Ff snel via mn foon: LA: die laatste fles ging ze laten staan omdat ze ging slapen. En dan wekte ik haar om half 10 ofzo nog en dan was ze boos en dronk ze de fles niet, omdat ze de nacht dus al in ging. Daaron gewoon eens geprobeerd om haar rond 7u op bed te leggen en sindsdien slaapt ze vanaf een uur of 7 s avonds wel. Nu is het met de zomertijd half 8, 8u geworden. Ook best. Ben niet meer naar de hap geweest, weet dat t niet wijs is. Maar vriendje zei steeds: ja ik weet het ook niet... En toen dacht ik; het zal zo'n vaart niet lopen. En nu is het over... Hopelijk ben ik volgende keer wel zo bijdehand om te bellen, maar ik reageer altijd erg raar in zulke situaties, ben altijd bang dat ik me aanstel en dan durf ik niet te bellen... Stom he?
Goede morgen. Het is gisteren wel redelijk gegaan. Even op de vraag/reacties of het niet kroelen is. Maar heb het geprobeerd, steeds zijn speen te geven, naar dat gaat voor een half uurtje goed. En hij drinkt echt beide borsten leeg hoor. Heb al spuug doekjes doe ik heel de dag bij me heb gehad erbij gelegd, ook niets. Tevens hoor ik ook zijn maag knorren als ik hem oppak. Heb dus echt het idee dat hij honger heeft. Overdag eet hij ook nog steeds in de 3 uur. Dat zal wel gaan veranderen als hij ook groente en fruit gaat krijgen. Kom straks op iedereen reageren, op me tel gaat dat niet.
@ AV ik geef ook bv maar nu M. 6 maanden is wil het wel gaan afbouwen..M. Komt 3 x in de nacht en krijgt voor t slapen gaan afgekolfde melk met rijstbloem. Soms drinkt ze 150 en andere X maar 50! Heb ook pyjamapap geprobeerd maar dit wilde ze echt.niet! @ broodkorstje bij de eerste rond 7/8 maanden pas gegeven omdat de tandjes toen door kwamen, dat vond ie lkkr om wat te kauwen, ik ga er nu ook zeker niet vroeger mee beginnen. @ Meikie jaaaaa was weer gezellig volgende x weer maar dan geen dubbele afspraak maken he haha schommel gaat goed als ze jengeld erin en ze is weer vrolijk! Verder alles redelijk M.nog 3 x in de nacht maar.voor de dood van Ieper zie ik er nog redelijk uit na n half jaar gebroken nachten Van de week oudste voor t eerst bij n vriendinnetje wezen spelen! En toen savonds naar de hap met n teek in zn hoofdje bah! Hoop dat hij er niet ziek van word!!! Kan nog binnen nu en 3 maanden! En r zit nog n pootje in bah Kennen iemand die de ziekte van lyme heeft gehad en dat heeft jaren geduurd! Ben r niet zo heel gerust op, hopelijk 3 mnd snel voorbij! Verder word r zo gekletst ik weet t niet meer..
AV: ah wel echt honger dus. Wat een vreetbeestje dan hopelijk gaat het straks beter met de bijvoeding. en mijn vriendinnetje zegt steeds; 'hij zal wel doorslapen voor hij 16 jaar is!' Fijne gedacht Haar zoontje sliep vanaf 16 maanden door en die heeft ze echt een weekje moeten laten brullen :S Maar bij hem was drinken dus vooral gezelligheid... wapje: jeutje, 3x per nacht! Heftig hoor! ow jakkes, die teek! Vraag maar even na of dat pootje kwaad kan! ik ken ook iemand die lyme heb gehad, das echt geen pretje maar hopelijk gaat het bij jullie zoontje gewoon goed rica: aaahhh wat erg, dat poep incident maar gelukkig geen ramp zoiets Ik kan er vaak wel om lachen nou geen buikpijn meer, vanmiddag even met scouting aan de gang. alles komt goed, linksom of rechtsom. verder niet veel te doen, lekker aan het huishouden
@ wapje: 3x? Dat is wel heel veel zeg. Maar je went wel aan die nachten. Dat heb ik dan tenminste. Ik moet er 1x uit tussen 3 en 5 (om 10 uur gegeten) en daarna komt hij weerna 3 uur. Hè getver, een teek. Hopelijk gaat het gewoon goed. @ sahi: het is inderdaad een vreetzak., maar zo dik is hij niet. Zal wel veel nodig hebben. Gelukkig is de pijn in je buik weg, maar je moet de volgende x gewoon bellen hoor. Maar dat lijkt me ook best een pittige week geweest voor je vriendin
Even een respect @AV en @Wapje!! Wat zullen jullie eigenlijk moe zijn, maar ik denk ook wel trots op het lang volhouden van de BV! @ Rica: Wat raar met het gesprek over de afplatting vh hoofd van L.... Meting geen gek idee. Hier is Micah ook niet superdol op buikliggen, maar ook het rugliggen vind hij minder worden.. haha. Wordt tijd dat hij gaat rollen Ryano hier trouwens de 5e ziekte. Allemaal vlekjes op zijn gezicht en nek, verder niets aan de hand, ook geen jeuk meer. Benieuwd of/wanneer Micah het krijgt Volgende week is manlief vrij, dus ik weet niet hoe vaak ik hier ben Alvast fijn weekend voor jullie...
ja ik ook wel vooral omdat het er net zo uitzag als toen het in het potje zat en haar billetjes lekker oranje waren vanacht 3 uur en kwart voor 5...ik ga nooit weer hier neerzetten dat ze tot 7 of 8 slaapt haha... wapje nog steeds 3 keer!???? jeutje zeg, ben je niet helemaal op dan?
