Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @babyr: wat moet jij.pijn hebben gehad! Hopelijk slaat de AB aan! Rustig aan hoor!

@supermom: wat heftig zeg met jullie kindje! hopelijk mag het nu snel beter gaan! Kunnen jullie lekker gaan genieten!

@jeej sahi je hebt ons gevonden! Leuk dat je er ook bent! Hopelijk hier een hoop gezelligheid!

Zo de mol is bekend! Hadden jullie het verwacht?

Ik ga zo eerst lekker douchen en dan nog wat kijken en me bedje in!

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @daantje: ja dat zou wel een bak zijn als diegene zich juist meld!

@rrianne: lastig dat ze niet mee willen werken op je werk. Loopt.dit al lang? Vervelend zeg!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hoihoi Sahi! welkom..:) join the club... drukke bezetting zo..heb weer even wat huiswerk namen onthouden :)

daantje jij ook nachten!? bah zeg! hier volgende week weer :(

supermom ahhhhh beterschap zeg :(...hopen dat dat snel gaat!

babyr een onsteking nou jeetje..wat zullen die mensen ook geschrokken zijn na jou kreet! nu hopen dat het snel werkt die antibio..

sahi heeft rikkie al iets met Bram gedaan? heb het even gemist net en las ergens dat er weer wat gebeurd ??

Rianne jij reageert ook altijd zo keurig, ook veel onthouden..knap hoor vooral nu hahaha!

lelie ja dat spreidbroekje hoe gaat het daarmee?? is ze er aan gewent? Geen hinder verder mee? ik heb er ook niet meer aan gedacht sorry...
    mag dat broekje ook een paar uurtjes af of hoeveel uur per dag moet ze hem dragen?

Nou na het eerste groente hapje gister kwam vandaag de poepluier, BAH jeetje dat is echt POEP whaha...nee die lucht jee dat is wel even weer wat anders als melkpoep haha

4. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Even snel welkom voor sahi, gezellig dat je ook mee komt kletsen.

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Waterlelie, gelukkig. Kan me voorstellen dat dat er eng uit gezien moet hebben

Babyr, herkenbaar, ik het kolven/via de borst 3 week volgehouden, om precies dezelfde reden als jij. Baal er ook nog vaak van, helemaal omdat L. koemelkallergie heeft, maargoed het zij zo. Oeh wat vervelend, sterkte/beterschap!

Sahi, ja echt een gedoe op mn werk. Ik ben dr klaar mee;), druk aan het solliciteren.

Wat een heerlijke nachten heb je, heerlijk van genieten (ben helemaal niet jaloers hoor;)).

Misja, eigenlijk is het al jaren een rommelpotje. Er gaan veel dingen niet volgens de regels. We hebben een erg leuk team, dat is de reden waardoor ik hier nog zo lang ben blijven hangen. Maar de maat is nu vol. Tijd voor leuke dingen en geen stress:).

Rica, haha jep, heb mn kladblokje er bij! Hoe is het met L. dr koppie?

6. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @ sahi welkom!! Uiteraard waren wij heel nieuwsgierig waarom er een aantal overstapten dus vandaar haha fijn dat alles goed gaat bij jullie. En wat een mooie naam voor jullie meid!

@ babyr dat je daar dan nog zo lang mee rond gelopen hebt! Zal wel even schrikken geweest zijn vanmiddag.

@ rrianne vervelend dat het gesprek zo gelopen is. Niet te snel in meegaan hoor hoe vervelend ook. Je hebt bepaalde rechten. Anders even googlen op ouderschapsverlof enzo. Ik ben er helaas ook niet helemaal in thuis.

Ik ga zo maar weer naar bed. Toestraks een beetje bouillon op nou dat was geen succes spijt!!! Weer alleen maar op en neer rennen naar wc . Ik was mijn handen helemaal suf poets alles 6 keer schoon hoop echt zo te voorkomen dat de kleine man ziek wordt!! Hij is vandaag toch naar opa en oma gegaan en daar wat langer gebleven. Ze hebben hem voor zijn laatste fles thuisgebracht en zijn toen nog even gebleven totdat hij op bed lag, ben zo slapjes. Mannetje moest vandaag werken maar is morgen gelukkig vrij dus mocht ik nog niet opgeknapt zijn is in ieder geval papa nog thuis haha

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    thnx voor alle welkoms :D

rica: heb niks over Rikki en Bram gezien vandaag
    hoop dat ik snel iedereen ga onthouden :) Moet wel weer wennen aan zo'n druk topic, na ons uitgestorven topic ;)
    ik reageer altijd via kladblok, kan ik niemand vergeten ;)

@kolven: hier dus ook wat ervarings deskundigen (helaas). heb echt lopen tobben zeg, merk nu nog steeds wat een impact het op die eerste maanden heeft gehad.

