Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Karine: drama zeg, zulke nachten, kan me voorstellen dat je ff geen puf hebt ;)

Mbtc: hoi J, gezellig dat je even mee komt kletsen :D En lekker zeg dat ze zo goed slaapt!!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Het is een stralende dag vandaag! We gaan straks met zn 3tjes fietsen (jaja daantje met de bakfiets:p) en dan even langs de kinderboerderij....hihi ja alweer :D
    Maar het is zo leuk daar want je kan daar eten, diertjes knuffelen en er is een speeltuin.

Guap, ah wat heerlijk dat jullie een iets betere nacht hebben gehad. Daar wordt een mens vrolijk van :) En over het overplaatsen. Ik heb S. eigenlijk na een paar weken al overplaatst naar haar eigen kamer. Die grenst naast die van E. Dus als de een wakker werd, dan werd de ander ook weleens wakker. Ik denk dat het kwestie van wennen is...op een gegeven moment horen ze de ander echt niet meer huilen. Nouja, ik zou zeggen gewoon proberen en kijken hoe het gaat. Ik denk dat zijn grote broer het ook gezellig vindt.

gejanne, succes bij de KNO arts!

mbtc, ben benieuwd hoe jullie meisje het gaat doen bij haar opa en oma. Werkse!!

busongeluk, jaaaaa zo ontzettend verdrietig. Mijn maag draaide echt om.

Nu koffie, tot later!

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Goedemorgen meiden!!

Hier weer doorgeslapen, joepieeee! Nja niet te vroeg juichen he ;)

Jaaaa lelie leuk! Meeten in Amsterdam. Zie op jouw FB dat je aan het water woont, leuk! Hebben jullie een goed hek laten plaatsen?
    Ons huis wordt ook nu gebouwd en wij komen ook aan het water te wonen, vandaar mijn vraag :)

Lolly, wat voor toetje geef jij?

Meikie, gaan jullie zo laat nog badderen met J?

Iemand hier ervaring met baby op vakantie gaan naar zuid frankrijk?
    Wij willen straks ee weekje gaan maar tips zijn welkom :D

Guap, ben jij Janneke op FB?

Karine, balen van je nacht! Hopen vannacht op een betere!

Uhmmmm voorderest ben ik het eigenlijk alweer kwijt haha!

Vandaag lekker wandelen, de zon schijnt heeeeeerlijk :D
    Nu nog ff een aflevering Lost kijken hihi

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @(mini)meeting, ja lijkt me leuk!

@busongeluk, toen ik het hoorde moest ik spontaan huilen (lang leve de hormonen die nog niet helemaal verdwenen zijn!) vind het zo verschrikkelijk vooral voor de ouders die nog niet weten hoe of wat. en dan ik de belgische krant staan er "leuke" foto's van de kinderen tijdens de skitrip, hoezo conftonterend? lijkt de telegraaf wel, sensatie zoekers.

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @meike ik ben van 83 :D. in okt word ik 29.

Ik kwam gisteren hier kijken, 20 pagina's bij geschreven. Dus niet eens aan begonnen om te reageren want ik moest ook nog een sollicitatiebrief schrijven.

Vandaag ga ik winkelen voor Fae, ze gaat nu dan eindelijk toch wel over naar 62 (mag ook wel na bijna 6 maanden haha). Ze zit ook duidelijk in een sprong, wat een troela. Op mijn facebook trouwens nog een leuke foto van haar in de douche gezet!

Nu even bijlezen en reageren.

@schema hier is 4 flessen. 8/13/17/22 uur rond 10/11 uur een paar hapjes fruit.

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    goedenmorgen op deze zonnige ochtend...maar helaas ik heb hier een ziek meisje pff het lijkt nu wel wat beter te gaan gelukkig dus vanmiddag maar ff in de tuin een beetje rommelen...

Ik ben trouwens uit 1981:) en ik was 22 toen ik zwanger was van me meisje:D dus ook vrij jong..maar nooit iets erover gehoord eigenlijk.

