Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi,

sjoon heb je op fb een verzoekje gestuurd ;)

babyr, hoe is je haar geworden? Ik ben van de week naar de kapper geweest en dan voel je je meteen weer heel anders hihi

rica, hoop dat L geen helmpje nodig heeft! Is dat dan ook voor de hele dag net als een spreidbroekje?

fmt, als je het linkje hier opzet en als iemand daarop klikt dan zie je wel de naam met profielfoto hoor ;)

@namen, ja dat is indd erg handig het lijstje van datumprikker!!!! Ik ga weer eens kijken welke dag het gaat worden...(als iedereen hem heeft ingevuld dan..:D)

Wat een mooie foto's weer!!!! Leuk leuk

Ik ga maar eens bankhangen. Meisjes liggen op bed dus nu even rust :)

Fijne avond!!

2. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Zo, heerlijk dagje gehad, dagdienst vandaag op het werk, was lekker rustig (dus lekker tijd voor datunprikker op te zetten ;))...lekker wat administratie bij kunnen werken, loop ik daar ook weer lekker op bij...thuis was Elke ook weer supergezellig... ze zit ook aan haar zonnetjesdag volgens oei ik groei, dat heeft tot nog toe altijd redelijk gelijk gelopen, best grappig :)

Vandaag voor eesrt brocolli gegeven, hubbie had gelezen dat smaak meestal neit zo lekker gevonden wordt en er vaak wat bij gedan wordt om smaak te verzachten, vond het zelf gepureerd ook niet lekker eigenlijk maar Elke at had het lekker met smaak op :D

Tot nog toe is ze ook meer van de groentehapjes dan van de zoete fruithapjes, best grappig :)

ff reactie op iedereen en dan lekker wat bankhangen en weer op tijd naar bed vanavond!

@meikie: vervelend he als er ziekmeldingen zijn als ge in de zorg zit, bij ons ook van de week...heeft mijn collega waar ik avonddienst mee deed de nacht nog doorgedraaid!!
    Wat een kerel wordt het ook al die Jordy!! :)
    moest ook ontzettend lachen met die opmerking van uw vriendin!!

@Rica: hahahah, bij jullie ook al gebekvecht snachts :D, gaat gelukkig ook weer over hier altijd als we weer wat minder moe en gezellig zijn ;)
    L. nog last gehad verder van vervelende buien??

@Rrianne: Gecondoleerd met de opa van N.!
    L. ondertussen nog altijd aan het jengelen?? Lekker dat de papfles wel goed werkt!!
    Korte slaapjes hier ook trouwens altijd hoor...meestal max 45 minuten, en dan vaak na uur of anderhalf uur weer moe, dus heb hier ook meerdere slaapjes op een dag...probeer het soms ook zo in te plannen dat ik rond tijd dat ik verwacht dat ze moe wordt boodschappen ga doen, slaapt ze in de maxicosi...anders krijg ik helemaal niks meer gedaan op een dag...

@Dolfijnjes: Grappig dat ze op de buik liggen opeens leuk gaan vinden he, E. kan het nu ook al beter en vind het ook opeens fijner...hoewel ze er wel nog snel moe van wordt hoor...

@BabyR: hopelijk deze nacht betere nacht...heb ook tijd naar Lost gekeken, laatste seizoen echter niet meer, toen had ik het wel beetje gehad ermee eigenlijk...ik heb hetzelfde met de serie "24"...heb nog 3 seizoenen liggen om te kijken maar kan beter niet beginnen :D
    Dat gillen hier trouwens ook...ik laat haar lekker gaan, ze doet het vooral thuis als ze met speelgoed bezig is, als we ergens zijn is ze te druk met rondkijken, zal vast ook wel weer overgaan als ze een ander geluid ontdekken wat ze leuk vinden :)
    Best schrikken geweest trouwens in de supermarkt!! Gaat het nu wel weer goed??

@waterlelie: gelukkig geen ruzie meer gehad, het was ook vooral nachtchagerijn tegen elkaar op, en dat hadden we beide ook wel door de dag erna dus is niet blijven hangen :) Wanneer vertrekken jullie nu op vakantie??

@EB: idd net zoals voor ons verlof, alleen hadden we toen bakken van tijd :D Gefeliciteerd met uw moeder morgen!

@Princess: heb u uitnodiging op FB geaccepteerd, grappig dat ik nu pas weet welk gezicht erbij hoort terwijl we elkaar wel op d emeet al gezien hadden, ging er vanuit dat gij lindada waart van het zwangerdeel nog die hier nu niet meer meeschrijft :D
    Vind ze ook op uw man lijken, maar wel uw krullen :) Superschattig die krulletjes :)

@supermom: hopen dat ie nu snel weer van alles af raakt idd ja. Hier trouwens ook nog altijd geen draaien enzo hoor...af en toe naar haar zij is al heel wat :) MAar met bewegen en activiteiten vond ik haar sowieso laat, ze was meer van rondkijken en dergelijk van begin af al...

