Littleangel, op de site staat idd 110 eu, maar in de winkel was die 79, dus een meevaller. Kan me voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt. Gewoon lekker van je afschrijven en vooral onthouden hoelang je het al vol hebt gehouden! Wat weer en prut-nacht! Wordt er zo moedeloos van. Nu brult hij weer alles bij elkaar in bed, terwijl hij zo moe is...
Goedenmorgen, Ook ik kom alleen maar even zwaaien! Gisteren drukke dag gehad ondanks dat ik vrij was. Dus van schrijven hier niet veel gekomen. Nu zo Joël even fruit geven en daarna door naar de kapper! Er gaat hier ook een heel stuk af! lekker kort. het groeit toch al zo hard bij me. Verder heerlijk genieten van het prachtige weer! En mijn kleine ventje. Manlief zit midden in de nachtdiensten, dus die slaapt! Ook zonde eigenlijk. Fijn weekend allemaal!
Hey meiden, even een snel berichtje hoor, veel te lekker weer om binnen te zitten hahaha Hier heerlijk geslapen en lekker geknuffeld in bed met Jordy. Toen er uit allemaal aankleden en eten en toen wandelen met Mickey in het bos. Hierna fruithap (meloen met banaan en peer) gemaakt voor een paar dagen en in de vriezer (bedankt voor de tip daantje). En nog voor een paar avonden avondeten (witlof met aardappel en appel) voor Jordy. Allemaal uit het boek opperdepop wat ik van de week heb gekocht op mp.... Erg leuk boek moet ik zeggen!!! Ik ga er snel weer vandoor. Zometeen even Jordy zijn ledikant schuren en in de grondverf zetten. Dan kan die geschilderd worden en in elkaar vast op zijn kamertje gezet worden Tot later!!!
Goede middag dames, Even snel hoor, ga zo ook weer verder met een toets maken. @ Mbtc: Op die manier bedoel je. Sorry! Wel vervelend dat ze niet luisteren naar jullie hoe jullie het willen. @ Rrianne: Dat valt nog wel mee dan, het is ook altijd maar afwachten of het werkt he @ LA: Ik ben geen expert op het bv gebied, maar helpt het dat Collin ook al dagen aan het lummelen is met eten in de ochtend? Hij drinkt 3 slokken, laat los, dan doe ik hem weer aanleggen enz. Melk heb ik wel, aangezien hij niet brult na een half uurtje. Sterkte meid, het is een hele moeilijke beslissing!!
Ook van mij effe snel een zwaai de visite zal zo wel komen. Slechtere nacht gehad hij moest nu weer veel hoesten maar der zit verbetering in. Hier is de zon niet echt sterk helaas zit de zeedamp de zon in de weg misschien dat het nog open trekt. In ieder geval allemaal lekker genieten van de zon
@meikie, boek opperdepop heb ik al 2 jaar in huis, erg leuk hè! Aardappel, witlof en appel was hier in ieder geval een favoriet!!! Succes Ik ga weer terug naar buiten, veels te lekker weer
wat een goed idee, witlof, aardappel en appel. wij proberen nu in ieder geval ook steeds wat van het avondeten mee aan te bieden, van wat we eten kijk ik wat geschikt is voor Yanna en maak eventueel een beetje apart iets erbij. Maar wel alla rapley, dus echt eten is het niet. Ik twijfel ook of ik niet naast het zelf eten een prak erbij in moet stoppen, dus tussendoor steeds een lepeltje naar binnen gieten. we kijken wel hoe het loopt hier ook een heerlijke ochtend buiten gehad met scouting, maar na de fruithap rond lunchtijd is Yanna gaan brullen en is er niet mee opgehouden. Eigenlijk moest ik daar nog wat dingen doen, maar ben maar naar huis gegaan. Op schoot in slaap vallen doet ze normaal nooit, nu wel, maar werd steeds wakker van alles om haar heen. Gewoon hartstikke moe dus. Nu ligt ze op bed en slaapt ze heerlijk! Na 2 weken amper huilen zit er dus weer wat dwars, denk deze keer dat het de tandjes zijn en het drukke buitenleven. We kijken wel hoe ze het doet de komende weken
