ja boven de ijssel ja hahaha.....TOP secret..naja hier zo openbaar dan.. Het is in ieder geval niet om de hoek van bergen op zoom! jammer dat je er niet bij kan zijn, jij was er vorige keer ook niet toch??
Rrianne sterkte morgen Lolly welkom!!! Wapje mini meeting lijkt mij leuk! Ik weet niet waar je ongeveer woont maar volgens mij moet dat te doen zijn als het zuid Nederland is haha
Wapje, wanneer was je ook alweer in de buurt van Hilversum? Ik wil wel minimeeting. Rrianne, sterkte morgen. Lolly, welkom hier! Rest: alles gelezen, maar ga naar bed. Digitrusten voor jullie!
Hoi Hoi, Zo weer terug van de avonddienst! Dacht nog even reageren, nou dat was dus niet even .. wat is er weer veel gekletst!! Werken ging lekker, net joël de fles gegeven en alle spullen voor morgen klaar gezet, dan heb ik een dagdienst en past oma op! @Karine: Ach gos wat sneu!! Gelukkig viel het achteraf mee! Geef hem maar een dikke knuffel! @DQ: Auw!!!!!!!!!!! Die blauwe kont zal wel zeer doen! @Meikie: Wat super dat Jordy zo goed geslapen heeft! Hopelijk tukt hij de nacht ook zo door. @BabyR: Hier ook een mama uit 1987! Word in mei 25. @Linda0509: begrijpelijk dat je die babyfoon gewoon nodig hebt! Dan heb ik niks gezegd! @Vaneke: heerlijk wakker worden is dat! Idd hij zal ook wel gaan huilen denk ik hoor als het te lang duurt! Nog niet meegemaakt overigens! Heerlijk een dagje knuffelen/spelen met je meisje! @Altijdvrolijk: Komt helemaal goed hoor met Collin! En wat cb betreft! Alles met een pak zout nemen en je eigen plan trekken! Ik zeg overal ja op, maar doe lekker me eigen ding! @Wapje: Ik wil best eerder eens afspreken hoor! Waar woon jij?? @Lolly: Ja je hebt ons gevonden!! Gezellig, welkom hier. @Sahi: Ik kom zo bij je langs hoor, woon tenslotten een half uurtje bij je vandaan! @Rrianne: Sterkte morgen! Moeilijke dag denk ik! Doe rustig aan. @EB: Alvast gefeliciteerd! En een fijne dag morgen. @Minimeeting: Ik woon ook in zuidholland. Lijkt me leuk. @Afvallen: Voor de zwangerschap woog ik echt heel weinig, door stress en ellende heel veel afgevallen. Woog nog maar 51 kg! Nu weeg ik er 64. Dat is voor mij eigenlijk normaal. Dit woog ik altijd, maar zou nu nog wel een kilotje of vier kwijt willen. Zo ik ben weer bij! Spring onder de douche en ga dan lekker slapen! Morgen kwart voor zes het wekkertje weer! Welterusten.
Rrianne, sterkte vandaag!!! En ......neee ik ben niet swang. Heb een test gedaan. Niks aan het handje wel fijn He meisjes uit noord Holland zullen we een date plannen?
