Ha, Hier weer een dagje op het werk, lekker druk, maar kan mn hoofd er niet bijhouden! Geen idee waarom niet Was van plan om in de pauze even op iedereen te reageren, maar we zijn even lekker met de collega's naar buiten gegaan, wat een heerlijk weertje! Hoop vanavond even te komen reageren. Groetjes
jaaa we hebben gezwommen (2e keer) de eerste keer was het zo'n drama dat ik er een beetje huiverig voor was maar wat vond ze het leuk!! er was ook niemand in tegenstelling tot de vorige keer, ze waren ook aan het babyzwemmen maar sorry dat zou niks voor mij zijn... gezichtje nat maken, ene oortje onder water en later het andere oortje, betje heen en weer en uiteindelijk werdt er een hoepel op de bodem gelegt en moesten ze daaronder door, pff zag er echt niet leuk uit! en dat heen en weer en spatten met het water kan ze zo ook wel...wat wel heel leuk is is dat je wat moeders ontmoet en andere kindjes ziet, ze vinden elkaar ook heel intressant we gaan flink bezig in de tuin, we moeten nog zoveel doen dus dit weekend mag vaders flink aan de slag. eerst de stenen eruit bij zus en daarna hierheen brengen we zitten al goed vol met klusjes voor het gehele jaar haha, schoonouders willen ook de kamer flink onderhanden nemen en wij helpen ze graag natuurlijk! hebben jullie een grote onderhoudsvriendelijke tuin? Wij hebben waaltjes die nogal rommelig erin liggen (hoort zo), hou mn hart vast als ze gaat lopen voortuin buxus, wat een rotdingen en rotwerk om die bij te houden dus die gaan eruit en dan lekker tegels erin! kan lois mooi voor het huis spelen en ik in de voortuin ene oogje in het zeil houden nou een 2e kriebelt hier ook wel hoor en het zijn echt niet mn hormonen, ik vind het gewoon SUPER leuk!! Maar kan nog wel nadenken en weet dat je je lijf ook eerst even weer moet laten herstellen
@Karine balen van je prutnacht kan me goed voorstellen dat je der effe de grrrrrr van hebt. En dank voor je tip dat is een goed idee dan hoef ik het indd niet op zijn huidje te smeren. @VanEke hihi dat is snel voor een 2e hihi wel spannend dat is al best snel. @kleertjes hier gaan we ook richting de 74 gaat hard he meikie @Meikie leuk een onderwaterfotograaf en hij kan niet vroeg genoeg oefenen he voor de zuigzoenen hahahah hopelijk gelooft je man je wel hahahaha @MBTC ja dat is wel makkelijk van zo een klein poppeke kleertjes gaan langer mee. Jeetje al 4x van vestiging veranderd dat is behoorlijk zeg. @Rica wat goed dat ze het nu wel erg leuk vond dat zwemmen, pff zou ook zo graag willen maar iedere keer komt er weer wat tussen. Wil ook graag de achtertuin aanpakken opnieuw betegelen en die rotperkjes der uit heb der toch geen tijd meer voor maar ja kost een hoop centjes dus moet ik een keuze maken of de achtertuin opknappen of een grotere auto (overigens wel luxe problemen) onze voortuin is betegeld en heb een klein perkje wou ook buxus erin zetten maar als ik jou zo lees dan ga ik daar nog maar eens goed over nadenken.