@Karine: lekker dat de nachten weer OK gaan. En heerlijk zo'n avondje weg met manlief he!
    Wat een schatjes uw jongetjes! :)
    Mis ik trouwens niet iemand op de babylijst, want 1 van de nieuwe dames haar baby was toch jonger dan Jordy??
    Of hebt ge die gegevens niet??

@Misja: heerlijk tot 8 uur slapen!! Mooi ventje is het ook! :) Hier ook mijn ouders die ver weg wonen, heeft ook zijn voordelen als de kleintjes straks wat ouder zijn...kunnen we er een "avontuur" van maken om er met de trein naartoe te gaan. En er weekendje op bezoek gaan is altijd beetje vakantie :)

@Sahi: heerlijk als man de fles doet 's ochtends he :)
    Vind die rapley ook wel spannend hoor, heb ook schrik dat ze zich verslikt, wel erg leuke foto :)

@Linda0509: lekker dat het weer beter gaat. Die 5 kilo eraf is wel lekker maar mijn ervaring is dat zie kilo's er meestal meteen terug weer aan zijn ;)

@mama05: wat een leuk stelletje met zijn 3 :D

@FmT: de hulk tekening ben ik met drawfree ja, goed was ie he :D

@wisseldiensten: wat doen de andere wat wisseldiensten hebben eigenlijk van werk?? Volgens mij zijn er vel in de KDV en zorg toch he??

@wandelwagen, Elke kan echt nog niet stevig genoeg zitten om al in de wandelwagen te zitten, dus wij doen het voorlopig nog met de maxicosi, vind ze zelf ook prima dus komt verder wel...

@werk: idd erg uitdagend werk wat ik doe, maar erg leuk, was eerst op crisisafdeling, maar door zwangerschap veranderd naar rustigere afdeling en daar ben ik gebleven...Dacht met een baby thuis al genoeg verandering, dus op werk liever maar wat rustiger ;)

@meeting: tot nog toe staat 23 juni steeds op kop, er zijn er nog 6 die niet ingevuld hebben, dus zou nog kunnen veranderen...is wel handig zo dat jullie het ook gewoon kunnen volgen :) 23 juni lijkt wel nog een eind, maar wel lekker dat ik wat tijd heb om wat leuks te zoeken om te gaan doen :)
    zo heel verhaal geworden...heb nu wel weer iedereen gehad denk ik!!

3. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    ow...natuurlijk ook nog ff een foto :)

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb en Meikie, jeetje! Gaan ze echt als voor en achteruit tijgeren? Dat zie ik hier echt nog niet gebeuren hoor, wat gaan jullie jongens hard.

Sahi, idd van die grote stukken snap ik. Een appel geef ik ook nog wel eens een stuk om lekker op te sabbelen, maar bv. de brocolli ben als de dood dat er een stuk afschiet hahaha.

Vaneke, hij had vandaag een hele goede dag in tegenstelling tot gister. Vanmorgen veel geslapen, vanmiddag had hij er genoeg van:D Is van 14.15 tot 19.45 wakker geweest. Alleen een hazeslaapje in de auto van 20 min. Maar was prima te spreken, slapen wilde mnr gewoon niet. Ja dat van die boodschappen herkenbaar, ik ga juist direct als hij wakker is, omdat hij tegenwoordig echt niet meer wil slapen in de maxi-cosi, vind het veels te interessant wat er om hem heen gebeurd.
    Lekker meisje heb je toch!

Dank voor alle condoleances meiden.

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Phoe, nou dit is even een berichtje tussen door..... (ben nog op mijn werk...)

Voor iedereen die meedoet met de afvalclub, vergeten jullie morgenochtend niet te wegen???
    Graag even doorgeven via pb, wordfeud of whatsapp ;)

@ Rrianne, ja Jordy is echt super snel als 1na jongste van de club... Bijna niet bij te houden hahaha. Hij kan ook al stvig staan op zijn voetjes als we hem wat ondersteunen....

Wbt poepen van Jordy, de problemen lijken nu toch echt voorbij te zijn. Meneer poept keurig om de 3 dagen en heeft geen last ervan. De lactulose hebben we al afgebouwd tot 2 keer in de week dus we zijn erg blij, de groente en fruit doen goed zijn werk bij hem!!!:p

Nu snel nog even de laatste klusjes hier doen en dan snel naar huis en knuffelen met mijn mannetjes!!!

