Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ BabyR; moet je ze al ophalen met Diarree? of is ze er ook echt ziek van? Sneu hoor, beterschap!
    Beetje raar van het kdv, want als het al heerst doe je er vaak niks meer aan.
    Fijn dat ze er nu in ieder geval geen last meer van heeft!
    haha wat goed dat je dat jasje hebt weten te vinden!

@ Princess: Zwaai!

@ littleangel: een drupje of 2-3 per fles is voldoende, misschien 2 of 3 flessen volhouden en dan moet het de volgende dag wel komen.
    Handig zo'n wasmachine die roept hihi

@ Rianne: Thanx :D Hoe is het met jouw binkie?
    balen zeg dat het slapen zo'n rommeltje is zeg :(
    jeetje jij bent druk! Leuk cadeau voor je vriend!

@ Altijdvrolijk: Zwemluiers van t kruidvat eigen merk zijn prima!
    die matrasjes van campingbedjes zijn idd helemaal niks, snap niet dat er mensen zijn die hun kindjes daarop laten slapen.
    Jammer dat je niet geslaagd bent voor de slaapzak!
    Thanx voor t compliment over de naam van mijn meisje :D

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Babyr, wat zei je; daar is het dan naar 3 luiers al te laat voor;).
    Voor alleen diarree hebben wij op het kdv idd ook nog nooit voor gebeld, ze zullen wel hun redenen hebben hoor.

Mum, jaa met onze bink gaat ook alles goed. En vriendlief is blij met zn cadeautje, kon hem niet bewaren tot morgen hihih

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zooo wat een geklets weer!
    Hier heerlijk gewandeld naar mn moeder, toen daar geluncht samen met vriendje en toen kwam mn broertje binnen, ook gezellig :)
    En later kwam mn vriendje weer terug van wat ie moest doen en is Yanna even bij haar oma gebleven en zijn wij naar de meubelboulevard geweest. Maar dat was niet zo spannend...

Het is nog steeds weinig zonnig, maar het is niet koud, dus lekker buiten was heerlijk :)

zo meteen mn vader en mn andere broertje te eten en daarna hopelijk nog even samen op de bank :)

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    MumToBe, Jaaa vond het ook wel wat raar. Mja hun zullen er idd wel hun redenen voor hebben, hoop alleen dat dit niet te vaak gaat gebeuren.

Rrianne, haha jaaa. Dus jullie bellen daar niet voor? Hmmm vreemd, ieder kdv andere regels denk?
    Ik moet nog steeds zo lachen om jouw forum naam, en als ik je dan op FB zie dan denk ik ohhjaaa dat is Rrianne haha!
    Haal wapje en mama05 altijd door elkaar op FB

FB, wie is janneke? Ben jij dat guap?
    Wie heb ik nog niet????

Rica, helemaal vergeten te zeggen, wat fijn dat l.ois geen helmpje moet!

Wat zijn de vakantie plannen van iedereen?

Ohja ik heb echt zin in de meeting!

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, klinkt als een leuke dag!!

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    haaaaaai

guap, wat geweldig dat je mannetjes heerlijk hebben geslapen!!! En jullie ook even een rustige nacht gehad ;)

babyr, ja dat jasje heb ik gezien! Het is niet helemaal mijn smaak;) maar volgens mij gaat het je helemaal top staan!!
    Oh en, hebben jullie ook een nieuwbouwhuis gekocht? Huren jullie nu tijdelijk iets???? En wat leuk dat jullie ook aan het water gaan wonen.

Wherona, als het goed is heb je mij gisteren geaccepteerd???? Eff checken hoor ;):)

Mum, leuk filmpje van je meisje!

Ehmmm verder ben ik het kwijt.
    Druk dagje gehad. Vanmiddag bij de buren langs geweest zodat de kindjes samen konden gaan spelen. Daarna met zn allen boodschappen gedaan en nu liggen ze alle twee op een oor. Nu dus even rust in de tent.

Ik ga douchen!

Laters...