Goedemorgen (goedenacht eigenlijk haha ) dames!! Jeetjes wat is er veel geklets zeg! Ik heb niet zoveel tijd gehad om te reageren en heb geprobeerd wat bij te lezen. Nou daar ben ik bijna een halve dag (met pauzes ertussen) mee bezig geweest! Welkom aan alle nieuwe dames (ikzelf klets ook nog maar pas mee hoor )! Ik zal me nog een keertje voorstellen: ben 28 jaar, een Nederbelg, op 31/10 bevallen (ben ingeleid) van een prachtige zoon, Mathijs! Hij woog bij de geboorte 3175 gram en was 48 cm. Ik zal nog een keertje een fotootjes plaatsen! Maar voor de nieuwsgierigen er staan een paar foto's in mijn fotoboek! Ik ben ondertussen al weer het meeste vergeten van wat ik vandaag allemaal al gelezen heb! Stelletje kletskousen hier! @Rrianne: Heel veel sterkte morgen! Oh en die vergeetachtigheid heb ik ook last van, tijdens de zwangerschap al en het is helaas niet veel beter geworden. @Vanelke: Gefeliciteerd met je hubbie! @EB: Gefeliciteerd meid! Ga je nog wat leuks doen? @DQ en Rica: van mij ook nog een (na)schopje onder jullie kont! @Karine: Wat sneu voor hem zeg! Maar idd gelukkig dat het niet al te erg was! @Rollen: Maandag was M. voor het eerst op zijn buik gerold! Ik natuurlijk super trots! En oma ook want die was gezellig op visite en had het ook gezien! Maar manlief was niet thuis en sindsdien heeft M. het niet meer gedaan dus hij gelooft me denk ik niet echt meer nu! En M. vindt het ook echt niet leuk om op zijn buik te liggen. Nou ja, we blijven oefenen en zal vanzelf wel komen. @hapjes: Ik ga denk ik eerst beginnen met rijstebloem in zijn flesjes te doen. En wou rond 5 maanden beginnen met fruit en groente te geven. We zijn nog steeds een beetje aan het zoeken met die combi van bv en kv nu. Oh en nog een 'probleem': hij geeft niet duidelijk aan wanneer hij genoeg gedronken heeft! Hij kan blijven eten lijkt het wel maar wordt wel beetje onrustig en er komt dan wel weer een gulp uit daarna hoor. Maar ik hoor en lees steeds dat ze het zelf wel aangeven of hun mondje gewoon dicht houden. Dat doet M. niet dus! @kolven: ik ben blij hier te lezen dat er nog meer dames met de bv geworsteld hebben. Ik heb te weinig melk en kolf al een paar maandjes fulltime want zat er op gegeven moment helemaal doorheen want M. wou steeds aan de borst omdat hij altijd honger had! Maar zit er aan te denken om af te bouwen want ben constant bezig met kolven om toch maar genoeg voor een paar voeding te hebben en het begint toch echt wel zwaar te worden. Dus ik kan wel wat tips en bemoedigende woordjes gebruiken. Sorry voor het lange verhaal, maar heb wrs nog niet alles getypt hoor. Nou ik ga ook zo maar eens slapen, maar eerst nog even kolven. Slaap lekker meiden!
Oh nog vergeten te zeggen! Ik zit ook op FB, dus stuur gerust een pb'tje meiden! En heb altijd zin in een spelletje Wordfeud (AngelicLove83) of Draw Something(LittleAngel2011) hoor! Ik ga eens kijken wat die Word On is!
De tandarts heeft alleen gekeken en een foto gemaakt. Gelukkig maar melktand en geen schade binnenin... @ Meikie: Wat goed van Jordy zeg!! Hij gaat als een trein! @ DQ: Kom op!!!! Je kunt het... Doorzetten! @ Guap: Leuk dat je ook weer ff schrijft! Jammer dat N nog steeds niet doorslaapt!! @ Rica: Gaat goed met Ryano hoor! Is vanavond gewoon lekker gaan slapen *poef* jij ook schop onder de kont @ rollen: hier ook nog niet. Maar inderdaad: ieder kindje op eigen tempo... @AV: Netjes van Collin hoor!! Fijn dat ze op CB niet hebben gezeurd!! En ook nog steeds nachtbraken... Hmmm... @ Wapje: Ja, pannenkoeken waren heerlijk! Tand van mannetje valt gelukkig mee. Mini-meeting lijkt me gezellig!! Wanneer?? Ik lees "straks" de rest bij, nu nog ff tukken...
