Goededag allemaal!!! Wat een weertje weer.... Het begon vanmorgene rg grijs hier dus had er al de balen in.... Maar na een poosje kwam toch de zon tevoorschijn!!! @ Misja, ik heb het boek opperdepop. Erg leuk boek hoor!!! En een nieuwe fiets is altijd leuk, heb je een foto? Ik heb vorig jaar ook een nieuwe fiets gekregen van mijn vriendje. Geen echt mama fiets maar wel voldoende ruimte voor zitjes ed @ Rica, het beginnen was hier ook niet zo makkelijk hoor.... Maar eenmaal bezig is het toch wel heel erg leuk om te doen. En hij gaat echt heel leuk worden @ Mama, ach arm mannetje... Jij loopt ook al lang te tobben met hem he??? En zet hem op he met die mogelijke nieuwe baan!!! @ EB, leuk he van die buren.... Onze buren hebben ook vanalles en 6 kinderen met ieder 3 kinderen die regelmatig lang komen en in de zomer gaan ze dan buiten muziekmaken met zijn allen. Gezellig met de fluit en triangel enzo....:x @ Dolfijntjes, heerlijk gezwommen dus. Lekker hoor. Lees dat bij jou de bv ook snel minder word.... Jammer hoor, maar je hebt het lang volgehouden hoor meid!!! Schilderen gaat goed!!! Nou hier in de tuin liggen de 2 zijkanten van het bedje in de grondverf te drogen!!! Heb gewoon een blaar op mijn vinger van de kwast hahaha Weet niet meer wie het vroeg, maar Jordy ligt nu nog in zijn wieg, maar dit gaat niet lang meer passen. Dus van een vriendin een ledikant gekregen die haar vader 33 jaar geleden heeft gemaakt. Daar hebben zij en haar zusje ingelegen en daarna haar kinderen nog. Haar zusje wilde het ledikant niet en dus mochten wij hem hebben. Het is een dicht ledikant van onbehandeld hout. Nu gaan wij hem schilderen en pimpen. Echt leuk om te doen hoor Nu even chillen op de bank, vriendje is scheuren met zijn 5
Kom er niet echt aan toe om hier te typen, lekker weer, op pad met Fae, spelletje spelen op facebook haha. @rica ik heb je toegevoegd Weet je wie ik ben? (zet naam hier niet neer ivm privacy). @mama05, als het goed voelt moet je het doen, ik ben ook werkeloos vanaf 1 april. Al een stuk of 15 brieven verstuurd maar tot heden niets (wel bij eentje zo goed als aangenomen maar die baan kon ik niet betalen, door parkeergeld en weinig bezinevergoeding en teveel reistijd dus hoge opvangkosten). En op een sollicitatie waren wel 170 brieven gekomen . Succes met het vinden van een baan. @misja mooie fiets hoor, inderdaad superduur. @sahi fijn dat Yanna weer is opgeknapt. @EB daar word je inderdaad niet blij van van zulke buren. Ik duik weer de tuin in, lekker weer. Ik heb Fae een koekje gegeven, er stond op vanaf 6 maanden dus ik dacht probeer het eens. Maar ze likt eraan als een ijsco over een tijdje nog eens proberen. Even een vraag : Fae laat in de maxicosi tijdens de autorit haar hoofd naar voren vallen als ze slaapt. Zit ze dan niet goed in dat ding ? Is dat wel veilig of moet ik haar hoofdje terugleggen naar achter ?
