, ongesteld geworden vanmorgen! Blehhhh!!! Tsja hoort erbij maar verwachte het zo'n twee dagen later! @Meikie: Ja daar reageerde ik op! Adviezen zijn idd enorm verschillend per CB! Verwarrend he! Was jij het nu die in barendrecht woonde?? @Karine: Ow bah vervelende nacht zeg!!! Niks aan. gelukkig heb je samen met je mannetje nog heerlijk in het grote bed geslapen! @Nachtbrakers: Wat zijn er hier nog een hoop kindjes wakker snachts! Complimenten dat jullie dat volhouden allemaal! Zo even momentje voor mezelf! Manlief is racefietsen met een vriend, Joël ligt op bed en straks komt een schoonzusje om een bakkie! Gezellig! Sorry ben ongetwijfeld mensen vergeten!!! Wie zit er hier allemaal op facebook???
@ karine Aileen is ook sinds bijna al de hele winter verkouden. neusje dicht. ook van alles geprobeerd (geen dampo omdat voor de kleine nog te sterk is) maar het blijft. voor de zekerheid vandag naar de doc geweesd en de luchtwegen laten checken. alles ok. het heerst in de laatste tijd echt, maar er is niets aan als M zo ziek is... sterkte! @cb het cb is in mijn ogen sowieso niet echt het ware om het zachtje uit te drukken. we gaan er ook allenemal heen voor de prikjes, meten en wegen. wat ze verder allemaal vertellen inthoud ik niet eens. voor echt advies ga ik naar de doc of mijn ma of schoonfamilie @meikie nu t ticker nog een keer gecheckt en hij klopt wel zo, wat raar zeg! ik zal op zoek gaan naar een neiwue