princess, wat een geluk dat je nog wel je filmpjes en foto's eraf kon halen! @dolfijnjes: in surhuisterveen en voor de fotoshoot in roden en idd heerlijk weertje! heb alleen zoveel was nog te doen! gelukkig beneden net al gestofzuigd en gedweild. scheelt toch weer. vanavond maar weer sporten, wilde dus gister gaan, maar voelde me echt beroerd. had gisteravond pas iets gegeten
@sahi fijn dat het beter gaat met Yanna. Is alles goed gegaan op het kdv? @guap goed man dat je bent afgevallen. @dolfijntjes werkse vandaag. @schommel lucas gaat met z'n hoofdje nog wel helemaal tegen de beugel aan hoor. Maar dat komt wel dat hij er beter in gaat zitten. Ik vond het zo'n leuk ding. Vandaag idd voor het laatst bij de fysio geweest gelukkig. De afplatting is echt minimaal aar we moeten het wel in de gaten blijven houden. Vandaag opvolg melk gekocht. Stappen jullie ook in een keer over of gaan jullie de nummer een voeding afbouwen?
princess Oh wat een geluk dat je de foto`s er nog af kon halen!! had je de tel verzekerd?? Oh balen zeg!!! Dolfijntje leuk nieuwe meubels!!! guap goed man zoveel afvallen heb ik echt respect voor ik heb helaas niet zo veel wilskracht vooral nu ik thuis ben merk ik gewoon echt dat ik meer snoep en dan later baal ik hier zo van!!! Maar ik moet ook nodig na ziekenhuis voor mijn maagband om weer iets op te laten vullen!!! maar ja wanneer???? sahi Zo doe mijn zo`n kdv hier bellen ze gelijk hoor als ze 38 hebben en moet je ze ook op komen halen!!!! prutsje jammer maar ik snap je wel, ook ik lees wel mee maar kan ook niet op iedereen reageren maar we houden zeker contact via fb!! Linda tuurlijk is dat goed via fb!! Ik moet de man vandaag bellen voor afspraak heb al twee keer gebeld neemt niet op:x hier gaat het verder goed, heb het idee dat de pufjes iets beginnen te werken bij J, maar geef hem nu avonds een pcm zetpil dan slaapt hij door en dan heeft hij ook geen last van zijn keel!! Vanavond moet ik na mijn condoleren van mijn man zijn oude buurman, hij is vorige week overleden aan hartstilstand!! oud en nieuw nog samen uitgezeten en veel plezier gehad en dan zo pats boem is hij er niet meer... en mijn man komt helaas niet thuis hij red het niet dus ga alleen!! hopelijk gaan mijn so ook nog ff mee...
@mama05: gecondoleerd. toch raar he, kun je zoveel lol hebben en dan ineens is het over... @lolly: tot hoe oud kunnen ze in die schommel zitten?
Als ik de doos moet geloven tot 36 maanden. Maar dat lijkt me eerlijk gezegt wel wat lang. Ik denk zelf tot ong 24 maanden.
ff snel vanaf de foon, laten weten dat N. HEEEEEEEEEL GOED geslapen heeft! na de voeding van 21uur, kwam hij om 01uur, daarna weer om 5:30, maar toen heb ik een speen erin gedaan, en na een paar minuutjes protest is hij verder gaan slapen tot 7uur! VANEKE: jij gefeli, heerlijk he als je zo'n grens overgaat! super!
mama05: gecondoleerd... dames die afvallen, jullie zijn goed bezig. ga zo door!! nog weer even een vraagje, wil graag jullie mening weten. wat gaan jullie als extra drinken geven. lees zoveel verschillende meningen op internet. alleen water, of ook thee of ook diksap!!! hoe meer ik lees hoe verwarrender het wordt. haha, het is wat die overstap naar 6 maand. wat doe je wel, wat niet!!! pffff!!! misschien denk ik er ook wel teveel over na.