@busongeluk...erg he pfff ik zag vanochtend idd die foto;s in die krant pff de tranen sprongen in me ogen:( zoo erg...zelf manlief kreeg tranen in zijn ogen nou en die heeft dat toch niet snel hoor...het is echt heel erg triest:(

7. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @ je kijkt nu toch ook wel anders naar dat soort berichten omdat hè nu zelf een kleine hebt. Het zal je maar overkomen echt verschrikkelijk en dan inderdaad naar Zwitserland vertrekken en op dat moment ook gewoon nog niet weten hoe het met jouw kindje is...

@ mum meeten lijkt me heel erg leuk!! Zeker omdat we zo dicht bij elkaar wonen! Even via Fb contacten?

@23 juni staat in de agenda! Heb tegen mijn man al gezegd dat hij beter maar kan gaan werken die dag en een andere dag vrij zijn als wij ook allebei de hele dag thuis zijn haha

Hier alles ok bijna weekend. Man hoeft pas om 3 uur te beginnen vandaag dus de kleine hoeft maar heel even naar opa en oma voordat ik hem weer op kan halen. Morgen ga ik voor het eerst zwemmen met G. en daarna verder niks genieten van het mooie weer. Zaterdag en zondag zit de dag helemaal vol. Weten nu nog niet hoe we het moeten gaan doen. En waar we naar toe gaan. Fijn al die dubbele dingen in de maand maart. Wordt weet kilometers maken, ben benieuwd hoe G erop gaat reageren.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Lolly: Mooi schema!

@ Sahi: Denk dat je van zo'n situatie idd snel volwassen wordt!

@ Meikie: Wat fijn dat Jordyu zo goed slaapt in zijn slaapzak!
    echt sneu van zijn teentje, gaan ze er wat aan doen?
    Ik hoop dat ik het red om weer een beetje bij te blijven!

@ Busongeluk: vreselijk ja! je grootste nachtmerrie als ouder!

@ Misja: Thanx voor je lieve woorden, mag idd blij zijn dat ik er nog ben voor mijn kindjes en mijn lieve mannetje!
    bijna weekend!

@ Guapetona: Ik zou het gewoon proberen, wie weet slapen ze beide heeeeerlijk!
    jij ook bedankt voor je lieve woorden!

@ Gejanne: Succes bij de kno-arts!

@ Karine: jee wat een nacht :(

@ Mbtc: Spannend voor de eerste keer uit logeren!

@ Waterlelie: klinkt idd als een leuk plekje, have fun!

@ Babyr: Nope hier geen zuid-frankrijk gangers!

@ Fmt: Naar maat 62 :O jee dan is die van mij echt een beer.. die zit al ruim in 68 en sommige dingen zelfs al 74

@ Linda0509: Is prima hoor, gezellig :D druk weekend voor de boeg!

hebben er al meer kids tandjes? Bij D.elani voelde ik vanmorgen het puntje van de eerste..
    had ik nog never nooit niet verwacht want D.imara was pas 8 maanden bij de eerste.

Ik ben er meteen weer vandoor want heb een hele vervelende peuter en een jengelende baby dus tijd om naar buiten te gaan!

*zwaai*

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @meikie/babyr wij geven yogolino van nestle.

@misja hopelijk hoef je volgend jaar niet.Bhv is nu volgens mij 2 jaar geldig.

@guapetona ik zou het eens proberen kijken hoe het gaat.

@mumtobe21 jaaaa hier gisteren het eerste tandje door gekomen. Een heel klein puntje. Zijn grote broer had met 4,5 maand de eerste tand al dus ik was al elke keer aan het voelen.

Zo nu de kamer eens bijwerken en dan vanmiddag werken.

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier al een super drukke ochtend achter de rug!!!
    Vanmorgen om 9.00 uur bij de HA geweest. Nu een AB zalfje gekregen, deze 3 keer daags op zijn teentje smeren.
    Ook even bij de dietiste gweest. Even over eten van Jordy gehad en weer een stuk wijzer geworden. Net een geprakte banaan gegeven ( deden tot nog toe met de staafmixer helemaal fijn), en dit ging beter als wanneer het in de staafmixer ging. Dus dit met meer dingen proberen :)
    Gelijk gevraagd wat het beste kan met erwten en bruine bonen (uit potje, gedroogd of ingevroren), In de potjes zit vrij veel zout dus beter in ingevroren of gedroogd :) Weet niet meer wie het vroeg maar bij deze het antwoord.