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Heeeeey meiden,
    Wat hebben jullie vreselijk veel lopen kletsen joh....:$
    Weet echt bijna niks meer alles is door de war geschuffeld...:(

Gisterenavond zijn we gaan badderen, Jordy was inmiddels vrolijk, zolang hij maar bij mij was. Na het badderen een lekkere papfles en toen met z'n allen naar bed. Hier is hij heerlijk in slaap gevallen.
    Terug kijkend heeft hij zich niet lekker gevoeld. De bruine bonen die hij had gegeten hebben een beetje te goed gewerkt... Met als gevolg 3 poepbroeken (ook vanmorgen). Maar ook komt er volgens mij een tandje door.....
    Vandaag is hij bij opa en oma geweest, die hebben heerlijk van hem genoten en Jordy was bekaf bij thuiskomst ;)
    Ook nu ligt hij heerlijk in zijn slaapzak te slapen, nu nog maar een erbij kopen anders hebben we geen reserve :)

Oja ik heb gisteren mijn bumbo stoeltje verkocht, Jordy vond er niks aan om erin te zitten dus hij stond hier stof te happen. Kwam er zo'n zwangere vrouw helemaal happy dat stoeltje halen hahaha

@ Dolfijntjes, we waren naar de dietiste voor mij. Maar we hadden tijd over dus hebben we nog even zitten kletsen over Jordy en zijn voeding;)

Sorry, ben het helemaal kwijt, heb een erg drukke werkdag gehad en een slechte nacht (kon niet in slaap komen).....
    Iedereen super bedankt voor jullie lieve berichtjes :)

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Lelie,
    Hahaha nee je moet er idd wel van houden. Ik vond trouwens alleen het jasje leuk, dus ben niet zo'n type dat ook die inrichting mooi vind hahahaha, wat was dat vreselijk he?
    Jaa was helemaal vergeten om erop te reageren maar heb jij een foto van jouw vlonder met de nodige 'veiligheids maatregelen?'
    Wij gaan idd ook aan het water wonen, en ook met een vlonder!
    We hebben ook een uitbouw genomen dus de tuin wordt wel wat kleiner.
    Wij zitten nog in een huurhuis en gaan straks dus over op onze 1e koopwoning. Heb er echt zoveel zin in!
    Ze mogen wel opschieten met de bouw haha maar naar verwachting zal het begin volgend jaar klaar zijn.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Hihi moeilijk he om een cadeautje achter te houden ;)

@ Sahi: zo jij hebt de hele familie weer gehad vandaag haha

@ Babyr: er zal idd wel iets zijn geweest waarom hun dachten dat het beter was als je haar op kwam
    halen.. kan me voorstellen dat je niet hoopt dat dit vaak gaat gebeuren.
    Hier geen concrete vakantieplannen.. we willen wel een weekje of 2 met de caravan van mijn moeder weg.

@ Waterlelie: thanx :D
    heerlijk he die rust als ze sávonds op bed liggen..,
    ik kan intens van mijn kanjers genieten maar geniet ook intens van mijn rust als ze heerlijk liggen
    te slapen!

@ Meikie: Fijn dat de bruine bonen zijn werk doen, maar jammer dat hij daar zo'n last van had :(
    het is wat met die slaapzakken he.. hier moet er eigenlijk ook 1 bijkomen, maar vind het eigenlijk ook wel weer zonde
    want hij heeft een dikke met lange mouwen maar daar wordt het straks wel te warm voor.. ;)

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    babyr, ow wat spannend...is wel even wachten maar dan hebben jullie ook wat! Ik hou normaal van 30 jaren woningen maar ik ben opeens verkocht van nieuwbouw (oud in een nieuw jasje). Alles lekker nieuw en fris :)
    Ik zal kijken of ik foto's heb....vast wel ;) even zoeken...
    Maar wat ik zei bij onze vlonder hebben we geen hekjes omdat we dat dan zonde zouden vinden van ons uitzicht en contact met het water...
    Maar daar boven dus wel..
    Wij hebben geen uitbouw laten maken..vond op zich onze woonkamer groot genoeg. Weet niet hoe groot jullie huis is? Die van ons 160 vierkantemeter.
    Ach....als ik het miss over had kunnen doen met het beslissen en keuzes maken dan had ik bijv. wel tijd genomen om onze badkamer mooier te laten maken (andere tegels) of een stukje muur weg te laten zodat de hal iets korter is en dus dat de trapkast wel in de woonkamer is...bla bla bla :D Beetje warrig hè :)

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Babyr, jaa iedere dagverblijf heeft zijn eigen beleid en dus regeltjes. Wat een leuk vooruitzicht jullie eigen huisje die nu gebouwd wordt
    hahaha, ja undercover he! Geen idee hoe ik er bij kom;).