Slaap lekker voor iedereen :)

6. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Hey dames ff kort, typt lastig met links ( rechter zit in n brace)

@fmt wat voel jij in he arm? Ik had tijdens de zwangerschap ook cts. En nu quervain (peesontsteking) heb cinstant t gevoel.of.r.een vrachtwagen over m hand is gereden. Fisio hielp niet, spuit wil .de.dokter niet dus nu maand brace, al je t zelfde hebt ga r dan mee weg want t word alleen erger!!!

Reageer morgen weer hoor dames!!

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    jeetje wat word hier snel gekletst.
    lastig om als nieuwkomer bij te lezen. hahah
    las de optie om 1 ber per dag te plaatsen misschien toch wel een goed idee :p

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ draw something: ik ben Karmarymi ;)

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Rrianne, sorry ik heb je niet eens sterkte gewenst. Gecondoleerd.

23 juni klinkt indd erg ver weg :D Maar vind het oh zo leuk om jullie weer te zien en te spreken...wordt vast een heel gezellig clubje zo met elkaar!!!!

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Hier ff een snelle reactie. Vanavond nog vrienden langs gehad maar hebben niks met hun (simpele lui) dus als smoes dat we nog op verjaardag moesten. Blijven ze in ieder geval niet hangen. Dus rond 9 uur waren ze weer vertrokken :).

Voor wordfeuters ben ik loona87.
    En Facebook ben ik te vinden onder Ilona Kooistra snel (als het goed is:)).

@sjoon had op je link gedrukt maar wou niet slagen via foon

Trusten allemaal.

11. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen! Wij liggen lekker met z'n drieën in bed, echt zondagochtend. Zo naar verjaardag, daar zijn we de hele dag.

Vraagje, doet er nig iemand mee met de PIEN studie? Het onderzoek naar pneumokokkenvaccin? Ze komen morgen bij ons.

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    hier wilden we ook lekker op z'n zondagochtends op bed uitslapen, maar mn vriend wil aan zn auto knutselen (oldtimer fan), Yanna was na de fles aan het mopperen, dus er maar uit, ontbeten, Yanna in bed en nu even op de bank hangen. Zo nog even wat huishouden doen.
    eerst hier reageren, wat een geklets weer :D

elisabethbas: zegt me niks, dat onderzoek.

dolfijnje: slim opgelost met die vrienden :D

waterlelie: het is vast zo juni!

wapje: balen van je hand :(

meikie: ik wil ook wel afvallen, maar ik ben niet zo'n dorzetter op dat gebied (ik hou te veel van eten denk ik en te weinig van bewegen)... ik denk dus dat ik maar niet mee doe met echt elke week wegen enzo...
    fijn dat het poepen beter gaat bij Jordy!

rianne: snap dat je het eng vind, dat rapley. je moet je er wel goed bij voelen, om t te doen. ik kook de broccoli beetgaar, dan is het nog redelijk stevig. En je moet erop vertrouwen dat je kindje het zelf weer goed kan ophoesten, mocht het wel in de keel schieten. maar hier was dat gisteren pas voor het eerst, na 4 weken rapley

vaneke: die foto's! :D die rechter foto, zo lacht Yanna dus echt vaak, zo lief :D
    ben jij trouwens een vlaamse? Dacht dat in je taalgebruik te herkennen ;) niet erg hoor :)
    en inderdaad fijn dat mn vriend ook wel eens een fles doet, dan merk ik dat uitslapen ook wel lekker is.
    wat is een zonnetjesdag?

waterlelie: lekkere avond en nacht gehad?

nou, overal gereageerd, dus nu moet ik maar eens wat gaan doen...

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemorgen dames,

hier weer heerlijke nacht gehad, net toen we gingen slapen werd Elke heel even wakker maar viel meteen weer in slaap en geslapen tot 6.45, werd ze babbelend beetje wakker en om 7 uur toen ik moest vertekken stond hubbie ook op voor de fles...
    nu weer ff lekker aant werk, lekker rustig op zondagochtend, morgen jaargesprek hier, dus zometeen ook even voorbereiden...ben erg benieuwd!

@EB: ook nog nooit gehoord van dat onderzoek...

@Sahi: schattig he als ze zo uitbundig lachen, was ook heel blijd at ik het op de foto kreeg want op 1 of andere manier lijkt ze het altijd door te hebben als ik een foto wil maken en dat gaat ze stoppen met lachen, alsof ze het ervoor doet ;)
    Zonnetjesdagen zijn de dagen volgens het oei ik groei boek waar ze op hun vrolijkste zijn, waar ze meest lekker in hun vel zouden zitten...tussen de sprongetjes door...

ff wat doen hier...tot later weer dames!

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Eb, ook nooit van dat onderzoek gehoord!

Vaneke, werkze!

Karine, ik heb je toe gevoegd.

