goede morgen. Een ego berichtje van mij. ben hard aan het leren voor me toets van volgende weekdonderdag. Neem hier even afwezig. Het valt nl niet mee om te letten als je kleine man maar steeds een uurtje slaapt, en in de avonds is mijn vriend niet echt de geduldigste. Maar ik moet dit halen, al ben ik bang dat ik zak
Daantje 2011, ja we hebben ook een groot bad hoor. Hier zit ik regelmatig samen emt hem in, vind hij echt prachtig. Alleen zou het soms ook wel erg makkelijk vinden om even gauw met hem onder de douche te kunnen. Fietsen, kan zodra ze redelijk zelfstandig kunnen zitten. Diksap op water kan beide. Kindjes met reflux, gaat de diksap bij jullie goed? Hier heb ik het idee dat hij meer gaat spugen, ondanks dat ik het indik. Mbtc, zag net op de site van babydump een los badstopje wel van bebejou, weet niet of je hier wat aan hebt? Natalie, hoe is het met jou een J.? Wapje, knuff voor jou! Ik ben weer weg, jongentje is wakker!
Hallo Meiden, ik zou weer inhaken maar door het heerlijke weer en het feit dat ik veel moet regelen voor mijn vriendinnetje die over een maandje trouwt is dat nog niet gelukt.. ik spring er hier weer in @ Fietsen: ik heb hier met D.imara voor het eerst een rondje gefietst met 8 maanden, moet wel zeggen dat zij erg snel vrij stevig kon zitten.. Zij zat ook met 3/4 maanden al goed rechtop in de kinderstoel, dat lukt bij D.elani nog niet.. die zwalkt nog zo met zijn lijfje.. Nog even een vraagje, ben nog niet zo thuis in de namen van de "nieuwe" Dames hier.. wie is J.enny?
Waarom zitten er zo weinig uur in een dag haha. Druk met werk en thuis druk met de kleine haha. Ben jullie niet vergeten hoor maar de maand maart is altijd hectisch bij ons aangezien werkelijk bijna iedereen jarig is deze maand! Hebben nu even op de rem getrapt aangezien we behoorlijk langs elkaar leven op dit moment. Donderdag gaan we lekker even met zijn tweetjes uit eten. We hadden geen Klaas nodig omdat manlief thuis is maar opa en oma vonden het geen probleem om s'avonds even op te passen. En zaterdag gaan we naar een feest in de achterhoek samen met onze vriendengroep. We konden eerst niet door werk van hem en verjaardagen maar wij vinden onszelf toch echt het belangrijkste en te doen wAar wij zin in hebben dus hij heeft geruild met een collega zodat we mee kunnen naar het feest mijn schoonouders passen op (gelukkig maar kort want ti's s'avonds en dan slaapt hij natuurlijk) en verjaardagen afgezegd ook zondag afgezegd blijf in lekker met mijn kater (die hopelijk mee valt) en mijn kleine man thuis als we weet terug zijn uit achterhoek. Lang verhaald sorry haha Over badje wij doen hem in dat zitje in het grote bad. Gaat best goed alleen wel ff opletten als hij te wild gaat doen. Als hij dadelijk goed kan zitten halen we een badring waar hij in kan zitten
Hier terug van het CB, wat een flut bezoekje, moest dik 45 min. wachten tot ik geholpen werd. Zat een vervangende arts, buitenlands vrouwtje die erg moeilijk te verstaan was. Had best veel vragen, die zijn nu niet echt beantwoord. Als ik vraag of ze tips heeft om het door slapen te bevorderen, zegt ze; ja toch echt 15 min. laten huilen... Moeten toch met zn heupjes heen voor een echo, omdat zijn ene knietje hoger staat als de ander. Hoofdje was idd nog aan één kant wat plat, maar niet erg volgens haar. En midden in eht gesprek zegt ze; nou kleed hem maar weer aan kom ik je zo de verwijsbrief brengen. Nouja; ik dahct laat ook maar zitten, kom hier niet verder mee. Mnr is dik 8 kilo! Hahaha dikkie dik..
