Karine, au...wat moet dat zeer gedaan hebben! Gelukkig is het meer de schrik Enne...gelukkig is het maar de melktand...de tandarts heeft het tandje zeker een beetje in het tandvlees geduwd....of alleen gekeken?
@ Karine, arm mannetje. Wat een pech dag inderdaad.... Gelukkig geen ernstige dingen, dat scheeld dan weer @ Princess, ga ik ze binnenkort ook eens proberen @ DQ, we kunnen ook een keer samen met de kids een flinke wandeling maken als je dat leuk vind? Hier ben ik super trots op Jordy. hij heeft vanmiddag ruim 2,5 uur geslapen in zijn slaapzak. Vanavond de bloemkool vond hij niet lekker, toen samen met fruit gegeven en toen wel super goed gegeven. Daarna was hij erg moe (was al 3,5 uur wakker hahaha), en terug in bed in zijn slaapzak. Kon toen niet in slaap komen. Toen bij hem gaan zitten en zijn armpjes vast gehouden. Hij viel al redelijk snel in slaap, dus heeel voorzichtig mijn handen weggegehaald en hij bleef slapen Schrok nog wel een paar keer, maar sliep rustig door
Hallo meiden! Wat is er weer veel gekletst vandaag!! Bedankt voor het doorgeven van jullie schema's! Wij hebben hier totaal nog geen vast ritme.. Ohja meiden uit 1987, ik kom ook uit dat jaar!! :-D Voorderest is er veel te veel gekletst om te reageren haha, morgen vrij dus dan ben ik er weer gezellig!
Gewoon doorzetten, hoor! Ik heb dat ook al vaker gemerkt, weet niet hoe het komt, daarom is het op zich beter om maar één keer per week te wegen. Je gewicht schommelt daartussen soms gewoon. Ik ging vorige week ook van 84,6 eerst omhoog naar 85, en nu zit ineens weer op 83,8. Hou de hoofdlijn in de gaten, en laat je juist xtra motiveren om door te gaan als je die weegschaal omhoog ziet gaan (zo doe ik dat tenminste). Succes, je kan het!
Inderdaad veel gekletst hier! Iemand vroeg waar ik woonde volgens mij FmT ik woon in den Bosch aan de kant waar de snelweg naar de Efteling ligt dus 10 minuten rijden voor ons En inderdaad wat meikie zegt klopt ben helaas slechthorend dus afhankelijk van de babyfoon is een trilplaat die onder mijn kussen ligt met maar 3 standen voor de babyfoon. Hij gaat nogal snel af ook op dr minst lichtste stand. Tja het is niet anders. Ik hoor hem anders echt niet en dat slaapt ook niet lekker plus dat hij ook een paar kamers verder ligt. Hij ligt nu lekker te slapen heb hem wakker gehouden vanavond meestal slaapt hij tussen half 6 en half 7 7 uur ook nog even. Nu niet gedaan dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Over hapjes groentes maken we zelf, koken pureren en dan invriezen in siliconen ijsblokjeshouder gaat perfect. Fruit durven wij niet in te vriezen dus als er thuis zijn vers en anders potje. Princess hier ook mango zwaar favoriet die maken we ook zelf en is smullen geblazen haha. Nu ff snel douchen en dan naar bed hopen dat komende nacht beter gaat.
linda ohhh efteling LEUK!!!!! ben gek op pretparken vind het altijd gezellig, mensen kijken en echt een vakantiegevoel hahaha waterlelie ooooohhhh hmmm, alles kan he haha...wanneer is je nod? hihi jeetje dat woord heb ik al lang niet gebruikt ja behalve kolen toch? bloemkool wel maar de rest zeg maar niet toch??? naja ik ben nu bezig met vers bloemkool, bonen wortel etc maar nee ze vind het maar niks...potje daarintegen weer wel hmmm karine oahhh sneu zeg....tand los, naja als hij maar genoeg ermee wiebelt ..gaat het verder goed met de patient? idd eigelijk ook wel weer geluk dat het niet erger was... goede kennis haar zoontje had net mooie tandjes toen hij uitgleedt in de v&d op de wc bril, weg voortanden!! het heeft heel lang geduurt voor de grote mensen tanden kwamen pff dat was schrikken... hoe gaat het verder met de dames??? ben de helft weer eens kwijt... ja afvallen gaan sommigen echt goed he, ik moet ook een schop onder mn reet wat dat betreft zeker nu de paaseieren er weer aan komen!!!
