Elynn is gewoon snot verkouden. Krijg dr niks voor. Moet de fles maar in kleine beetjes aanbieden. Maar ik ben bang dat ze dan hele tijd blijft huilen van de homger. Even kijken hoe we dat gaan doen. Mijn handen, is dus latexallergie, dacht ik al. Dus bij de apotheek wat latexvrije handschoentjes gekocht, even op t werk vragen of ze die voor me willen bestellen. Hihi
sjoon; oh latexallergie is niet handig lelie: ook romper lange mouw dus, fijn dat ik niet de enige ben, ik dacht al dat ik een zeikerd was rrianne: Yanna heeft het ook wel gauw warm, maar vind het nu zelf nog niet zo heel warm. ik kijk wel even hoe zij het vindt, ik denk dat ik het wel merk als ze het te warm heeft. hehe, boodschappen zijn binnen, wat een drama is dat altijd zeg. sowieso is het op vrijdag druk en dan heb ik Yanna dus ook nog bij me. Ik dacht dat het handig was met de auto (normaal loop ik met de wagen, maar was nu toch al met de auto weg). sjonge jonge, nog erger... mensen die je zo inparkeren dat de maxi cosi niet meer in de auto kan, dus moet je een eeuw wachten voor je weer de auto in kan, met een inmiddels-zeurderig-kind... die was het wel zat na alle drukte. en in de aldi hebben ze geen mandjes en krijg je toch een commentaar dat je alles op en in je kinderwagen laad en de tas erbij... pfoe, ben altijd blij dat het weer klaar is. en op dinsdag haal ik altijd boodschappen als Yanna op t KDV is, veel relaxter en rustiger. maar nu even chillen, vind het helemaal goed geweest
Haha sahi, dat zei de assistent slager gister ook tegen mij. Latex allergie, geen wonder dat ik zwanger was geworden
haha, ja wat een grap he maar jij had ook een spiraal toch? Ik vind het wel een fijn idee dat we kunnen terugvallen op de condooms als het toch niet goed gaat met die spiraal maar je hebt vast ook latexvrije condooms
lieve allemaal, bedankt voor de digikuffels! voel me wel wat beter maar nog niet top. J is nu bij mn schoonouders trok het toch niet helemaal. baal echt zulk lekker weer en ik lig te bibberen in bed. komt ook door alle spanning en emotie. mamma en broertje liggen ook ziek op bed vandaag (broertje is vandaag 18 geworden arme schat is ziek) zal proberen vandaag nog wat bij te lezen. @zonnebril, zag ze laatst bij de v&d voor 3 euro geloof ik in de uitverkoop. niet gekocht dacht onhandig. maar wie weet halen we er nog wel 1. @nathalie, gefeliciteerd met jullie huwelijk @wherona, gefeliciteerd met je verjaardag! @rompers, met dit weer heb ik romper korte mouwen, shirtje lange mouwen en evt nog een vestje. binnen in huis niet hoor is t al snel warm. zon staat op raam waar de box vlak bij staat. @insmeren, dat is met dit weer denk ik wel nodig? nog advies voor kindjes met gevoelige huid? kan niet tegen zwitsal.