Hoi Hoi, Zo eindelijk even tijd om te reageren! Jullie gaan hard zeg. Ik heb heerlijk vrij tot volgende week dinsdag! Echt genieten met dit weer zo~ Wasjes hangen buiten, bovenverdieping blinkt weer! Nu ff eten en tijd voor mezelf, Joël slaapt lekker inmiddels. Ik haak vanaf vandaag weer in hoor: @LA: Jeej wat ga jij laat naar bed! Ik kan me ogen om 22 uur al bijna niet meer openhouden! Gezellig dat je mams komt vandaag! Geniet ervan. @Karine: Pfff meis .. kan me voorstellen dat je erg moe bent! Doe maar lekker rustig aan. @Daantje2011: Lekker he die wisseldiensten! Ik vind dat echt helemaal niet erg! En nog kunnen slagen met shoppen?? Gezellig met je zus naar de markt! Had ook graag een zus gehad, maar helaas moet het alleen met een broertje doen. @EB: Jij ook fijne dag! @Sahi: Negen uur beginnen vroeg? Maar goed dat je mijn job niet doet dan! Want ik moet met een vroege dienst om 7 uur present zijn! En manlief bij een vroege dienst zelfs om half 7. Maar ook wel lekker om nog even een half uurtje niet veel te hoeven doen he! Kan je nog even hier reageren. @Rrianne: En hoe was het op het CB? Joël vind het heerlijk om te douchen! Wat een verschil in kindjes he! @Wapje: Is de minimeeting in zuidholland? Dan vind ik het wel leuk om erbij te zijn. Zo eerst me agenda eens raadplegen. @Altijdvrolijk: Wat voor toets moet je doen?? Kop op dat haal je vast! @Rrianne: Hier ook een jongetje met reflux, diksap gaat redelijk, hij gaat er niet meer van spugen, maar Joël heeft meer verborgen reflux, dus hoor het hem wel vaak weer terugslikken! Waar dik jij het mee in? Zijn flessen doe ik met nutriton. @Linda0509: Lekker hoor even tijd voor elkaar maken! Merk het hier ook wel, zeker omdat ik vaak werk als M thuis is en andersom! Dat heb je met wisselende diensten! Je hebt groot gelijk dat jullie even voor elkaar gaan, dat is ook heel erg belangrijk! Zo volgens mij ben ik weer een eind bij! Sorry als ik iemand vergeten ben! Ik ga even lekker buiten in het zonnetje zitten! Heb alles gedaan wat ik gedaan wilde hebben dus doe lekker niks meer vanmiddag dan alleen maar genieten van me ventje en het mooie weer! Fijne dag nog meiden!
Hey meiden, hier even een snel berichtje vanaf mijn werk.... Bleh... Wbt die zuigzoen, ja het is wat he met dat mannetje van mij hahaha. Mijn vriend lag helemaal in een duik En dat terwijl hij niet eens zo hard gezogen heeft voor mijn gevoel... @ Daantje, je kunt ook water geven, of vruchtenthee en inderdaad diksap. Dit is vanaf 4 maanden. Jordy vind het alleen lekker als we het een beetje opwarmen Wanneer gingen jullie ook al weer weg? @ puckabag, die is idd volgens de labeltje vanaf 7 maanden. Maar ja dan heb je Jordy en Timo.... Die passen er nu al in hahaha Verder ben ik het even kwijt, is ook wel lastig bijhouden vanaf mijn werk....
Hey Dames, kennen jullie mij nog ? Hahah... Wat een getyp hier, houd het echt niet bij. Ik wil even melden dat Fae vandaag een half jaar is. Heerlijk gewandeld, ze heeft kennis gemaakt met de schapen en ze is hartelijk verwelkomd in de bibliotheek. Ik zie ook dat jullie het over fietsen hebben, wij hebben zojuist even gekeken maar man man wat is dat moeilijk. Ik heb dus al ruim 12 jaar geen fiets meer, omdat ik dus heel klein ben. Dus mochten jullie een advies hebben over een echte mamafiets voor kleine mama's dan hoor ik het graag. @mumtobe bij de nieuwe dames van het oude topic oktober is er geen j.enny bij Ik duik hier lekker in het zonnetje. Fijne dag verder allemaal.
