@lolly, ja we zijn ongeveer 4 jaar geleden gaan samenwonen in een keer zo klein huisje als nu. En toen was het allemaal van dat goedekope spul en nu is de inrichting anders dus dan wordt het ook tijd voor wat nieuws. @nathalie, Wat ontzettend fijn. Een geslaagde dag gehad lees ik wel nu maar lekker genieten van jullie nieuwe stekkie en hopen dat je leuke buurtjes hebt. @av het zwemmen was een groot succes. Zal snel ff wat fotos plaatsen op facebook. @pruts, wat jammer maar was zeker gezellig. En we keep in touch by facebook. Jij ook alle liefde en geluk toegewenst. @guap, wat fijn dat hij het lekker op heeft gegeten. Ik hoop zeker dat dit meer rust voor je geeft en dat dan de nachten ook goed gaan. @wherona, snap het helemaal. Daar zit je zeker niet op te wachten. @hier, de werkdag er weer op zitten. Zo nog even op stap. Wil sinds vorige week al een aantal dingen doen. Dus dat moet vandaag maar even. Maar we hebben de zon erbij. Laterzz
Goedemiddag dames! Wat een heerlijk weertje is het weer vandaag! Zo maar even wandelen. Het weekendje was drukker dan ik gedacht had dus niet veel tijd gehad om bij te lezen! Nou ja, ik heb wel geprobeerd te lezen maar reageren lukte niet dus. Eventjes snel nu, ik kom strakjes wel weer even kijken! @Allen: Heeeel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het doet goed dat ik het even kwijt kan hier! Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik het al zo lang volgehouden heb. En is het al de moeite echt wel waard geweest. Maar moet uiteraard te doen blijven en mijn lichaam heeft al beetje de keuze voor mij gemaakt. De bv loopt best snel terug nu. Ik ga binnenkort ipv 2 flesjes afgekolfde melk nog maar 1 geven. En zie het trouwens ook niet echt zitten om met mijn kolf naar cp te gaan hoor. Geniet van het zonnetje meiden! Ik reageer straks nog uitgebreider hoor!
Hey meiden, wat hebben jullie lekker zitten kletsen zeg!!! @ Pruts, jammer dat je afscheid neemt. Maar ik begrijp je wel! Heel veel geluk voor juo en je leuke grote gezin!!! @ Ledikant, als hij af is zal ik zeker een foto plaatsen. Ben er nu al super trots op en hij staat pas in de grondverf hahaha @ Misja, je mag met de mini meeting ook het boek eerst even in kijken. Dan kom je toch? @ Sahi, ach arm wijffie toch nog koorts.... Rest sorry, ben het weer kwijt.... Heb een rotnacht gehad, kon niet slapen en vanmorgen erg vroeg eruit ivm werken. Dat liep gelukkig redelijk gesmeerd. Maar natuurlijk weer een ziekmelding voor vanavond. Gelukkig de eerste die ik belde kon komen werken, scheeld een hoop tijd. Jordy gedraagt zich al sinds zaterdag als een engeltje... Eet goed, slaapt goed en is super gezellig als hij wakker is. Kan echt gillen van plezier, zal dat het ontdekken van het stemmetje zijn? Zijn de voetjes van jullie kleintjes ook zo interessant en lekker? Jordy ligt alleen nog maar met zijn voeten in zijn mond hahaha Nou ik ga nog even het weeg lijstje bijwerken en dan even de folders doorspitten, kijken of er nog wat leuks in staat!!!
Naam - Start gew. - Doel gew. - Tus. st. 25 Maart Meikie - - - -106,2 - - - - - - 96 - - - - - - - -98,3= -7,9 Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 101,7= -4.2 EB - - - - - - 88 - - - - - - - -80 - - - - - - - 82,3 = -5,7 Wapje - - - - 68 - - - - - - - 60 - - - - - - - 66,7 = -1,3 Guapetona - -93 - - - - - - - 80 - - - - - - - 83.1= -9,9 VanEke - - - -103.6 - - - - - 99 - - - - - - 100,8 = -2.8 (18/03) DQ - - - - - - 101.3 - - - - - -85 - - - - - - 96.3 -4.2 Sahi - - - - - -78 - - - - - - -70 - - - - - - -77.0 = -1.0 Nou meiden, het lijstje word steeds kleiner op deze manier.... Maar dat kan niet op tegen de goede resultaten, we gaan goed!!!