Ik heb ook nog een aantal niet op fb, wapje, mbtc, sahi, altijdvrolijk en er zullen vast nog een paar zijn.

Zo het jongentje zit weer gezellig bij ons in de kamer hoor, heeft anderhalf uur geslapen en is er weer klaar mee. Noujaa, het is weekend, opblijfavond;)

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @waterlelie, ja dat vind ik ook mooi jaren 30stijl maar dan nieuw! oud moet meestal nog zoveel aan gebeuren!

@fb, ben nog aan het kijken wie wie is. ben alleen nog niet uit wie judith is. volgens mij heb ik voor de rest wel de link kunnen leggen.

@oppas, wat een drama! mn moeder heeft zee-astma. en ik woon in ijmuiden aan ZEE. ze had al jaren last als ze bij mij kwam. benauwd en een zoute smaak in haar mond. nu bij de longarts geweest. mn moeder had een niet volgroeide long dus krijgt elk half jaar longfuctie test en longfoto's worden er gemaakt. nu blijkt dus dat de afgelopen 4 jaar het slijmvlies sterker werd aangepast en t laatste jaar nog sterker. mamma kwam zon 2x per week bij me om me te helpen schoonmaken, boodschappen doen ed. nu past ze 2x in de week op J. maar begrijpelijk wilt ze niet meer naar mij toe gaan. pff hoe ga ik dit oplossen wilde al verhuizen maar dat is niet van vandaag op morgen dat ik mn flat verkoop. iemand nog interesse? werk in castricum maar moet nu een omweg maken via hilversum :S

@rrianne, stuur je een pb over fb!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Oei.. nu alweer wakker? hopelijk slaapt hij vannacht wel lekker!

@ Mbtc: jeetje wat een ellende zeg voor je moeder, en ook voor jouw :(

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rrianne, pff 1.5u slapen is niet echt veel! geniet van je weekend maar hopelijk gaat ie straks ook nog ff lekker slapen!

J is overdag al een paar dagen minder aan het slapen misschien dat ze daarom nu snachts zo doorslaapt :S
    ze slaapt nu lekker in haar eigen bedje! vandaag nog ff groene hydrofielen voor in t bedje gehaald. nu is t bedje groen met roze vind t wel grappig staan zo!

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Rrianne, het is op zich wel gezellig om je mannetje bij je te hebben. Maar issie ook wel gezellig? Of issie aan het chagerijnen....

@ Mum, Ja inderdaad een beetje zonde, maar 1 slaapzak is ook niet echt een optie.... Gisteren had ie zijn zak ondergespuugd, hadden we gelijk niks meer...

@ mbtc, balen zeg van je moeder. Hoop dat je er snel wat op kunt vinden....
    Hoe blij je niet kan zijn met een leuk kleurtje hydrofielluier he hahaha :D

Jordy werd hier na een uurtje ook wakker lag te sabbelen op zijn handjes en viel uiteindelijk weer terug in slaap....
    Zondag gaan we ook 's nachts proberen in de slaapzak ;)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mbtc: Lekker hoor dat ze snachts goed doorslaapt.. die slaapjes overdag worden toch steeds minder..

@ Meikie: Ja dat is echt balen.. hebben we hier gelukkig nog niet gehad (klopt af)
    de keren dat het gebeurde draaide hij nog niet en dan ging hij met zijn armpjes in en een slaapzak zonder mouwen maar
    dat durf ik niet meer!
    Ligt hij nu snachts nog ingebakerd of zo los?

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mbtc, ach.. dat is vervelend. Had er nog nooit van gehoord trouwens. Hoop dat je een oplossing hebt gevonden.

Nee, hij was in prima stemming. Zitten met vrienden thuis (althans allemaal mannen, zitten te gamen. Vandaar dta ik achter mijn laptopje ben gekropen) en hij had de grootste lol, al die aandahct was bere interesant. Om 21.15 werd hij weer moe en is zonder problemen weer in slaap gevallen.