hallo meiden, voel me weer helemaal beter! en goed nieuws, met opa is het helemaal goed er was iets mis met de bloedplaatjes maar is nu opgelost (na bijna 24 weken!) vandaag lekker naar de kinderboerderij geweest J vond het interessant! koe at bijna voetenzak op haha onoplettende pappa en mamma! @la, vervelend zeg. ik vind het ook moeilijk om te stoppen met bv. maar vind dat het kindje het zelf moet aangeven. J rommelde in de loop van de dag met de bv. dus ging ik om 15u en om 19u kv geven. nu krijgt ze ook sinds vorige week ook om 11u kv. nu kolf ik om 11u en om 19u. intimiteit hebben we nu op een andere manier heerlijk knuffelen. en sochtends nog de bv om 7u maar merk wel dat het snel terug loopt nu. hoop het nog tot 10 april te kunnen geven dan is ze 6 maanden. ze krijgt nu 1x live bv en 1x uit de fles. hier vanmorgen was mevrouw om 5u wakker, maar ook nog erg moe kon niet zelf in slaap komen. van 5 tot 7 heerlijk bij me gelegen in half geslapen. daarna heerlijk aan de borst gevoed. heerlijk moment zo als ze zo lekker tegen je aan gekroeld ligt zo wil ik er nog wel 6 of dat ze altijd zo lief en klein blijft @altijd vrolijk, geeft niet hoor! @hapjes, gaat hier echt helemaal niet ben maar weer even gestopt. alleen de banaan-mango-peer ging er in. de rest (aardbei-banaan, sinasappel-kiwi-banaan, alleen peer, peer-druif-banaan) was echt drama tot spugen aan toe. eerst dacht ik ze lust geen banaan! in het eerste hapje zat echt maar een kwart banaantje. maar de peer allleen ging ook niet. proberen het over een paar weken weer. ben zelf geen voorstander van rapley dus gaan dat ook niet uitproberen. ze stopt toch alles al in haar mondje en stikt soms half in het speelgoed dus eten zo geven lijkt me nog niet zon goed idee. komt later wel. @wherona, fijne verjaardag vanavond! nog een mooi cadeau gehad van D? hier wel lekker zonnetje hoor! de hele dag eigenlijk, en we zitten niet eens zo heel ver uit elkaar! @zonnesteek, volgens mij hebben sommige mensen daar nu al last van zie mensen op de fiets richting strand in korte broeken, slippers, bikini(!) ja echt waar van winterjas naar half/helemaal naakt moet niet gekker worden! enne vergeet niet de klok allemaal een uur vooruit te zetten he!
ow meiden even klagen hoor. arme Yanna was dus zo mopperig omdat ze ziek is! Ze heeft me helemaal onder gekotst en heeft 38,9 graden koorts Ze doet haar best om niet te mopperen, maar het lukt niet. Ligt nu met een paracetamolletje in bed. Ze had na het kotsen wel weer honger en net bijna de fles nog op. ben benieuwd of die binnen blijft. Vind t zoooo zielig, t arme ding :S
@ Sahi, ach arm wijffie..... Ik hoop dat ze snel weer opknapt @ MBTC, wat een goed nieuws!!! Gek dat zulke kleine dingetjes dit allemaal kunnen veroorzaken he.... @ Waterlelie, is echt een heel leuk boek. Ga er denk ik nog veel uit klaar maken. En gelukkig allemaal recepten waar je geen babycook ofzo voor nodig hebt @ Wherona, arme D...... Word echt tijd dat hij eens opknapt.... Hier vandaag druk geweest met van alles. Spareribs voor morgen staan te pruttelen, bedje voor joprdy is geschuurd en geplamuurd. Morgen schoonmaken en grondverven!!!! Nu lekker badderen met mijn kleine ventje en dan een papfles en hop naar bed
@sahi: ach wat sneu! Hopelijk knapt ze snel op! @meikie: lekker nog ff in bad. Wat voor boek heb jij? @mbtc: ja sommige mensen zijn echt gek wat het weer betreft. Al vind ik me winterjas nu ook wel heel warm. Hier heerlijke dag gehad. Vanmorgen nog leuke zomerkleren voor joël gekocht. Maat 74. Echt groot alweer. Nu past het nog lang niet. Maar dan hebben we alvast wat in het vore. Verder lekker haartjes geknipt. Echt heel kort voor mijn doen. Maar het groeit zo snel. En ja vanmiddag een super mooie mama fiets gekocht. Maar wat zijn ze duur. Compleet met zitjes, windscherm en fietstas. De gazelle bloom. Heel blij mee. Nu is hij nog in bestelling, dus nog even wachten. maar heel blij mee. Ik ga zo joël de fles geven en douchen en daarna lekker me bedje in. Uurtje korter slapen tenslotte. Benieuwd hoe laat joël wakker is morgen ochtend. Welterusten alvast.
