Meikie, helemaal duidelijk. Ik wacht dan maar eerst tot ze wat meer dan 8 happen eet.... Altijd vrolijk, haha snel geraden hè. Is het wat op de maasvlakte?
Hapjes, ik geef ook beide op een dag. Half stuk fruit 's ochtends en dan 's avonds groenten. Meer dan 8 happen is dat hier ook nog niet vrees ik... Ik blijf het wel aanbieden, want op een gegeven moment zou hij het toch door moeten krijgen. Hoop ik. Ik meng nu ook, bv bloemkool en zoete aardappel. Dat geef ik straks, over een half uurtje. Wij gaan binnenkort eens op zoek naar een kinderstoel. Da's handiger dan hapjes op schoot of in de wipper, zeker als we met stukjes willen beginnen. Daantje ook bij de douane? Met je onregelmatige werktijden?
Jeetje Meikie! Ik geef Timo niet meer dan een halve, vind het wel genoeg... Ik zal hier nog eens opzetten dat iets niet zo heel goed gaat. Eet meneer net zijn hele bakje groenten (2 ijsblokjes) op, tot gisteren niet eens 1 ijsblokje. Trotse mama
@ Meikie: Jeetje wat gaat Jordy hard!!!! @ altijdvrolijk: hoi hoi, gezellig dat je hier komt mee kletsen!! Hier heerlijke dag gehad. Zo lekker pannenkoeken eten
@ altijdvrolijk welkom @ meikie wow j gaat hard!! En dat voor de jongste baby! Haha. Wij zitten ook op fruit en groente allebei per dag. Half potje fruit of vers gemAakt bv halve mango en 3 à 4 ijsblokjes groente in de avond. Gaat steeds beter met name de groente is favoriet hier ik denk omdat dat warm is. Babyfoon gaat af kom straks nog wel ff terug
Hoe ziet jullie schema eruit als ik vragen mag als jullie groente en fruithapjes geven? Ik geef heel af en toe een half potje fruit of groente maar meestal kom ik er niet aan toe.. Tijd te kort ofzo of komt niet uit qua flessen... Als je bijv om 5 uur een groentjehapje geeft, en om 7 uur een fles geven jullie dan wel een volle fles of laten jullie er iets uit? Ontwikkeling, hier nog totaal geen aanstalten om te gaan rollebolle, wel wilt ze de hele tijd staan.. Ze is zo sterk in dr beentjes
Waterlelie, hahah nou volgens mij kopt jouw banner niet hoor, Het kindje van gejanne is ook van 19 okt en die heeft dezelfde weken op haar banner staan als ik
Hoi terug Pruts! Kom je naar de meeting? BabyR, op een standaard dag is dit ons schema: 8 uur fles 7,5 melkpoeder+2 rijstebloem+230 water 9:30 fruit 12 uur fles 16 uur fles 17:30 groenten 20 uur fles
Hoi hoi, Zo heerlijk van het mooie weer genoten vandaag! Lekker met Joël naar de winkel gewandeld! Gisteren de kinderwagen omgebouwd! Hij vind het heerlijk om lekker rond te kunnen kijken. Verder mijn badkamer en keuken een voorjaarschoonmaakbeurt gegeven! Net heerlijk wezen sporten, nu zo douchen en met de beentjes op de bank! @EB: Hier ook nog geen box of bedje omlaag! Maar probeert Timo zich echt al op te trekken aan de bed/box spijlen? @Meikie: Ja heerlijk bezig geweest! Ik kan echt niet tegen een vies en rommelig huis!! Moet mischien wat makkelijker worden als Joël straks ouder word! Dan zal het wel vaker een bende zijn! Wat groeit Jordy hard zeg!! Lekker doorgaan hoor met groente en fruit! Hier ook al vollop! Maar op hoeveel flessen zit hij nu dat je een fles gaat laten staan als de groenten goed gaan?? @Altijdvrolijk: Gezellig dat je er ook bent! Welkom. @Rrianne: Dankje! En idd ouderschapsverlof zijn ze je wettelijk verplicht te geven en mag je opnemen totdat je kindje 8 jaar oud is! @Sahi: Ja idd ben er altijd druk mee in de weer! Kan niet zo goed stil zitten, en houd gewoon van schoon en netjes! Beter dat je geregeld hebt dat het een ieder geval geen consequenties heeft voor je salaris! Idd nu is het hun pakkie aan! @Karine: Lekker gegeten?? Wij hebben hutspot op! Nu kan het nog, straks is het weer even gedaan met de stamppotten! @Prutsje: Ook Hoi!!! @BabyR: Hier om 8uur Fles van 180+6 10.30 Fruit 12.30 Fles 150+5 16.30 Groente 17.15/30 Fles 150+5 21.30 Fles van 210+7 Alles flessen zijn gewoon met melkpoeder geen rijstebloem of iets dergelijks aan toegevoegd! Zo ik ben weer bij geloof ik! spring lekker onder de douche! En dan zo lekker bakkie doen! Fijne avond!