princess: haai! Kan gebeuren toch, van die telefoon. wel kl*te zeg... Gelukkig heb je de foto's nog wel! dolfijnjes: ben je nu ook goed uitgerust? meikie: lekker genieten van het weer hoor! sjoon: wat goed dat je je huis lekker gepoetst hebt En sporten pas doen als je weer helemaal beter bent hoor! lolly: heb het kdv tussen de middag even gebeld en ze sliep toen nog, wilden haar net wekken voor de fles. Meestal geef ik alles op verzoek, ook uitgelegd, maar het was al 12.30 en ze had om 8.00 de 1e fles op. Niks meer gehoord na mn belletje, dus ga er van uit dat het goed gaat ik ga gewoon in 1 keer op die opvolgmelk over, wanneer rond de 6 maanden de nutrilon1 op is mama: hier hebben ze uitgelegd dat ze het beleid hadden dat kindjes niet ziek mochten zijn om te komen, maar we zitten in een wijk van Dordt waar ouders het niet zo nauw nemen en dan werd er niet meer gemeld dat kindjes ziek waren en liepen ze het zelf uit te dokteren. dus daarom maar het beleid om het te melden en wel te brengen, tenzij het echt niet lukt en dan worden de ouders gebeld. Ik zou haar zelf niet gebracht hebben als ze nog koorts had, maar het mag dus wel. En dan worden ze gewoon een beetje van de groep gehouden. jeetje, wat heftig van die oude buurman! guap: fijn die lekkere nacht! hier weer zo'n gare dag op werk, ze gaan weer extra taken voor me zoeken. ik ben ook zo iemand die bezig gehouden moet worden, liever iets te druk, dan dat ik me zit te vervelen. zo nog even bij iemand koken en dan weer klaar... had het op een ander topic ook al gevraagd, maar hier ook even: Yanna zat van de tripp trapp in de new born set, maar dat vindt ze nu echt vervelend, omdat ze dan half ligt. Zit ze steeds sit-ups te doen. Maar voor de baby-set zit ze nog niet goed genoeg, maar dat vindt ze wel veel leuker. wat vinden jullie verstandig?
@ll Davey is ontslagen uit het ziekenhuis hij hoeft niet meer terug te komen voor controle bij de ka hij was super tevreden over hem en vindt hem ook onwijs sterk. Hij noemde hem meteen beer wat wel grappig is want mijn vader noemt hem ook de beer van Zandvoort . Qua verkoudheid gaat het vandaag weer wat beter ik ben met al die reutemeteut gestopt behalve neusspray dan anders raakt hij wel erg verstopt maar die heb ik vandaag nog niet hoeven te gebruiken. Hopelijk gaan we weer de herstel kant op en is dit effe het laatste wat betreft ziekjes zijn
@Guap Je ziet het niet maar ik klap in mijn handjes wow 10 kilo wat super goed zeg. Daar mag je zeker wel trots op zijn. @Mama gecondoleerd zo zie je maar dat het leven vreemd in elkaar kan zitten. @Minimeeting meiden heel veel plezier @Schommel wat een leuke zeg ik was ook al aan het zoeken @extra drinken ik probeer Davey wat thee te geven en wat diksap maar hij moet er nog niet veel van weten. Komt vanzelf wel. Voor de rest ben ik het alweer kwijt sorry
Goede avond, Kom even voorbij waaien. Ben druk bezig met leren, morgen der laatste dag ervoor. Knijp hem wel een beetje. Vroeger ging het allemaal makkelijker. Ook omdat ik alle tijd had, maar me hoofd is gewoon nog een zeef. Sorry dames, ga weer verder
Ik zwaai ook even. Geen puf overal op te reageren via telefoon. @ mama: gecondoleerd!! @ princess: hihi telefoon in toilet.. @ altijdvrolijk: sterkte met leren!! Nog ff, ook al is je hoofd een zeef... Hier alles goed, geen bijzonderheden.
wherona: gelukkig dat Davey weer lekker thuis is! Nu hopen dat het goed blijft gaan! AV: nog even doorbijten! Succes hoor! karine: zwaai terug! hier verder niet zoveel bijzonders...