rrianne: nou wat stom zeg, van t CB linda: groot gelijk!! misja: heb voorheen ook op woongroepen gewerkt, vond 7u inderdaad wel erg vroeg, maar ja, wat moet dat moet. Moet er niet aan denken om Yanna al om 6.30 uit bed te plukken zeg geniet van je vrije dagen! meikie: werkse! mum: ik wil wachten met fietsen tot Yanna goed kan zitten, maar kan met dit weer bijna niet wachten En nu is de auto van mn vriend stuk, ik wilde al bijna een fiets stoeltje halen, kan ze daarmee worden opgehaald, maar dat is echt nog niet verstandig. Dus nu even schuiven op mijn werk, dat ik haar kan ophalen heel de week, komt goed fmt: wat betreft het fietsen: ik heb zelf een kleine dames fiets en daar hangen we een stoeltje aan tegen die tijd. Kon ik als 12-jarige ook met een broertje voorop en een broertje achterop, op mn eigen kinderfiets, dus dat moet lukken, haha als ik er aan terug denk is het toch echt schandalig, dat ga ik Yanna echt nooit aandoen! altijdvrolijk: ik duim voor je hoor! daantje: ja hier de fles meestal rond 7u, ook best luxe en eigenlijk ook goed te doen wapje: ow 12 april is een werkdag voor mij maar misschien moest mijn oppas werken die dag, waardoor ik vrij moet nemen, dus zie het tegen die tijd wel zo, Yanna zo ophalen, dan eten op scouting en dan weer werken. Yanna gaat dan in een campingbedje op scouting bij vriendje, ze moeten vergaderen geloof ik. Ik vind het allemaal best
Hallo dames, Hier weer lekker 2 daagjes vrij dus weer even tijd om te reageren...we doen weer een relaxt dagje vandaag...Elke slaapt steeds kort maar wel heel vaak, dus echt ergens heen gaan lukt niet maar vandaag wel wat opruim dingetjes doen. Morgen komen ze verven om schade wat we hadden met lekkende dak weer netjes te maken, dus moet sowieso alle losstaande spulletjes opruimen vandaag...meteen een goede om ff te kijken wat eigenlijk niet beter weg, kan...wordt vaak toch een stapel wat handig lijtk en eigenlijk nooit meer gebruikt wordt... zometeen misschien nog stukje wandelen, ff kijken hoe het opruimen nog opschit, verder geen bijzondere dingen te melden... Wel nog een praktisch vraagje...heb net fruit gepureerd met de staafmixer, appel en banaan samen gedaan...was veel te veel. Als ik dat in een gesloten potje bewaar in de koelkast, zou ik dan morgen de rest kunnen geven?? Heb vanmiddag de eerste helft gegeven... @Meikie: ja, op zich best snel, maar valt te bezien of het ook zo snel weer mag lukken he...wil graag niet te veel leeftijd ertussen en met risico dat het misschien niet meteen lukt toch ook niet te lang wachten... hier was het bij Elke ook wachten tot hij wilde, nu is het andersom Lekker dat J. het slapen zonder inbakeren goed te pakken heeft! Moest ook wel erg lachen om die zuigzoen ja!! @Rica: hahahah...moest wel lachten om te lezen hoe ge dat babyzwemmen beschrijft, hieer gaat het zo niet hoor, hier doen we leuke spelletjes enzo met ze in het water...maar dat kan natuurlijk ook alleen met ze, inderdaad wel leuk dat er ook meerdere baby's en ouders zijn... Succes met jullie tuin, klinkt als een hele klus...wij hier gelukkig alleen tegels en 2 kleine perkjes, maar mijn hubbie is degene die het onderhoud, aan mij niet besteed. Vind het wel jammer dat we geen gras hebben voor Elke straks... @sahi: hier ook geen last met banaan en niet poepen, ze poept dan nog steeds wel 2 keer per dag meestal... @theelepel, al durven bellen ondertussen?? Gewoon doen, ergste wat kan gebeuren is dat het gewoon ene bakje koffie is om bij te praten...en das toch ook best gezellig... @Rrianne: fijn dan de nachten weer wat beter gaan...hopelijk houdty ie het