pff wij hadden er best wel veel en moesten 2 keer per jaar die dingen met de hand snoeien, het lijkt weinig en zo gedaan maar wat een werk. We hadden wel een electrische snoeier maar die maakte ze kapot...we zijn altijd zo blij als de buurvrouw de voorkant voor de helft doet...Het is niet alleen het snoeien maar ook de rotzooi die eraf komt. Vaak leggen we vuilniszakken op de grond om de zooi op te vangen maar pff kan geen buzus meer zien...Ik vind het hetzelfde als klimop, groeit ook als kool alleen die kun je makkelijker knippen. Weet niet hoeveel je er wilt zetten ?? we gaan de buurvrouw vragen of ze ze wil hebben anders gooien we ze weg...je woont niet in de buurt he? Ik weet eigelijk geen eens hoe ze er uitzien, ja ze zijn wel mooi hoor, soms zijn er wat plekken maarja die rot honden pissen er tegenaan!! (niet eens de mijne). Ik zou blij zijn als ze eruit zijn, mn achtertuin was 1 en al buxus in mooie vierkanten etc...wat een pokke werk was dat wel niet!! Maargoed als je een klein stukje doet valt het nog wel mee alhoewel ik er altijd wel tegenop zie om ze te snoeien hahaha
dolfijnjes: 6 a 7 sneetjes brood is dus prima? ik dacht dat dat veel was Verder schep ik geen 2x meer op en na het avondeten hooguit nog een klein toetje en 's avonds niks meer. thnx voor de tips! karine: balen van je nachten steeds zeg meikie: ja op het KDV dacht ze dat het door de banaan kwam, maar die heeft ze juist al een paar dagen niet op. Dus ze gaan er juist banaan door doen, kijken of het helpt. haha een zuigzoen van je zoon rica: ja gewoon zwemmen is leuk genoeg, haha onze tuin is een beetje een zootje, we kijken er te weinig naar om, we zijn geen tuinierders... hier heerlijk gelunched en met de kindjes van mn vriendinnetje gekroeld en gespeeld. We zijn er al uit dat er best 2 kindjes in dit huis kunnen, haha! En 3 ook wel, als Yanna er bij zou zijn, haha zo weer werken, dus ben er weer vandoor!
@ MBTC, je kunt zo inderdaad lekker genieten van alle kleertjes!!! Jordy is tot nog toe overal met iets meer dan een maand uitgegroeid Waarom verhuizen jullie met je werk zo vaak dan? @ Gejanne, dat zal het weer wel zijn @ Rica, ook al druk met de tuin. Wij willen ook graag nieuwe betegeling. Helaas heeft mijn broertje dit voorjaar geen tijd (hij kan straten), dus we zullen tot het najaar moeten wachten... Buxus vind ik verschikkelijk, je zal er bij mij nooooooit een in de tuin vinden bleh... @ Wherona, het gaat zeker super hard.... Soms een beetje te hoor. Maar het heeft ook weer leuke kanten, je kunt nu ook steeds makkelijker weg Ja het is wat met die kleine van mij he hahaha hierbij een foto van DE zuigzoen hahaha Bekijk bijlage 231820 @ Sahi, bij mij op het cb zeiden ze dat er is bewezen dat banaan niet stoppend werkt. Hier poept Jordy ook erg goed terwijl hij vrij veel banaan eet (dit vind ie erg lekker, vooral aadrbei met banaan). Dus hoeft niks te zeggen Zo ik heb het weer bijgewerkt Nu nog even relaxen, allebei mijn mannetjes slapen dus nog even wat tijd voor mij
@rica de voortuin hier is een grote zandbak haha (beetje onkruid), achter liggen grote marmeren zwarte tegels en in het midden gras en een vlonder. Hier zojuist terug uit het ziekenhuis, dikke pfff. Opnieuw EMG en echografie, 5 april opnieuw uitslag, als de knelling niet toegenomen is, gaat hij verder niets doen en moet ik terug want dan komt de pijn in mijn handen/polsen/armen niet van de carpal tunnel. Ik ben dus eigenlijk geen steek verder.