rianne: ah, jij ook met kladblok :D

linda: wat lief dat je Yanna zo'n mooie naam vind :D Vriendje noemde m al een week na de test. hij zei 'ik denk dat t een meid is en we noemen dr Yanna'. Ik wilde t geslacht eigenlijk niet weten van te voren, maar vond de naam zoooo tof, kon gewoon geen jongensnaam vinden die ook zoooo tof was. Dus wilde ik weten of t een meisje was, dan kon ik verder met de namen zeg maar ;)
    ooow beterschap!!

babyr: wat erg van die buikpijn :O

misja: weltrusten!
    wie is de mol geworden? Ik volgde het niet, heb alleen begrepen dat er 3 vrouwen over waren.

kwam net even een vriendinnetje aanwaaien, gezellig :) even de vakantie besproken, we gaan in t voorjaar een weekje camperen in Frankrijk, kunnen we oefenen voor de zomervakantie (2 weken Italie met schoonouders).

8. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Zoooo..... Kletskoppen!!!

Linda, hoop dat je snel opknapt en dat t je mannetje bespaard blijft.
    Supermom, zonde van je kleine man, maar gelukkig gaat t nu weer goed!
    Sahi, welkom!
    Daantje, heb je gemist ;)
    Rrianne, ben je geen lid Vd AbvaKabo? Die kunnen soms goed helpen! Mij wel toen met het UWV etc.

Pffff ik ben t verder kwijt..... :( toch kladblokje ernaast volgende keer :-D

Hier weer nacht braker vannacht, mr X om 3.30 wakker, lachen,kletsen, om 4u... Mopperen... 4.30 huilen... Dus flesje erin!
    Daarna wel geslapen tot 8u en volgende fles pas om 11u bij opa en oma!
    Vanavond om 20.30 laatste fles op.... 210cc en 4 scheppen rijstebloem.... Xavi vind het heerlijk!
    Maar dus eerste keer een vroege laatste fles.... Ben benieuwd hoe lang hij slaapt!

Eb, ben ook benieuwd naar die reacties in het hapjestopic ;)

En ik ben ook voor het niet 'tippen' van de andere meiden, ze komen vanzelf waarschijnlijk wel naar hier ;)

Zaterdag zou ik naar Hilversum, daar is de halve finale van "clash of THE coverbands" waar mijn vriendin en haar band in zit, zouden met z'n vijven, maar zijn nu nog maar met z'n tweeën..... De rest is ziek!!! Niet leuk!
    Maar heb er zoveel zin in! Wij zijn nu aan het twijfelen of het wel uitkan om met z'n tweeën dat hele eind te rijden.... Bedoel, de auto rijdt niet op water helaas....

9. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ baby r au niet lekker!!! Gauw beter worden! Knufffff

@ misja niet gekeken naar d mol ;)

@ sahi kom r ook maar bij hoor haha ik ben 32 en 26 september met 38 WK bevallen van mn 2 de kindje dochter M.

@ supermom voor jou ook n dikke knufffff niet leuk je kindje zo te zien, gelukkig gaat t nu beter!

@ linda bah buikgriep!! Idd goed handen wassen voor de kleine niet te besmetten voor jou ook n knuf hoor

@ waterlelie had de foto gezien met t broekje kun je dat wel uitdoen of hoe werkt dat eigenlijk? Volgens mij is t voor de ouders erger als t kindje t ziet r wel sneu uit hoe is t nu????

En iedereen waar ik geen antwoord meer op weet ( heb geen kladblok lol) sorrrrry en alle zielige dames knufffff!!!!

Zoonlief vanmorgen op de punt vd tafel gevallen precies onder zn oortje ik naar de ha zegt ze hij heeft oorontsteking daarom heeft hij er last van gebruik maar neusspray?????!!!! En voor mn pols moest ik morgen maar terug komen want die afspraak is morgen pas tjonge ik word ook maar ha!!!!
    Zoonlief hele dag gehuild vd pijn, uiteindelijk pm gegeven zodat hij toch wat kon eten ( dan doet t t meest zeer)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    linda beterschap! het heerst enorm!!!
    lekker onder de wol!

haha ja sahi, kladblok nou haha karine weet wel, ik heb daar het geduld niet voor he !! ;);) ik ga voor snel en veel fouten haha

rianne ja volgende week komt fysio meten, als ze gezakt is in procent is het goed en zal het ws alleen maar beter gaan..is ze gestegen ja dan helaas een helm maar als ik haar zo bekijk denk ik dat het niet nodig is, vind het al stukken beter geworden aangezien ze ook graag zit en veel op haar zij ligt.
    maar ben jij ook aan het solliciteren ?? ohh is me dat ontgaan!
    hoop dan dat je snel wat vindt, het is zo lastig! welke richting zoek je??
    ik heb al wat afwijzingen gehad... ik hou mn ogen open en anders wacht ik tot na de 2e eventueel, kan ik daar nog lekker mn zw-verlof nemen en zit ik niet straks na een jaar zonder contract.. maar ik ben ook wel toe aan wat nieuws, iets waar de sfeer ook beter is :)

11. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ prutsje wel n eind rijden vanaf jou naar hilversum, zal ik meegaan ;) neem ik Meikie ook mee lol ;)

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Sahi, ik vind Yanna ook wel cool... Mijn geboortenaam is namelijk Janna ;) alleen hebben m'n ouders mij een andere roepnaam gegeven.