Mum, had jij de armsgaten ook dichtgenaaid? Slaapt hij nu wel met zn armpjes boven de deken?

Meikie, fijn dat hij wel gewoon weer zelf lekker in slaap valt, dat gebeurd hier echt niet hoor.

Wil hem vanaf vannacht weer in een 'gewone' slaapzak hebben, had nog steeds één armsgat dicht genaaid. Eens kijken hoe dit gaat.

Hij heeft vandaag op het kdv in een buitenhuisje geslapen, vond dit wel lekker geloof ik.

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @karine alsnog gecondoleerd, lees nu pas dat je naar de begrafenis moest. Nooit leuk dat soort dingen pff..

@sahi de zon nog doorgebroken? Hier was het heerlijk pas vanaf een uur of 12 volop zon. Veel plezier met bank hangen.

@wherona ja tanden spul genoeg, we gebruiken eerst maar eens iets homeopathisch. Vandaag ging al iets beter dan gisteren gelukkig. Lekker hoor een huisje aan het meer. Ik droom effe weg :)

@mbtc ik sta bij waterlelie in de lijst, dus als je het wilt en gezellig vindt mag je mij ook toevoegen. Ik heb een paarse ochtendjas aan lekker charmant :p Veel plezier morgen met het eerste hapje!

@mum2be ja ben ook wel benieuwd of het een hoektand kan zijn of is dat raar haha?

@misja gefeliciteerd met je vriendin :).

@waterlelie ik moet lachen om je berichtje, ik ken jou nu wel voortaan :p

@gejanne ik ben jou vriendje al op facebook :p, Wil je nog de inbox van hidden chronicles legen hahaha :p?

@altijdvrolijk, geslaagd voor de slaapzak? En misschien als hij wat warmer ligt slaapt hij misschien ook wat langer door. Bij Fae werkte dat prima met een kruikje. Met nieuwe vriendjes op facebook valt het bij mij wel mee geloof ik :p ff bij jou spieken dan. Niet geslaagd dus jammer, verder wel leuk geshopt lees ik. Die luiers ben ik ook benieuwd na.

@lolly Fae duwt echt heel agressief haar hele vuist in der mond! Zo grappig om te zien. Ik heb het op de foto staan haha. Leuk dat Lucas dat ook doet :)

@mum2be ik heb je ook een uitnodiging gestuurd voor facebook.

@sjoon haha niet op de ipad gaan zitten hoor. Hoe is het nu met Elynn ? Fae huilde gisteren echt heel hard. Schrok er echt van :(

@babyR ooh vervelend diarree.. hopelijk knapt ze snel op.

@rrianne hier ook al even aan het bijlezen en typen, ben benieuwd hoe lang ik het vol houd.. Gefeliciteerd met je vriend leuk cadeautje. Ow cadeautje dus al gegeven, ik kan ook nooit wachten.

Ik ben gestopt met typen op de laatste 2 pagina's ;).

Hier een leuke dag gehad, weer gewinkeld nu cadeautjes gekocht voor 2 verjaardagen morgen. Mijn huis is echt een grote bende :( moet dus morgen echt gaan opruimen, ik heb er nu al geen zin in. Fae ligt lekker te slapen.

Fijn weekend dames :)

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou het was heel gezellig vandaag, wat een keurige kindjes ;);)
    en eigelijk helemaal niet zo lang rijden :):)

baby r vervelend zeg! en dan kom je thuis en dan niks meer? :) is ook wat!

rianne nesspresso is dat die de boontjes maalt? Die zijn heeel lekker!! vind hij vast wel heel leuk! dus hoe vond hij het cadeautje??Of kun je wachten tot morgen om te geven!?
    alvast gefeliciteerd! En kan de visite ook gelijk even testen..

Zeg voelen jullie je eisprong ook?

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rrianne, volgens mij heb ik wat gemist wat voor cadeau heb je je vriend/man gegeven?

@meikie, ja was helemaal blij! haha vind t toch wel leuk als alles er mooi uitziet. vond t ook heel leuk om stof te kopen voor de lakentjes. die saaie witte gebruiken we wel om af te drogen!

@fmt zou ff zoeken bij waterlelie!

Deel Deze Pagina