oei oei wat heb ik lang niet meer hierop gekeken. en het is al zo ver dat ik het niet meer bij kan lezen, sorry hiervoor! hier gaat het goed, het schiet wel weer aardig op! maar lieve medemamas, zou iemand van jullie mij a.u.b. onder mn reed willen schoppen?mijn oude stagebaas van rws heeft mij aangeboden om eens koffie te gaan drinken en bij te kletsen=innofficieel soloictatiegesprek?????? maar ik durf niet te bellen. heb al zooooo vaak mn mobiel in de hand gehad met het nummer erop en dan, baf niks.:x
Rica, wat leuk dat ze het nu wel leuk vond! Hahahaha hoe je dat babyzwemmen omschrijft! Waar woon jij eigenlijk? Hmm wij kunnen straks wel een clubje oprichten met: Stoppen met de pil in oktober hahah Theelepel, bellen! Meikie, huhh zuigzoen hahahah? FmT, balen zeg!! Knuffel! Sashi, leuke dag gehad dus! Werk ze!
shop shop shop!! zo hard dat theelepel krom is nee gewoon doen wie weet wat er gebeurt! maar het gaat toch wel over werk? straks zit hij je te versieren hahaha meikie wat is dat!???heb ik dat even gemist!?? een zuigzoen?? leuke plek haha en ja we hebben ook een vijfer en die moet eccht worden afgedekt en goed ook!!! dus daar gaat ook wel wat tijd en geld in zitten, de schutting staat scheef dus moet even een nieuwe paal in wil er een wilgenrol tegenaan voor inkijk (vreselijk, wil privacy en mn honden worden knetter van die katten) ja dan de voortuin! idd buxus rot werk joh en bij mij zijn ze mooi, bij anderen is het soms maar de vraag of het goed groeit! Net als klimop ook zo bah maar wel een goede bedekker! even terug gekeken! jeetje wat kan die goed zuigen dan zeg hmmm begin toch mn twijfels te krijgen haha nee grapje hoor maar wat een kracht dan
Waterlelie en Rica, in het grote bad? Heb je er dan zo'n ligstoeltje in? Mbtc, he wat vervelend allemaal! Sterkte. Super dat jullie zo'n heerlijk meisje hebben. L. kan ook zo kreunen/neurien, maar hij doet het niet alleen tijdens eht eten. Heb ook niet echt een idee wat het is. Rica, je verhaal over de buxus en het babyzwemmen, moest er erg om lachen. Babyzwemmen zou ook niks voor mij zijn. Sahi, he wat vervelend! Lijkt me erg moeilijk. Wat bedoel je precies met; wij denken dat die mijn lichaam niet draagt? Wherona, ik heb het vorige maand ook al bij L. gebruikt Luuf. Dit omdat er sindskort op de verpakkging vanaf 6 mnd stond, eerder was het gewoon vanaf 3 maand. Heb eht wel heeel voorzichtig gedaan. eerst een btje op een doekje bij hem in bed en toen dit goed ging een inieminie btje op zn borst. Maar vond het ook spannend hoor.. Karine, he bha wat prut. Soms lukt het echt even niet meer hoor. Ik had het het weekedn, kon er echt even niet meer tegen. En tegenwoordig is het ook lang niet altijd meer speen en het is weer klaar, nee hij blijft dat maar jengelen. N. heeft het toen overgenomen en ik heb de rest van de nacht met oordopjes geslapen, haha hoe erg! Maar wel erg lekker. Vaneke, leuk dat het zo geslaagd was. Ja L. is nog steed jengelig, maar afgelopen nacht ging weer stukken beter. Ja tandjes, ik twijfel er ook steeds over, maar zie en voel niks. Meikie, hier ook van die buren die echt stampend de trap op gaan, zit me dan ook echt op te vreten. Maar er wat van zeggen vind ik ook weer zo knullig. hihih wat lief van je vriend. Ik ga je aanbod onthouden hoor. Lekker hoor dat zwemmen met J. en moest wel lachen om die zuigvlek