Dames hoe is het hier??? Lang niks meer van me laten horen, druk druk! Sinds ik weer aant werk ben kan ik niet meer de tijd vinden. Probeer zo nu en dan nog eens ff te lezen hoe het met een ieder gaat, maar geen tijd om te reageren. Helemaal nu het mooie weer erweer aan komt ben ik niet meer binnen te vinden. Wil jullie daarom allemaal het beste wensen!!! En thanks dat ik hier zolang heb mogen mee teuten. Groetjes
@ Sandra: We volgen jouw en Thijs gewoon lekker op FB althans ik! lekker van het weer genieten! @ Rica: Moet je die schommel binnekort ook weer teruggeven of mag je die langer lenen? Leuke foto's! Zal mijn knappe man ook eens spammen: Bekijk bijlage 230714 Je kan aan zijn shirt wel zien wat hij gegeten heeft he gelukkig is het een shirtje wat eigenlijk al te klein was want ik krijg het er niet meer uit!
Even snel een reactie op Rica yeeeehhhhhh!!! Geen helmpje!!!! Kan me voorstellen dat jullie blij zijn!! Gast hier weer snel verder met werken en dan hopelijk op tijd thuis zodat ik zelf ook nog ff van het mooie weer kan genieten
Rica, wat fijn zeg!!! geen helm. Weer een zorg minder sandra, ik snap het helemaal hoor. Wel lief dat je even kwam zwaaien. Ik heb geloof ik je fb niet... In ieder geval het beste met alles en je mag natuuuuuurlijk altijd even hier langskomen hè leuke foto mum!
ik was bij de eerste ook pas 28 maar dat komt omdat ik mijn man later heb leren kennen, dus heb niet gedacht aan een carriere en ja aangezien we meerder kinderen wouden (en wat gelukt is) was ik nu 33 toen jairo geboren werd! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet oud voel hahahahahah van eke ja was goed te doen en de echo zaggen ze geen afwijking gelukkig!! meikie jij oud 83 ik ben van 78 ik voel me nu echt heel erg oud!!! prutsje gelukkig ben niet de enige begon al me al bijna bejaard te voelen mumtobe leuk je hier weer te lezen, had je natuurlijk ook op fb !! eb en hoe heb je je eerste verjaardag als mama beleefd?? nog wat leuks gehad van timo en man?? rianne kom jij uit groningen??? sahi ik ben vanmiddag toch maar ff na de juf gelopen en ze zei fijn dat je het zegt ik zal het door geven aan de vertrouwenspersoon want hun waren er oook al mee bezig!! Tanks voor de tip!!! guop ik zou het gewoon proberen die kids van mij slapen gewoon door als er 1 huilt en jairo kan best hard huilen ze worden niet wakker mijn man zelf niet hahaha karine oh wat erg he als ze zo vroeg wakker zijn!!pufff ik ken het HELAAS!!! rica we hebben toch al een mini meeting!! maar goed idee kunnen we ook doen met de meiden uit het noorden!!! Voor de gene die mij nog niet op fb hebben hier een link...Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer en wf ben ik madelindeo gisteren was alles goed met jairo in zk huis, hij is nog wel erg verkouden dus vannacht weer slecht geslapen hij is nu op kdv samen met zus en de oudste is heerlijk buiten aan skeeleren met buurkinderen!! Wat een heerlijk weertje, heb vandaag volgens mij de voorjaarschoonmaak gedaan hahahah zo vrolijk word je er van!! Moet alleen nog het aqarium van mijn man nog doen maar dat doe ik vanavond wel even pffffff 350 liter!!!!
@ Mama05: wow goed bezig.. daar zul je nog een hoop werk aan hebben aan dat aquarium! fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!
Waren jullie allemaal vrij vandaag of wat? Zoveel geschreven... Hier weer gewerkt, zonde met dat mooie weer, maar ja, er moeten luiers worden gekocht dus moeten er centjes binnenkomen Mama05, verjaardag was leuk maar wel gewerkt. Timo en M zijn komen lunchen bij mijn werk, gezellig. Cadeautjes doen we dit jaar niet aan, M en ik gaan binnenkort een weekendje samen weg, dat is zijn cadeau voor mij en mijn cadeau voor M. Sandra, zwaai. Zie je op facebook! Rica, fijn geen helmpje. Nu maar veel op haar buik! Timo wil niet anders dan op zijn buik. Hij gaat inmiddels achteruit de woonkamer door. Daarnet stond hij ineens een seconde of 3 op zijn handen en tenen! Handen en knieën lukt al vaker en langer. Uitbakeren, idd in een slaapzak met mouwen, strak instoppen en een week of twee doorbijten. Wij hebben een puckabag, groot succes. Duur, maar even op marktplaats kijken als je het wat vindt. Meer weet ik even niet meer. Ga eten koken!