@sahi fijn dat Yanna zich beter voelt. Veel plezier vandaag. @mama05 wat vervelend dat jairo zo moet hoesten. Kun je nog verschil merken nu het beter weer is? @elisabethbas jeetje niet normaal toch af en toe buiten spelen oke maar niet altijd. Wat heerlijk zeg een eigen boot. @dolfijntjes toe maar nieuwe meubels geeft een mens een goed gevoel. Fijn dat mirthe het zwemmen zo keuk vond. @fmt ik herken het wat je schrijft over naar voren hangen in de mc. Lucas doet het nog niet maar fabian deed het wel en nu nog steeds. Volgens mij kan het geen kwaad hoor. Je kunt haar wel goed leggen als je denkt dat ze niet prettig zit. Wat een heerlijk weertje he. Wij hebben gister voor lucas een schommel gekocht. Zo kan hij er lekker even bij zitten. Vier jaar terug lag er gewoon sneeuw en nu is het bijna korte broeken weer. Al kan ik trouwens nog niet echt slagen voor zomer kleding en als ik het al zie is het echt super duur. Nu nog ff verder met wf.
Dolfijntjes Dat was ik inderdaad nu lekker rust. Gisteren naar de efteling geweest druk maar erg leuk. morgen weer alles lezen dan reageer ik meer
Goede avond dames, Nou, Collin is wel een beetje van slag van dat uurtje. Of het is een hale regeldag vandaag.... Afijn, had helemaal geen zin om te leren, heb ik dus ook maar niet gedaan. Al moet ik wel zeggen dat ik me dood verveel vandaag/avond. Vriendje heeft nl heel dit weekend avonddienst. Zie dat vele het boek opperdepop hebben, ga ik ook maar eens voor kijken. @ Sahi: Ach, wel zielig hoor, koorts. Weet je al waar het vandaan kwam? @ Mbtc: Joepie! Wat een goed nieuws zeg!! Erg fijn! @ Meikie: Ben wel benieuwd hoe het ledikant eruit komt te zien. @ Misja: Oe, leuk. En mama fiets! @ Rica: Ik heb je uitgenodigd voor FB hoor. @ Mama: Ahhhh, ik ga duimen dat hij geen astma heeft/krijgt hoor @ Dolfijntjes: Hoe was het zwemmen? @ Fmt: Je kan haar hoofdje terug druwen als ze lang in die positie ligt. Ik doe tegenwoordig de MC iets naar achteren laten leunen, dan doen ze het niet zo snel meer.
@lolly welke schommel heb je gekocht haha hoezo nieuwsgierig @altijdvrolijk hier gelukkig niets van gemerkt van dat uurtje verschil, wel lekker dat je eens een dagje niet geleerd hebt, dat is ook wel eens fijn haha. Thx voor de antwoorden op maxicosi verhaal. Word weinig hier getypt nu met dit lekkere weer hehe.
Wherona, hoe is het met jullie ventje? Knapt hij al wat op? Sahi, aah sneu beterschap! Mbtc, hihi leuk he! Wij zijn vandaag ook voor het eerst naar de kinderboerderij geweest, hij was helemaal onder de indruk Fijn dat er nu duidelijkheid is wat betreft opa . Misja, waauw leuk een mama fiets, hier staat hij ook het verlanglijstje, ga eerst wel voor een 2ehands kijken. Rica, yeaaaah eindelijk op fb. Leuk, ik heb je toegevoegd. mama05, he bha wat vervelend dat J. steeds zo benauwd is, word je vast mega bezorgd van?! Werk; hoop dat het wat voor je is en anders nog even extra genieten van je kids. Meikie, wat leuk zo'n handmade ledikantje! Fmt, ik neem aan dat het een liga-koekje is, als je hem nu weekt in wat water, zodta je een soort papje krijgt? Hier ligt L. ook vaak met zn koppie naar ovren in mc. Waterlelie, waaraan konden ze bij S. zien dat ze een broekje nodig had? En heeft ze erveel belemmering/last van? Vandaag heerlijk het bos in geweest incl kinderboerderij, erg leuk! Nu weer opmaken voor een nieuwe drukke werkweek incl vergadering en bhv-cursus
zo dames, ik ben weer thuis. Snot verkouden, maar Yanna is weer helemaal happy en heeft heel de dag blij gedaan en amper geslapen. waar die koorts vandaan kwam, geen idee, maar alles is weer oke en ze is weer blij. Al het eten in binnen gebleven. heb haar thee laten proeven uit de fles. Ze vond het wel lekker, maar ook gek. Weet niet of het komt doordat het uit een fles komt, of doordat ze thee niet zo geweldig vindt, zal het eens uit een beker of tuitbeker proberen volgende week. Is ook nog niet zo belangrijk. gezellig dagje gehad bij schoonouders en zo lekker mn bed in.