hoor.. Banaan, stoppend. Ook ik heb al vaak gehoord dat dit een fabeltje is hoor. Fmt, balen dat je nog geen duidelijkheid hebt. Theelepel, spannend. Gewoon bellen. Is het niet stiekem een date? hahah   LA, haha ik ben ook benieuwd hoelaat jij 'normaal' op bed gaat? Wij hebben het douchen een tijd geleden geprobeerd, het was huilen, huilen en nog eens huilen hahaha. Eb, ja heb het vandaag gezien hoor! Super leuk om te zien, nu idd nog vooruit. Douche, lijkt me ook een stuk makkelijekr. Zeep je hem dan van te voren helemaal in? En doe je dat alleen of samen met manlief? Vertel wat vind je zo super aan de puckabag? Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet (heb het ene x op het kdv gebruikt). Waar heb je hem bv nu in te slapen, alleen in eht dikke gedeelte? of beide delen zeg maar, met of zonder dekentjes? Kleertjes, merkkleding, verkoop ik op MP. Het spul wat unisex is, of waarvan ik het nog niet weet, stop ik in een doos. Hier weer een x een goed nacht. Alleen om 4.00 een half uurtje gejengelt. Toen werd hij om 06.45 kletsend wakker, daar kan ik wel mee leven ipv wakker worden met gehuil. Morgen weer een lekker dagje vrij, moeten naar het CB. Ben benieuwd hoe hij weer is gegroeid. Zag vandaag een babytje die is een maand jonger dan L. was echt nog een poppetje. Daar was L. echt een reus bij hoor..
Theelepel, schop! Meikie, jordy heeft je gewoon een dikke zuigzoen gegeven! Waaah! Mbtc, hier ook in maatje 62 en past ook nog makkelijk in de kinderwagenbak. @ Bad, hier ook door naar het grote bad. Paste kwa lengte nog wel, maar de spetters vlogen me om de oren. Hele kamer lag vol. @ Rollen, hier ook nog niet hoor. @ Haaruitval, hier ook super erg!! Ik verlies echt hele bossen. Gelukkig en ik heel dik haar. Ik hoorde overigens ook dat het je schildklier kan zijn als je haar blijft verliezen. Voor de rest kan ik het me niet herinneren en terug lezen is niet mogelijk met de iPhone. Mijn iPad van 3 maanden oud heeft het vandaag officieel begeven. Viel al vaker uit, maar nu om de 10 minuten (is wel goed opgeladen). Dus morgen terug naar de winkel, baal er behoorlijk van. Vandaag vroege dienst gedraaid, lekker druk bezig geweest dus de tijd was zo voorbij. Morgen weer heerlijk vrij en lekker wandelen en shoppen. Slaap lekker voor straks!
@EB: Ik ga normaal rond 3 uur half 4 slapen dus 2 uur is vroeg voor mij hoor. Is zon puckabag niet pas als ze 6 maanden zijn? @Kleertjes: Moet dringend de kleertjes eens uitzoeken want ben beetje overzicht kwijt nu. Ik ga ze in zon plastic curver doos doen. @mbtc: Die geluidjes tijdens de fles maakt M. ook maar meestal wanneer hij al bijna klaar met drinken is. Wij willen graag 2 kindjes en willen er ook niet al te lang mee wachten maar wil ook nog volop genieten van Mathijs en ook nog even ontzwangeren hoor. @Sahi: Oeh zomertijd, was ik helemaal vergeten, goed dat je het zegt! @Dolfijnjes: Ga ook maar eens vitamine D proberen dan. Maar vind je 7 uur te vroeg en slaapt ze weer eventjes na de voeding? Oh lees net dat ze nog lekker aan het slapen was! @Wherona: Oh leuk! Alvast gefeliciteerd! @Karine: Jee balen dat het weer een prutnacht was! Maar hopelijk gaat het beter vannacht! @Meikie: Wat fijn dat je een goed nacht gehad hebt! Jeetje, dat is een serieuze zuigzoen zeg! Dat doet ie goed! Heerlijk even zwemmen, zou ik graag willen doen maar is niet echt een leuk zwembad