Goedemorgen allemaal. Heb weer even de tijd kunnen vinden om te reageren. Zie dat er in de tussentijd een hoop veranderd is hier. @nieuwkomers,welkom bij de club,ik ben wendy 31 en moeder van 2 meiden,Jenthe van 2.5 en Nienke is geboren 13 oktober. @bijvoeding,geef ik maar net hoe het uitkomt,sochtends vers fruit met liga en savonds haar groentenhapje. Ze heeft er nu echt plezier in en weet nu ook hoe het is om van een lepel te eten. @ongesteld,hier niet meer geweest na de controle in januari van mijn spiraaltje. En als ik het hier zo lees mis ik er ook weinig aan. @werk,zit er ook al over te denken om te stoppen. Ik hou net 100 euro over van mijn salaris,de rest gaat naar de kdv. Vind het heel leuk om te doen maar om hier nu voor te blijven werken @tattoo,ik heb er toevallig gisteravond eentje bij laten zetten. Heb er nu 4,eentje op mijn bovenarm,tribal op mijn onderrug,eentje op mijn schouderblad en gister dan eentje op mijn pols. Wilde eerst de namen doen maar heb nu gekozen voor het keltische teken van moederschap met daaronder de initalen van mijn dochters. Zal binnenkort wel eens een fotootje spammen als hij mooi genezen is. @slapen,hier altijd met tut die ik aan een doekje geknoopt heb. Kan ze de slaap niet vinden dan leg ik nog een doekje bij der gezichtje. @facebook,wie me nog niet heeft op fb stuur me een pbtje! @vaneke,heb je mail gehad en ook maar gelijk ingevuld @rianne,gecondoleerd !! @babyr,Rapleymethode :Rapley-methode - Wikipedia Zo dat was het ongeveer wel denk ik. Her een rustig weekend houden. Nienke gister haar 2e prikjes gehad en niet helemaal lekker ervan. Vanavond wat visite en morgen zelf weer op visite. Zal nog even een fotootje spammen. Tot snel weer en een fijn weekend allen !!
@wendy: dank voor je welkom. Ik zal je even pben voor fb. Wat een mooie meiden heb je! Vervelend dat Nienke zo'n laat had van de prikken. Voorlopig de laatste zeker? Hier zijn we er tot elf maanden even vanaf. @sahi: nou ja zeg, idd gek mens! In potjes zit ook alles wat ze nodig hebben. Al maak ik ook wel veel zelf. Zo wasjes zijn opgevouwen en in de kast. Nu wachten tot mijn ouders er zijn. Toch al weer twee weken geleden dat we ze zagen. Toch af en toe heel erg balen dat ze zo veel weg wonen.
Wow wendy: Wat een mooie donkere kijkers heeft je meisje! Mooi hoor! Joël zijn ogen zijn juist echt heel erg blauw!! @Rrianne: Gecondoleerd! Begrijpelijk dat je hubbie het er moeilijk mee heeft! Sterkte! @Linda: Die vijf kilo is idd mooi meegenomen, maar je kan toch maar beter hebben dat je je gewoon goed voelt!!
@misja,nee voorlopig nog niet de laatste. Dit waren nog de tweede prikjes.moest ze nog inhalen. In april mag ze weer voor prikjes
@Wendy: Ok sorry beetje verkeerd gelezen zie ik nu! Had eigenlijk naar je banner gekeken, dus dacht gezien haar leeftijd dat ze al aan haar derde toe was! Hopelijk valt de volgende keer mee!
hey dames wat een leuke foto`s allemaal!! zal ook ff een foto spammen!! Bekijk bijlage 229469 vaecke ik heb gereageerd hoor mooi via zo`n site hopelijk kan ik komen op de datum!!! rianne gecondoleerd!! wendy was je nu al verhuist/?? (jij wou toch verhuizen) misja lekker gewerkt gisteren?? sahi ik zou echt pissig zijn als de buurvrouw mij die potjes gaf en dan zeggen haar kind die rommel niet kreeg!!! whaa zou denk ik uit me vel vliegen rica ik heb het ff bekeken maar ik snap nu wat het is Thanks!! Jairo sinds gistermiddag beetje huilerig van half drie tot half 9 niet geslapen als we hem in bed leegden of in de box huilen!!! hij is erg verkouden (wie niet) dus heb hem vannacht een ui op zijn kamer gelegt mijn man zei nog JIJ BENT NIET GOED nou het heeft wel geholpen want hij is niet wakker geworden vannacht!!
hier de link naar mijn fb, voor degene die willen https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=655741507
OOOOOOHH wat een verhalen weer zeg, ik ben reageer ff korter..krijg zo eters samen met vrienden en vriendinnen gourmetten, lekker stinken Nou ben geweest, schrok alleen van het bedrag maarja dan heb je ook wat...ik sta voor september ingeplant...die man is wel aardig populair..heel gesprek en goed gevoel en een hele mooie tekening! Sahi dat is een buikschommel, heb ik te leen omdat ze een plat achterhoofdje heeft en ik veel moet oefenen haar op de buik te leggen. ze wil alleen absoluut niet op haar buik en dat is wel belangrijk. nu kan ik het buikliggen misschien wat leuker maken zo (maar nog steeds vind ze het niks) ik krijg volgende week weer een laatste meting, als er verbetering is in het hoofdje hoeft ze geen helm anders wel...
