@ Gejanne: Heb je toegevoegd.. ergens fijn dat er met zijn gehoor niets mis is.. maar er is dus nog geen verklaring voor zijn taalprobleem? @ Altijdvrolijk: Lekker zeg dat hij ineens verder ging slapen als je dat niet verwacht. @ Dq: Fijn dat Jarey het op de grond spelen wel leuk lijkt te vinden.. al is het maar even om het cirkeltje te doorbreken, dat vind ik altijd al erg fijn. Ik ben ook blij dat het nu beter weer is en ik gewoon erg snel naar buiten kan.. ook handig met een vervelende peuter! @ Linda: Heerlijk wezen zwemmen dus.. hier ook zo'n waterratje.. waar ben je geweest? @ Lolly: Hier ook hele vuistjes in zijn mondje en hele zeeën bij elkaar kwijlen en gister dus een tandje.. hij heeft ook knalrode wangetjes hihi Ow balen zag van het overtrek! Heerlijk vakantie, geniet ervan!
@waterlelie: ik heb jou al gevonden op fb hoor! Inmiddels weet ik welke naam ik er aan moet koppelen. @mum: ja zeker spannend voor hun. Ze hebt afgelopen maandag de eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje! Dat is al een opluchting. Nu de twaalf weken grens voorbij.
@ Misja: ow dat is fijn zeg! Mijn fb: Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer
ja ik heb weer een paar nieuwe vriendjes op FB, ook ff namen koppelen haha! leuk hoor. hier net ff boodschappen gedaan zo nog ff snel naar gardo en dan meisje halen! @kwijlen, hier ook hoor hele rode wangen en kwijlen hele watervallen. voel af en toe wel en soms denk ik ja ik voel wat en dan de volgende keer weer niets. we wachten af. pappa en mamma waren zelf heel laat met tandjes krijgen. ik met een jaar de eerste en toen kwamen ze heel snel achter elkaar. mn man met een maand of 9-10 de eerste en duurtde heel lang voordat hij alles had.
@ Mbtc: Ik weet niet hoe het zat met mijn tandjes en die van mijn vriend maar mijn dochter was ook ruim 8 maanden met de eerste 2 en de rest kwam pas na haar 1e verjaardag en nu mist ze nog haar laatste kiesjes, en D.elani is dus ook een stuk vroeger.. ik had ze daardoor dus ook nog niet verwacht
Zow, heel wat pagina's bijgelezen. Maar zit op de ipad, of ja heb het in mijn handen Dus reageren is moeilijk op iedereen. Zometeen werken. Elynn heeft haar prikjes er weer op zitten en slaapt nu heerlijk. Weegt 7085 en is 63,5 cm Oja, en heb me vanmorgen opgegeven voor sporten. Curves. Ben benieuwd Verder weinig te melden, zal vanavond weer terug komen. Oja, mum to be ik heb je een verzoek op fb gestuurd
ff snel tijdens het kolven op t werk: het is heeeeeeeel goed gegaan vannacht! en dat terwijl F. nog wel een scene ging trappen over "nog een haaltje lezen". N.oam viel gewoon in slaap haha! en ook grappig, vanochtend om 7 uur schrok mijn man wakker: moet je niet snel naar N.oam toe, hij heeft de hele nacht niet gegeten? Ja daaaaag schat, ik heb om 5 uur gevoed, want toen moest ik wat kwijt ;-D. Zowel F. als manlief hebben dus heerlijk doorgeslapen, haha. nou later meer!