mbtc: ag gos, ziek op je 18e verjaardag natuurlijk is het heftig allemaal! misschien toch lekker naar buiten? Helpt bij mij vaak als ik stress en spanningen heb sjoon: gelukkig alleen op je handen, moet je anders toch niet aan denken
Goede middag, Poepoe, mannetje hier wil amper slapen. Dus wordt me nogal moeilijk gemaakt. En dat terwijl ik al echt 0,0 zin heb. Weer gebeld met het salaris bureau, klopt echt voor geen meter. Had vorig jaar een berekering laten maken wat het me zou kosten als ik 2 dagen in de week ouderschapsverlof zou doen, dat heb ik gedaan. En nu scheelt het me op een kaal salaris (zonder reiskosten en onregelmatigheidstoeslag) gewoon 175 euro. Nu ik thuis zit, kan ik niet zien of ze het al in behandeling genomen hadden. Dus ik bellen, krijg je een helpdesk muts (sorry) aan de lijn. We kunnen niets voor u betekenen zonder het registratie nummer. PFfff, dat staat in me werk mail!!!!!! Afijn, we wachten wel weer af. @ Sjoon: Ahhh, gossie! Hopelijk werkt kleine beetjes geven beter dan. En dat is inderdaad vervelend, latex zit bijna overal in @ LA: Dat is hier ook het geval, blijkbaar is het dan ineens niet meer leuk als ze het kunnen, hahaha @ Sahi: Ja, boodschappen doen met kleine en de auto, dat is hier ook geen succes. Ik heb ook nog rompers met lange mouwen hoor @ Natalie: Zo, poeh, dat is een flinke geweest zeg... @ Gejanne: Nou, dat redt ik nieteens, het einde van de avond. Heb wel al een originele zwaardere batterij gevonden, alleen wordt de telefoon ietsjes dikker. Ach, als dat de dag maar haalt @ Mbtc: Eigenlijk is het beter om baby's helemaal niet in de zon te doen. Maar ik moet ook nog zonnebrand halen. Geloof dat je ook iets hebt van andere merken hoor, dan alleen zwitsal
Net terug van een heerlijke vakantie we hebben allemaal echt genoten. Lucas is veel wakker geweest en heeft het super goed gedaan. Vanaf nu zal ik weer mee lezen. Ik heb niet al die pagina's terug gelezen hoor.
Nou ik heb even vluchtig bij gelezen, het is alweer zoveel pagina's verder!! Lois heeft een romper korte mauw, een maillot, een spaghetti jurkje, en een bolero korte mauw...heb haar net de jas uit gedaan want ze had het echt warm dus ligt nu in de schaduw zonder ja te slapen... ze heeft het ovr het algemeen snel warm. ik heb facebook!! Moet hem alleen nog even veranderen en aanpassen want ik kreeg het mooi niet voor elkaar! zodra hij klaar is voor gebruik horen jullie het, ik moet ook alweer weg om te sporten! Zit nu met lappie in de zon, wat een rust, heerlijk zeg! lolly welcome back ...uitgerust?
@Guap inderdaad een hele moeilijke keuze maar zou je inderdaad niet een paar keer kunnen kolven zodat je vriend het even een paar nachten kan overnemen. @Sjoon klinkt als Davey zo zielig om te zien he @LA ja hoor dat die van mij ook zal de lol der wel vanaf zijn @Karine dank je vannacht ging super hij is maar 1x wakker geweest @MBTC hopelijk knap je snel weer op en bedankt voor de felicitatie @Met Davey gaat het al en stuk beter gelukkig hij is wer levendig. Momenteel zit hij in de wipper naar mickey mouse clubhuis te kijken en zit heerlijk te kletsen ben zo blij dat is mijn manneke weer. Zijn hoest is een stuk minder ook diaree wordt al een stukkie minder en zijn snotneus komt ook nog wel iig een heel groot verschil met gisteren. Heb de tuin effe geveegd en de meubels schoon gemaakt voor de visite morgenn kunnen we lekker in de tuin gaan zitten.
@altijd vrolijk, ik weet dat baby's beter niet in de zon kunnen. maar ja ze is vandaag bij schoonouders en weet dat die niet altijd (lees nooit) doen wat er gezegd word. zeg je ze moet gewoon tussen 3 en 4 eten laten ze haar rustig slapen tot 5u. waardoor ik savonds een hele drukke actieve baby heb die geen aanstalten maakt om te gaan slapen. heb vandaag ook gezegd wandelen oke maar niet buiten in de box. dus ben benieuwd wat mn man straks aantreft. en mn man is wat dat betreft een softie en gaat niet tegen zn ouders in omdat hij dan zeurt en zn ouders 3 kinderen hebben groot gebracht en blablabla. HET IS ONS KIND EN WIJ ZEGGEN WAT WIJ WILLEN ONZE REGELS NIET DIE VAN HUN! pff hoop het er ooit in te krijgen, tegen mn moeder durft ie dan wel in te gaan terwijl zij vele malen lastiger is dan zijn moeder. @hier, voel me stukken beter net even zelf naar super markt gegaan en een was gedaan. eten gaat nu ook weer gelukkig. vanavond maar weer aan de beschuitjes dan komt het vast wel goed. man wil shoarma eten maar daar moet ik nog even niet aan denken!
