Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goedemorgen!!!!!

was weer erg vroeg vanmorgen dus goed brak!

Eb, nogmaals gefeli en een gezellige dag vandaag.

Little angel en lolly ik ga jullie ook toevoegen op wordfeud. Ik ben Lelie81:D

2. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ waterlelie wat is vroeg ;) ????

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hey meiden ff vraagje wie van jullie heeft als een doperwten gemaakt en gepureerd?? hebben jullie toen van die doperwten uit de diepvries genomen en gekookt???

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Hier een monstertje dat om half 3 en om 5 uur wou eten. Heb ook het idee dat hij een beetje last heeft van zijn darmpjes. Hij laat me een partij scheten steeds. En het doet volgens mij ook pijn.
    @ Lolly: Heeeee, ons gevonden. Ben er ook pas sinds 2 dagen hoor.
    @ Sahi: Ik woon ook vlakbij, wil ook mee met de mini meeting :D
    @ Rrianne: Is jouw kindje ingebakerd geweest? Dan schijnen ze minder makkelijk met hun handen boven de dekens te slapen. Collin slaapt alleen maar met ze erboven en voor zijn gezicht. En sterkte vandaag.
    @ EB : van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    @ LA: Weet je hoeveel er eerst gedronken werd zonder kv? Dan zou ik dat ongeveer aanhouden als gemengde variant. En ik denk dat het meer de zuigbehoefte ook is dat er dat er doorgedronken wordt.
    @ Misja: Werkse en balen van je nacht zeg
    @ Rica: Klinkt heel bekend jou nacht zeg. Succes bij de fysio
    @ Wordfeud: ik heb 3 dames toegevoegd. Ik ben sdvtje
    @ facebook: Klik hier

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden!!!
    Wat hebben jullie zitten l*ll*n zeg....:$
    Kan het zo niet echt bij houden hoor..... Hahaha
    Ik zag nog een nieuwe Lolly geloof ik??? Welkom bij onze gezellige club!!!

@ Wordfeud, ikke ben Mmeikie!!!

@ Wapje, niet eens bij jou??? Valt me toch tegen hoor!!! hahaha
    Jullie zijn welkom bij mij hoor voor een minimeeting!!! Gezellig :D

@ EB, gefeliciteerd!!!! Maak er een leuke dag van, het is toch net wat specialer je eerste verjaardag als mama ;)

De rest, sorry, ben het kwijt.....
    Jordy heeft gisteravond nog 1,5 uur geslapen in zijn slaapzakje, ben zo trots op mijn mannetje!!!
    Ik heb net Jordy weggebracht naar de go, ik ga hier aan de sop. Ff de ramen doen en dweilen enzo....
    Tot later :)

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    wapje ik kan helaas niet een mini meeting houden ik woon ook te
    ver weg woon ook in overrijssel en bergen op zoom is niet zo in de
    buurt helaas!!

rianne Oh wat lijkt me dat heerlijk zo`n broer :)
    Ik heb de achtertuin nog steeds niet gedaan hoor alleen de voortuin het
    viel mijn man gisteren wel op hij zei gelijk zoooooo jij bent druk geweest
    dan heb je toch weer eer van je werk!!!
    En natuurlijk sterkte vandaag!!

Vaneke hier ook nog niet rollen hoor en net wat rica zegt over een poosje kunnen ze
    allemaal het zelfde!!

Lolly welkom hier
    karine zo wat heeft R een pech dag achter de rug!! maar gelukkig nu nog zijn melktandje!!

misja zulke dromen zijn nooit fijn als ik dat heb ga ik meetsal ff bakje
    thee drinken
    ff me gedachten op zij zetten en dan kan ik zo weer slapen!!

prinsess ah bah dat is niet leuk een extra dag een cursus!!! hopelijk ben je snel klaar

EB Van harte gefeliciteerd met je verjaaardag en een fijne dag!!
    altijd vrolijk ga je zo aanmelden voor pb volgens mij hebben we elkaar nog niet!!

Hier ook een rot nacht!! pffffff jairo om half zes wakker al een hele week weer om zes uur en wil
    dan alleen slapen als ik hem op mijn buik leg!! pfff nou was er vanmorgen flauw van en heb hem een fles klaar
    gemaakt en heeft toen half uurtje geslapen, lig ik net weer in bed na de fles roept je tweede mij mama
    ik heb in bed geplast!!
    pff bed verschoond!! weer in bed gekropen ging de tweede er elke keer uit dus ben al wakker van half
    zes nou en ik ben dus echt geen ochtendmens!!
    Vanmiddag met jairo na zk om echo te maken van zijn heupjes ben benieuwd!!!

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Mama05 wat een rotnacht idd! Je zal wel moe zijn,, Spannend die echo, succes straks!