@ Guap, ik ben het met Waterlelie eens. Het is een kwestie van wennen en dan zal het vast goed gaan :)

@ Gejanne, Jordy heeft het aan de zijkant van zijn teentjes (grote teentjes). Is er verder niks aan gedaan al die tijd?

@ Karine, bleg wat een nacht weer. Dikke digi knuf van ons hoor!!!

@ MBTC, niet gezellig he als die kleintjes er niet meer uitkomen. Wij genieten nog volop van Jordy 's avonds laat ;)
    En wat leuk dat kleine J ook eens wat komt vertellen, hahaha

@ Waterlelie, leuk zeg naar de kinderboerderij. Vind kleine S het ook al leuk? Ik heb het nog niet geprobeerd met Jordy....;)

@ Babyr, jep dat is one vaste routine. Daarna slaapt hij heerlijk door. Als die late fles komt te vervallen dan gaat hij eerder in bad, voor nu werkt dit heel goed ;)

@ FmT, gelukkig ben ik miet de enige 83'er!!!

@ DQ, ach arm wijffie... Ook buikgriep te pakken? ;)

@ Mum, we vinden het al leuk om gewoon af en toe wat van je te lezen. Als je daarbij nog tijd/zin hebt om te reageren is dat super maar voel je niet verplicht hoor!!!

@ Lolly, oja die heb ik wel zien staan. Over een poosje ook maar eens proberen. Hij vind alles zo lekker!!!

Jordy heeft gisteren bruine bonen met appel op. Vanmorgen gelijk 2 poepbroeken hahaha

Nu even lekker chillen. Jordy ligt lekker te slapen, dus even me-time :D

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Guapetone: haha, gekke N, doorslapen :) Wel lekker :)
    ik hoor van mijn vriendinnetje dat haar zoontje op zijn eigen kamer ook beter slaapt. Hij is 8 maanden oud en drinkt nog bijna fulltime uit de borst (weigert de fles...) hij kwam 's nachts nog wel eens 3 keer, gewoon omdat hij wakker werd en mama rook...
    Yanna wordt trouwens niet wakker van lichten aan in huis, als je ze aan zet in haar slaap.
    gewoon proberen, op een ander kamertje? CB zal dat vast adviseren, maar die zijn voor structuur enzo... Dus dat is niet echt een goede leidraad in dit geval...

mumtobe: wat een heftig verhaal zeg! heb er geen woorden voor...

@zwitserland-ongeluk: ik kan mn tranen bijna niet bedwingen, elke keer dat het langskomt op tv en radio... :S Vreselijk!
    voor Yanna zou ik dat toch minder snel hebben gehad

mbtc: dat heb ik nou ook, dan ligt Yanna op bed en dan vinden we het gewoon saai!
    tijd voor een 2e, geinde mijn vriend al, maar dat is niet serieus hoor ;)

karine: pfoe wat een nacht weer :( Balen hoor...

waterlelie: ik ga morgen ook naar de kinderboerderij, als het lukt! In ieder geval even op stap :D

fmt: nu in 62 :O Wauw wat een poppetje is Fae toch :D Yanna zit nu toch echt in 68 met de shirts en 62 met de broeken. En sommige broeken worden nu wel kort.
    Fae zal jou groei wel volgen dan, of niet? Yanna gaat duidelijk haar papa van 1m95 achterna.

@meeting: wie neemt haar man mee trouwens? Mijn vriend vindt baby's en andere dames namelijk wel gezellig, gekkerd :p ;) Maar hij wil liever niet als enige vent, dus hij komt alleen als er meer mannen komen, en t hangt ook even af van zijn scouting agenda.

linda: wat een drukte af en toe he?