in de buurt. En wat leuk dat ze fotos gaan maken! Ik heb vandaag geprobeerd met zijn armpjes uit de puckababy maar duurde lang voor hij in slaap viel en was maar een kort slaapje hoor. Is die puckabag niet groot want had gelezen dat het vanaf 6 maanden is? En M. zit nog maar net aan maatje 62. Hier moet ik ook vaak foto doorsturen met whatsapp van manlief! @Rica: Mij lijkt dat onderwater dompelen ook niet echt fijn, maar het is idd ook het sociale wat leuk is. Wij hebben geen tuin maar een terras dus alleen maar planten in pot die we steeds vergeten water te geven, geen groene vingers dus. @fmt: Wat balen zeg! En hopelijk krijg je snel duidelijkheid wat het nou precies is. @Theelepel: Bellen!! @Rrianne: Wat fijn dat jullie lekker geslapen hebben en hopelijk weer vannacht! Ik ga meestal slapen rond 3 uur, half 4, maar probeer wel vroeger hoor. Want ben s morgens echt brak dan. Maar M. slaapt nog tussen ons in en blijven dan nog wel een tijdje in bed liggen hoor. Veel succes bij cb morgen! @Daantje: Jeetje balen van je Ipad en idd snel terug ermee naar de winkel! :x Ik heb helaas best dun haar dus hoop dat het snel minder (die haaruitval dus ) wordt! Veel plezier alvast morgen! @Hier: Vandaag eventjes gewandeld, boodschapje gedaan en voor de rest niet veel gedaan, lekker relaxed dagje gehad! En M. heeft redelijk geslapen overdag en was pas wakker om half 9 vanmorgen! Morgen komt mijn mama en denk dat we lekker gaan wandelen als het mooi weer is! Gebruikt er iemand de babycook (of die van Avent) hier? Het lijkt me wel een handig ding maar is best duur. Dus vroeg me af of het echt een makkelijk ding is? Slaap lekker dames!
Goedemorgen! Ik geef het op!!! Een nacht doorslapen gaat het niet worden... En ik ben zooooooooo moe!!!! Heb door Ryano de klok van 2u en 3u gezien en door Micah 4u en 5u. Om 5.40u flesje gegeven... Ik probeer nog even een uurtje te pakken nu. Tot straks
@ LA, gezellig wandelen met je moeder. Veel plezier ow en EB heeft de babycook geloof ik. @ Karine, kan me voorstellen dat je kapot bent! Hoop dat je nog even lekker geslapen hebt. Wat fluiten de vogels alweer hard zeg! Ben er gewoon wakker van geworden. Straks lekker wandelen en shoppen en morgen met mijn zus er haar tweeling naar de markt (heb morgen nacht). Dat is dan wel weer een voordeel van wisseldiensten, in de zomer overdag heerlijk buiten kunnen zijn. Fijne dag allemaal!
La, wat een nachtbraker! Ik lig normaal ergens tussen 22 en 23 in bed... Ik heb de babycook, vind het heel makkelijk en snel. Heb hem van marktplaats voor 35,-, zou er geen 120,- voor betalen... Zwemmen, hebben we nog niet gedaan, maar we hebben zelf een goede ondrwatercamera van het duiken, dus kunnen zelf foto's maken. La en Rrianne, Puckaba is idd vanaf 7 maanden, maar Timo past er al prima in. Hij ligt nu in beide delen zonder dekentje. Ik vind hem geweldig omdat hij zo heelijk aanvoelt. Lekker zacht en knus, zou er zelf ook wel eentje willen hebben Haaruitval, hier ook! Alleen tijdens mijn zwangerschap hield ik haar vast, dus verlies nu de haren die ik 9 maanden lang vastgehouden heb... Miekie, die Jordy, dat wordt me er één bij de dames later! Karine, wat balen van je nacht. Hopelijk slapen je jongens door als je weer aan het werk moet. FMT, hopelijk snel duidelijkheid zodat ze het snel beter kunnen maken! Moet weer opschieten. Fijne dag allemaal!