Hoi, @meikie zal ook eens kijken voor dat boek. Ben benieuwd. Ben erg blij met me fiets ja. zal eens kijken voor een foto. Het is de gazelle bloom 2012. Heerlijk dat.je al zover bent met ledikant. Als het af is fotootje? @fmt: ja ze zijn enorm duur. 899 euro. Gelukkig doe ik het via het fiets plan op me werk. En kreeg nog 10% korting. Lekker genieten hoor van je meisje! @rrianne: ik koop de fiets nieuw omdat ik hem via het fietsplan op me werk doe. Anders had ik ook voor een tweede hands gegaan. Maar goed, je betaald ook wel voor het merk. Al vind ik met een kind erop ook wel belangrijk dat je een stevige fiets hebt. Bah bhv, dat heb ik.vorige week gehad. Vond zo taai. Gelukkig weer gehad voor een jaar. Zo hier saai dagje gehad. Manlief moest slapen. Is nu weg voor de laatste nachtdienst. Net schoonouders nog om een bakje geweest. Ga zo douchen en me bed in. Welterusten
Lieve meiden.... Ik ga afscheid nemen van zp... En dus indirect ook van jullie... Ik voel het als verplichting (niet door jullie, maar door mezelf) en dat wil ik niet. Ik kom er gewoon bijna niet aan toe, heb er soms geen zin in en als ik dan wel tijd en zin heb moet ik zoveel bij lezen dat ik op t laatst niet meer weet wie wat waar en hoe.... Dus helaas.... Ik stop ermee en wil jullie bedanken voor alle steun en toeverlaat tijdens de zwangerschap en natuurlijk de tijd daarna! Met veel plezier heb ik alle dingen met jullie gedeeld en jullie ook met mij. Het was erg fijn en gezellig en ik wil jullie daar ook echt voor bedanken! Ik heb een aantal van jullie ook op fb, dus ik zal jullie nog wel volgen en op de hoogte blijven van jullie kleintjes! Ik wens jullie het allerbeste, alle liefde, geluk, gezondheid en wie weet nog gezonde baby's in de toekomst! Dikke kus en knuffel van mij en Xavi!!!
Oh, jammer Pruts, maar ik begrijp je helemaal hoor! Hoop dat je dit nog leest, ik wens jou en xavi en je hele gezin alle goeds, gezondheid en geluk toe! Meiden, ook hier lukt het me niet jullie bij te houden. Wel wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn vragen omtrent BV afbouwen. We hebben hier besloten de voeding van 18-19 uur af te gaan bouwen en te vervangen door BV uit de vriezer tot die op is. Die voeding gaf namelijk veel stress, omdat ik of nog niet thuis ben, of net aan het koken/eten. En ook hebben we besloten om overdag vaker een papje te maken en met het lepeltje te voeren, want dat heb ik gister geprobeerd, en toen ging er wel ineens bijna 200ml in!!! Dus dank voor alle medeleven en goede tips! PS: nu ligt N.oam ook weer bij F.abian. Hoop dat het een goede nacht wordt! Weltrusten allemaal