@tandjes: we dachtn vorige week dat er tandjes kwamen, maar Yanna en haar mond zijn nu weer rustig...

zo, iedereen weer bijgelezen en gereageerd :)
    Yanna is bij de oppas, ik kwam net bij de HA vandaan en dacht een hele boel werk te hebben, maar mijn telefoontjes verliepen zo soepel, dat ik alweer klaar ben. om 14.30 tot 17u huisbezoeken en dan heb ik weekend. Ben er weer aan toe en zeker met dit heerlijke weer :D
    had mn telefoon nog bij de oppas laten liggen, dus nog even langs gereden, Yanna heeft het super naar haar zin en gaat nu met haar oppas-tante shoppen :D
    bij de ha niks opgeschoten (na uitloop van 45 minuten...). hij had geen papieren gekregen van de gyn, dus hij weet niet wat er precies mis was met die spiraal en cyste. Maar hij verwacht dat het niet ernstig is, anders hadden ze wel meer actie genomen. Cystes zijn volgens hem normaal in de vrouwelijke cyclus en al helemaal na zwangerschap en bij spiraaltjes. Dus ik moet me niet druk maken. Volgende week even bellen of hij de papieren wel heeft gehad.
    lekker zinloos uurtje dus, maar ik ga me maar niet druk maken dus...

12. LittleAngel83

LittleAngel83 Actief lid

28 feb 2012
    116
    0
    0
    Huismama
    Antwerpen
    Wat een gezellig geklets weer hier! :D
    Ik had gisteren een serieuze migraine aanval en heb heel de dag niet veel kunnen doen. Daarom kom ik nu weer even kijken. ;)
    Nou heb geprobeerd een beetje bij te lezen. :) Ik heb er ook even kladbok bij gepakt. Haha :)

@Misja: hopelijk heb je een betere nacht gehad! Ik had pas ook van die nare dromen en daar komen meestal slangen in voor dan. :$;)
    Maar ook al ligt ml ernaast ik krijg hem toch niet goed wakker hoor. :D

@Rica: Hoe was de meting? En hopelijk heb je ook een betere nacht gehad.

@Lolly: Leuk naar cp zeg! Wij gaan ook in april! Werkse!

@mum2be: Jee wat heftig wat je meegemaakt hebt meid! Ik heb er geen woorden voor....echt verschrikkelijk en idd heel erg dat de keuze eigenlijk voor je gemaakt werd. Maar gelukkig dat ze er op tijd bij waren!
    En kun je geen klacht indienen tegen dat vreselijke mens bij het cb? :x Nou hopelijk mogen jullie snel over naar een ander cb hè.

@Gejanne: Veel succes bij kno-arts hoor. En als het vocht is dan hoort hij wrs beter daarna en zal de spraak ook volgen.

@Wherona: Nou volgens mij doe je hartstikke goed hoor! En idd gewoon naar je kleintje blijven kijken want die geven het beste aan wat ze nodig hebben. En iedereen denkt het beter te weten maar jij Davey het beste hè. ;)

@Karinne: Oh wat een klote nacht, kan me wel voorstellen dat je helemaal brak bent!

@DQ: veel beterschap voor je meisje!

@mbtc: Wat fijn dat ze lekker doorgeslapen heeft! Je borsten zullen nog wel even moeten wennen dus.

@Guap: Ik zou zeggen gewoon proberen om in eigen bedje te leggen hoor!

@Linda: alvast veel plezier met zwemmen morgen!

@Waterlelie: Wat leuk! Veel plezier! Ik wou dat er een kinderboerderij hier in de buurt was. ;)

@Sahi: Oh leuk ontbijt op bed, ben wel beetje jaloers hoor! ;)
    En van dat cc kijken, herken ik al te goed. Je wilt toch genoeg hebben hè. Ik zie het idd ook als een verplichting en denk dat ik anders een 'slechte' mama ben. Pffff....stom ik weet maar kan er niks aan doen. :(
    Dat is toch al een beetje een geruststelling dat het 'normaal' is die cyste en je je niet al teveel zorgen moet maken! Maar dat je automatisch toch hè. En kan ik me goed voorstellen, er zit toch iets in je lichaam wat er niet hoort.

@Meikie: Hier ook van 83!! :D Wij gaan trouwens ook beginnen met uitbakeren maar zie het niet zitten! ;) Toen de puckababy in de was zat lukt het niet zo goed met slapen en hebben we een paar dagen met een jengelende M. gezeten. ;)

@VanElke: Nou meid, 3 maanden, jij hebt het ook lang volgehouden hoor! Pffff....ik trek het soms ook niet meer maar ben te koppig dus.
    En een Nederbelg is een Nederlandse die in België woont! :D Hier is het omgekeerd maar woon al sinds mijn 3 jaar ongeveer in België.