babyr: op dit moment is dit ons schema: 7.00 fles (180/6) 11.00 fles (180/6) 12.00 fruithap in de kinderstoel naar bed 15.30 fles (180/6) 17.30 met ons aan tafel, de ene keer proeft ze ons eten, de andere keer zit ze er alleen bij 19.00 fles (180/6) naar bed alles wel een beetje op verzoek en het meeste gaat op. en als we een papfles geven, is dat de fles van 11.00 misja: ik hou ook wel van lekker bezig blijven en netjes, maar ben niet zo goed in heel de tijd poetsen Maar het is hier wel schoon hoor Yanna ligt op bed, ik zit in pyama op de bank, voel me niet helemaal lekker, lekker greys anatomy kijken en dan naar bed
Waterlelie: denk dat jouw banner niet klopt , ze is toch ook van de 19e? EB: moet ook nodig een droogmolen gaan kopen, heerlijk om je was buiten te kunnen drogen! Wij komen sinds eind december vanaf een appartement, dus kon dat nooit doen!! Zat ff naar jouw schema te kijken, maar slaapt Timo 's morgens ook nog of tussen het fruit en de tweede fles in? Mbtc: rug naar buik is moeilijker dan van buik naar rug, dus wel beetje logisch dat ze dat als eerste doet, doet Dinand ook. Karine: ach, we zullen de oproep van zelf krijgen! O ja, dan heb je GGD! VanEke: heerlijk, zo'n ochtendje! Jammer dat een aantal vriendinnen ver weg wonen, maar als het contact verder maar goed is!! EB: gaat Timo zich al optrekken dat je het niet veilig vind om hem alleen te laten!? Meikie: stevig ventje! Altijdvrolijk: welkom Sahi: idd druk geweest vandaag, maar vind het heerlijk, na het weekend alles weer netjes maken En ik denk altijd bij alles gelijk aan de ergste dingen, irritant hoor!! Vandaag nog last van pijn gehad? Karine: jammie, pannekoeken!! Heeft vast wel gesmaakt Prutsje: ook hoi BabyR: hier ook nog niet rollen, alleen van buik naar rug! Wil idd ook veel staan! Misja: lekker actief geweest, goed van je Hapjes: ben pas sinds afgelopen donderdag begonnen met fruit, daarvoor twee of drie x geprobeerd maar vond hij niet echt wat. Krijgt nu nog maar een half potje per dag, maar heb er ook geen haast bij! Nu mag groente ook al direct erbij, bij Jarno destijds moest ik echt wachten tot hij een half jaar was! Vandaag ook echt druk geweest, de hele benedenverdieping glimt weer, gestofzuigd en gedweild, kasten uitgeruimd en geordend en een heleboel wassen gedraaid en opgehangen! Manlief net 10 minuutjes gezien, ging gelijk weer weg om te sporten! Morgen weer een dagje werken, dus straks lekker douchen en een beetje op tijd naar bed!
@ EB: wat een prachtig schema!! Maar hij krijgt inderdaad véél melk Micah zou dat echt niet binnen krijgen (of houden) Maar als ze allemaal maar goed groeien en tevreden zijn!! @ Misja: Heerlijk gegeten! Hutspot ook errug lekker... Ook bij jullie een prachtig schema! Ik krijg dat met die tijden niet voor elkaar hier hoor. Zit dan echt in de knoei met het koken en op tijd eten van/voor Ryano @ Pruts: Hoi hoi!! @ BabyR: Hier 4 flessen; 8.00-12.00-16.00-20.00 (of eerder/later, maar wel 4 uur ertussen) De ochtend- en avondfles zijn met rijstebloem én zijn ook 210cc water met 7 scheppen melk.
Hier is trouwens het schema: 08:30 fles (210 + 7) 12:30 fles (210 + 7) 15:45 fruit 17:00 fles (210 + 7) 22:00 fles (210 + 7) Rijstebloem (vanille + naturel) lust hij allebei niet, dus alleen poeder!
Zo, na 6x me haar in de rode verf gezet te hebben, hoop ik toch echt dat het zometeen geen bassie rood meer is. Pffff. Jullie zijn wel allemaal al volop groente en fruit aan het geven zie ik. Collin krijgt af en toe een beetje fruit en 1 fles met rijstebloem vanille. De rest alleen nog maar mamamelk. @ Sahi: Ik miste idereen al. Met dank aan Gejanne, ben ik hier toch beland. Vond het echt jammer dat ik daar bekant nog in me eentje zat @ Meikie: Het is best spannend, maar ook vrij intensief soms. @ Daantje: Collega toevallig?? Jahoor, waar ik zit is echt super leuk @ Gejanne: Dat is niet veel, 10 min zeg..
Altijdvrolijk: nee, niet lang idd Moest een klus af, dus moest overwerken. Daarna moest hij ff boodschappen doen voor mij, thuis snel een boterham naar binnen gewerkt en weer gegaan. Daar ging mn lekkere bloemkool Morgenavond en woensdagavond is hij ook niet thuis, wordt wel saai hoor
Vergeet ik erbij te zetten dat Micah ook fruit krijgt, meestal rond 10.00 uur. En dan ongeveer 1/3 van het potje of vers ongeveer evenveel. @ Gejanne: Hier de oproep voor Ryano niet binnen gehad, dus met controle Micah maar gevraagd hoe&wat... Gelijk afspraak gemaakt
Karine: ok, maakt me ook niet zoveel uit of hij wel of niet een oproep krijgt, volgens mij was alleen Dinands dossier overgeschreven vanuit de vorige woonplaats, die van Jarno dus niet, hoe simpel
@sahi: schoon is ook het belangrijkste hoor! @Gejanne: Ja lekkker bezig geweest he! jij ook zo te lezen! @Karine: Het voordeel is hier dat manlief er vaak is rond de fles van etenstijd! Dat is het handige van onregelmatige diensten! Dus dan geeft hij de fles en ik kan gewoon koken! Ideaal! En als hij avonddienst heeft eet ik gewoon wat later, maar ik heb natuurlijk ook nog maar 1 kindje! Zal met een tweede vast lastiger gaan!