uiteindelijk nog relaxt dagje gehad hier...had veel op de planning staan maar uiteindelijk weinig gedaan ervan...wel lekker veel geknuffeld en gespeeld met Elke, en das even belangrijk, dus vond het ook wel prima zo... nu lekker voetjes omhoog en ff op de bank! @EB: box lekker naar beneden zetten, lijkt me ook echt veiliger als ie zich aan de spijlen al optrekt...is toch ook alleen voor de makkelijk voor jullie dat ie hoog staat, verder is er toch geen reden dat het nodig is voor de kids toch?? Als ge der over droomt is het zeker een teken dat ge de gemoedsrust nodig hebt ook he! @Meikie: lekker dat het zo goed begint te lukken in de slaapzak, hopen dat ie nu de slaap houdt voor de rest van de nacht Wat gaat Jordy met als een speer met alles!! @Altijdvrolijk: ook welkom @Rrianne: Elke was 5 maanden...dus "maand"-ig ipv "jar"-ig Beetje flauw grapje van ons hier eigenlijk wat er soort van in is blijven hangen Al nieuws gehad van us sollicitaties?? Naar wat zijt ge nu op zoek?? En hoe gaat het met de nachten laatste tijd?? @Sahi: ik woon bij u in de buurt ja, maar ben afkomstig van Belgisch Limburg, dus alsnog 200 km hier vandaan, dus toch nog een eindje @babyR: als ge der nog wat aan hebt mijn schema 7 uur melk 210CC + 7 scheppen 11uur melk 210CC + 7 scheppen 15uur melk 210cc + 7 scheppen 17uur hapje groente, 2 ijsblokjes 19uur pap 210cc + 7 scheppen + 2 rijstebloem fruit wil ik straks als ze er aan toe is rond 9.30/10.00 doen denk ik... volgens mij is niet alles meteen geschikt geloof ik, daar zijn online ook wel lijstjes van te vinden...meeste kan wel geloof ik... @Linda0509: prut zeg zo'n nacht, hoop dat ie komende nacht beter gaat...zou ie dromen gehad hebben ofzo dat ie slapend ligt te gillen?? @princess: had ik eigenlijk ook nog niet bij stil gestaan...opvolgmelk 2 is natuurlijk niet meer zo ver weg...ik ga kijken hoe ik hier zit...denk geleidelijk aan over gaan, 1 schep nummer 2 per dag extra, dus als goed gaat op 1 week over dan... @Misja: hier wordt Elke ook ondertussen zelf wakker en ligt dan eerst wat te kletsen of te spelen, gaat ze heel vrolijk lachen als ze ons ziet...alleen als het echt te lang duurt gaat ze pas huilen... @waterlelie: phew...spannend dat ge u zo voelt...hou ons op de hoogte he @karine: gelukkig viel de pech allemaal nog wel mee...heeft ie er zelf geen last meer van?? @kadootje voor pap: heb der jhandje op ene papiertje overgetekend en dat zit opgerold in een hartje...ook gezocht naar iets van mok of dergelijke idd, maar dat vond ik dan weer meer wta voor vaderdag straks... @hapjes: ik doe alleen nog maar groenste, 2 keer een keertje appel geprobeerd maar dat vond ze niet geweldig geloof ik, en nu doe ik het niet meer en ze mist het helemaal niet heb ik idee...groentehapje wil ze wel echt al iedere dag nu, tegen dat het 17 uur wordt begint ze al te pruttelen en is ze pas tevreden als ze hapje gehad heeft...ze eet wel nog maar 2 ijsblokjes, vind ik voorlopig ook nog wel