@AV: Ja denk idd ook dat het eerder zuigbehoefte is. Maar is zo moeilijk te zien. En weet niet hoeveel hij aan de borst drinkt maar geef ongeveer 170cc afgekolfde melk en kv 180+6 wat hij niet helemaal op krijgt.
    Oh en ik heb je toegevoegd op fb! ;)

@Wapje: Ik wou eigenlijk 6 maanden bv geven. En geef al 2 flesjes kv bij omdat ik niet genoeg melk heb.
    Hoe gaat het met je hand nu?

@Princess: Ja heb ook zo weinig energie waardoor oa het huishoudelijk werk beetje blijft liggen. En ben ook altijd moe lijkt wel dus het zou wel beter voor ons alledrie zijn. Hij heeft dan toch 4,5 maand bv gehad! Nu er mezelf nog echt van overtuigen en ik weet dat na 6 maanden of een jaar ik het er nog steeds moeilijk mee ga hebben.
    Veel succes met je cursus! Ik hoop voor je dat het niet te saai is!

Nou wat een verhaal weer en ben een deel alweer vergeten dus sorry als ik niet gereageerd heb! ;)
    Ik hoor er eentje bellen blazen in zijn bedje dus denk dat we eventjes gaan wandelen! :)

Fijne dag dames!

13. LittleAngel83

LittleAngel83 Actief lid

28 feb 2012
    116
    0
    0
    Huismama
    Antwerpen
    Oh nog even over het busongeluk van eergisteren: echt vreselijk is het hè! :( Ik kon me tranen ook niet bedwingen en nu kijk je er idd anders naar dus. Maar ml heeft op die school gezeten en en heeft die meester die overleden is ook gehad.

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sahi, ik denk dat het meer een meeting is voor de dames en kindjes...
    Maar als je man het leuk vindt....
    Maar die van mij komt echt niet mee haha:D Ik weet niet hoe het met de andere meiden zit...

Nou, een drukke ochtend gehad maar wel voldaan. Nu luieren in de zon.

Oh en Babyr, wij hebben beneden aan het water een vlonder die is overigens niet met hekjes maar boven wel. En om naar beneden te komen hebben we dus wel van die hekjes. Ik vond het anders zo zonde om aan het water van die hoge hekken te plaatsen...je krijgt dan toch minder contact met het water enzo...

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Sahi, heb je echt wat aan zo'n huisarts....:x
    Ben je wel gerust gesteld?

@ Littleangel83, De groep 83'ers word als groter :D
    Uitbakeren gaat hier eigenlijk heel goed. Heb je een slaapzak met lange mouwen? Deze geven wat meer geborgenheid dan een slaapzak zonder mouwen..... (kregen wij ook als tip...)
    Slaapt M. in een puckababy of ook in ene paccodoek?

@ Busongeluk, echt vreselijk.... Het zal je maar overkomen zeg....

@ Meeting, ik krijg manlief echt niet mee hoor hahaha

@ Waterlelie, heerlijk in de zomer aan het water!!!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Lolly: en heeft hij er last van gehad?

@ Meikie: thanx :) Hopelijk gaat de zalf goed werken!

@ Sahi: heb niet het hele verhaal meegekregen, maar fijn dat je je niet druk hoeft te maken!

@ Littleangel: Oei Migraine is niet fijn.. ik heb gelukkig na de operatie geen aanval meer gehad maar pfff ellende is het!
    Klacht indienen heb ik meteen gedaan toen ik mijn overplaatsing aanvroeg ;) en ben inmiddels al bij een ander CB.
    jeetje wat heftig dat jouw vriend/man?? op die school heeft gezeten..

@ Waterlelie: Ben jaloers.. zo de tuin aan het water, heerlijk!

