Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wat raar, dacht dat iedereen daar wel voor benaderd zou zijn. Is een onderzoek van een jaar naar de effecten van het ene of het andere vaccin. Komen een paar keer langs, ook bloedprikken. Wij vonden het belangrijk om mee te doen.

Wapje, Efteling. wat te gek! En wat een mooie dag! Wij gaan normaal ieder jaar. Vorig jaar niet (zwanger natuurlijk...) maar dit jaar zeker wel weer. Timo naar oma, die woont vlakbij.

2. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @ wapje lekker weer om naar de efteling te gaan!! Ben je mooi bij mij in de buurt haha veel plezier!

@eb mij zegt het ook niks dat onderzoek veel plezier op de verjaardag vandaag

Hier slechte nacht gehad meneer is er elk uur voor mijn gevoel wel geweest soms viel de vanzelf wel weer in slaap maar als de babyfoon afgaat ben ik toch wel redelijke wakker haha

Hier vanmiddag kinderverjaardag van dochtertje van mijn beste vrienden. Is echt mijn vriendinnetje haha alleen daarom ga ik anders was ik niet gegaan. Fit ben ik nog lang niet pfff haha maar de zon schijnt en dat doet al wonderen. Fijne dag allemaal

3. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @wapje: komt helemaal goed met het genieten. Alleen het weer maakt me al vrolijk. jij fijne dag in de efteling. Leuk hoor.

@eb: hier ook nog nooit gehoord van de pien studie. Misschien alleen mensen bij jullie in de buurt voor benaderd?

@meikie: ik heb ook fb. Zal je ff pben. Maar misschien heb ik je al wel. Kan zo moeilijk namen en namen van zp aan elkaar koppelen.

@karine: benieuwd wat ryano van het theater vind. Geniet ervan!

4. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @Wapje: 23 juni ligt nog niet vast hoor, er moet nog door 6 mensen gereageerd worden, dus kan zijn dat er nog een andere datum als meeste aangeduid wordt.
    Hebt ge de mail van de datumprikker wel ontvangen want gij hebt ook nog niets aangeduid??

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wapje, veel plezier bij de efteling!

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Waterlelie, aaah joh dat geeft toch niks!

Dolfijnjes, hahah moest wel lachen over het stukj'; simpele lui. Zo'n lekkere verplichting dan he, hier zitten we ook wel eens zo.

EB, had ook nog nooit gehoord van het onderzoek.

Sahi, jaa idd dat denk ik ook. Ik geef het niet gepureerd, maar doe via het de rasp zodat het niet helemaal fijn is. Lijkt me wel een hele leuke manier van bijvoeding geven.

Vaneke, wat kan je opknappen van een lekkere nacht he. Werk ze vanmiddag.

Wapje, heb ik jou wel op FB? Geniet ervan, dagje efteling. Ik wil ook weer, ook wij zijn sinds we samen zijn ieder jaar nog heen geweest. Alleen afgelopen jaar toen ik zwanger was, was het niet zo'n succes, was me toch een potje misselijk.

Hier een super nacht, zo zat ik 2 dagen geleden nog te zeuren dat hij alleen maar slaapjes deed van 2 uur? Gisteravond, steeds wakker, sliep wat rommelig. Waren bij mijn broer. Om 23.30 na de fles na huis en op bed.
    Vannacht geslapen van 00.00 tot 7.30, papa er uit voor de fles. Om 9.00 er weer in en toen geslapen tot 11.00 vanmorgen. Lekker met zn allen wakker worden in ons bed, wat een ochtend/nacht!

Straks even genieten van het weer, wat wordt een mens daar vrolijk van he?

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden, kom later even uitgebreid reageren :) hou t allemaal niet bij, drukke dag gehad gisteren, gingen behang, vloer en schilderwerk voor t nieuwe huis uitzoeken, hele klus ;)

FB, heb ik, als je me toe wilt voegen, leuk!! Stuur dan ff een pbtje.