vast! Mijn zus haar jongste wil ook nooit onder de douche, gaat dan echt gillen als een speenvarken bijna...alleen als ie in een emmer mag zitten onder de douche vind ie het goed...ik zie het verschil niet, maar hij vind het dan prima Bij mijn mams thuis is er geen bad, dus daar moest ie, ondertussen is ie het al wat gewend aan het raken, dus ook beetje doorzetten idd! Wat irritant dat ze u zo lang laten wachten op het CB en dan geen antwoord hebben op uw vragen, hebben ze bij jullie niet ook spreekuur, daar ga ik ook wel eens naartoe, hebben ze meestal wat meer tijd en krijg ik meer antwoord op mijn vragen als op gewone afspraken... Wel een stevige kerel is ie al he!! @LA: hoe komt het dat gij zo laat naar bed gaat dan!! Hoie doet ge dat dan met uwe kleine die wakker wordt in de ochtend?? Woonde gij nu ook weer in België, waar ongeveer, ik zelf ben afkomstig van Belgisch Limburg, dichtbij maastricht. @Karine: pfff...dat veel wakker worden blijft bij u ook maar duren he!! Ik duim voor een goede komende nacht voor u!! @Wapje: pfff...bij u ook al nog steeds zo'n moeilijke nachten...komt dat nog steeds door het BV enzo, of drinkt ze sncahts niet meer?? Geloof dat ik 12 apriul vrij ben, lijkt me wel leuk om te komen, moet nog even nakijken op mijn rooster. @Sahi: ik vind 9 uur stiekem nog steeds vroeg Elke krijgt hier om 7 uur de fels maar gaat dan nog ff terug in bed en meestal is ze dan rond 9 weer wakker, als ik zelf ga terugliggen ben ik net dan meestal weer in diepe slaap en wordt ik daar uit gehaald, dus dat valt me dan meestel zwaarder als om 7 uur op blijven...eigenlijk stom dat ik dan ga terugliggen, maar is altijd zo aanlokkelijk als ik vrij ben @altijdvrolijk: succes met uw toets, hoop dat ie lukt!! @Linda: goed dat jullie ook even voor jullie zelf kiezen, merk ik hier ook dat dat echt gewoon soms nodig is. Wij gaan over een weekje een weekend naar zeeland met vrienden...heb er erg veel zin in! @misja: heerlijk zo ook even niks doen en alleen lekker genieten, doe ik ook lekker vandaag @FmT: Leuk dat F. vandaag een half jaar is!! @haaruitval: hier ook, sinds de bevalling en is nog steeds, heb gelukkig dik en veel haar dus mis het niet, alleen vervelend dat ik overal plukjes tegenkom!
Ik spring er ook weer even in. Kan het echt niet bijhouden hoor dat geklets van jullie @fmt,gefeliciteerd met de kleine meid vandaag Wat betreft de moederfiets,ik ben zelf ook niet zo lang (1.68) en heb vorig jaar met moederdag de Cortina Roots gekregen. Cortina - jouw ideale fiets Een hele fijne fiets die ook niet al te zwaar en log is. @diksap,heb het al geprobeerd bij n.ienke maar ze vond er nog niks aan. Hier is de diksap van de Lidl trouwens de grote favoriet! @haaruitval,kan erover meepraten,het hele huis lag bezaaid en met de wekelijkse grote beurt van de badkamer wilde je niet weten wat er in de putjes zat. Heb mijn haar daarom nu lekker gekortwiekt kan het weer even bijkomen. @badje,ze past nog steeds in de Tummy Tub al wilt ze nu liever staan dan dat ze zit. Douche blijft een drama dat vind ze niks al die spetters op der lijfje. In het weekend mag ze met papa of mama en haar grote zus in het bubbelbad maar het liefst gaat ze nog in der Tummy. Ach grote zus is 2,5 en zit er ook nog bijna iedere morgen in dus ze kan er nog wel even van genieten. @altijdvrolijk,succes met het leren en met je toets ! @fietsen,zeker met dit lekkere weer kan ik niet wachten om te gaan fietsen met zijn allen. De oudste wilde vanmorgen al op de fiets naar het kdv. Zo de kids slapen nog even,gauw de was ophangen en dan maar weer eens met het eten gaan bemoeien.