@fmt Smoby babyschommel 120cm met kinderstoel | Schommels en wip deze schommel hebben wij gekocht. succes op het consternatiebureau. wat leuk trouwens dat je wer mee schrijft. @wherona zo hebben een pittige nachten gehad. Ik zou trouwens ook pissig zijn op m'n man als hij dat deed. er hoeft niet altijd gelijk een fles in. @sahi he Yanna alweer koorst? Het ging zo goed. hopelijk knapt ze snel op. Vandaag de hele dag gewerkt weer een druk dagje gehad. Nu gelukkig weer een paar dagen vrij. Woensdag word Fabian jaar en gaan we lekker een dagje naar de dierentuin. Met Lucas gaat alles goed. morgen weer naar de fysio. hopelijk ben ik er nu van af. De afplatting is minimaal en ze gaan er toch niks anders aan doen dan oefeningen. dus hopelijk de laatste keer morgen.
babyr: ik wil ook wel weten wat b-kicken is wherona: nee dan snap ik dat je pissig bent op je vriend. Ik vraag me af of de mijne dat zou doen... lelie: is de was gelukt? rica: geeft niet dat je het soms even niet kan volgen toch? linda: druk he, die maandag, zo na het weekend... fmt: gelukkig een meevaller met je uitkering! Maar lekker aan de slag zou nog beter zijn natuurlijk ben benieuwd wat de groeipolitie gaat zeggen dolfijnjes: haha, wij hadden dat ook, lekker goedkoop samenwonen in een klein huis. en nu zitten we ermee, haha LA: puur spuien is soms al erg fijn he?! meikie: er heerst van alles, al dat ziekmelden steeds... gaat toch goed met de lijst! Jammer dan dat ie wat kort is lolly: ja, Fabian al bijna 4!! hopelijk ben je zo van de fysio af! Yanna had nog wel wat koorts, 38.1, dus even kijken wat ze zonder pcm doet. ik hoor af en toe wat piepen door de babyfoon, maar niet genoeg om dr heen te gaan. morgen maar even kijken hoe ze het doet. met pcm blijft ze sowieso thuis en anders kijk ik even hoe we het doen en hoe ze zich voelt. wil haar absoluut het gevoel geven dat ik er voor haar ben als het echt moet, niet dat mama gewoon gaat werken en haar dropt en dat ze maar kijkt wat ze doet...
sorry dames, moet het ff kwijt: vandaag is het officieel -10 kilo!!! Nou N.oam ligt erin met een lekker papje, ben benieuwd wat íe vannacht doet. Ik duik er ook maar meteen in, lekker slapen hoop ik...
Poeh, lange lijst denk ik... In ieder geval helpt het me dat ik me hier elke week moet "verantwoorden". Probeer er dus elke week iets af te krijgen, al is het maar een ons bij wijze van spreken. Ik eet veel fruit (ongeveer 4 stuks) en rauwkost (kokommer, snoeptomaatjes en worteltjes) verder eigenlijk heel gewoon, ontbijt (meestal yoghurt met muesli) brood, 4 als ik thuis ben, 6 als ik werk. Avondeten. Geen snoep, koek, toetjes. Veel water drinken, en als lekkere tussendoortjes max 1 plakje volkoren ontbijtkoek, een meergranencracker, of een handje ongebrande noten. En het klinkt misschien gek, maar meer rust nemen (dutjes), want als ik moe ben, is het veel makkelijker te gaan snoepen om energie te zoeken. Maar dat helpt dus niet. Als ik een dutje heb gedaan (al is het maar een half uurtje) dan heb ik weer energie zonder dat ik hoef te snoepen. En verder probeer ik elke keer tegen mijzelf te zeggen dat ik dat overgewicht echt niet meer nodig heb! En als ik lekkere trek heb zeg ik tegen mijn buikje, haal daar maar wat, of haal maar wat van mijn dijen, daar zit nog genoeg. haha Nou wie weet heeft iemand nog wat aan mijn tips, Succes iedereen!