Draw something: ik ben gejanne1 (sorry karine, mn laatste tekening ging verkeerd, duwde te snel op ok ;)

Eerst Dinand de fles, daarna een lekker soepje eten en vanmiddag lekker relaxen :)

8. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Wil nog even een foto'tje met jullie delen, Draakje is net zelf omgerold!! Wat was hij trots!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wat een weertje! We gaan vanmiddag naar vrienden op een uurtje rijden, als het lukt nog even met de draagdoek en alle kindjes naar buiten (zij heeft 2 jongens). de oudste (2,5jr) van mn vriendinnetje heeft het al heel de dag over 'ome tevun' (ome kevin, mijn vriend) en de baby. zo belangrijk ben ik dus :p

@auto: een opel admiraal (uit '72 geloof ik), we hebben ook een opel rekord gehad, maar daar kon ik niet in rijden en als mijn auto het begeeft, wil ik toch de andere auto kunnen pakken.
    hij heeft heel even een moderne peugeot 206 gehad, maar hij kon er niet aan wennen.

@wisseldiensten: ik werk redelijk vaste tijden, maar wel in de zorg. ambulant, dus wel 2 avonden en regelmatig wisselen de afspraken.

sjoon: wat bijzonder dat het zo'n indruk heeft gemaakt, die film! Waar gaat 'ie eigenlijk over (ik leef echt onder een steen geloof ik :p)

vaneke: hier ook een meisje die vandaag extreem vrolijk en babbelig is. begon om 6u te kletsen (denk omdat het dan al licht is buiten) en om 7u echt begon te roepen om eten. nog niet eens huilen, maar echt roepen.
    leuk, zonnetjesdagen :) Yanna heeft tussen haar mopperdagen door best wel van die extreem vrolijke dagen, dus leuk dat het een naam heeft :D

EB: als ze mij zouden vragen zou ik ook mee doen aan zo'n onderzoek. Misschien is het een plaatselijk iets?

wapje: veel plezier!! Wat een heerlijke dag :D

linda: ja bij goede vrienden ga je dan toch he? Zou ik ook hebben :) Hopelijk kun je een beetje genieten!

karine: veel plezier in het theather :)

rrianne: raspen kan ik ook best eens doen, appel is vooral lastig te pureren.
    lekker dat 'ie nu doorslaapt!

misja: heerlijke foto!!

ow ik ben zoooo blij met dit weer. Iedereen is meteen buiten in de weer enzo, dus gezellig met Yanna op de arm in de straat kleppen. veel mensen hebben haar alleen snel in de maxi cosi en wandelwagen gezien, vanwege het weer, nu pas echt goed naar buiten :D
    het voelt echt als lente :D allemaal mensen aan het klussen en kletsen buiten.

nou vanmiddag dus naar vrienden, vanavond zal het wel laat worden. genieten van het weer allemaal hoor! Niet hier kleppen, zonde van het binnen zitten ;)

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal,

wat een heerlijk weer zeg! zijn net even wezen wandelen en hebben voor het eerst geschommeld. dat vond ze leuk bij pappa of mamma op schoot en heerlijk heen en weer gaan.

zometeen nog ff langs vrienden om haartjes van man te laten knippen.

zijn er nog meer mamma's met kindjes die eerst van buik naar rug rollen maar nog niet andersom? ze probeert het wel maar op t laatst rolt ze toch weer terug.

fijne zondag, kom vanavond wel weer eens kijken hier. leuk zeg van die meetings met andere mamma's mis wel een beetje aansluiting met andere mamma's. vriendinnen zijn nog allemaal kinderloos en sinds de bevalling eigenlijk nog maar weinig van ze gehoord. beste vriendin zei zelfs dat ze het maar niets vond mij met een kind. dat heeft me zoveel pijn gedaan! denk stik er maar in! zijn hier nog oktober mamma's in de omgeving velsen?

gr

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Er is er hier eentje maandig trouwens!!
    Deze ochtend al voor der gezongen ;)

12. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Meiden,

Heb een heel aantal van jullie uitgenodigd voor facebook. Mijn naam is annet. Dan weten jullie dat!

