Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hallo dames,
    Ik kom weer even aanwaaien.
    Valt niet mee om te leren met een baby die heel veel wakker is.
    Maar goed we doen ons best.
    Vandaag een petje wezen kopen voor Collin, nu nog een
    zonnebril zien te vinden. Hij zit helemaal te knijpen in de zon.
    Pfff, had me zo verheugd op het gebruik van me nieuwe telefoon,
    de galaxy s2, maar manmanman, wat gaat die batterij ontzettend snel
    leeg. Ik red het nieteens een dag. Geef mij mijn blackberry torch
    maar weer, maar helaas gaat dat niet en moet ik met deze 2 jaar doen.
    Denk dat ik maar ga zoeken naar een extra batterij ofzo.
    Bedankt voor alle suces wensen van iedereen.
    @ Misja: Ik moet examen doen voor buitengewoonopsporings ambtenaar.
    Dat moeten we iedere 5 jaar weer herhalen en helaas is dit alweer
    de 2x dat ik al op herhaling mag. Pfoe, zit ook al weer ff bij deze
    baas
    @ Rica: Hier ook nog steeds een emo bom hoor, hahaha. Wordt
    overal boos om en kan het volgende moment wel janken.
    @ Karine: Wat een heerlijke nacht, daar zou ik voor tekenen hoor
    @ Wherona: Beterschap voor je mannetje
    @ Mbtc: Pfoe, sterkte ermee. Kan me voorstellen dat het niet meevalt
    @ Natalie: Gefeliciteerd nog met je trouwen

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC beterschap en behoorlijk heftig met je opa sterkte ermee

@Meikie heb geen idee of het daarmee te maken kan hebben. We moeten a.s. dinsdag weer naar de kinderarts en zullen het ook zeker met hem gaan overleggen.

@Natalie gefeliciteerd met jullie trouwen hoop dat het een mooie dag was

@Sahi Davey is heel erg verkouden en benauwd heeft ontstoken oogjes een volle neus hoest heel erg en diaree, dus vandaar de oogdruppels, neusdruppels en de puffer

Schrok wel toen ik thuis kwam jeetje wat ziet mijn mannetje der slecht uit. Echt hartverscheurend gewoon hield het ook niet droog. En dan krijgt hij ook nog eens koorts. Puffer vindt hij totaal niet leuk en moet echt best wel hard zijn hoofdje vasthouden om dat ding op zijn neus en mond te zetten arm kind. hoop echt dat het morgen beter met hem gaat anders moesten we weer terug naar de huisarts. Duik zo maar eens mijn bedje in ben inmiddels ook wel gesloopt door al die gebroken nachten. Slaap lekker iedereen.

Ow en sorry voor mijn geklaag de laatste paar dagen

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: het is meer zelf knutselen hoor, maar ze vindt het gewoon heel leuk om te doen!

AV: ook balen van je telefoon :(

wherona: jakkes wat zielig zeg, voor Davey :( Zou het dan ook niet droog houden zeg :(
    Hopelijk gaat het snel weer beter!

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    lieve meiden,

lukt mij even niet veel op het forum te zitten, lees jullie wel vaak even op het werk op de mobiel tijdens het kolven, maar heb geen handige telefoon, waardoor reageren moeilijk is.

Na welgeteld 2 nachten "doorslapen" van N.oam, is het daarna weer terug bij af, en moet ik er elke nacht weer minimaal 3 keer uit! Eerlijk gezegd trek ik het niet echt meer, en denk ik er serieus over om over te stappen op KV. Het gaat me wel aan het hart, want na alle beginproblemen gaat het voeden zelf nu hartstikke soepel... Ik wil het eigenlijk niet, maar dit houd ik niet meer vol, ik geloof dat ik echt aan mijn taks zit wat betreft gebroken nachten en snak naar een hele nacht kunnen slapen! Vooral als ik moet werken de volgende dag is het een harde dobber...

Chips, moet er gewoon een beetje van huilen!

Ik overweeg eerst de laatste voeding van 23 uur te vervangen en af te bouwen. Wat denken jullie zou het helpen als dat een Fles Nutrilon is? En moet ik daar dan ook rijstebloem doorheen doen?

Oh man, dit gaat me echt aan het hart!!!

5. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wherona: snap dat het je aan je hart ging. Hopelijk knapt ie ervan op.
    @ guapetona: oh, wat is dat moeilijk. Ik heb er ook wel eens over zien denken, maar kunstvoeding is geen garantie dat ze door gaan slapen hoor. Is het geen regeldag? Het scheelt misschien dat ik niet hoef te kolven thuis (of geef je gewoon de borst, weet het niet meer), maar ik denk maar zo dat ieder uur dat j slaap meegenomen is. Sterkte in je beslissing

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    guapetona: oh wat kan ik je tranen en twijfels goed voorstellen! En wat AV zegt, KV geeft geen garantie voor doorslapen!
    Maar misschien geeft het je lucht als je een paar avonden KV geeft in de avond, dan kan je zelf alvast naar bed, geeft je man een fles en dan afwachten wat de nacht doet.
    ik voel met je mee meis, sterkte!

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    nog even een snel berichtje voor het slapen gaan.

@ Guap, heb je al geprobeerd om voor het slapen afgekolfde melk met rijstebloem te geven? Ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Vind het toch al knap dat de bv dames het volhouden :)
    Knuff voor jou!!!

@ Wherona, volgens mij zou het wel kunnen dat het daarmee te maken heeft. Ik hoop echt zo dat je mannetje snel opknapt, dit is echt heel zielig voor hem maar ook voor jullie. Ook voor jullie een digi knuf!!!

@ Natalie, ben jij gewoon even getrouwd in de tussen tijd!!! :$
    Gefeliciteerd meid

@ Meiden die naar de minimeeting komen GEZELLIE!!!

Zo hier hou ik het even bij voor vanavond!!!
    Slaap lekker allemaal!!!

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hier even ego berichtje.
    Elynn spuugt bijna iedere voeding een deel of bijna de hele fles eruit. Ze keft als een hondje. Klinkt als slijm in haar keeltje ( althans dat is mijn idee) ze wil wel drinken gelukkig.
    2 ontstoken oogjes. Gelukkig geen koorts (nog)

En ik heb sinds ik aan t werk ben ineens uitslag op mijn handen. Ik denk hormonen en soort van latexallergie, zo ineens...

Maar goed denk morgen even de dokter bellen... Bah

9. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden ff een snelle reactie. Hier is alles goed. Zal kijken of ik morgen kan bijlezen. Vrij druk gehad de laatste dagen.

Trusten.

10. LittleAngel83

LittleAngel83 Actief lid

28 feb 2012
    116
    0
    0
    Huismama
    Antwerpen
    Hey dames!

Weer een nachtelijk bezoekje hier. ;)
    Even een vraagje: wanneer M. weer iets nieuws geleerd heeft doet hij het een paar dagen en daarna een hele tijd niet meer, is dat ook zo bij jullie? Dan denk ik dat hij het mss weer 'afgeleerd' is maar dan doet hij het opeens weer dus. ;)
    Pffff....en rollen vind hij nog steeds niks hoor.

@Karine: Oh super dat je zo’n goed nacht hebt gehad! Lekker weer wat slaap ingehaald dus! Nou ik duim weer voor vannacht! ;):D

@Sahi: Wat goed dat ze aan het rollen is! Leuk dat jullie gaan knutselen! Ik ben niet zo'n creabea maar ga het voor M. wel proberen. :p

@Vaneke: Heel fijn dat ze zo goed geslapen heeft! Jullie zitten lekker in de verfgeur dus! Maar dan is het ook gelijk weer opgefrist hè.

@Rrianne: Jeetje, wat erg dat hij zo aan het krijsen was vanmorgen! Dan kun je idd beter een flesje geven want is zo zielig als hij zich zo druk maakt! Gewoon je gevoel volgen en doen wat jij denkt dat het beste is! Iedereen kan wel tips geven maar ze zijn er niet bij ’s morgens hè.
    Die babycook zou ik eigenlijk ook het liefst nieuw willen kopen....je weet nooit waar er nog etensrestjes in verborgen zitten. Haha :D

@Misja: Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad!
    Ja het breekt me na een paar dagen meestal wel op hoor. Dan zit er even doorheen en krijg soms ook migraine dan. Maar dan slaap ik weer een dagje bij en gaan we weer vrolijk verder hè. ;)

@Wherona: Wat zielig voor je mannetje! :( Maar hopelijk helpen de medicijnen en is hij weer snel beter hoor!

@Wendy: Mooie foto! Dat ziet er wel grappig maar ook beetje eng uit en het is idd denk ik een handigheid die je moet krijgen. Mijn man vond het wel leuk en hem leek het wel handig maar hadden toen al een badje gekocht.

@mbtc: Heel veel sterkte en beterschap meid!

@Linda: Geniet ervan!

@Daantje: Werkse!

@Natalie: Gefeliciteerd!!!!