Misja, ik doe het vaak met pure joh. br pitmeel. Omdat ik ht idee had dat hij hier beter op reageerde dan de nutriton, vanmiddag heb ik weer nutriton geprobeerd en dit ging tot nu toe prima. Welke med. gebruiken jullie? Vaneke, denk niet dat het handig is om te bewaren. Heb wel eens gehoord dat het dan gaat gisten? Maar dit weet ik niet zeker hoor. Maar erg smakelijk ziet het er zowiezo niet meer uit ivm het bruine kleurtje. Vanmiddag even lekker het dorp in geweest, nieuwe kleren geshopt voor L. en mama. Ook zag ik van Chicco de muziekwolk of zo'n mobiel met projector? Heeft iemand hier die? Zoja is die leuk? Hij leek me wel ideaal voor op het bedje, er zit namelijk een lampje in en muziek, dit gaat aan op geluid. Misschien helpt het ons de nachten door hahaha
Rrianne wij hebben er 2 van chicco, dat maantje waarin dat poppetje inligt, en straks voor als die gesloopt is door haar, krijgt ze die bol die sterretjes op het plafond geeft, die gebruiken wij nu nog op onze slaapkamer. Ik val er altijd goed en fijn van in slaap . Dus zeker weten dat Fae het straks ook leuk vind. Ow enig nadeel eraan vind ik dat de sterretjes niet draaien. Dus ze staan stil op het plafond.
Fmt, hahaha hoe leuk; die gebruiken wij nu nog! Dan zal F. hem zeker weten leuk vinden. Dat maantje lijkt me ook leuk en die heeft ook nog een leuk prijsje, alleen het voordeel aan die 2 die ik zagwas dat ze op geluid (dus gehuil etc) weer aan springt..
@rrianne: Ok waar haal jij dat pure johannes brood pitmeel? Dacht dat nutriton hetzelfde was. Wij gebruiken nexium. Hadden eerst zantac, maar dit vond joël zo vies en het hielp echt niet. Wat gebruiken jullie?
Nou Nou dames!!! zo halen we pagina nr 500 binnen no time!! 500 is het max wat mag toch?? wie gaat ons 2e deel maken????? Nou we hebben vandaag de voeding voor 6maand gekocht..dus opvolgmelk! heb nog voor 1 dag nr 1 en vrijdag is ze een half jaar!!!!!!!!!!! Ze heeft vdnaag 2 potjes helemaal leeg gegeten, nou dit heeft ze nooit gedaan maar ze vond het heerlijk! fruitmix en kip/rijst en wortel! alleen het verse eten wat ik kook en maak wil ze niet!!! zal het te droog zijn???? Ik heb haar toch liever aan het vers dan de potjes maargoed hoe zit dat bij jullie? Geven jullie ook potjes!?? en las iets over diksap/roosvice maar mogen ze dat al hebben dan!??? Verder weinig nieuws EIGELIJK! Karine en wapje hopen op betere nachten!!! vaneke, ja dat is dan nog leuk maar het babyzwemmen hier was echt lachwekkend vond ik haha en wij keken vanaf de zijlijn Rianne, cb pff vertel mij wat zeg! hoe irritant is het he als je niet verzadigd weggaat Je zit vol vragen maar eigelijk heb je zoiets van pff LAAT MAAR!! 8 kilo al, wij gaan 10 april!! Hoe zit het trouwens met jullie emoties? die van mijn slaan soms echt op hol! zit notabe jurassic park te kijken en moet mn ogen droog proberen te houden omdat een kleine dino zn pootje is gebroken en het uitkrijst! Het is een film met nep dieren die niet eens bestaan!! tmoet toch niet gekker worden hier soms! zat laatst in de auto naar een mooi nieuw nummer te luisteren, de tekst was zo aangrijpend dat ik gewoon moest slikken!! pff waar moet dat heen hahahaha
Even snel @ vaneke. Je kan het gewoon invriezen in bakjes hoor! Dat is helemaal geen probleem. Ik doe de fruithapjes na het pureren direct in bakjes en in de vriezer. Ik haal 's ochtends een fruithapje uit de vriezer en zet deze in de koelkast voor de middag. Heb nog nooit verkleuring gehad. Maak je nu iedere dag een vers fruithapje dan? @ rica, kieskeurige dame haha. Hier maak ik de fruithapjes zelf. Ze weet dus niet beter. Ga het avondeten straks ook zelf maken dus mag hopen dat ze dat ook wil eten. Ow en wbt de emoties: ik begin ze redelijk onder controle te krijgen gelukkig. Maar goed ook, anders kan ik op m'n werk wel bijna hele dagen huilen haha.