Wherona, ja enorm zielig! Hoop dat ik nu wel het ergste gehad heb. Net na het werk direct half uurtje gesport. Kon mooi, vriendje was thuis met de kids dus die hoefde ik niet op te halen. Lolly welkom back! Rica, leuk hoor, fb
Yeaahhh net de babycook uitgeprobeerd, super handig ding. Heb hem bij de babydump gekocht voor 79 euro, viel dus reuze mee! Nu klaar maken en dan de stad in met een vriendin. Kom morgen weer uitgebreid reageren. Fijn weekend allemaal!
Hey meiden, sorry hoor heb even geen fut om te reageren. Heb zelfs moeite met typen op een of andere manier. Vannacht beroerd geslapen en vandaag een dagdienst gehad (een hele drukke), natuurlijk meldde er weer iemand zich ziek wat ik kon oplossen.... Daarna naar mijn so Jordy halen en weer terug naar mijn werk voor een borrel. Was wel leuk om Jordy even te showen daar Dus toen ik thuis was waren we beidde zo'n beetje klokje rond weggegeweest en dus erg blij toen we thuis waren. Toen heerlijk gegeten en Jordy lekker gaan slapen Nu lekker op de bank, strakjes zometeen badderen met zijn drietjes en flesje en naar bed.... Ik hoop morgen weer op iedereen te kunnen reageren, sorry meiden...
Wat een heerlijke dag vandaag! Dus niet meer hier geweest, we hebben een soort alternatieve bbq. Yanna heeft soepstengels en sla mee gesmikkeld. Ze vond het geweldig. Ik heb weer voor het eerst sinds eeuwen (nou ja, kerst) een wijntje op en voel het duidelijk, pff, haha! Weltrusten en tot morgen!
Hey allemaal! Even iets van me afschrijven hoor. Ik geef s morgens nog live bv maar al een paar ochtenden drinkt M. heel onrustig en laat telkens los en heb het gevoel dat ik 's ochtends niet meer genoeg melk heb. Dus ik had zoiets van ok nu ga ik echt afbouwen want het gaat gewoon niet meer dus. Mijn man had nog een flesje gegeven voor hij ging werken. Ik heb daarna nog even met M. geknuffeld en toen wou hij weer aan de borst (om te tutteren) en viel hij lekker in slaap bij mij. Dat was alweer even geleden en vond het weer zo bijzonder en kon het even niet droog houden. Pffff....ik heb het er zo moeilijk mee (de tranen staan in mijn ogen nu) maar het is niet anders hè. Sorry voor mijn geklaag meiden! Maar moest het even kwijt hoor. @Sahi: Pfoe, wat een drukke dag zeg! Is het allemaal gelukt vanmorgen? Oh lees net van wel dus. Haha Ja vervelend die drukte in de winkels, wij gaan meestal op zaterdag en dan is het ook niet echt zo gezellig. @Karine: Ben blij dat het duimen weer geholpen heeft! Op naar weer een goede nacht! En het gaat weer beter na toch wel een dagje bijslapen hoor. Haha @Natalie: Dat is zeker een stevige jongen! Heb je een 'normale' bevalling gehad? @Gejanne: Ja hier ook al rollen op zijn zij maar verder wilt hij nog niet! Ben blij dat er meer kleintjes nog niet rollen maar komt idd vanzelf wel goed! @Sahi: Wat leuk dat ze al woordjes begint te brabbelen! Ik vind het ook wel wat koud voor een echte zomerse outfit maar heb vandaag in het park al wat minirokjes en half naakte mensen gezien! @Waterlelie: Heel fijn dat het bij jou ook een goede nacht was! En M. wordt niet echt eerder wakker ook al komt er toch wel veel licht binnen bij ons in de slaapkamer, nog steeds rond 8 uur (nu ik het zo lees best luxe hè ). Ik zou ook graag eens met M. in de draagzak willen wandelen. Maar heb het idee dat hij er niet al te lang in wil zitten. Welke