@ Uitbakeren: D.elani is ook al even uit zijn bakerdoek.. vond het doodeng met zijn pogingen tot draaien..
    inmiddels ligt hij in een dikke slaapzak met mouwtjes en ik stop hem héél strak in..
    Dekentje met lakentje prop ik tussen de spijlen en de lattenbodem van t ledikantje en daartussen prop ik nog een knuffel ;) aan beide
    kanten.. ook prop ik aan beide kanten langs zijn armpjes een knuffel (zijn die dingen toch nog ergens goed voor)
    want als hij zijn armpjes boven de dekentjes weet te krijgen slaapt hij geen minuut meer ;)

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meikie: ja een beetje balen van de ha. meestal ben ik erg tevreden met m, hij had nu ook gewoon geen info, dus kon er ook niet alles aan doen, maar ja...

waterlelie: hihi, alleen voor mama's en kindjes :) Even kijken wat de rest vindt ;) Maar ik vind ik zelf zonder hem ook best hoor :p

LA: zo dat komt dichtbij dan, dat ongeluk! Heftig hoor!
    knap dat je blijft kolven hoor! En begrijpelijk dat je af en toe twijfelt en dat je je dan schuldig voelt. hele dikke knuffel!!

oooowww wat wil ik graag naar buiten! Maar ben werken en Yanna is bij de oppas. Las wel op twitter dat oppas met Yanna plezier maakte in de stad, dus Yanna is in ieder geval lekker buiten :D
    En morgen eerst even lopen en dan via de supermarkt weer naar huis :) Heb er zin in!!
    Vriendje heeft een halve dag, dus in de middag nog even naar buiten :)
    maar nu eerst mn werk afmaken :)

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Allemachtig zeg, bijna 6 pagina´s verder...nou als jullie het niet erg vinden reageer ik niet al te uitgebreid op iedereen haha...

Nou ach een minimeeting in het noorden mag ook wel bij mij hoor geen probleem, schuif zo mn inboedel het huis uit haha...
    en we zien elkaar 23 juni ook (bijna allemaal)...

ik was 24 toen ik zwanger was en 25 toen ik was bevallen, ik krijg nu nog welleens de opmerking, moet je niet stappen etc of heb je een vriend? WATTT ik heb al een dochter, dan zie ik ze wel denken hahaha.

En mijn partner mee naar de meeting? Nee hij heeft veel voor mij over en zou zelfs wel meegaan als ik hem echt lief aan kijk maar nee, Moet hij zn eigen clubje hier maar oprichten haha dit is iets voor mij...maar neem gerust mee hoor, kunnen de vaders de kontjes verschonen en flesjes vullen en wij maar lullen ;):):D

Meting was goed, hij was nu 92,5 i.p.v. 93 en we zien ook voorruitgang dus geen helm!!!! Hoera
    wel meer oefenen op buik, ze vind het zo zonde als ze dat niet gaat doen terwijl ze het best kan leren, ze vind de buikschommel wel heel leuk dus dan zou ze buikliggen ook leuk moeten gaan vinden, anders krijg je echt een houterig kind en dat wil je toch niet!?? aldus de fysio....over 2 weken laatste afspraak...
    Soms weet ik niet wat ik er van moet vinden, zal weer flink oefenen deze 2 weken en dan vind ik het zelf ook wel klaar hoor, als ze niet wil wil ze niet en jammer dan....begin het nu beetje zat te worden. alsof ik ook continue de tijd en aandacht er voor heb om dat te oefenen om de 10 min....

Dat busongeluk ja vreselijk he!!!!
    hoe is dat nou gebeurd???

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sahi: ow balen is dat dan he als je met dit weer moet werken!

@ Rica: Wat fijn dat ze geen helmpje hoeft! het je die buikschommel te leen?

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja van de fysio, om haar leren op de buik te leggen, dat ze dat leuk gaat vinden.....Nou die buikschommel vind ze super maar daar is alles ook mee gezegt!

fijn dat het met jou ook goed gaat mum...
    en gek he dat kindjes niet goed slapen zodra de armen boven de dekens zijn, hier dus hetzelfde verhaal, heeeeel strak instoppen anders kan ik eruit...

Heb weer 2 foto's aan mn album toegevoegd, met staartje hahaha! leuk zeg van die klitteband staartjes :)

ow en mama05, vanacht goed slapen he!! ook de kindjes want morgen moeten ze wel vrolijk zijn!! (en wij ook hahaha)

Deel Deze Pagina