Reageer alleen even op de berichten van vandaag, ben anders de hele pauze bezig LittleAngel: sneu zeg, dat M. zo'n last heeft van zn ontlasting. Helaas geen tips DQ: zoals de andere meiden al zeiden, je bent absoluut geen slechte moeder als je hem even weglegt omdat hij zoveel huilt. Huilen van een baby schijnt ook echt het meest irriterende geluid te zijn (hoe lullig het ook klinkt ) en als dat lang aan houdt, kan me voorstellen dat je het dan even niet trekt! FmT: ach, sneu he als ze zo'n last van de tandjes hebben. Dinand wil steeds op mijn vinger knabbelen Alleen zo lastig als ik bezig ben haha. Karine: sterkte vandaag! Sahi: gezellig samen geluncht met vriendjelief?? Misja: weer gedroomd vannacht of dat niet!? Mbtc: fijn dat J het vannacht ook goed gedaan heeft bij opa en oma! Was het de eerste keer dat ze alleen ergens anders sliep? Altijdvrolijk: redelijk goede nacht gehad dus, lekker hoor! Mum: nee, geen verklaring voor, mogelijk heeft het ook aan zijn speen gelegen, die heeft hij tot een week of 3 geleden gehad. Maar goed, nu dus bij logopedie en alles proberen zodat hij toch beter gaat praten. Gisteren zeiden een paar jochies tegen hem: Praat je Engels! Vind ik dan wel sneu hoor, maar het lijkt hem zelf niet uit te maken, voor zn gevoel praat hij gewoon normaal. Al is hij wel gefrustreerd als zelfs ik hem niet helemaal volg! Guap: fijn dat het zo goed gegaan is vannacht! Zo, ben weer bij! Ga nu verder pauze houden
@MBTC we gaan het eerst gewoon weer zelf proberen uiteindelijk is het met Davey ook gelukt wij willen er ook niet teveel leeftijd tussen hebben paps en mams worden er ook niet echt jonger op @Mum en hoe gaat het bij jou met het schema? hier gaat het tot nu toe goed. Daar wil je zeker wel aan wennen best wel fijn om weer wat tijd voor jezelf te krijgen en ook voor je partner hihi @Waterlelie heb ik je dan ook op FB? @Gejanne gelukkig niets met zijn gehoor aan de hand @Lolly we gaan richting Marseille schoonouders hebben daar een huisje aan een meer staan. Heb der dit jaar erg veel zin in om er heen te gaan met die kleine jongen @Guap fijn dat het goed gegaan is waar is de zon nou zal ook vast niet meer komen vrees ik dan maar dagje huishouden doen. Heeft er iemand al een aardappel gemaakt voor de kleine spruit? Ik dacht EB toch kan je dit dan ook invriezen of is dat geen goed plan?
@ Sjoon: Gezellig @ Guap: Wat super zeg! echt fijn dat het zo goed gegaan is vannacht! @ GEjanne: Kan me voorstellen dta het voor hem frustrerend is als iemand hem niet kan volgen.. hopelijk gaat het nu snel beter nu hij zijn speen kwijt is! @ Wherona: haha nou.. ik was 'm een klein beetje vergeten hihi Hij heeft om 7 uur zijn fles gehad, 10.15 uur fruit en nu net om 12.30 uur zijn fles.. komt wel goed uit want dan ziet de rest van de dag er zo uit: 16.30 fles 180/5 18.30 groente 19.00 in bad en naar bed 21.00 fles 210/7 en weer meteen terug naar bed. Hier nog geen verse aardappel gegeven (ja een héél klein beetje van mijn bord) maar wel in het potje met worteltjes (van olvarit) en dat ging prima dus binnenkort ook vers. hier gaat het zonnetje langzaam doorbreken! Kunnen we vanmiddag na het slaapje van D.imara weer even lekker naar buiten!
Ff snel een reactie, nog lang niet alles gelezen hahah! Moest werken vandaag, wordt ik om half 12 gebeld door het KDV dat ik R moest komen ophalen omdat ze diarree heeft. Baal als een stekker, het was te druk op het werk en moesten nog heeeeeeel erg veel doen. Ook zieken op het werk en niemand die wou/kon werken. Nu ga ik zondag werken om deze uren weer te compenseren. Vind het anders zo zonde van mn vakantie uren. Nou ik ga nu ff lekker knuffelen met mn meid en kom vanavond weer even kijken!
baby r, wat vervelend... hopelijk gaat het snel weer beter. verder wel bijgelezen maar jullie gaan veel te snel. kom alleen even snel zwaaien naar iedereen. Nu snel de deur uit, en genieten van de zon!!