Haha zag het net op Facebook wherona!! Wat een mijlpaal en wat verklaart dit ook een stukje waarom hij niet lekker was! En lolly ook voor jouw Lucas yehhhhhh een mijlpaal. @princess ik heb precies hetzelfde als jou op dit moment loop ook een beetje tegen de 6 maanden aan te hikken wat dan ineens allemaal mag en anders moet. Hapjes gaan prima hier dus grotere hoeveelheden geen probleem maar wat te drinken inderdaad. Water is hier geen succes diksap ook nog niet echt blijft vieze gezichten trekken. Morgen maar eens thee proberen maar moet dat dan warm?? En welke fles ga je afbouwen haha je ziet al ook hier weten we het even niet. Is teveel in een keer nu haha. Mama05 heb je hem nog te pakken gekregen? Ik Facebook je morgen even Verder gaat alles prima hier. Heb net met pijn in mijn hart mijn omafiets verkocht. Heb er nog best wel wat voor gekregen maar ja zoals meerdere hier er ook al mee bezig waren wil toch een goede en makkelijkere fiets voor de zomer dadelijk. Wel leuk mogen over paar maanden al gaan fietsen me ze! Heb ook al een andere op het oog gaan morgen ff kijken. Tweedehands ook maar heb de fiets niet dagelijks nodig en na al een aantal gestolen fietsen van mij leer je je lesje wel. Helaas haha.
jaa princess stom is dat he, je telefoon in de wc! het gebeurt regelmatig gek he, bij mij is hij van de rand van het bad zo floep in de wc beland, helaas niet overleefd! mama gecondoleerd! hmm hoeveel dames zijn er nu met een eerste tandje?? Ik roep dit al een tijdje maar nog niks te zien.... vandaag kwam ik thuis en kreeg al te horen dat ze heel huilerig was vandaag maar toen ik haar zag had ze zulke rode wangen, heeft ze de laatste dagen wel vaker samen met 2 dunne luiers (nu 3 dagen) dus tjah... Lastig.. ik heb vandaag groentje/fruit sapje gekocht...Een berenkoekje en pap gaan we stap voor stap eens iets anders doen. Ik kom alelen totaal niet uit met de flessen. eigelijk wil ze er maar drie en eet ze ook al haar potjes leeg (fruit en groente) en dan wil ze eigelijk maar 3 flessen (180cc+6) maar ik boedt haar wel de 4e aan maar die drinkt ze bijn aniet leeg. krijgt ze zo te weinig denken jullie????? Ik vind het zo lastig in te schatten. Hoeveel flessen MOETEN ze nu minimaal binnen krijgen als ze ook de potjes helemaal leeg eten???
Kom ook ff snel zwaaien, zo lekker naar bed, wat een dag pfff.. Wherona en lolly, wat goed!!!!! Mama, gecondoleerd. Bijvoeding, ook ik wil tips! Ben al wel bezig met diksap en dat vind ze heeeeeeerlijk. Alleen uit een tuitbekertje nog wat moeilijk drinken, loopt ze soms te mopperen hahah. Hapjes gaat hier moeizaam, zowel fruit als groente. Ze vind het wel echt lekker maar krijgt nog geen kwart potje op Hoelang doen jullie beebs over zo'n potje? En idd, als ze straks echt die potjes nodig heeft, welke fles laat je dan staan? En geef je dan 2x per dag een potje dus groente en fruit? R.omee krijgt nu 4x 180cc en daar doet ze het goed op. Heel af en toe een kwart potje. Ik ga naar bed meiden ben echt helemaal kapot. Enne morgen paasvee hihi!
Haai meiden.. had weer beloofd om in te springen wat weer niet gelukt is Wat een verandering he die 6 maanden ze mogen straks aardappel en brood en en en en.. maar je hoeft niet alles tegelijk erin te proppen hoor D.elani krijgt hier nog 4 flessen (150/5) een heel potje fruit en een heel potje groente. Geef hem soms een paar slokjes water uit een tuitbeker met een zachte tuit, wil proberen om hem nog niet aan diksap oid te laten wennen want D.imara wil dus geen water daar zit geen smaak aan..