EB, GEFELICITEERD! Helaas geen zon :(

AltijdVrolijk, jij ook al een k*t nacht dus..

Meikie, succes met soppen.

Hier een goede nacht gehad, wel even om half 2 een speentje moeten brengen daarna geslapen tot 7 uur :D, Joepieeee dat was al in geen tijden meer gebeurt. Hoop dat ze dit volhoudt hihi.

Straks even naar de belastingman onze aangifte doen. Heb er helemaal geen zin in haha, duurt zoiets lang?
    Normaal deed ik het alrijd zelf maar we hebben een nieuwbouw woning gekocht dus het moet nu wel ff goed ingevuld worden.
    Daarna lekker een bakkie doen bij mn mama :D

Fijne dag meiden!

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rica, jij ook succes met de fysio! Ben benieuwd!

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @daanquinty hier nog geen doperwten geprobeerd.

@meikie zo je huisje weer schoon?

@mama05 wat een begin van de dag zeg. Succes in het zh vanmiddag.

@babyr fijn dat julie zo'n goede nacht hebben gehad. Belasting aangifte laten wij altijd invullen dus geen idee hoe lang je erover doet.

Als het goed is komt vandaag het dekbedovertrekje binnen voor lucas. Wat zijn die dingen duur zeg. Ik zag eerst een mooie bij de babydump maar die kost gewoon 55 euro dat vind ik toch echt te duur. Ik heb er een besteld van winnie the pooh voor 30 euro dat past met beter.

Manlief heeft een dakkoffer besteld die komt vandaag of morgen ook binnen. Kunnen we die volgende week mooi mee nemen op vakantie.

10. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Zo ochtendje werken zit er weer op!
    Ging eigenlijk best goed, en dat na zo'n rot nacht!

Vanmiddag lekker niks doen en vanavond ff sporten! Kom dan ook weer even uitgebreid reageren!

Voor de woordfeudgebruikers ik ben annet.l-w

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@misja: jemig, is niet fijn nare dromen hebben, en dan je kerel niet naast je in bed.
    Ik ben vindt het dan ook fijn als mijn vriend er ligt en ik heb een nare droom gehad.

@karine: hoe is het nu met R?
    Heeft hij er last van dat hij gevallen is?

@lolly: jaaa, jij hebt dit nu ook gevonden!
    Ik snap ook niet waarom alles zo enorm duur moet zijn!

@EB gefeliciteerd! Een fijne dag gewenst

@rica: hoe was de meting?

@princess01: jij ook in overijssel? Volgens mij komen er niet zoveel van deze kant??
    @mama05: ik lees net jij dus ook uit overijssel!

@slechte nachten mama’s: balen zeg
    Hier om 3.40 tot 5.15, en toen ging dus ook mijn wekker… was dus vroeg wakker ook. bah

oja, voor wordfeud, en draw something: sjoon81
    word on: sjoon

ook een grappig spel trouwens!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Zo even pauze, heb alle ramen gezeemd, de badkamer gesopt en de wc. Nu even eten en straks stofzuigen en dweilen. Mickey uitlaten en een wasje wegvouwen. Daarna hopelijk Jordy weer halen. Ligt een beetje aan zijn schema ;)

@ Mama05, succes in het ziekenhuis!!!

@ Babyr, ik ga goed tot nog toe :D

@ Lolly, bijna zo nog even knallen!!!!

Zo broodjes op, ik ga weer aan de poets tot later!!!

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Jaja het water staat klaar om de badkamer te poetsen nu de trap nog op. Pff ben niet vooruit te branden vandaag.

14. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    hup lolly! Ga is poetsen jij!

Goed bezig dames!! Ik doe vandaag lekker niks! heb met poetsen voor deze week alweer gehad!

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rianne, ja je kan wel zien dat ik dunner ben dan voor de zwangerschap, er zitten knopen in mn broek maar eigenlijk heb ik ze niet nodig nu. kan ze zo uittrekken (man ziet vele voordelen :p) mn billen zijn zo goed als weg en mn buik is ook weer super strak, een paar kleine striemen op mn borsten en onder mn navel herninneren mij er aan dat er een baby in gezeten heeft.

@babyr (geloof ik) jij ook uit 87 toch, ik uit sept.

@rianne & babyr krijgen jullie nou nooit vervelende opmerkingen omdat je zo "jong" bent. mensen zeggen wel eens ah wat zielig voor het kind zon jonge onervaren moeder (werk in de linderopvang maar dan heb je toch nergens verstand van :p) en dan zeg ik (sorry als ik hier iemand mee beledig) ik heb er bewust voor gekozen en t was een lange weg. ik vind t zielig voor t kind als je heel laat (eind 30
    tot begin 40) aan kinderen gaat omdat je eerst zonodig alles zelf moest ontdekken en carriere maken. kijk als het niet lukt en je in de MMM beland is wat anders. maar kinderen krijgen blijft keuzes maken en de een doet dat anders dan de ander.