Goedemiddag dames! Gisteren had M. wat moeite om in slaap te vallen en werd in het begin telkens huilend wakker maar hij was zo moe en telkens in zijn oogjes wrijven, hij heeft heel onrustig geslapen vannacht. En nu ligt hij al een tijdje in zijn bedje, mss wat aan het inhalen nu. Ik ga hem zo toch maar waker maken voor zijn flesje hoor. @DQ: Je bent geen slechte moeder meid! Dat hebben we soms allemaal wel eens hoor! Het is ook heel vervelend en frustrerend zeker als je er niks aan kunt doenHeel goed dat je hem even weg legt en wat stoom gaat afblazen dan. Het kan idd een sprongetje zijn! Maar komt goed meid! En fijn dat je man niet moet overwerken vandaag! @fmt: thanks voor de tips hoor! En wat vervelend die tandjes, maar nu weet je waar het jengelen vandaag kwam. @Karine: Sterkte vandaag! @Sahi: Hier is het zonnetje weer lekker aan het schijnen! Heb je lekker gelunched? @Wherona: Ga ik zeker eens proberen! En fijn dat Davey zo lekker geslapen heeft! En ben benieuwd hoe hij het nieuwe schema vindt. @Misja: Veel plezier vandaag! Is zeker spannende periode voor haar nu! @mbtc: Wat goed van je meisje! Heel fijn dat jullie wat tijd voor jullie tweetjes hebben gehad! Oh ja, mooie die bedjes, heel bijzonder dat ze al zo lang in de familie gebruikt worden! Ben benieuwd of ze het fruithapje lekker vindt! Hier denk ik ook steeds tandjes te voelen en M. kwijlt ook veel en wilt steeds op mijn vingers knabbelen nu. @mum: Thanks voor de tips, ga zeker die olijfolie eens proberen! Lekker zo'n goede nacht zeg! @Gejanne: Nou op zich wel fijn dat alles goed was! Het zal idd wel frustrerend voor hem zijn als mensen hem soms niet zo goed kunnen volgen! Maar hopelijk betert het snel met de logopedie hè. Heb je toegevoegd op fb! @AV: Oh super dat hij zo goed geslapen heeft! Bij M. moet ik net kleren uit doen omdat het zo warm heeft! Maar het is bij ons best warm binnen hoor. @Linda: Leuk! @Lolly: Jee balen van dat dekbedovertrek zeg! Oh heerlijk vakantie, lekker genieten! @Guap: Yay! Echt super dat het zo goed gegaan is! @Babyr: Veel beterschap voor je meisje! En balen dat je zondag moet werken! @Sjoon: Oh leuk sporten! Daar zou ik ook eens mee moeten beginnen maar ga het thuis met de kinect doen. Nou weer even bij denk ik , de wasmachine roept en ik hoor dat mijn schatje lekker aan het bellen blazen is. Fijne dag dames!
Zon????????????????? Hier is geen zon!! Geniet er van princes! LittleAngel, thanks, ze slaapt nu lekker. Heb niet echt het idee dat ze heel ziek is hoor. en idd balen van zondag! Nja het wordt hier toch geen mooi weer hahah! Wat balen van je nacht! Hopen op een betere nacht vandaag! Hadden jullie laatst dat jasje gezien van Lorena in GTST? Dat zwarte blazertje met van die kettingkjes aan de schouders... Vind hem zooooooooooooo gaaf en heb gelukkig kunnen achterhalen waar je hem kan kopen! Bij Superstar Alleen in Schagen was hij er niet meer in mijn maat maar in Alkmaar wel dus ik ga hem morgen halen echtttt zoooo bij (hoe blij kan je worden van kleding hahah!)
Meer dan 12 pagina´s! Ben al 45 min aan het bijlezen hahaha, kletskousen! Rica, las dat L. geen helmpje hoeft, wat goed! Hebben jullie vooruitgang geboekt? L. heeft tot nog wel een btje rare bobbel achter op zn hoofd. Aaah als je het niet weet zie je het niet hoor, maar als je er op let lijkt het wel wat vreemd. Mama05, ja, kom idd uit Groningen! Mum, zag een leuke foto van jullie bink langs komen. En zag nog een heel lief meisje in de kinderwagenbak, weet alleen even neit meer van wie ze is, hahah! Slapen, hier ook een dikke week dat hij vaak uren niet slaapt. Vaak na 14 uur niet meer, soms tot 20uur wakker. Hij is verder neit echt vervelend, moet hem wel veel bezig houden (maar hij is zowiezo overal vrij snel zat van). Nu bij pap en mam en mnr wil weer niet slapen hoor. Is al de 2e x dat ik hem nu op bed breng, huilen, huilen en huilen. Ben benieuwd. Wapje, kreeg je pb, leuk hoor! Drukke dagen achter de rug, gister gewerkt van 11 tot half 7 en toen nog cursus tot 21.30, vanmorgen om 7 uur weer aan het werk. Ben wel een btje afgedraaid. Net cadeau voor vriendlief gehaald, nespresso apparaat, ben benieuwd of hij eht leuk vind, is morgen jarig.