voldoende... @Rollen: hier ook helemaal niks, zelfs met hulp lukt het haar moeilijk, als ze op schoot zit wil ze wel heel graag op der beentje steunen, probeert ze zichzelf ook omhoog te duwen...ik zie wel wanneer wat gebeurt, ze ligt wel hele tijd rond haar as te draaien op het kleed... @all: ben nog niet helemaal mee met al de verhalen van alle nieuwe, raak het soms nog kwijt welk verhaal nu bij wie hoort Sorry als ik iemand mis of door elkaar haal
Goede avond dames, Vandaag naar het cb geweest, eindelijk een xtje zonder gezeik over Collin zijn gewicht. Hij was in 2 weken 200 gram aangekomen en 1 cm gegroeid. Weegt nu 6020 gram en is 62 cm. Tis gewoon een tenger manneke, die zit op de -1 lijn met lengte en gewicht. Hoeft me geen zorgen te maken, hij was bij zijn geboorte al tenger en ik ben dat ook wel. Hij heeft mijn bouw, dat kon ze eigenlijk wel al zien. Was een invalster, maar een super lief mensje. @ Wherona: Nee, helaas geen doorslaper. Het is standaard , hoelaat hij ook naar bed gaat, tussen 3 en 4 eten. Maar heb me erbij neergelegt, dat scheelt ontzettend. @ Linda: Oh, dat is vervelend zeg, misschien zonder babyfoon slapen en de deur openzetten zodat je het wel hoort als er echt wat is @ Waterlelie: Misschien toch weer proberen de fles van half 11 te geven, misschien wordt er dan wel weer langer geslapen @ Vanelke: Alvast gefeliciteerd met je hubbie. Hopelijk is het allemaal gelukt vandaag @ Sahi: Het is nu gelukt hoor, het is nog wel knalrood mijn pluk, maar dat was ook te bedoeling. De eerste keren bleef het een beetje te oranje. Had het nl helemaal wit gemaakt eronder. En vwb dat slapen, ik maak me er niet echt druk meer om. En me lichaam gaat er ook een soort van aan wennen, want ik ben gelijk vertrokken zodra ik me kussen raak. @ Princess: Geloof dat je wel direct overkan gaan op de opvolg melk, de smaak schijnt enigszins hetzelfde te zijn @ Misja: Wat heerlijk zeg, dat hij zo rustig aan het wachten is tot hij uit bed gehaald wordt. @ Daanquinty: Hoeveel wil je nog kwijt dan? Als ik vragen mag? @ mbtc: Oh, jij hebt ook een lichte baby zeg, net als Collin. OOOOHHH, je wordt inderdaad letterlijk opgegeten. @ Karine: Dat is inderdaad een pechdag, geef hem maar een dikke knuffel @ Afvallen: Ik zit al onder het gewicht voor de geboorte. Ben 1,73 en nu 66 kilo. Heb alleen nog een klein buikje, dat is het enige waaraan je kan zien dat er een baby heeft gezeten. @ Meeten: Moet even kijken of ik die datum kan. Zou het wel erg leuk vinden om mee te gaan.
Hey dames even een vraagje wie er zin heeft in n mini meeting, wil jullie graag zien maar 23 juni kan ik niet dus misschien wil er iemand eens eerder afspreken??? Lees ik pannenkoeken??? En heb verder nog vanalles gelezen maar wie zei ook weer wat??? Afvallen van bv geen last van ( helaas!) Tand los zonde t mannetje!!!! Pookie nog steeds vit d te kort?! Dq nog n natrap van mij Mbtc nog Philips gebeld? Meikie knappe grote knul.toch ook van jou he!