Morgen allemaal, Zo ging het vrijdag erg goed met Davey en zo lijkt het wel weer alsof we opnieuw beginnen. Hij hoest nog steeds behoorlijk is nog steeds erg benauwd dus vandaag maar even overleggen met de ha. Ook komt hij zeker wel 5/6 keer per nacht wat mij en mijn vriend echt opbreekt. Daarom hadden we gisteren besloten om apart te gaan slapen. Ik beneden en vriend boven bij Davey omdat ik vandaag moet werken en vannacht andersom. Maar ben alles behalve happy. Ik had wel de babyfoon bij me maar niet constant aan om 2 uur wordt ik wakker van mijn vriend die in de keuken aan het rommelen is ik kijk op de babyfoon en zie dat hij een klein (60cc) fles aan Davey geeft had daar al mijn bedenkingen over maar goed kan wel eens gebeuren. Om 4.45 werd ik wederom wakker van gerommel en deed wederom de babyfoon aan zie ik tot mijn verbazing dat hij Davey alweer een klein flesje aan het geven is goed fles zat er al in dus kon toch niets meer doen. Ik hoor mijn vriend naar beneden komen en wederom weer een fles maken :x . Dus ik spring mijn bed uit en vraag waar hij in hemelsnaam mee bezig is. Zegt ie doodleuk ik geef hem nu zijn fles i.p.v. 7 uur en we zien wel hoe hij het verder doet de dag. Ik zeg ben je helemaal betoetert dat doe je niet inmiddels heeft hij al 2x een extraatje gehad. Zegt vriend ja maar hij is niet stil te krijgen. Pfffff na ja zeg he nog effe hoor dus ik loop naar Davey toe niets aan de hand en ligt rustig in zijn bedje heb hem de speen gegeven een aai over zijn bolletje en viel direct in slaap. Ben hier best wel effe pissig over. Ik zei al tegen mijn vriend dat hij dit echt niet moest doen want hij heeft dat soort dingen wel door en denkt hiij straks iedere keer als ik mijn scheur open trek komt mijn vader wel met een fles aangerend. Zo effe lekker van me afschrijven.
Wherona: dat is vervelend ja maarals davey honger heeft, mag hij toch eten? Of is het meer gezelligheid dan honger? Lastig altijd, je wilt doorslapen stimuleren, maar ook dat hij blij is... Succes ook om t met je mannetje weer te bespreken Guapetona: fijn dat je nu een beslissing hebt gemaakt. Alleen zo'n beslissing geeft al zoveel rust! Prutsje: he jammer zeg maar wel begrijpelijk natuurlijk! Dikke kus aan jou en je gezinnetje! Hier heeft Yanna weer koorts, was vannacht ook verdrietig. Voor Yanna maakt het niet uit of ze bij mij is of bij de oppas, de oppas ziet t wel zitten, dus ga gewoon werken. Ze is wel gewoon vrolijk, zal net als papa en mama wel gewoon verkouden zijn. Morgen kdv laat ik ze wel thuis als ze nog koorts heeft, dan ga ik ook een dokter bellen, want ze had zaterdag en vanmorgenm 38.9, dus vrij hoog. Ben al op tijd klaar met werken, dus even kijken hoe ik t vanmiddag doe.
Prutsssssssssss wat jammer zeg! Ga je trouwens nog naar DefQon???? Jij ook al het goeds gewenst! En we FBen!!! Wherona, ja vervelend ik snap je reactie. Nja een keertje is niet zo heel erg toch? Hij zal het vast nu niet meer doen! Heeft papa weer wat geleerd Hier vanmiddag weer werken en vanavond weer ff lekker b-kicken. Heb er zin in! Woensdag is hier paasvee en het wordt heeeeeel mooi weer Denk niet dat iemand weet wat paasvee is haha maar dat is om 12 uur s'middags al lekker aan de borrel tussen de koeien hahahah!