draagzak heb jij? @Rrianne: Oh super dat je lekker geslapen hebt vannacht! Ja heerlijk dat zonnetje s morgens hè! Ben benieuwd hoe het gaat met de puckabag dit weekend! Oh ik dacht dat die babycook 109 euro bij Babydump was! Nou dan ga ik hem ook halen! @Sjoon: Haha Nou gelukkig is het lokaal hè. Wat zielig dat je meisje zo verkouden is! @mbtc: Wat balen dat je met dit weer ziek op bed ligt! Maar het bljft hopelijk nog wel een tijdje lekker lenteweer! Oh lees net dat het al beter gaat met je! Wat erg voor je broertje dat hij net op zijn 18de verjaardag ziek is! Heel herkenbaar dat van je schoonouders hoor. Mijn man durft ook niet goed iets tegen zijn moeder te zeggen. En als ik dan iets tegen haar zeg dan weigert ze toe te geven dat ze iets fout doet en blijft koppig verder doen. Zo frustrerend soms hoor! :x Ik vroeg me ook af of het smeren al nodig is nu. @AV: Wat een gedoe zeg! En raar dat ze je niet verder wilden/konden helpen. Veel succes met leren meid! @Lolly: Fijn dat jullie lekker genoten hebben! @Wherona: Oh gelukkig dat het beter gaat met Davey nu! Veel plezier morgen! @Meikie: Jeetje jij hebt een drukke dag gehad! En balen van de slechte nacht! Lekker relaxen en hopelijk kun je beetje bijslapen vannacht! @Rompertje/shirtje: Hier shirtje met lange mouwen en rompertje met korte mouwen maar hij heeft ook snel warm hoor. Wij hebben een redelijk rustig weekendje! Zondag komen de ouders en schoonzus op bezoek en morgen even boodschappen doen. Fijn weekend dames!
Goedemorgen!! Micah heeft zijn doorslapen weer teruggevonden Alleen wilde hij nu net zijn fles niet?!? Ik ben helemaal verbaasd... Zal wel goed komen Wij gaan straks boodschappen doen, daarna naar vrienden en gezellig BBQ-en. Wens iedereen een fijn weekend!! Tot zondag @ LA: knuf... Moeilijke beslissing! @ moeder/schoonmoeder: Ik zou willen dat ik nog eens enorm op ze kan mopperen @ haaruitval: hier ook en een kort koppie haar maakt niet uit.. @ rollen: hier ook nog tot op zijn zij. Komt vanzelf.
Goedemorgen allemaal! ik denk dat het erg rustig wordt hier aangezien iedereen heerlijk buiten te vinden is Wij hebben geen echte plannen voor het weekend. Beetje de stad in...boodschappen doen en een visje halen! Volgende week gaan we al naar Curacao Zo'n zin in!! @LA, ik heb zelf nooit bv gegeven maar kan je verdriet wel voorstellen. Je bent dan zo gehecht aan het 'samen zijn' ...snap heel goed dat het dan moeilijk is om dat los te laten. Helaas worden kleine mannetjes groot hè Gaat zo snel allemaal. Oh en ik heb de Baby Bjorn draagzak. @karine, geweldig dat M. het licht heeft gezien Veel plezier met de bbq!!! Ik ga even een broodje eten... Tot later!!!!
lelie: heerlijk joh, naar curacao! karine: Yes, weer doorgeslapen! Yanna wil toch blijven duimen voor jullie LA: dikke knuffel voor jou!! Moeilijk he? Heel veel sterkte met je beslissing, en weet dat het sowieso goed is, wat je ook kiest! Je moet je gevoel volgen en je er goed bij voelen! Maar het blijft lastig natuurlijk! Vanmorgen wilde ik laten zien op het grote bed dat Yanna kan rollen, maar papa was veel te interessant, dat ze er niet mee bezig was Nu slaapt ze eindelijk (ze kon de slaap niet vinden, omdat ze met haar speen aan het spelen was) en nu moet ik over een kwartier weg... ik denk dat ik hier ook pas vanavond weer te vinden ben, even kijken hoe de dag loopt vandaag