@mama05...sorry ik heb het niet gezien over zumba...maar heb hem nog niet geprobeerd...die just dance lijkt mij ook gaaf.dus man lief maar ff laten downloaden haha kan ik het ff proberen en idd hoelahoepen is hier ook favoriet en het steppen vind ik ook erg leuk
Weer terug. Ik had 2 dagen cursus, maar was wat vroeger thuis dan gepland. Mijn schoonouders kwamen net binnen met Timo dus ik moest even hallo zeggen. Tatoos, ben ik niet zo van. Maar ieder zijn eigen keus hoor! Rapley gaan we ook proberen, over een maandje of zo. Lijkt me heel goed, maar wel als extra en als oefenen. Niet als enige eten in het begin. Natalie, hoe is het met je en met je nieuwe huis? FMT, Timo slaapt ook met de woezel en pip tut. Leuk hè? Zullen we weer een rondje fotootjes doen, leuk voor de nieuwe meiden. Hier mijn Timo op het strand en in de kever:
Misje, nee werk nu in de kinderopvang, maar wil graag terug de zorg in. Het liefst beginnen idd als verzorgende ig, even weer de draad op pakken. Heb na mijn opleiding een jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt en toen de kinderopvagn in gegaan, dus heb tot nu toe alleen stage ervaring, hoop dus dat het lukt! Heb Mbo-v gedaan. Een ondertandje? Gejanne, normaal 10 a 15 min. Hij speelt de laatste tijd veel met de fles, vind het wel lief, laat hem lekker klooien. Zijn er al meiden die op de fles handvaatjes hebben? Zal ze eens even in huis halen, misschien vind hij het wel leuk! Fmt, ik dacht dat ik al licht was met mijn 56 kilo, ben 12 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Sahi, he bha wat vervelend van die cyste. Je hoort het idd vaak, veel mensen weten het geen eens. Komt vast goed meid. Maar gwn even de HA bellen hoor, misschien dat zij je gerust kunnen stellen. Rica, ik geef hem altijd een knuffeltje mee naar bed. Leuk, een tattoo! Ik wil er ook graag één, heb er altijd al één gewild, maar wist nooit wat. Nu is het makkelijk he. Post je hier ook even een foto van het resultaat? Ben erg benieuwd Meiden met tattoo's, ik ben erg benieuwd. Foto? Waaauuww wat een mooie kids allemaal! Zal ook even een leuke foto van L. zoeken
hallo allemaal. dank je voor het welkom, een aantal meiden ken ik wel van andere topics. zie dat velen van jullie al met de hapjes begonnen zijn, J krijgt alleen nog maar bv of rijstebloem. wil toch nog wel een maandje wachten met geven van hapjes. moeten dinsdag naar de kinderarts, ze is in 4 weken te weinig aangekomen van 5215 naar 5255. op t cb kreeg ik niet echt goed advies dus maar naar mn eigen ha gegaan en dinsdag kan ik al terecht bij de kinderarts. maak me verder geen zorgen hoor ze heeft 6a7 volle plasluiers, goede volle poepluiers is vrolijk en alert. zag dat er ook een paar gooise mamma's (hilversumse) zijn, heb daar altijd gewoond en we zijn nu aan ht kijken of we ons huis te koop zetten en weer terug gaan naar hilversum. oh ik wil zo graag! nu maar hopen dat we ons appartement te koop kunnen zetten!
mama05: ik ga je zo pb'en over die buurtjes. @tattoo's: heb ik niet, was wel ooit het plan, maar ja... elisabethbas: had ook op je pb gereageerd stom he, als je geen internet enzo hebt en wij doen ook een mix van rapley en gepureerd. want alleen rapley, dan raakt ze gefrustreerd, want ze wil ook echt iets binnen krijgen. leuke foto's! fmt: die foto's Heerlijke meid, die Fae daanquinty: wat een heerlijk ventje! hoe spreek je zn naam uit trouwens? *schaam* gejanne: ook zo'n lekker ventje dan spam ik ook maar een foto van de stoere Yanna
Vraagje; L. slaapt overdag 9 van de 10x echt maar 45 min. Hij is duidelijk nog moe en wil na een uur ook weer op bed. Wat er dus op neer komt dat hij overdag zon 5 a 6x per dag op bed gaat. Iemand een idee, hoe ik hem door kan laten slapen? En zijn er nog meiden die ik nog niet op FB heb? Mijn lieve kakwang!