zo dan heb je mooi flink doorgedaan meikie! ik ben nooit zo flink...zie er altijd tegenop een begin te maken! ahh lovely niet huilen.....Ik heb alleen zelf nooit bv gegegen dus kan er niks over zeggen hoe dat voelt maar als je je verdrietig voelt is dat natuurlijk niet leuk sahi ahh sneu zeg, zeker als ze nog zo klein zijn he! mama hoe is het met jairo? werken de pufjes al wat? ben nu alleen, vaders heeft een feest, iemand is 30 geworden dus daarna met zn alles de kroeg in pff das voor mij al lang geleden zeg! Ik heb facebook maar willen jullie mij opzoeken en verzoeken vrienden te worden???????????? Ik snap er namelijk nog maar heel weinig van dus heb geen idee hoe dat moet!!! ik heb hem zelf niet eens aangemaakt hahaha! volgens mij moet je zoeken naar: Lieve lois Denk ik...... Verder weinig te melden, maar heb ook even geen zin om uitgebreid te reageren, morgen weer een dag!
Zo, gelukkig is ons arme schaap niet zielig meer. Vanmorgen getempt, 37 graden, dus keurig. Weer helemaal een hyper actief meisje, dus t zal wel weer goed zijn. En wat er nou was? Rica: ik heb je toegevoegd hoor! Wij gaan zo naar mn schoonouders, dus ben weer afwezig. Ik zal zo nog even wegen voor meikie. Fijne zondag meiden!
Hey dames twee dagen niet geweest moest gewoon 12 pagina`s bijlezen!!1 zal proberen te reageren op wat ik onthouden heb hahaha (niet veel met mijn zeef als geheugen) Lapmpje wij hebben ook de maan lampje van chicco die vind jairo helemaal leuk!! maar we hebben ook van fisherprice een hello kitty (ja meisjes) projector en die schijnt op jhet plafon hij was van onze tweede dochter maar die heeft hem nu niet meer en jairo vind het geweldig hij kijkt er echt naar!! en is ook zo leuk want hij zegt op gegeven moment nu moet je je oogjes dicht doen en gaan slapen nou het werkte echt bij onze dochter hahah jeiro is nu natuurlijk nog te klein daarvoor!!! Rica ja de pufjes werken redelijk hij heeft vannacht goed geslapen eindelijk!!! hij had gisteren bijna de hele dag niet geslapen omdat hij zo benauwd was!!! Heb je foto`s bekeken leuk!!! het is je gelukt!!! sahi oh zielig zeg!!! hopelijk blijft het nu goed gaan!!! misja ja die moeder fietsen zijn echt duur maar 1 voordeel je kan er heel lang mee en als je hem weer weg doet brengen ze ook nog veel op!!! meikie ander bedje voor jordy gekocht gewoon een ledikant?? mbtc nou wat fijn van je opa!! mag ook wel na 24 weken!! ongelofelijk dat het zo lang heeft moeten duren!! la kan je voorstellen hoor!! maar komt helemaal goed!! morgens moet je eigenlijk de meeste veoding hebben omdat je dan toch het meeste gerust hebt!! ik had avonds helemaal niks meer en morgens juist heel veel!! linda0905 hoe gaat het met je nichtje? prinscess alles weer goed met je hondje!! zo wat kun je dan zoeken zeg!!! gisteren is jairo bijna de hele dag wakker geweest ventje had het weer zo benauwd!! vrijdag nog na ha geweest en hij had de longen weer vol zitten nu puffjes mee gekregen!!! de dokter zei al hij heeft hele gevoelige longen zal me niet verbazen als hij later astma krijgt(heeft) maar ik was als kind zelf ook zwaar astmatisch en we zaten bij de dokter en was daar een een oud klasgenoot van mij en jairo lag lekker in de kinderwagen en hij begint te hoesten zegt ze nou hij hoest echt net als jou van vroeger!!!! (ik vond dat grappig om te horen want mijn ouders zeggen dat ook) Misschien zoals jullie weten ben ik op dit moment werkloos en werd gisteren gebeld door iemand of ik contact met een man wou opnemen omdat hij gehoord dat dat ik werkloos ben en hij nog een vertegenwoordigster zocht!! Dus maar ff goed overnadenken!! Heb namelijk net kdv opgezegt ze moeten nog een maand heen en dan is de plek weg en ik weet niet of ik wel aan hun bedrijfsvoering kan wennen maar we zullen morgen eens bellen voor een gesprek zal dan dan W.aalwijk moeten!!!