Rica, spannend of L.ois een helmpje moet, hoop heel erg van niet voor jullie!! Princess, zie nu je FB! Jeetje wat lijkt L.illy op je vriend!! Rapley, nog niet gelezen hihi, ga ik straks ff doen. Sjoon, heb je een verzoek gestuurt op FB! Wendy, jeeej 100 euro is ook niet veel idd.. Wie heeft er nog meer FB???? (die ik nog niet heb ) Zo mijn haartjes zitten weer in de verf.. Nu gauw een aflevering Lost kijken hahaha!
Sahi, wat een lieve foto met haar stukje broccoli. Ik vind het trouwens dood eng, veels te bang dat er een te groot stuk af schiet. Maar ik vind een broodkorstje al eng hoor. Niks voor mij. Babyr, welke kleur wordt je haar? Meikie, heb jij dr ook zo'n last van, vergeetachtigheid? Het is hier echt vreselijk na de zwangerschap! Linda, hahaha dat is idd een goede bijkomstigheid, 5 kilo eraf! Wendyw, 100 euro dat is idd echt de moeite niet. Krijg je niet alles vergoed van het kdv? Ik betaal voor 2 ochtenden 60 eu in de maand. Mama05, lieve foto, de meiden met hun kleine broertje! Rica, ja is het naar je zin geworden? in september wordt hij egzet. Pfff moeilijk, als ik wat in mn hoofd heb dan moet dat dat liever vandaag dan morgen.
@lost is een superserie, wij hebben alle seizoenen in 4 weken tijd gekeken. @geen idee wie ik allemaal op facebook heb, en welke naam daaraan gekoppeld zit, ik speel geloof ik ook drawsomething met een van jullie en geen idee wie dat is ! Laatste woord hulk ? @sjoon hoe zet jij die link daar neer zonder dat je naam verschijnt ? @misja lekker genieten van je vrije dagen, mijn ouders wonen trouwens ook een half uur hier vandaan, vader uur en kwartier. Wat een mooie foto's heb ik voorbij zien komen, ook een lief meisje met mooie krulletjes en mooie kereltjes die potentieel kans maken bij Fae ! Ik kan de namen nog niet echt aan elkaar koppelen van mama's en kindjes en dan ook nog de facebooknamen erbij hahah. Een hele dagtaak. Komt vanzelf wel goed denk ik. Hier dus heel het huis gedaan, op de douche en een beetje strijk na. Nadeel ervan is dat ik vanwege de carpal tunnel nu ontzettende pijn in mijn armen heb. (ik wil dus ook veel typen en op iedereen reageren maar moet het echt niet doen ). Ik vind het wel een gezellige drukke boel hier
BabyR... Dat is grappig, iedereen zegt altijd dat ze precies mij is. Maar heb het aan mijn vriend gezegd en hij kijkt helemaal trots. Heb ook even een paar filmpjes van rapley gekeken op YouTube. Ik vind het wel leuk. Ze vind hier vooral meloen en banaan lekker als grote stukken. Geef haar altijd wel eerst gepureerd fruit. Anders heeft ze honger en wordt ze boos... Haha!!! Doe het ook iet elke dag, gewoon wat uitkomt. Rica... Inderdaad leuk die bukschommel. Nou hopelijk hoeft ze geen helmpje. Vaneke, heb ook die planner ingevuld. Hier niet lekker te pas, maar vriend heeft vanmiddag lekker gespeeld met L, zodat mama even naar bed kon. Allemaal nog een fijn weekend!!!
Fmt geen idee. Ik vraag me altijd af hoe mensen dat voor elkaar krijgen met naam hahaha. Maar gewoon naar je eigen pagina, de timeline voor jou, die link dan kopieeren... That's it! Haha Ho, mijn kookwekker gaat, de rijst is klaar!! Lekker met hachee vandaag
Namen, facebook en kindjes: in het datumprikkeroverzicht dat vaneke heeft gestuurd, staan alle namen van mama's en baby's. En de zp-namen! FMT, Wapje heeft hetzelfde aan haar handen, nu ook nog steeds heel veel pijn. Meikie, je vroeg in pb of Timo ook al aan het tijgeren is. Nou, steeds meer. Vooral achteruit. En als hij op zijn buik ligt komt hij vaak zo ver omhoog dat zijn buik los is van de grond. O ja, vanochtend plotseling zijn knietjes onder zijn buik, leuk om te zien!
heerlijke foto's weer! elisabethbas: ik dacht dus dat Yanna ook wilde tijgeren, maar het is om te rollen bij haar. sjoon: lekker! eet smakelijk! @rapley: vooral lekker grote stukken om aan te sabbelen, dan kunnen ze er echt niet in verslikken. Maar ik snap dat mensen het eng vinden. hier net ook een appel momentje met verslikken, omdat ze er opeens een stuk afbeet. Maar ze gooit het er zelf weer goed uit. fmt: balen joh, die handen Wanneer mag je nou weer naar de arts enzo? en al wat van je baan gehoord trouwens? babyr: lekker, haartjes verven rica: leuk hoor, die buikschommel mama05: het was niet zo heel naar hoe mn buurvrouw t gaf hoor, maar gek is het natuurlijk wel. Ik ken haar ook vanuit scouting en daarom spreek ik haar wel vaker en zo kwamen we dus ook op opvoedkundige dingetjes en zij is dus erg extreem in het 'zo natuurlijk mogelijk'. misja: ja jammer he, als je ouders verder weg wonen... mijn schoonouders wonen in de zaanstreek, die zien we echt minder dan we zouden willen. eten is weer op, visite gaat zo weer, Yanna ligt op bed, ik vind het helemaal goed zo Yanna is wel steeds vroeger zeg, zowel vroeger als 's avonds. Maar ja, we volgen haar gewoon een beetje in wat ze zelf aangeeft fijne avond nog meiden!