Super, al die foto's Rrianne: zeker schattig als hij een beetje aan het spelen is met de fles. Dinand pakte gisteren zelf zijn speen van tafel en deed hem in zn mond, weliswaar verkeerd om, maar toch Mbtc: wij hebben twee dagen na de geboorte van Dinand ons appartement verkocht, stond bijna 2 jaar te koop! Hoop dat het bij jullie evt. sneller gaat, maar de appartementmarkt gaat niet zo snel meer, helaas! Facebook, heb ik ook, als je het leuk vind, stuur maar een pb-tje! Hier heerlijk weekend, de jongens uurtje geleden weer opgehaald bij de oppas! Nu ff niks doen tot manlief thuis komt en we lekker patatjes gaan eten! Na het eten gelijk douchen, kadootje kopen voor mn vriendin en naar dr verjaardag! Fijne avond voor iedereen!!
Wat een mooie dames en knappe ventjes!!! @ fmt, ik had bij jou geen tattoo's verwacht hihi. Ik moet op de pc ff kijken voor foto's zit nu op de ipad
AAAAh fmt jaaa zo slaapt die van ons ook haha! wat een mooi bedje zeg! andere kindjes ook zo lief! mooi om te zien hoor!! hoe is de stand nu met jongens en meisjes? eb lekker op het strand uitgewaait? Ik woon er niet heel dicht bij maar vaak zijn de familieweekendjes dichtbij het strand en dan ga ik ook zeker uitwaaiien... Hier een foto van Loïs, deze haal ik na een tijdje wel weer weg maar er zijn meer foto's in mijn album, ook van de vorige meeting
Rica, ook al van die lange haartjes!! Mooie foto's Hier was vriendje net 5 min thuis, gaat zn telefoon, storingsdienst, dus snel bord eten gehad en binnen 20 min weer weg.. Niks aan haha gelukkig bestaat er zp
Leuke foto's zeg! Zie van sommige zie ik natuurlijk ook op fb maar dit is ook weer even leuk! Ik zet ze liever niet op zp, foto's heb ik in mijn album (alleen voor vrienden). mbtc, ik ben geboren in Hilversum en heb eigenlijk heel lang in Bussum gewoond. Mijn familie woont nog steeds in het Gooi. Ik kom er dus nog geregeld! @Fb, ik zoek jullie wel even op...want jullie zullen nu onderhand wel tussen mijn vrienden van vrienden zitten
Lieveeeeee meiden! Zullen we afspreken dat iedereen maar 1 berichtje per dag post??? Dan is het misschien nog bij te houden hahahaha! Bedankt voor jullie lieve woorden! Heb er idd wat lang mee rondgelopen.. Net klaar met werken, nu ff eten, kind badderen en in bed leggen en dan kom ik nog even op ZP om alles bij te lezen!
Wat een mooie foto's van jullie kindjes!! Zal er ook 1 van mijn prinsesje posten hihi.. Tattoo, ik heb er meerdere Piercings heb ik eruit gehaald.. Ik ga vanaf vandaag weer proberen te reageren meiden haha, maar er is nu weer zoveel geschreven
hier foto's van chiel en elynn, en mijn tattoo's. de bovenste staat op mijn onderrug, de linker staat op mijn enkel. die is wat onscherp op de foto, heb m geprobeerd wat duidelijker te krijgen, maar wilde niet echt, is ook best al een "oude" foto. de rechtse staat links onder op mijn buik.
hallo dames... kom alleen ff hallo zeggen...beetje baggernacht gehad, viel pas om half 1 in slaap, om 2 uur speen gaan brengen, tussen 3.30 en 4 uur 5 keer geweest, toen had ik het gehad dus gevraagd aan hubbie of ie fles wilde geven... stond ie op, had ik iets gezegd wat in verkeerde keelgat schoot...bracht het ook niet heel subtiel hoor (zijn namelijk beide meestal niet zo te genieten als we snachts wakker zijn)...zitten we te "ruzieen" snachts, dus dat na de fles ook nog ff uitgebabbeld...was het 5.30 eer we weer gingen slapen en om 6.15 ging de wekker om te gaan werken beetje brak dus, ff wat computeren op de bank en zo bed in...weekend ook werken, dan is het meestal rustig, dus morgen weer ff bijlezen en reageren...
Hey meiden, goed te lezen dat alleen de gezellige meiden hierheen komen!!! Hier een zeer drukke dag achter de rug, het was weer eens crisis op mijn werk. 2 zieken van het weekend en daardoor 3 open diensten die niet opgelost konden worden.... En dan ook nog een overvolle agenda.... pffff @ meiden die mee willen doen met het afvallen stuur mij maar even ene pbtje.... @ Tatoos, ik heb er 1 op mijn onderrug en eentje net boven mijn borst En natuurlijk show ik met trots mijn stoere ventje: Bekijk bijlage 229264 Jordy rolt al sinds 1,5 week, hierbij probeerd hij ook te tijgeren en komt dan ook nog daadwerkelijk vooruit Eten doet hij erg goed, van de week heeft hij een hele peer op met een halve liga, veel worteltjes en daarnet een hele appel met een halve liga. Dit geven wij tijdens het avondeten @ Karine, wij moeten maanden weer naar het cb. Ik zal je dan even een pb sturen