BabyR.... Auw! Hopelijjk gaat t snel beter met de ab.

Ik heb ook fb, sta bij de meeste meiden in hun lijst, als jullie me vinden mogen jullie me uitnodigen hoor, of stuur maar pb :)

13. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Jaaaaa wapje! Leuk leuk ;) party meeting :)

Ti's zonde voor je mannetje zeg.... Knuf!

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meeting? Wanneer en waar enzo? wie weet kan ik ook aanschuiven ;) Als jullie dat willen natuurlijk ;)

heb sinds een weekje ook FB, maar snap er nog niet zoveel van... Dus als jullie me toevoegen, prima, maar weet verder nog niet zo goed wat ik er dan mee kan ;)

ben verder benieuwd naar alle kindjes en hoe ze allemaal heten enzo. is er een bevallingslijst?

(jullie zullen wel denken, wie hebben we nou weer op t topic erbij, haha :D)

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Pffff, ben nu het meeste alweer kwijt.... Moet echt even wennen aan alle nieuwe namen hoor.....

@ Daantje, ik miste je al.....
    Ik heb inderdaad de bag, maar die mouwen zijn nog erg lang. Dus wilde eerst maar een kleinere proberen....;)

@ Prutsje, ben blij je weer met enige regelmaat te zien hoor!!!

@ Wapje, neem je mij even mee hahaha in je broekzak ofzo hahaha
    Sorry hoor, maar zag het ine eens even voor me hahaha :p
    Hoe is het met mijn vriendje???

@ Linda, bedankt voor je tip. Morgen maar even een slaapzak scoren met lange mouwen....;)

@ Sahi, jij ook welkom!!!

@ Nieuwe meiden, ik vind het suoer gezellig dat jullie je bij ons voegen hoor. De meer zielen de meer vreugd. Maar begrijp me niet verkeerd want bedoel het echt goed, straks komt die onruststoker ook hierheen om de boel te verzieken.... Jullie kennen haar zou dat kunnen of denken jullie van niet?
    Nogmaals vind het heel gezellig met jullie erbij, maar als jullie ons kunnen vinden (jullie en ons moet nog even wij worden hoor....), kan zij dat misschien ook....

Nou, meiden ik duik mijn bedje in!!!
    Slaap lekker allemaal :)

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Hilversum, hmm waar is het precies? Das wel heel dichtbij!

@ Meikie, dat zag ik dus ook een beetje gebeuren. Ow en over de bag: of juist niet over de bag haha. Heb je nu een normale slaapzak met mouwen gekocht?

@ EB, hapjestopic? Ga ff zoeken of ik hem kan vinden.

Meiden met babycook, is het wat?

17. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    ze zal ons zeker kunnen vinden, maar denk niet dat ze nog mee wil kletsen als ze leest hoe we er allemaal over denken!.hoop dat we hier net.zo gezellig mee kunnen blijven.doen!?

18. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Daantje, in de vorstin. Ken je dat?

Hier btw ook slaapzak met lange mouwen, maar meneer vind het een crime om erin gehesen te worden, dus mouwen eraf gehaald.

Sahi, ik ben 33jr, ben 14-10 (5 dagen overtijd) bevallen van een heerlijke zoon, Xavi. Heb nu 4 kids, 3 met mij. Ex ( jesper van 9 en een tweeling, merel en Roel van 5) en dan nu mr X met mijn lieve vriendje :) dus gezellige drukke boel bij ons. Overigens woont de oudste bij zijn vader en hebben we een afspraak over de weekenden en vakanties. Heb goed contact met m'n ex, alles inzake de kids doen en regelen we samen, meestal zelfs met zij drieën.

19. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hapjestopic gevonden, onder voeding.... Ik ben het met eb eens wat betreft dirksmama, ze dringt t erg op, komt aardig dwingend over zeg.

Wbt caatje, ze zal dit topic idd wel vinden, tja... Het is ook openbaar natuurlijk. We zullen wel zien hoe dat zal verlopen.

Zaterdag ook weer motor rijles.... Yeah! :)

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Pruts, je vergeet xavi helemaal te introduceren als oppernachtbraker.

Vorstin ken ik overigens niet.

Ga ook ff kijken in het hapjestopic, leuk!

Deel Deze Pagina