@Lelie: Lekker tuinieren met dit lekkere weer zeg! En leuk toch die voorbereidingen voor de vakantie! :)

@Babyr: In de wandelwagen heeft M. niet zo veel last van de zon maar als hij binnen voor het raam op het kleed ligt en de zon schijnt in zijn ogen dan vindt hij het niet zo leuk! :) Jij ook werkse!

@AV: Wat balen dat het leren zo niet goed lukt! Hier ook Samsung waarvan de batterij iedere dag leeg is! Zal van al dat wf komen. :D

@Guapetona: Oh meid, wat een moeilijke beslissing zeg! :( Maar zoals AV en Sahi al zeiden, het kan goed zijn dat hij met kv ook niet gaat doorslapen dus. Je zou mss idd een fles afgekolfde melk met rijstebloem kunnen geven. Geef je trouwens de borst die 3 keer dat je eruit moet?
    Je zou natuurlijk een paar keer een flesje kv kunnen geven ’s avonds en kijken hoe hij het doet?

@Sjoon: Veel beterschap voor je meisje!
    Nou ik ga nog even douchen en dan lekker bedje in hoor! :)
    Slaap lekker en fijne dag morgen!

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sjoon: arme Elyn! Erg he, als die kleintjes ziek zijn :( inderdaad maar ff de ha bellen lijkt me

LA: Yanna heeft ook periodes dat ze iets 1x doet en daarna niet meer. Ze had in januari al gerold, maar dat was nog iets te snel denk ik voor dr en nu begon ze dus gisteren weer. En toen wilde ik t s avond showen aan paps en oppastante en toen deed ze t weer niet...
    Ik ben ook nooit zo'n crea bea hoor, maar sinds mn verlof vind ik t wel leuk.

Vandaag een drukke dag en daar baal ik een beetje van. Had me op een relax dagje ingesteld, maar ja... Ik moet iets voor mn vriend zn auto wegbrengen, dan boodschappen, dan dat voor die auto weer ophalen, huishouden.
    En vanmiddag lekker wandelen met mn vriendinnetje en haar honden. Dat is wel relaxed, maar dan moet ik dus 's ochtends alles geregeld hebben en daar wordt ik altijd een beetje gestressed van...
    Maar vriendje en vriendinnetje kennen me langer dan vandaag en zeggen al dat t vast wel goed komt, hihi

Ik hoor iemand kletsen, dus zal even een fles gaan doen. Wel lekker op bed hoor, ga niet nog meer haasten.

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

Hier weer een lekkere nacht gehad :-D
    Jongens wel beide om 6.10 wakker, maar de hele nacht geslapen!

@ Guap: Balen dat N nog niet doorslaapt.. Hier ook weer prutnachten gehad met Micah. Nu sinds 2 nachten slaapt hij weer door. En hij krijgt al lang KV...
    Volg je hart ;)

@ Sjoon: Aggossie, arm meiske... Beterschap!

@ Wherona: Hoe is het gegaan vannacht?? En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

@ LA: Dat klopt helemaal hoor! Doen ze bijna allemaal. Komt goed, ieder op zijn eigen tempo. Micah is sinds een week pas aan het beginnend rollen... ;)
    En het duimen heeft weer geholpen, Thanx :-D
    Wat heerlijk trouwens dat jij dat kan... Nachten "doortrekken" een nacht bijslapen en alles oké :)

@ Rrianne: Hoe is je nacht gegaan??

@ Lelie: En jouw nacht?

Hier vandaag rustig aan... Lekker vd zon genieten ;)
    Fijne vrijdag!!

13. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Iets meer over mij
    Ik ben Natalie 33 jaar moeder van Naomi 8 jaar, en Jesse geboren 5 oktober.
    Jesse is met 39 weken geboren ik ben ingeleid het zou een groot kindje zijn.
    Hij woog iets meer dan tien pond en was 57 cm lang.
    Ik woonde in Goes zeeland nu in sint philipsland zeeland.
    Had geen internet daarom nu pas weer online.

Jesse draait om van rug naar buik en terug.
    Verder gaat hij steeds meer brabbelen, soms lijkt het of hij mama zegt.
    bijvoeding gaat goed hij heeft veel zin in ander eten.

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zo, zit weer op mn werk dus weer tijd om even te reageren :D Door het lekkere weer en drukte thuis kom ik er helemaal niet aan toe om te reageren, meestal nogal druk hier ;) Hoop t een beetje beter bij te houden, reageer nu alleen even kort!