Wil ik even uitgebreid reageren,springt de oudste op mijn schoot. Weg het hele verhaal wat ik al getypt had :x Nou dan maar even snel. @Eb,een beetje te laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. @Rica,Wat fijn geen helmpje!! @bouwjaar,1980 @meeting,ik heb zelf geen rijbewijs dus mijn man zal me moeten wegbrengen. En met de huidige benzineprijzen en de reistijd is het voor ons niet haalbaar dat hij even op en neer rijd. @wapje,jij woont bij mij in de buurt ? Zullen we een keer een mini meet doen ? Kunnen bv een keer gaan baby zwemmen in De Schelp of zo. Sorry moet er echt van door. De oudste is aan het donderstenen met de kleine. Volgende keer weer uitgebreid reageren.
@mum2be wat lacht je mannetje lief, zeker een knapperd! @wapje ik woon ook vlakbij jou . @wendyw80 benzine is duur he, ik schrok er van toen ik aan het tanken was, hier gooi ik hem dus ook niet klakkeloos vol. @mamao5 nu kan ik je naam hier eindelijk aan mijn facebookvriendje koppelen ben echt helemaal de weg kwijt met zoveel mensen hier en mijn geslome typ helpt er niet echt bij haha.. Sow dat is een grote aqarium haha, volgens mij pas ik daar wel in ? @EB wat super dat Timo dat doet heel de kamer door, volgens mij ziet dat er echt wel grappig uit. @doei Sandra haha, ik heb je niet gekend helaas , maar buiten is het zeker lekker dus je hebt groot gelijk dat je geniet! Fae moppert al 3 dagen lang, ik denk dat ze of goed in de sprong zit/of eraan gaat komen of ze krijgt last van haar tandjes. Dus vandaag maar een hoop bijtringen gekocht owja en van alles om op der tandje/in der mondje te doen om te verzachten, ze hebben zelfs pilletjes daarvoor om onder de tong te leggen ? Dan stikt ze toch of niet HELP haha. Wat gebruiken jullie ? Ik reageer trouwens van achter naar voor lekker onhandig
Ongeluk van die kindertjes, ja ik voel echt mee met die ouders, verschrikkelijk nieuws! @meeting kan iemand mij even op de hoogte brengen van hoe of wat, die heb ik helemaal niet meer meegekregen. Zou het wel leuk vinden om mee te gaan. Ook al typ ik niet zo snel als jullie @sahi volgens mij is dat nu nog niet te zeggen. Fae is al ruim 4,5 kilo aangekomen sinds haar geboorte en ze is twee weken te vroeg geboren. Ze zit op de -1 lijn samen met haar grote vriend Collin van altijdvrolijk Niet meer druk maken om die cyste inderdaad, maar als je klachten krijgt wel op tijd aan de bel trekken he. Hier gaat vriendlief niet mee. @littleangel en lolly wij gaan ook in April naar cp het heijderbos even lekker een midweek eruit. Heb vandaag een super lieve bikini gekocht van cleassens haha.. @rica wat fijn die vooruitgang ik heb de foto's gemist denk ik . Das weer een pagina bij met reageren (kunnen jullie uitrekenen hoe sloom ik typ hahahaha )
pfff, even een bleh berichtje hoor..... Voel me ff k**.... Jordy al vanaf 14.00 uur wakker. Zodra hij zijn bed raakt gild ie alles bij elkaar..... Nu dus op schoot en dan is hij stil. Lijkt erg veel buikpijn te hebben als hij neergelegd word. Voel me dan zo'n beroerde moeder dat ik niet kan helpen en niet weg wil als hij zo is.... Zo dat ben ik kwijt, nu nog even me erover heen zetten dat ik niet ga sporten...
@ EB: Zo die Timo heeft ook haast zeg, nu al op handen en knietjes! @ Wendy: Gezellig he zo'n peuter die de baby wel even denkt te entertainen! @ Fmt: Thanx Pilletjes voor onder de tonG? :O levensgevaarlijk lijkt mij.. Ik gebruik voor alsnog niks.. heb er niet veel van gemerkt bij D.elani moet ik zeggen.. maar bij D.imara gebruikte ik dentinox al heb ik er toen ook niet veel van gebruikt want die had er ook niet eel last van gelukkig! lekker een midweekje weg @ Meikie: aah wat sneu zeg.. hopelijk slaapt hij vannacht wel lekker en kunnen jullie even bijkomen! nu ff soapen!