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oooh wat typen jullie veel dames hahaha. Kan het niet bijhouden hoor.
    @wapje balen he die handen (is nog netjes uitgedrukt), ik ben door de dokter direct doorgestuurd naar de neuroloog, daar een stroomtests gehad op de polsen, röntgenfoto van mijn nek en echo van mijn pols, knelling rechts geconstateerd, hij wil opereren maar verwacht door de zwangerschap dat de pijn verdwijnt (pijn in de linkerhand/arm word niet meer over gesproken). Ik ga meer bewegen, sommige dagen gaat het goed maar andere dagen sta ik huilend van de pijn op uit mijn bedje. Dus terug naar de dokter, en nu moet ik na 15 maart (precieze datum weet ik niet uit mijn hoofd) terug naar de neuroloog. Bij mij is helemaal geen spuit of brace besproken. Ik kan Fae eigenlijk niet langer dan 10 minuten vasthouden, nu ze op mijn schoot kan zitten leunend tegen mij aan gaat het wel wat langer, maar ik kan er zo verdrietig om zijn, vooral als mijn schoonmoeder opmerkingen maakt van jij kan ze de hele dag vasthouden :$, terwijl ik gewoon ook weleens met mijn dochter wil pronken (1e verjaardag waar Fae heen ging). Ik merk erdoor dat ik echt een binnenmens ben geworden, autorijden gaat bijna niet meer en als ik dan weet dat ik ergens heen ga doe ik eigenlijk de hele week niets. Zelfs wandelen doet pijn :(. Maarja ik stop nu met dit ellelange verhaal moest het gewoon ff kwijt (en word weer veel te veel getypt nu).

@linda0509 ik ben zowat opgegroeid in de Efteling, voor mij was dat in de vroegere jaren een grote achterspeeltuin, 15 minuutjes vanuit Waalwijk op de fiets en we waren er. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig waar jij woont hoor ;), mag ook wel pm. Ik woon daar overigens niet meer in de buurt, mijn ouders en broers wel.

Weer genoeg tekst voor vandaag, ik zeg het nog een laatste keer : Sorry dames dat ik niet op iedereen reageer maar ik lees wel alles mee hoor. Heb nu gewoon pijn in heel mijn arm :x. Ga maar in de tuin zitten met een boek als ik dat normaal vast kan houden.

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hey dames

wat een heerlijk weertje is het!!! heerlijk genieten!! vanmorgen gingen we bij vrienden op visite kinderen heerlijk buiten gespeeld!!
    Nu thuis zo eten maken, mannetje moet om 16.30 weer werken!!

Wie was het ook alweer toen we zwanger waren die schoonmaakazijn over de tegels deed om de groene aanslag er af te halen??? hoe moest dat ook alweer?????????????

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Theater was geweldig!! Ryano vond het helemaal leuk, je zag hem genieten :)
    Daarna mocht hij nog op de foto met Dirk Scheele, vond hij helemaal top ;)

@ FmT: Maak je niet druk dat je niet op iedereen kan reageren meis!! Pijn is pijn en dus moet je dan stoppen! ;)

@ weer: heerlijk, dus ik ga weer :)

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Jeetje ben er effe een paar dagen niet geweest en moest heel wat pagina's lezen om een beetje op de hoogte te blijven maar ben het inmiddels weer kwijt.

Davey vond het nodig om zijn vinger in mijn oog te steken en daarbij was mijn hoornvlies beschadigd dus kon ik amper wat zien en wat een pijn zeg pfffff niet leuk, nu weer hersteld gelukkig gaat dat snel.

Davey rolt ook niet meer hij vindt zitten natuurlijk veel leuker en gillen ja dat doet meneer ook erg goed wij moeten er wel om lachen.

zal ook eens een fotootje van mijn kleine man plaatsen. Zo vanaf nu kan ik weer mee lezen en schrijven hoor. Ow ja en voor degene die mij nog niet hebben op FB stuur maar een PB :p

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hier mijn jongen

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Dat was ik!!!!
    Het is wel een lastig/moeilijk klusje hoor....
    Je koopt een berg flessen schoonmaak azijn en sproeid dat over je tegels met je gieter. En dan ben je klaar, een of 2 dagen wachten en alles is weg en onkruid is dood!!!:p
    Ik ga van de week ook weer even een berg inslaan.
    Vriendjelief is even met de 5 scheuren, ik heb koekjes gebakken (liggen nu in de oven) en nu even op de bank zitten. Net een eind gewandeld met Jordy, Mickey en mijn sm. Jordy nu even tukkie doen en dan strakjes lekker banaantje eten :)

@ FmT, ik ben 1,5 jaar geleden aan mijn pols geopereerd aan cts. Is inderdaad erg pijnlijk en moet er niet aan denken er nu last van te hebben.... Ik hoop dat je snel geholpen kan worden....

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wat een goede tip en ik maar steeds op mijn knieen het onkruid weg plukken ga ik ook eens proberen.

20. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    maar het was toch ook voor de groene aanslag van je tegels???

Deel Deze Pagina