@ altijd vrolijk haha oké dan ik schrok al heb nog wel wat overtollige kilootjes in de aanbieding hoor
hey mag i hier komen mee kletsen? Ik ben een oktober (eigenlijk sep. mama) net als sahi,altijdvrolijk gejanne en de rest die overstapt is naar dit topic. Op 30 sept is onze 2e zoon geboren met de naam lucas. Hij doet het super goed. Ik ga vanaf hier proberen bij te lezen.
princess; hier heeft de oppas en het KDV zelf fruit en pureert/prakt het ter plekke. Echt ideaal. Yanna is gek op vers fruit, potjes al een poos niet geprobeerd. zelf klaarmaken doe ik eigenlijk nooit. Wie weet als het ooit nodig is, dan zijn die ijsblokzakjes wel een goed idee misja: je mag hier ook nog aan de slag hoor nee hoor, komt op mn vrije dag wel weer Werkse! meikie: ja nu ze die 6 maanden gaat naderen probeer ik niet te voorzichtig en overbezorgd meer te zijn met eten. Als het maar niet te zout, te vet en te gekruid is, dan is het wel best haha, lekker zo'n pyama dag ik ga zondag ter plekke beslissen of ik mee doe met de afvalclub karine: ag gos, arme ryano!! Gelukkig lijkt het mee te vallen DQ: aaahhh, sterkte met je blauwe kont babyr: er zijn wel lijstjes over fruit en groente die je wel kan geven en wat je nog beter even kan laten wachten. maar veel mag al wel. als ik tijd heb, kan ik wel even voor je zoeken, ben nu even snel aan het reageren op iedereen 't gaat in ieder geval om nitraat/nitriet en dingen zoals ui en prei. @efteling: jaaaaahhh! Wij gingen met mijn vader en een hele bups kinderen ieder voorjaar. En nu wil hij vanaf volgend jaar ook lekker met Yanna en nog wat surrogaat klein kinders (kinderen van iemand waarmee we samen zijn opgegroeid) vaneke: o das toch nog best een eind... Vind in ieder geval jouw taalgebruik grappig altijdvrolijk: fijn dat ze nu relaxed waren op t CB en ja, t schijnt te wennen, die gebroken nachten... wapje: een mini zuidwest NL meeting misschien? Met FMT en evt. andere brabo's? Ik kom uit Dordt, dus ook te doen dan Zie bij jou BOZ lolly: hier ook welkom pfoe eindelijk weer bij! Morgen een lange werkdag, dus dan kan ik echt niet iedereen bijhouden Yanna heeft het weer super gedaan op t KDV, ze schrijven altijd in een boekje en ze vonden haar geweldig en hebben lol gehad met fruit Leuk om te lezen En nu ligt ze heerlijk te tukken en ga we zo zelf ook naar bed Fijne avond en goede nacht meiden!
Waterlelie, ja kan het me voorstellen! Ben je helemaal gestopt met werk? Of ouderschapsverlof? Ojeee, spannend! Ben erg benieuwd. Linda, dit heeft L. ook een tijd gedaan. Huilen met zn ogen dicht, ik vermoed dat hij dan droomt. Sahi, jep ben van aug. '87. Jij ook een jonge mama dus Leuk! Wherona, ik vind het ook geen probleem hoor. Tuurlijk zou het makkelijker zijn, maar ben allang blij dat de nachten stukken beter gaan de laatste dagen, dus doe mij dan maar een flesje om 22.30. Meikie, jeetje nu al terug naar 3 flessen. Heeft dat met gewicht te maken? Meestal is dit vanaf een maand of 6 toch? Mama05, lekker de tuin in geweest! Hier kwam ik vanavond thuis was de hele achtertuin helemaal netjes, broer is hovenier, heel handig. Nu de voortuin nog en even kijken of ik de groene aanslag er ook af kan krijgen met schoonmaakazijn. Princess, ik zou de voeding mengen. DQ, aaaah joh het is maar 0,3 kilo. Misschien heb je net wat meer gedronken, nog niet naar de wc geweest, gegeten