@misja, ja winterjas is nu echt wel te warm. maar bedoel van vorige week 2 weken geleden winterjas nog aan naar nu in kortebroek vind ik toch wel een grote stap. en een beetje raar het is nog geen hoogzomer!
Goedemorgen! Hier weer een supernacht! Verder vandaag de tuin doen, dan kunnen we mooi en lekker zitten Ga er dus weer vandoor. Fijne zondag!!
Wat een heerlijk weer! Net Timo in de tuin de fles gegeven, hij ligt te spelen en ik even lezen en hier bijlezen. Heerlijk onze buren zijn niet thuis, dat scheelt ook enorm met de rust. Ze hebben nl twee gitaarspelende zoons (van dik in de 20, tijd voor een eigen huis?!?) en die spelen in de tuin. K#t, had ik niet moeten typen, nu begint er eentje weer... Ze spelen versterkt in de tuin, zingen erbij. Slecht en vals! Hebben ze er zooooo vaak op aangesproken, maar wordt niet beter. Weg rust. Heb hele drukke dagen, nu net even rust en die pak ik ook volop. M is bij de boot, nog even klussen dan kan hij over twee weken het water in. Echt enorm veel zin in. Ga even naar de buren. Kan ook binnen en zachtjes gitaar spelen toch? Dan kunnen andere mensen ook van het mooie weer genieten.
@la, ik heb hetzelfde geef ook alleen nog s ochtends bv. Wat je altijd wel even kunt doen ik s avonds voor het slapen gaan te kolven. Ik merk nu ook dat ik s ochtends net genoeg heb. Heb er zelf ook heel wat traantjes om gelaten, maar dat lucht zeker op. @nathalie,nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. En fijn dat jullie nou helemaal over zijn. Was jij dat nou met die vreselijke buren of was dat iemand anders. Weet het nu ook niet meer. @meikie, is het nog gelukt met verven? @MBTC, fijn dat je weer helemaal beter bent en dat het met opa ook weer goed gaat. Heb een tussen jasje gekocht. De winter jas was begin deze week al te warm. @sahi, hoe is het nu met Yanna. Alweer beter? En heeft ze nog wat binnen gehouden? Ow lees dat alles weer goed is gelukkig maar. @rica je toegevoegd hoor (ben Ilona) @mamma, je moet je er wel lekker bij voelen. Zoals ik begrijp moet je ook nog wel een stukje reizen. @EB, leuke buren heb je. @hier, drukke en bewogen week gehad, maar hebben het overleefd. Gister ochtend moest ik eerst training geven bij thuiskomst manlief overgenomen want die moest te klussen bij onze zwager. Daarna zijn we lekker met zn drietjes op stap geweest. Zijn ff naar de ikea gegaan en geslaagd voor een nieuwe televisie kast. Nu nog wachten op de bank. Waren rond 8 uur weer thuis. Dus mirthe de papfles (wat niet wou, te dik dus pap van gemaakt) en daarna lekker op bedje. Vanochtend was ze half 8 nieuwe tijd al wakker dus speentje en weer opnieuw ingestopt. Toen schrokken we kwart voor 9 wakker. Dus snel in de kleren en eten want we zouden te zwemmen met een vriendin en kwart over 9 weg. Maar we hebben het gered en ze vonden het weer heerlijk. Ook wij, het was ook niet zo druk gelukkig. Nu lekker kleine dingen doen in en om huis en natuurlijk genieten van het weer.
Lekker genieten allemaal meiden! Volgens mij is iedereen dat ook echt aan t doen haha ik ga werken althans t lijkt erop