@waterlelie wat leuk een bakfiets , heb jij ook facebook of heb ik jou al in mijn lijst staan, ben wel nieuwsgierig naar wie je bent . @babyR Lost is geweldig . @linda0509 veel plezier met het zwemmen. @mum2be zie mij voorgaande bericht, F. heeft (denk ik) ook last van doorkomende tandjes. Ik heb je verhaal gemist dus ik ga zo nog even teruglezen. En ja ze is een kleintje maar voor mijn gevoel al zo groot haha.. ik ben zelf ook een kleintje. @lolly is die verantwoord dat toetje, dan ga ik hem opschrijven voor als wij met toetjes gaan beginnen.. Als jij het geeft zal het wel goed zijn haha. @meikie thx voor de tip met die staafmixer . EDIT : och gossie, hopelijk slaapt hij vannacht lekker door. Buikpijn is echt heel vervelend, wij hebben maandenlang met Fae en haar darmen gerommeld. Hopelijk zakt het snel. Ik ben weer bij met lezen! Hier vanavond lekker in de bank hangen met een kop thee, dat hangen doe ik bijna elke dag trouwens ! Vandaag lekker kleertjes shopt bij de bijenkorf, mexx en bfc. Ook een zwempak en een hoedje bij V&D. Een parasol voor de kinderwagen en een hoes voor over de maxicosi heen. Lekker geshopt dus ooh en het was ook lekker weer. Fae heeft trouwens een ontstoken oogje, super zielig elke keer even weer schoonmaken, wanneer moet ik de dokter bellen het duurt nu al een dag of 2?
zo, net een uurtje met Yanna gewandeld, Yanna in de buggy-inzet, dat ging super! Het kan helemaal plat, dus na een half uurtje dutte ze in en heeft ze even geslapen. Eenmaal thuis een fles, toen gebadderd en nu ligt ze heerlijk op bed. rica: fijn dat het zo goed gaat met Lois haar hoofdje! en met de buikligger sandra: hallo mum: heerlijke foto!! mama05: wat goed dat je naar de juf bent geweest en dat er wat mee gedaan wordt! Lucht op denk ik? En die tips; graag gedaan hoor heb je toegevoegd op FB succes met t aquarium! EB: had niet veel gepland staan voor werk vandaag, vandaar wendy: ow wat stom, alles weg heeft je oudste de baby heel gelaten? @benzine/diesel: praat me er niet van... ik rijd een hele grote zware diesel, maar dat weegt dus ook niet meer op tegen de benzine. dus die gaat er binnenkort uit denk ik... fmt: klinkt als een sprongetje en je weet nooit wie de kindjes volgen met de groei inderdaad, maar vind t wel apart. Yanna begon op -2 lijn, ook 2 weken te vroeg en ze zit nu tegen +2 aan. bizar... balen joh, die handen ontstoken oogje, geen idee meikie: je bent geen beroerde moeder!! sprongetje? Griepje? Tandjes? Kan allemaal. En dat is ook super lastig @ tandjes: nog geen ervaring, maar Yanna is wel fan van de bijtring zo, ik ga fmt achterna met bankhangen de keuken is aan kant, yanna ligt op bed, ik ga koffie drinken en gtst afkijken morgen weer lekker naar buiten, dus dan ben ik hier vast niet veel te vinden hier Yanna in de buggy-inzet en 5 minuten na die eerst foto sliep ze
@ Fmt: ja gaat hard he.. ze worden ook groot in hun doen en laten Lekker geshopt zeg.. wbt haar oogje zou ik even bellen met de ha.. misschien moet je het even aankijken tot na het weekend en anders een zalfje. @ Sahi: Thanx hihi volgens mij houdt jouw meisje dezelfde lijn aan als die van mij.. ook erg licht geboren en nu een zwaargewicht hihi Ze ligt er lekker bij zo zeg! Ik kan de overstap nog niet maken naar de buggyinzet.. vind het zoooo moeilijk.. evenals de wieg van onze slaapkamer afhalen (al slaapt hij daar allang niet meer in) maar vind het vreselijk dat ik die dingen nooit meer zal gebruiken
Goede avond dames, Dacht even te reageren, maar dat is een heel boekwerk joh. hahahaha Begon vanmorgen echt drama, slechte nacht achter de rug, vriendje nachtdienst. Belde hij op om 8 uur dat zijn motor ermee gestopt was. Die moest thuis gebracht worden door zijn collega's. Dus ik de go gebeld of Collin de hele dag kon maar dat was geen probleem. Had gelukkig alle 3 de voedingen meegegeven. Hij had lekker in de zon gezeten daar, lekker soezen in de zon. VWB leeftijd, je bent toch zo jong je je voelt. Ik ben van 1985, net jarig geweest. Heb even alleen gereageerd op de berichtjes van vandaag, moest anders op 12 pagina's reageren, hahaha, beetje veel. Kletskousjes @ Guapetona: Ik zou het proberen, om ze op 1 kamer te leggen. Het is zo weer terug gedraait toch? @ Gejanne: Buisjes willen wel eens helpen hoor, heb ik vroeger ook gehad, praatte een beetje hard @ Karine: Wat een drama nacht zeg... Vandaag wel doorgekomen? @ mbtc: Zo, tering! Zolang slapen op bv? Hier echt max maar 5 uurtjes hoor en dan heb ik al stuwing @ Fmt: Hahahaha, grote kleine vriend he. Hij is net zo groot als jouw meisje hoor. Alleen denk ik ietsjes lichter. Ik gebruik dentinox voor de tandjes dat is een vloeistof wat verdoofd. @ Daanquinty: Beterschap voor je meisje @ Sahi: Mijn vriend gaat niet mee hoor, die vind het wel ff lekker rustig. Kan ie lekker de motor poetsen ofzo. @ Mum2be: Wow, wat een heftig verhaal zeg... @ Rica: Joepie! Gelukkig geen helm!! @ Meikie: Ff een dikke knuffel voor jou.