He dames, Helaas niet geslaagd voor een slaapzak. Wou graag de isi 80 cm, dan kan hij gewoon nog onder zijn dekentje. Maar de babydump had alleen de 60 cm uitvoering Dan maar marktplaats afspeuren voor zo'n ding Heb wel een knuffel/kroeltje gekocht waar zijn speen aan kan. Misschien kan hij hem dan s'nachts zelf pakken als hij hem wil. En een extra matrasje voor in het campingbedje. We gaan in mei naar Centerparcs en in september naar noord frankrijk. Dan hebben we dat wel nodig, want vind dat matrasje wat erbij hoort maar een dun dingetje. Moet alleen nog zwemluiertjes kopen, weet iemand goeie? @ DQ: Oh, sorry verkeerd gelezen. Maar het kan wel alsnog hoor. Collin had dat nl 3 weken terug zo erg en sinds deze week is ineens alles goed. @ Lolly: Wat vervelend zeg dat het de verkeerde is. . Lekker genieten van je vakantie hoor. @ Mumtobe: Ja dat was zeker lekker. Maar ga dan toch op een of andere manier heel licht slapen omdat ik denk dat hij ieder moment kan komen. Vind trouwens de naam van jouw oudste erg mooi zeg!Ik heb je een fb uitnodiging gestuurd! @ Mbtc: Dat kwijlen hoeft niet per se een tandje te zijn. In deze periode gaan die klieren zich ontwikkelen en overproduceren @ Sjoon: Phoe, zware dame zeg. @ Guapetona: Hahaha, mannen en slapen. Die van mij hoort me er ook nooit uitgaan s'nachts @ Gejanne: Logopedi helpt goed hoor, nog even en hij is gewoon voor iedereen verstaanbaar @ BabyR: Moet ze daarvoor opgehaald worden??? De GO belt alleen als er hoge koorts is. Wel beterschap en hopelijk knapt ze snel op @ LA: Hahaha, kan er geen warmte hierheen gegeven worden? Op zijn kamer is het gewoon 18 graden, maar tis een koukleumpje denk ik. Net als mama. VWB dat zo moe zijn, ze komen dan in een cirkeltje. Gelukkig is hij wel in slaap gevallen. @ Rrianne: Zo, dat zijn inderdaad drukke dagen zeg. Hij zal het vast wel leuk vinden hoor.
Babyr, aaah sneu! En verveldn voor jou idd. Was ze dan zo erg aan de diarree? Meerder epoepluiers? Altijdvrolijk, hier ook heel wat afgelopen voor een slaapzak van isis van 80cm. Uiteindelijk bij de babyplanet geslaagd. Jaa, denk ook wel dat hij het leuk vind hoor. Alleen is hij pas echt koffie gaan drinken sinds de geboorte van L. door alle gebroken nachten, hihi
AltijdVrolijk, Ja daar moest ze voor opgehaald worden helaas. Ze zei dat het heel erg heerste en dat ze liever niet wou dat de andere kindjes het ook zouden krijgen. Rrianne, ze scheen idd al 3 poepluiers gehad te hebben met als resultaat 3x kleding verschonen. Had ook niet meer kleren liggen daar.. Nu is ze thuis en heeft ze nergens meer last van haha. Wat lastig dat L zo vervelend slaapt..
@ Rrianne: oh, daar kan ik ook nog wel kijken dan. (Online) had ook eentje van een ander merk online gevonden @ Babyr: snap hun beweeg reden ook wel, maar toch! Best vreemd dat ze het nu niet meer heeft. Voor jouw wel lekker, scheelt je verschonen