Altijdvrolijk: batterij van mijn SGS-1 gaat ook erg snel leeg, komt ook doordat ik veel games speel, maar is wel balen he! Heb hem nu anderhalf jaar en hij gaat iedere nacht aan de lader, die van manlief ook! Is Eneco ook blij met zoveel stroomverbruik :D:( Succes met je toets!!

Sjoon: sneu zeg voor Elynn dat ze ziek is, niks aan! Nooit eerder last gehad van die uitslag? Ook vervelend zeg :(

LittleAngel: rollen gebeurd hier ook nog niet hoor ;) Gaat wel steeds vaker op zn zij liggen, maar hij vind t nog wel prima, op zn rug ;)

Sahi: succes met je drukke dagje, vanmiddag heerlijk wandelen met dit lekkere weer! Geniet ervan!

Karine: heerlijk dat ze het vannacht weer goed gedaan hebben, knap je weer iets van op! Geniet van je relax dagje!

Natalie: idd flinke boy, was er een reden voor dat hij zo groot was?

Kom later weer, nu aan het werk ...

15. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ gejanne er was geen reden voor dat hij zo flink was bij de geboorte.

Hij heeft nu maat 74 en sommige kleertjes zijn al te klein.

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Natalie: dan gaat hij idd hard met de maten, Dinand zit nu wel echt in 68 met shirtjes, had van de week nog 62 aan, maar die shirtjes worden echt te kort. Broekjes kan nog wel 62. Maar goed, het stopt op een gegeven moment wel met hard groeien, zodra ze meer gaan bewegen!

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    natalie: jeutje wat een reus!
    Mooi he, dat rollen!

Yanna lijkt ook mama te zeggen, maar ook andere 'woordjes'. Als ik naar haar kijk, snap ik hoe de taal is ontstaan ;) Mama en hmmm zijn universele dingen he? ;)

karine: Yes, weer een goede nacht! Ik blijf duimen voor elke nacht hoor! En Yanna duimt ook voor jullie, haha!

gejanne: werkse!

met die maten: ik heb vanmorgen alle kleertjes 74 gewassen. 68 shirts zitten goed, broeken 62/68 hangt ze net tussen in

met t-shirtjes: ik doe nog een romper lange mouw eronder, mn vriendje en viendinnetje vinden dat ik haar te dik inpak, maar blote armen is toch nog hartstikke koud? Ik vind het zelf al fris met korte mouwen...

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

hier een fijne nacht gehad! Maar vind wel dat ze, nu het eerder licht wordt buiten eerder wakker worden...nouja...de oudste dan. Hebben jullie dat ook?

@sjoon, ach wat sneu...ziekmeisje. Mij beide kinderen zijn ook erg verkouden. Zodra S. niest dan komt er gelijk een hoop snot mee naar buiten. Ook met drinken heeft ze meer moeite mee. Weet je al iets meer over je hand?

@karine, fijn dat je nacht weer goed was!!!!! Hou dat vast ;):p:D:)

@haaruitval, was ik nog vergeten te zeggen maar hier grote hoeveelheden! Gelukkig heb ik veel maar heb ook gedurende de zwangerschap veel vast gehouden en nu valt alles uit. Gaat vanzelf weer over.

Vandaag even de stad in en een ijsje eten met E. S. doe ik tegenwoordig in een draagzak, erg handig.
    Voor de rest weinig! Genieten van het mooie weer want heb begrepen dat het morgen minder wordt???

Nou, ik ga koffie drinken en op mijn Ipadje kijken ;)

Doeiii

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @sahi, hier ook hoor romper met lange mouwen! Vind het anders ook veel te koud voor ze....
    Wij blijven in beweging maar de kleintjes niet :)

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Zo met dit mooie weer heb ik opeens geen last meer van een ochtendhumeur;), de zon scheen al door de gordijnen heen toen ik wakker werd, heerlijk!

Karine, jaaaaaa we hebben weer een goede nacht te pakken. 2x een speentje om 6.45 hoorde ik hem brabbelen:). Pap heeft flesje gedaan, kon ik even rustig wakker worden en hij nog even genieten van zn ventje voordat hij naar zn werk ging.

Dames die de babycook hebben, kun je hier wel een btje een fatsoenlijke hoeveelheid in maken. Heb nu al een aantal x op internet gelezen, dat er maar een stuk of 10 hapjes per keer in zitten... is dit echt zo of?

Heb puckabag van het werk geleend, mag hem het weekend even proberen, ben benieuwd.

Romper, L. heeft korte mouwen er onder, of een t-shirt met lange mouwen romper er onder. Hij heeft het erg snel warm..

Deel Deze Pagina