fmt nee foto's staan in mn album (alleen voor vrienden)... ja mama, maar ik bedoel ook 23 juni, dan zien we elkaar ook allemaal dacht ik zo...naja wie komen er zowieso niet? wapje? Hier ook een jengelaar, behang is bijna vol geplakt morgen moet ze zich wel even van haar goede kanten laten zien Nou ik ben net weer van de zumba, wel lekker hoor! meikie heeft j weer poepproblemen? verder geen nieuws! fmt ik zou voor mogen gewoon doen anders ga je het weekend weer in, wie weet krijgt ze gewoon een zalfje....heeft ze er zelf ook last van??
@Lolly ow lekker hoor en Meerdal is een heel erg leuk park lekker luxe @Misja thanks @Guap ja inderdaad alweer 6 maandjes @Karine pfff zware nacht weer @MBTC pijnlijk kan die stuwing zijn he, spannend voor het eerst logeren @Gejanne succes @Waterlelie gelijk had je het was echt prachtig weer @BabyR jippie hopelijk blijft R lekker doorslapen. Wij gaan ook naar Z-FRankrijk maar pas in augustus en dan is Davey 11 maanden we gaan gewoon met de auto en om de 2 uur effe lekker stoppen en spelen enzo we gaan in de avond rijden zodat hij in eerste instantie slaapt @FMT en geslaagd met shoppen @Linda dat zei ik net ook tegen mijn vriend dat sinds we die kleine hebben we veel meer kunnen inleven met dat soort nare berichten en der erg verdrietig van worden. @LittleAngel ja daar heb je gelijk in niemand kent Davey beter dan zijn ouders @Rica wat goed zeg geen helm flink blijven oefenen en dan komt het helemaal weer goed @Sandra je bent altijd welkom dus als je eens een gaatje vind @Mum wat een heerlijk snoetje @Wendyw80 Zeeland is ook best wel een eind weg zeg en de benzineprijzen nee die zijn niet leuk meer @Sahi ligt er lekker relaxt bij in de wagen @ll pffff houd jullie niet bij hoor hahahaha wel super gezellig Zo heb weer weekend jammer dat het morgen niet echt geweldig weer is. Leidster op het KDV verteld Davey wilt zoveel meer als dat hij al kan ja dat hebben wij ook gemerkt hahahaha
miekie Oh meid wat vervelend zeg dat J zo doet!! Slaapt hij wel op je arm?? hopelijk slaapt die straks wel lekker!! \Jairo doet dat ook wel een beetje als ik hem overdag in leg wordt die boos net of hij beneden niks wil missen maar na 10 minuten soms 20 dan is die wel stil (ben ik er wel een paar keer geweest speentje geven) Dikke digi knuffel voor jou!!! mumtobe ik heb dat ook ik heb net de kinderwagen bak er af gehaald en zei tegen mijn man die gaan we nooit meer gebruiken!! best raar maar in jou geval helemaal!! Pff heb het aqaurium toch niet meer gedaan misschien morgen maar ff geen puf meer!!! ga nu jairo wakker maken en dan zelf ook lekker na bed!!! Morgen leuke dag voor de boeg!!! rica en lois komen gezellig bakkie halen!!
mum: ja snap dat het bij jou allemaal ook nog eens een heftige bijsmaak heeft, nu het echt de laatste keer zal zijn :S *slik* vind het echt zo erg voor je :S ik moest wel overstappen, Yanna past niet meer in de wieg, alleen uit nood zou het nog wel passen, maar echt relaxed is het niet voor dr. altijdvrolijk: dat is weer het voordeel van een GO wel balen van de motor... hier is het gejengel net weer voorbij, was echt een goede week aan de gang... verder geen nieuws hier