Haha guap, wat goed van je!!!! sahi, heb je haar nog geen pcm gegeven dan? Is ook goed tegen verhoging...
Hallo dames, Lekker relaxt weekend gehad hier, veel leuke dingen gedaan met lekkere weer dus weinig hier gezeten...vandaag weer avonddienst gehad dus nu snel nog ff zwaaien, morgen weer ff goed reageren... @Meikie: ik had toch gewicht doorgestuurd?? Hij staat bij mij toch bij verzonden items...had ik er net weer wat af, staat ie er niet bij Deze morgen ook weer op de weegschaal, en hij twijfelde heel even....maaaaaaar...hij bleef uiteindelijk toch hangen op 99,9!! Dus hier ook eindelijk weer onder die 100!! Hoera Nu lekker naar bed, morgen weer ff meer reactie Truste!
Hallo ladies! @Rica: Heb je toegevoegd op fb! @Mama05: Wat zielig dat J. zo benauwd is! En hoop dat het puffen snel helpt! Wat fijn mss een nieuwe baan maar idd eerst even kijken of het wat voor je is! @mbtc: Heel fijn dat het weer beter gaat met je opa en dat eindelijk gevonden hebben wat er was! En die korte broeken vind ik ook weer net een beetje te koud en hier in het park ook al veel halfnaakte mensen gezien! Wat betreft de bv afbouwen, het is beetje moeilijk om hem het zelf te laten aangeven omdat ik al vanaf het begin problemen met de productie heb. @Meikie: Leuk dat je een ledikantje aan het pimpen bent! Dan kun je er je eigen persoonlijke toets aan geven en heb je echt iets speciaals hè! @Karine: Nou die nachten gaan goed! @Dolfijnjes: Oh nieuwe meubeltjes, leuk! Ja de bv loopt na een paar keer minder kolven echt snel terug hè! Ik kolf trouwens s nachts voor ik ga slapen maar er zit volgens mij mss te weinig tijd tussen dan. @fmt: Je kunt de mc mss iets verder naar achter zetten? Heel fijn die meevaller met de uitkering en dat je nog wat ademruimte hebt! Veel succes met zoeken naar een leuke baan! Veel succes bij cb morgen! @AV: He bah, zon regeldagje kan vermoeiend zijn hè! En lekker eventjes pauze van het leren, mag wel eens beetje opladen en even relaxen en van het heerlijke weer genieten! @Guap: Heel fijn voor je dat je de beslissing genomen hebt, dat geeft toch weer wat rust hè. @Wherona: Wat erg dat het weer wat minder gaat met Davey zeg! Veel beterschap en hoop dat hij snel opknapt hoor! @Lolly: Alvast gefeliciteerd! En hopelijk laatste keer fysio morgen! Leuke schommel zeg! @Sahi: Aaww, wat zielig dat je meisje ziek is! En hoop dat de koorts morgen weg is en ze snel opknapt hoor! @Afvallers: Super gedaan meiden! @Hier: Lekker genoten van het mooie weer vandaag! Ik denk dat M. wat last van zijn darmpjes had. Zo raar, hij ging van lachen naar huilen en omgekeerd en was alleen maar rustig als we hem vast hielden en gingen wandelen. En wat een kwijl, zouden het tandjes zijn? Pfoe, denk dat ik weer ongeveer bijgelezen ben! Slaap lekker!