Komt alleen even zwaaien en goedemorgen zeggen, Moet gaan werken. Helaas een bagger nacht gehad. Niet omdat joël wakker was. had zelf steeds nare dromen! Niks aan. Manlief zit in de nachtdienst dus kon ik ook niet even wakker maken. Komt later uitgebreid reageren! Fijne dag meiden! eb: gefeliciteerd en hele fijne dag
@ VanEke: gefeliciteerd met manlief @ EB: Hieperdepiep........ HOERA!!!!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!! @ Rrianne: heel veel sterkte vandaag! Wij hebben vrijdag begrafenis van tante can manlief. Pfff.. Bah! *knuf* @ Lolly: Hooooooooiiiiii!! Welkom! Klets gezellig mee, leuk!! @ Misja: Sterkte vandaag na zo'n rotnacht! Zulke dromen zijn niet fijn!! Goedemorgen!!!!!!! Micah vannacht wakker geweest, kon niet slapen, dus klein flesje... Pfff Ryano heeft goed geslapen.
Misja ohh nachtmerrie´s... hier ook een rotnacht...3:00, 5:00 en 7:00...naja en ook moeilijk weer in slaap komen.. ze lag weer eens bovenin bed... en dus met haar armen te zwaaien.. Er is er 1 jarig hoera hoera EB GEFELICITEEEEEERD!!!!!!!!!!!!! gezellige dag gewenst en nog vele jaren! Nou ik ga maar eens in beweging! Fysio komt zo voor de laatste meting!
Goedenmorgen eerst ff onze jarig EB feliciteren!! GEFELICITEERD MEID hele fijne dag vandaag @rrianne.sterkte vandaag... @rica....spannend meid de laatste meting hopelijk is het gewoon lekker goed @all...bedankt voor de schoppen..ik heb er nu wel genoeg gekregen hahah...ik ga weer vrolijk verder
@elisabethbad van harte gefeliciteerd met je verjaardag. @misja pittig hoor laat vroeg officieel mag dat ok helemaal niet. Of had jezelf geruild? Werkse vandaag. @karine hoi jij hebt toch ook een tijdje bij het andere topic mee gekletst? Hier ook fb dus wie me toe wil voegen pb maar ff. Nog meer meiden die hidden cronicles spelen? Bij word feud ben ik judith61. Zo nu ff eten was op hangen en de badkamer poetsen.
Eb gefeliciteerd en heb je de boel al naar beneden gezet? Minimeeting jammer, maar woon in Overijssel. Beetje ver hè!! Litleangel ik heb ook vanaf het begin aan gekolfd. Heb het 4 maanden vol gehouden, maar na een ziekenhuis bezoek van L.ily ging de productie erg achteruit en zat ik ook de hele dag te kolven voor 3 flessen. Was de hele dag alleen maar bezig met voeding. Vond het heel moeilijk om de beslissing te nemen om te stoppen. Maar nu achteraf ben ik heel blij dat ik heb doorgezet. Heb weer zoveel meer energie, en geniet weer zoveel meer van de voedingstijden. Vind het nu een heerlijk momentje om haar lekker bij me te hebben en de fles te geven. En ik denk maar zo, die 4 maanden heeft ze mooi wel BV gehad. Je moet er natuurlijk wel zelf achterstaan, en ik kan je alleen mijn ervaring ermee vertellen. Zo hier een dagje werken en morgen cursus. BAH!!! Een extra dag weg van mijn kleine meisje L
Goeiemorgen allemaal! Eb gefeliciteerd¡!!!!!! Laatste week van april ben ik id buurt, misschien kunnen we nog wat dames optrommelen altijd gezellig! Die mini meeting is dan niet in Bergen op zoom hoor meiden Voor iedereen met n rotnacht knufffff!!! Little Angel hoelang wilde je bv geven? Bij de eerste heb ik 6 mnd gekolfd, dus respect! Weet niet of je alleen bv geeft? Anders misschien n optie 1 fles KV te geven??? Dames ik ga sporten!!