@Sahi het is geen honger Davey is nog steeds ziekjes en dat irriteert hem en dan heeft hij maar 1 manier om dat te uiten en dat is huilen. En paps denkt dan dat te kunnen verhelpen met een fles. En ik vind het echt niet erg hoor als Davey soms wat meer krijgt als gebruikelijk maar dit sloeg gewoon nergens op. Jij ook al een ziek kindje beterschap ermee hoop dat ze snel weer opknapt. @BabyR mannen (de mijne althans) denken wat dat aan betreft veel te makkelijk huilen dat betekent bij hem honger . Defqon hihi dat is lang geleden voor mij vond het wel altijd erg leuk
Ah lieve pruts, ik begrijp je al te goed! Ik vind het zelf ook erg lastig om te lezen laat staan te reageren. Schrijf ook ruim 3 jaar met een aantal meiden op een andere topic, ook daar vind ik het nog wel eens veel. Lieverd, leuk dat we via een andere weg elkaar kunnen volgen... en ik wens je het allerbeste en veel geluk met je mooie gezin!! Rrianne, bij ons werd er standaard een foto van haar heupjes gemaakt omdat ik ook een heupafwijking heb gehad. Vandaar.....je zag het aan de buitenkant niet echt hoor....wel vond ik haar in het begin iets wat te stijfjes in haar beentjes...nu zijn ze stukken leniger Moeten jullie ook nog een laten foto maken? Ik zoef er weer van tussen.... moet mega veel wassen en strijken grrrrrr
ahh pruts begrijpelijk hoor, Ik kan het ook niet meer bijbenen meer dus reageer lang niet zo uitgebreid als eerder maargoed ik lees het dan wel (naja doe mn best). Het vraagt dan best veel tijd he als je het nu bij moet benen Wherona ahh, nog steeds zo ziek zeg!!!! wat een rotnacht dan ja, hopen dat hij snel opknapt! heb je wel iets bij kunnen tanken van het apart slapen? vaak doet mij dat wel goed maar dan slaap ik wel aan 1 ruk door...
Ik heb ook moeite om het bij te benen hoor haha. @wherona wat verschrikkelijk balen dat davey weer terug bij af is en wat een klote nacht heb jij gehad, vervelend dat jewat gedoe hebt zo met je vriend. Heb je zelf nog wel een beetje geslapen? @ prutsje zwaai!! Snap je helemaal! Alle goeds voor jou en je gezin en we Fb'en haha @ Rica ik heb je geaccepteerd op Fb!! Wat is je meisje veranderd zeg!! Leuke foto's heb je erop staan! @ babyr veel plezier op paasvee! Geen idee wat het is inderdaad maar klinkt leuk! @ sahi balen dat Yanna weer koorts heeft hoop dat het snel beter gaat. @ mama wow Waalwijk is zeker niet om de hoek voor je! Wel om de hoek bij mij succes met je beslissing. Lief dat je naar ons nichtje vraagt Facebook ik je wel even over als je dat goed vind Verder heerlijk weekend gehad, nu weer aan het werk. Maandag is altijd even de rotste dag en G wegbrengen en ophalen en manlief die meestal niet thuis is s'avonds zal wel weet uurtje of 9 worden voordat ik met voetjes omhoog op de bank kan gaan liggen.
@wherona, vervelend hoor zulke nachten, ik heb ze hier al 6 maanden lang (gelukkig geen fles meer alleen tut). Waarschijnlijk probeert je vriend alleen maar goed te doen toch en hopelijk knapt je kleintje snel op. @babyR wat is B-kicken haha , klinkt gezellig. @sahi knuffels voor Yanna, niet leuk die verhoging steeds, zou ook even de dokter raadplegen. @pruts, ik heb je niet gekend (denk ik) maar ik wil je veel goeds wensen. Het is hier inderdaad erg druk. @waterlelie zoeferd lekker in de tuin strijken doe ik met dit weer, dat is een stuk leuker en kan je nog wat kleur opdoen ook haha. @linda nog 8 uur dan lig jij lekker met je benen in de bank ! Werkse in ieder geval. @hier overstap gemaakt naar standaard 2, een klein potje fruit helemaal op. Vanmiddag maar proberen nog wat groente te geven hopelijk pakt ze het ritme wat papa en ik wensen. Ook bezig met een uitkering, ik dacht dat ik 6 maanden kreeg, maar het zijn er 12 (meevaller), ik dacht weer aan het werk te moeten zijn voordat Fae 1 werd, nu met deze huidige arbeidsmarkt zag ik dat toch wel somber in, dus wat meer tijd om een geschikte baan te vinden. Toch hoop ik voor 1 april/mei weer ergens aan de bak te zijn. Morgen bezoek aan CB, kijken wat de groeipolitie nu te zeggen heeft