Goeiemorgen dames! Lig nog in bed, maar heb even bijgelezen. Guap: knap hoor! En wie weet heb ik er ook wat aan, veel fruit is hier wel haalbaar. Lelie: pcm helpt inderdaad tegen verhogiong, maar die koorts is er om tegen een virus of iets te vechten. Als je dan pcm geeft, blijft het sluimeren en duurt het langer. Vandaar dus dat ik niks gegeven heb. Boven 38.5 geef ik wel wat, het was gisteravond 38.1. Ik wacht nu tot ze wakker is en temp dan weer. Vond haar gisteren voor ik zelf ging slapen niet meer zo gloeiend aanvoelen, maar dat is met mn hand op dr bolletje. Heb dr niet gehoord vannacht, ben benieuwd hoe ze het straks doet.
Hey meiden! een paar dagen niet geweest hier. zaterdag avond weg geweest met afdeling van het werk. heel gezellig tapa's wezen eten! en erg lekker. zondag weinig gedaan, ff naar de makro geweest en daarna naar de binnenstad gewandeld. gister ben ik een dag goed ziek geweest. volgens mij ook koorts, overgeven en veel geslapen. gelukkig was chiel erg lief, en was mooi zelf aan het spelen Elynn hoest nog veel en geeft veel melk terug. dus nu iedere fles maar met rijstebloem, dan blijft er wat meer in haar maagje zitten. ze zit al 2 dagen op 4 flessen, ben benieuwd wat ze vandaag doet! zometeen even wat taarten bakken voor mijn zwager die zondag de verjaardag viert. heb ik zaterdag geen tijd voor want dan gaan we naar mijn ouders in brabant toe. en dan zondag naar groningen en friesland toen voor verjaardag en fotoshoot voor schoonpapa met de hele familie!
sjoon: gelukkig ben je weer wat beter. Veel plezier dit weekend! Yanna haf 36,7, dus die is lekker naar het KDV. Ze is nog steeds wel wat bleekjes en minder enthousiast dan normaal, maar geen koorts... Ze bellen me als het niet gaat, maar meestal lukt het wel. En kindjes mogen ook ziek worden gebracht, ze zijn daar heel makkelijk. er lopen daar een aantal wat snotterig rond, dus niet zo gek dat Yanna ook ziek is geworden. ik voel mezelf niet echt super, dus ik ga tot ik moet werken even lekker niksen.
hoi hoi... hier ben ik weer, heb een tijdje niet meegelezen dus ga hier weer inspringen. nog leuke/belangrijke dingen gemist. ga wel een beetje bijlezen. maar alles, dan zit ik hier de hele dag. heb even niet meegelezen omdat (durf het bijna niet te vertellen, zo stom is het van mij) had mijn telefoon in mijn achterzak, ga naar het toilet, doe mijn broek omlaag en PLONS!!! in het toilet!!! grrrr, kon wel door de grond zakken. moest echt huilen, en niet om mijn telefoon maar om de foto's en filmpjes van L.ily. twee dagen later maakte mijn telefoon een geluidje. hij doet het nog steeds niet maar dacht laat ik hem even aan de computer doen. en YIPPIE, kon wel alle 690 foto´s eraf halen. wat was ik blij. Verder gaat hier alles goed, ze is bijna 6 maand. nu weet ik alleen nog niet helemaal wat voor eet-drink schema ik moet gaan doen. jullie nog tips.