Nog wat fb verzoekjes gekregen en geaccepteerd! Leuk leuk :)

Wauw, wat een film gisteren. Extremely loud and incredibly close.
    Het was gewoon 10 sec stil toen de film afgelopen was. Geen geroezemoes niks. Nog nooit mee gemaakt. Iedereen zat helemaal in de film. Wat mij betreft een aanrader!!

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Goedemorgen meiden!

Voor de meiden die vroegen hoe mijn haar geworden is, nou iets te donker uitgevallen haha maar ach het staat wel;)

Wat een weertje heh, hier wordt een mens toch vrolijk van :D

Hier een iets betere nacht gehad, wel evengoed nachtbraken helaas.
    Die stomme verkoudheid ook..

VanEke, wat een foto's, echt leuk!! Werk ze!

EB, nog nooit van gehoord.

Lelie, ga jij nou naar Curacao?? Jaloersssssssssssss haha, wij zouden naar Aruba maar daar ben ik toch maar van afgestapt helaas, dat bewaren we dan maar voor onze huwelijksreis hahahaha

Sjoon, leuk dat die film zo mooi was! Waar gaat hij over? Vind het voorstukje een beetje vreemd hihi

Wapje, wat vervelend van je arm! Gaat het wat?

Meikie, wat fijn dat J nu weer lekker poept!

23 juni is voor mij nog wat spannend en voor Pruts denk ik ook, want dan is ook DefQon! Alleen is het heel moeilijk aan kaarten te komen dus dat is nog even afwachten..

16. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedemorgen, hier ook heerlijk een poosje met zijn drietjes in bed gelegen! Maar hubbie moest er uit vanwege zijn werk. Die is nu weg!

@sjoon: ik ben benieuwd naar die film. Gauw met vriendin overleggen wanneer we eens gaan.

@vaneke: Werkse vandaag! (ben het ff kwijt, maar wat voor werk doe jij?)

@wisseldiensten: er vroeg iemand naar wat de dames met onregelmatige diensten voor werk deden. Ben ff kwijt wie. Ik werk in de zorg, bij dementerende ouderen als verzorgende ig. Leuke afwisselende baan.

Zo vandaag rustig dagje, manlief werken, en ik heerlijk thuis met joël. Niets moet! Het is al heerlijk weer hier. Gisteren de kinderwagen omgebouwd. Handig hoor de bugaboo, die kan als als wandelwagen nog helemaal plat! Vanmiddag maar eens lekker van gaan genieten! Heerlijk dat lente gevoel!

17. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Ha gauw typen, nu kan ik t nog bijhouden haha

@ Rrianne. Gecondoleerd als i je dat nog niet gezegd had ( ikweettffnietmeer)

@ meeting 23 juni zal ik er niet bij kunnen zijn jmmr!

@ dolfijnjes haha goeie smoes!

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier al vroeg wakker, Jordy had gisteren door zijn fruithap heen geslapen en had dus wat in te halen en kwam om 5.45 uur voor zijn eerste fles en zit nu aan de 2e. Dus best netjes toch :D
    Gisterenavond heeft Jordy ook nog een keer bij papa gepoept dus echt goed bezig!!!

@ Facebook, heb ik ook. Stuur ff pb als je je wil aanmelden :cool:

@Rrianne, hier inderdaad ook mega vergeetachtig sinds de bevalling. Word er soms gek van....:x

@ Vaneke, werkse vandaag!!! Ik hoefde gelukkig alleen gisteren :)

@ Sahi, jij ook een autoknutselman? Hier ook 1!!
    Wat voor auto hebben jullie? Hier een renault 5 ;)

@ EB, nooit gehoord van die studie.....

@ Waterlelie, jij ook zo'n zin in de meeting. Wij ook hoor, was vorige keer zo gezellig, maar eigenlijk veel te kort ;)

@ Dolfijntjes, fijn he zulke 'vrienden'....

Nou, meiden ik ga er weer vandoor!!! Tot later ;)

19. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ eb pien studie nooit van gehoord lkkr uitslapen!

@ sahi leuuuuuk oldtimers wat voor iets heeft ie??

@ van eke succes morgen.met het jaargesprek!

@ sjoon ik heb ook fb ;) ben je naar de bios geweest?

@ babyr word vanzelf lichter hoor! Hand is supervervelend ba wat n irritante pijn!

Misja lekker genieten met j. Van t mooie weer!!!

Wij zijn op weg naar de eftelinggggggg :)

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

Dit is inderdaad het weer on vrolijk van te worden :)

Zo maar eens douchen en aankleden en dan even buiten "spelen".
    Vanmiddag gaan we met Ryano naar het theater, naar Dirk Scheele. Ben benieuwd wat hij ervan vindt...

Ik ga weer... Fijne zondag!!

Deel Deze Pagina