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Kletskousen!!!!

Ik ben het nu alweer kwijt, het was zoveel! Ik moet elke dag ff lezen ben ik achter!

Rrianne, sterkte voor jou en je mannetje vandaag.

Eb, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Nieuwe dames, welkom!

Sahi, Yanna en Xavi zijn op dezelfde dag geboren!!!
    Dus ook 5 mnd vandaag.

Gister naar cb geweest, 68,7cm en 7710gr! Grote kanjer!
    Prikjes gingen prima, nog niet veel last. Gelukkig!
    Schema:
    +- 7u 180cc
    +- 9u fruithap
    +- 12u 180cc
    +- 16u groente
    +- 18u 180cc
    +- 22u 210cc en vier schep rijstebloem

Tijden wijken nogal eens af, hij komt nog wel af en toe 's nachts, dus dan schuift alles wat op. Hij trekt t nog niet als hij voor 22u zijn papfles krijgt. Dan wordt hij om 4.30 wakker, maar dat is dan zijn ochtendfles, hij krijgt dan geen extra fles op een dag zeg maar.

Vandaag thuis, vanmorgen mirena laten plaatsen, ik was de heftige ongi met alle ongemakken zoooo beu... Dus toch wel aan de anticonceptie. Beetje buikpijn nu, maar wel lekker beetje poetsen... Ook wel eens nodig ;)

Meeting 23 juni, ik ga kijken of ik erbij kan zijn.

Het was trouwens erg leuk in de vorstin in Hilversum! En.... De band van mijn vriendin is weer 1e geworden!!!! Was echt cool!
    Dus nu op naar de finale, 21april in de 013 in Tilburg.
    We waren alleen erg laat thuis... 5u... Ik was kapot! Het was best een eind rijden ;)

Nou ik ga proberen bij te blijven!

Oh DQ, hier ook een schop van mij.... En ik wil er ook 1 terug! Heb het ook nodig!
    Hoewel ik hier wel was afgevallen, wel 6ons :- D

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik was trouwens net geen 24 toen mijn oudste kwam.... Dus ook jong, maar nooit opmerkingen gehad!
    Soms wou ik wel dat ik het allemaal anders had gedaan....

Werk ook in de kinderopvang, je ziet veel verschillende situaties, jonge mama's die het perfect doen, maar ook oudere... Die er niks van bakken!

Mensen moeten niet zo snel oordelen op uiterlijk.... Grrrrr!

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Mbct, je voelt zelf wanneer jullie er klaar voor zijn. Maar dan denk ik wel, dat mensen met zulke opmerkingen die gewoon voor zich moeten houden. En er zullen vast ook oudere onervaren moeders zijn en jongere meer ervaren....

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ha meiden,

Ik kom ook weer even zwaaien!

hier gaat het (buiten de nasleep van.. ) goed..
    Kleine man doet het prima, weegt dik 8 kilo en ontwikkelt goed..
    helaas komt hij regelmatig s'nachts nog tussen 4-6 voor een fles na een papfles met 5!! scheppen pap rond 22.30 uur.
    verder eet hij sinds een paar dagen groente en fruit en als het aan hem ligt eet hij een heel potje leeg of alles wat ik vers heb gemaakt, het is dus een klein hongerlappie!
    helaas heeft hij wel weer harde poep ervan dus maar even op zoek naar iets wat een beetje laxeerd..
    Naast zijn groente en fruit drinkt hij nog 4 flessen (180/6 met 30cc extra water) en als hij s'nachts rond 4 uur komt, krijgt hij nog een 5e fles.

Sinds gisteren draait hij van rug naar buik en gelukkig kan hij ook terug, bij D.imara bleef ik terugdraaien de eerste tijd.

VanEke sprak mij gister ook aan op FB en ik ga mijn best doen om erbij te zijn! mits het niet aan de andere kant van nl is en we niet op vakantie zijn!

Vriendlief is inmiddels weer lekker aan het werk en als de kindjes net als nu even tegelijk op bed liggen heb ik weer even wat mij-tijd en kan ik hier even komen spieken!

@ linda0509 jij woont best dicht bij mij ;)

@ 1987: ik ben ook van dat bouwjaar! :D

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mbtc: ik ben in Augustus 24 geworden en ik heb al een dochter van 2.5 en hier ken ik die opmerkingen wel..
    toen mijn dochter net zo oud was als mijn zoontje nu heeft er iemand aan me gevraagd of ik nog wel samen was met de vader :$:(;)
    Die ging er voor het gemak maar even vanuit dat het een ongelukje was!:x

Deel Deze Pagina