@lolly, wat een leuke schommel wil ik ook @sahi, Hoop dat ze snel opknapt. @guap, Super meid. Ben echt trots op je dat het zo goed gaat. Ik heb me toevallig vanochtend ook weer even gewogen 87.8 en kwam van 96. Ben ook weer wat kwijt. Ben bijna weer op mn eigen gewicht. Daar ben ik al heel blij mee. Maar kan nog niet helemaal beginnen met het laatste beetje af te vallen omdat ik nog 1x bv geef. @vaneke, wat voelt dat lekker he om die vervelende 100 niet meer te zien staan. Motiveert ook weer. @la, ik had dat ze om de 4 uur ong. voeding kreeg. Dus dan probeerde ik op het werk ook rond die tijd te kolven. Maar wou ook wel eens zo zijn dat het wat later werd. En op het laatst voordat ze op bed ging kreeg zij pap en dan kolfde ik ook wanneer ik op bed ging. Maar meestal heb je s avonds ook wat minder vind ik. @sjoon, waar moet je zijn in friesland? Leuk een fotoshoot maar druk weekje dus. @princess, ik heb hem ook wel in de achterzak, maar tot nu toe veel geluk gehad. Het overkomt iedereen wel een keer. Qua schema durf ik niks over te zeggen. Je kunt ook altijd even op voedingscentrum.nl kijken. Volgens mij staan daar wel schemas op en anders op de site van nutircia offf het cb. @hier, Lag gister om half 10 al op bed. Was helemaal kapot. Manlief heeft wel bij kunnen slapen van het weekend maar op een of andere manier gunde ik dat mezelf niet even. Dus had het echt wel nodig. Helaas een paar keer eruit gemoeten voor het speentje. Mirthe is zo ontzettend verkouden. Dus vannacht ff een uitje naast bed gezet. Zal me klaar maken voor het werk. Moet 12 uur weer beginnen.
Hey meiden, wat heerlijk dat het lekkere weer aanhoud he!!!! Geniet er echt heel erg van.... Hier een lekker ochtendje gehad. Net lekker een eind gewandeld in het bos. Daarna een bakkie gedaan en Jordy zijn fruit gegeten. Jordy nu in bed, even de waterstand opgenomen (is die bij jullie ook zo omhoog gegaan?). Zometeen even de schommel een beetje uitelkaar halen kan die morgen mee naar Wapje. Jordy vind er niks aan en Mica wel dus.... @ Lolly, o wat gaaf die schommel. Kunnen ze daar al zo klein in? Zal hem binnenkort even aan R laten zien @ Guap, Joepie!!! Wat ben je goed bezig!!! En al dat fruit krijg ik echt niet naar binnen, dan doe ik het een tijde en dan zwakt het weer af.... Maar goed de kilo's gaan hier ook best goed dus ga niet klagen @ Sahi, inderdaad goed dat je niet gelijk pcm hebt gegeven. Hier ook niet gelijk hoor, het is een symptoom ergens van dus als het mogelijk is en niet uit de hand loopt lekker uit laten zieken @ Vaneke, het spijt me, ben je helemaal vergeten.... Ik ga speciaal voor jou het lijstje aanpassen met je allernieuwste gewicht erbij @ Princess, hahahaha wat een stunt. Ik dacht al waarom doe je niet meer mee met wf.... Volgens mij heeft Rica ook zo'n stunt gehad hoor @ LA, het is ook echt leuk om te doen zo'n bedje pimpen Tandjes zou kunnen, maar volgens het cb kan het ook nog maanden duren als ze enige symptomen hebben.... Zo nu evne lijstje aanpassen, bakkie doen, spullen klaar zetten en wachten tot Jordy wakker word voor een flesje. Daarna hem naar de go brengen even naar action als het lukt en dan aan het werk.... Heb late dienst....
Naam - Start gew. - Doel gew. - Tus. st. 25 Maart Meikie - - - -106,2 - - - - - - 96 - - - - - - - -98,3= -7,9 Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 101,7= -4,2 EB - - - - - - 88 - - - - - - - -80 - - - - - - - 82,3 = -5,7 Wapje - - - - 68 - - - - - - - 60 - - - - - - - 66,7 = -1,3 Guapetona - -93 - - - - - - - 80 - - - - - - - 83,1= -9,9 VanEke - - - -103.6 - - - - - 99 - - - - - - - 99,9 = -3,7!!! DQ - - - - - - 101.3 - - - - - -85 - - - - - - - 96,3 = -4,2 Sahi - - - - - -78 - - - - - - -70 - - - - - - - 77,0 = -1,0 Nou speciaal voor vaneke!!!