Hallo dames! Jeetje het is best rustig hier! Vandaag is mijn mamsie geweest en zijn we lekker gaan wandelen en ijsje gegeten, wat een heerlijk weertje was het hè! Pffff....er is een waterlek in de straat en ze hebben het water afgesloten vanavond. Dat wordt vannacht niet lekker relaxen in bad dus. @Karine: Pfoe, wat een nacht zeg! Ik hoop dat je dat uurtje nog hebt kunnen slapen en dat je vannacht wat meer slaap krijgt! Jeetje, is echt geen doen! Wat Sahi zegt, breng ze maar hier naartoe hoor! @Daantje: Dat is idd een voordeel en je kunt ook lekker winkelen als je overdag vrij bent! @EB: Het is echt een duur ding maar ga ook eens op mp of 2dehands kijken. Maar ben beetje bang dat die dan mss niet meer optimaal werkt. Oh duiken jullie? Leuk! Ga toch nog maar even wachten met de puckabag dan. Eerst maar een gewone slaapzak met lange mouwen proberen. @Sahi: Haha Jij zit in je zomerslaap nu, ben je dan wel gewoon goed uitgeslapen s morgens? @Rrianne: Ben altijd al wel een avondmens geweest (echt geen ochtendmens! ) en is nu wel handig met het kolven. Pffff....wat frustrerend dat je geen antwoorden hebt gekregen van het cb, daar had je echt niet veel aan dus! Wat een stevig kereltje zeg! @Wapje: Oh balen zeg! Ik wil gerust bij jou ook even een nachtje komen helpen! @AV: Heel veel succes met leren en de test meid! @Linda: Groot gelijk dat jullie lekker tijd nemen voor jullie zelf hoor! Dat is idd toch echt belangrijk en zal jullie goed doen! En fijn dat je oppas hebt! Alvast veel plezier! @Misja: Heerlijk dat je vakantie hebt met die mooie weer, lekker genieten! @fmt: Gefeliciteerd! @Vaneke: Ben nog zo laat wakker om te kolven. Maar ben langzaam aan het afbouwen zodat ik weer op een normaal uur kan gaan slapen en opstaan want dat is nu ook wat later dus. En s morgens geef ik M. rond 8 uur bv en dan slapen we nog tot 10 of 11 uur. Het is idd wel eens goed om grote schoonmaak te houden en alle spullen die je al lang niet meer gebruikt hebt weg te doen! Ik zou ook echt eens de kasten moeten opruimen hier. Ik woon in Antwerpen! Mijn man komt ook uit Limburg. Geniet van je vrije dagen en het mooie weer! @Wendyw: Is dat handig zon tummytub en moet je ze dan ook goed vast houden of kunnen ze daar makkelijk in zitten? @Rica: Ja hier ook een emotionele rollercoaster en ga van heel blij naar verdrietig in een paar seconden, het is al wat minder maar de hormonen gieren nog door mijn lijf hoor. Nou ben ook weer bij denk ik, sorry als ik iemand vergeten ben! Fijne nacht en veel wandelplezier morgen!
Goedemorgen!! Hier een heerlijke nacht gehad!! Sahi & LA, jullie mogen vaker duimen Micah had gisteren om 19.20u laatste fles, dus had wel verwacht dat hij wakker zou worden... Dat was pas om 5.00u, speen erin en dat lukte. 6.10u waren ze allebei wakker, om 7.00u de fles en een boterham voor de oudste Ik heb dus écht super geslapen!! Voel me gelijk een stuk beter!! @ fruit&groente: Hier zowel vers als potje. Gewoon om beide smaken/structuren te leren eten... Hebben jullie kindjes ook dat ze nu minder melk drinken?? Micah drinkt zijn flesjes niet meer leeg... @ zwemmen: hebben hier 1x met Micah gezwommen, was geen succes. Het was in het vakantiepark een peuterbad, maar erg koud Arme kind zat te klappertanden In het zwembad hier nog niet geprobeerd/aan toe gekomen. We willen binnenkort wel echt even. Ryano vind het ook super! @ douche/badje: Hier gaat Micah mee onder de douche (eigenlijk altijd al) of samen in het grote bad, maar dan wel als Martijn er ook is @ Weer: HEERLIJK!!!!!!! Genieten!! Vandaag weer zo'n lekkere dag! Veel plezier allemaal vandaag!