goeiemorgen dames! lees ik hier de nachtbrakers, ik lag om 6.45 klaarwakker, omdat ik Yanna juist nog niet gehoord had, Dat is ook nieuws, meestal gaat ze om 6u kletsen. Maar om 7u was ze wel wakker aan het worden. daantje: gezellig he, die vogels wat stom van je ipad! karine: ik zou bijna aanbieden om een nachtje te ruilen! Ik ben 's nachts regelmatig wakker, dat is in de lente en de zomer steeds meer. En daar heb ik geen last van verder, ik slaap ook zo weer verder... LA: kan jij karine niet helpen rrianne: Yanna kreeg gisteren dus banaan op het KDV, meteen 3 poepbroeken! Dus ik ga vrijdag weer lekker banaan voor haar halen. theelepel: gewoon bellen hoor! Dikke schop! fmt: heb het zooo met je te doen, bah Wat een ellende meikie: hier 3 poepbroeken dus, na de banaan gisteren, dus toch maar weer banaan halen voor dr die zuigzoen 9u beginnen vond ik 'vroeger' zo vroeg, haha, nu heb ik nog ruim een half uur over vandaag wel een volle dag en we eten buiten de deur, ben laat klaar, dus zal hier pas morgen weer zijn denk ik.
LA, serieus zo laat? Wrm ben je echt een avond/nacht-mens? hihi en wat een poppetje is M. nog, hier gaan zitten wel al een tijd in 68. Wherona, alvast gefeliciteerd. Karine, heb het met je te doen! Hoop dat je nog eventjes hebt kunnen dutten. Eb, ja hij voelt idd heerlijk. Oke dus wel zonder deken, lijkt me wel ideaal. Zal dat binnenkort es proberen op het kdv, vermoed dat dat voorlopig nog niks wordt omdat hij met beide armpjes onder dekens ligt. Haaruitval, hier ook extreem. Moet wel 3x per week het putje van de douche schoonmaken, anders stroomt het echt over. Vanmorgen L. toch weer een x onder de douche geprobeerd, niet samen maar gewoon in zn ligstoeltje. Hij vond het niet leuk, maar ook niet vreselijk. Ga het toch af en toe maar doen, zodat ik straks niet met een jongentje zit, die helemaal panisch is voor de douche. Nacht ging weer aardig, om 3u en 4u, toen was het 06.30. Nu nog even rustig aan doen. L. slaapt nog en dan naar het cb. Fijn dag allemaal, en geniet vooral van het lenteweer, heerlijk!
Hallo dames! Hier weer es wat van mij Met.wie mag ik n nachtje ruilen pfff heb ook zowat elk uur vd klok gezien!!! Maar goed even kort dat geklets van jullie kan ik toch niet bijhouden haha 12 april zal er een mini meetng (dus niet allemaal he dames haha) worden gehouden en Meikie is zo lief dat t bij haar thuis mag dus degene die willen komen dit graag even via PB kenbaar maken.
@ rrianne, ga even gemist dat hij het niet leuk vond onder de douche. Je hebt geen groot bad dus? @ sahi, ik vond 9 uur vroeger ook vroeg haha. En dat vroeger is pas 4,5 maand geleden, nu weet je al niet beter meer he? F. Begint rond 7 uur te kletsen en valt meestal om 07.30 nog in slaap tot 08.30 en krijgt dan altijd de eerste fles. Is eigenlijk nog luxe. Voor de ervaren moeders: wanneer gingen jullie voor het eerst fietsen met jullie kindje. Ik snap dat het nu nog veel te vroeg is, maar ben benieuwd of ik bv in juli/aug al lekker korte stukjes met haar zou kunnen fietsen. Meikie, dacht dat jij al diksap gaf he? Is dat ook vanaf 4 maanden? Wil f wat extra vocht kunnen geven als ze dat nodig heeft op gran canaria. Ik zou ook gewoon water kunnen geven anders toch?