etc.. Niet druk om maken hoor! Wherona, rekenen ze zo omdat hij te vroeg is geboren? Pookie, leuk wat van je te horen! En super dat S. het zo goed doet. Kom je ook naar de meeting? Mbtc, en asl je half om half doet dan? Half kunstvoeding, half borstvoeding? Kun je ook echt zien dat je 'te dun' bent? Ik ben zelf 1,78 en nu 56 kilo. Het is idd aan de lichte kant, maar het is nou niet dta ik er enorm mager uit zie ofzo. Karine, jeetje hoeveel pech kan jullie ventje hebben zeg! Gelukkig valt het mee. Vaneke, Ik las het heel raar. Had al zo'n vermoeden dat dat maandig was, maar snapte het stukje niet, ook al even gezongen. Nu je het uitlegt, klinkt het heel logisch hahaha! Nee nog niks gehoord, maar de ltst loopt nog tot 21 mrt. De nachten gaan eigenlijk best goed. Gisternacht wel een half uur onrustig, huilen etc. Lig zelf alleen dan nog een dik uur klaar wakker in bed krijg honger etc. Maar vannacht weer lekker doorgeslapen. Heeft er alleen nu 'savonds/eind van de middag een handje van om niet te slapen. Eergister wakker van 14.15 tot de ltste fles. Vanavond weer strijd, geen idee. Maar gaat vast weer over. Doet E. dit toevallig ook? Hoe is het bij jullie? Ontwikkeling; L. wil nog steeds de hele dag zitten, staan en gek deon. Liggen vind hij niks, zowel op buik als rug niet. Omrollen doet hij dan ook zelden (heeft het wel een tijdje gedaan). Zijn er nog kindjes die niet/moeilijk met hun handjes boven de dekens slapen? Heb het hier nu weer een aantal keer geprobeerd, inslapen is op zich niet zo'n probleem, maar meer het doorslapen. Vooral 's avond/'s nachts. Hij wordt dan om het uur wakker. Moet hem echt goed strak met beide handjes onder de dekens instoppen, anders wordt het niks heb ik het idee. Drukke ongezellige dag op het werk, hing een gespannen sfeer niks aan. Maargoed we zijn weer thuis, mrng crematie van opa. L. gaat de hele dag naar mijn ouders. Nu zo ons bedje opzoeken, lekker slapen!
rianne hier ook, handjes moeten onder de dekens en strak! anders wordt het niks...gek he! wapje bergen op zoom poeh das een eind haha van eke , hier ook niet echt rollen hoor, en dat geef ook niks....straks als ze ouder zijn kunnen ze vast alles net zo goed als een ander en ach ze heeft er gewoon geen zin in Het komt allemaal wel... vind ze het ook niks aan op haar buik? hier ook niet, ze rolt alleen van rug naar zijkant maarja dat is ook omdat ze dan die benen lekker in delucht gooit! lois stopt nu wel haar tenen in haar mond haha, lekker hoor
@sahi fijn dat het zo goed gaat Yanna leuke foto van haar. @rrianne sterkte morgen. Lucas slaapt met de armen boven de dekens maar dat geeft hier geen problemen dus ik kan je niet helpen. @omrollen hij vind het allemaal wel prima zo. Op de buik en op de rug het maakt hem niet uit zolang hij maar niet zelf hoeft te rollen. @afvallen hier niet nodig. ik ben 1.62 en weeg 51 kilo als ik onder 50 kilo kom ga ik me echt naar voelen. Vind het wel raar om zo in een voor mij nieuw topic te reageren als jullie wat van me willen weten vraag maar raak.
@ lolly haaaaai welkom hoor meid! @ sahi ooow das.vlakbij @ meeting als r iemand wil weten waarom ik r niet bij kan zijn mag je.PB sturen ga t hier niet.neerzetten ivm meelezers @ Rrianne hier alleen slapen in de slaapzak zonder dekens want die trekt ze over r hoofdje @ Rica waar woon jij dan ergens boven die IJssel???