Sinds Collin een uur geleden helemaal overstuur wakker geworden is, is hij o het drinken na niet stil geweest. Helemaal overstuur met dikke tranen. @ karine: ik ga duimen dat je kleinste mannetje het niet krijgt en beterschap voor de andere @ rica: haha, zou het inderdaad dan maar niet meer neerzetten
Hier ook geen beste nacht en dag. G is ziek vanochtend al naar de huisarts geweest maar die houd het voorlopig op een virus. Hij moet het eerst zelf maar uitzieken. Als het volgende week nog niet over is moeten we longfoto laten maken, hij hoest al 2 weken met veel slijm en rochels maar leek er niet veel last van te hebben tot vannacht. Inmiddels heeft hij al 40,1. Waar moet dit naar toe vanavond. Zow zielig hij is vuurrood, enorm warm en wil niks behalve bij mama liggen. Ondanks dat ik vanochtend bij huisarts geweest ben voel ik me niet echt gerust gesteld. Hij zegt dat kleintjes heel snel hele hoge koorts hebben en dat daar niks mis mee is. Ik heb altijd gehoord dat dat juist niet goed is voor ze maar ja wie ben ik. Kga weer ff verder met troosten kijken wat hij dadelijk van de fles wil hebben
linda als je het niet vertrouwd gewoon vanavond de ha post bellen en dan zeggen dat je niet gerust bent!! een andere dokter een andere kijk er op!!! Nogmaals beterschap Rica hahahah dan heb je nu een witte legging met een oranje vlek dat krijg je er ook ZOO goed uit wortels in wit!!! Ik kijk meestal wat voor kleren hij aan heeft en met wortels de grootste lap!! av Oh wat zielig wat zou hij hebben denk je??? hopelijk drinkt hij de fles wel leeg karine sterkte met Ryano zielig is dat de vijfde ziekte!! wapje oh balen zeg een teek, kunnen ze het pootje er niet uithalen?? balen zeg!! ik kan me voorstellen dat je niet echt gerust bent!! hier geen nieuws het gaat heir goed!!
Linda... Als het vanavond niet beter gaat inderdaad bellen. En zegt een andere dokter dan hetzelfde dan ben je er misschien wat geruster van. Maar ik dacht ook dat hoge koorts juist niet goed was. Hier voor de tweede dag op 3 flessen met opvolgmelk. Het gaat goed, en ze heeft ook de hele nacht geslapen. Ze eet al een half potje van 6 maand en een heel toetje. Nou is het alleen altijd al zo dat ze zo jammert tijdens het eten. Hoe snel ik ook ga ze lijkt niet tevreden. Heeft iemand anders dit ook. Of enig idee wat ik dan kan doen?
een teek, nou gewoon even na laten kijken. Goede kennis had dit ook en had opeens een rode kring eromheen, dit is vorig zomer gebeurd en is nu klaar met onderzoeken maar heeft er af en toe nog last van (been). Ik ben even kwijt wat ze nou denken dat ze heeft aan het been. Ze kwam erachter toen de teek er al uit was dus kun je nagaan. Mijn laptop is kapot, de accu...hij laadt ook heel slecht. om de 5 moet ik de stekker er opnieuw in doen! ben benieuwd hoe lang dit goed gaat, het houdt een keer op dus ga nu snel alle foto's op stickie zetten. linda sterkte en idd gewoon heen gaan weer, ik zou er ook zeker niet gerust op zijn..gut wat zielig zeg! karine jij ook met ryano...is dat alleen vlekjes en jeuk?? nou jeuk is ook heel vervelend maar gelukkig is het weg...
@Princess, wat is jouw schema nu? R jammert ook heel erg tijdens haar fruithapjes.. Snap het ook niet haha. Linda, jeetje wat sneu!! Hoop dat G heeeeel gauw opknapt en anders HAP bellen hoor als je er geen goed gevoel bij hebt. Karine, ook jij beterschap voor R! Rica, hier hetzelfde hoor, zodra ik ook maar tegen iemand zeg dat R doorslaapt doet ze het prompt niet meer, Ik zeg en typ het ook noooooit meer, het is de goden verzoeken haha! Pffffff voorderest ben ik het alweer aardig vergeten. Ben nog steeds stinkend jaloers op Lelie hahaha! Hier weinig nieuws eigenlijk.. R is wat mopperig de laatste dagen.. Hoop dat het snel weer overwaait, erg gezellig is het niet. Ook is slapen weer drama.. Vannacht echt een vreselijke nacht gehad pfff.. Uiteindelijk wou ze wel bij mama slapen dus ff van half 7 tot half 8 geslapen bij mij in bed, waardoor we dus wel te laat waren op het KDV en ik op mn werk
Hallo allemaal hier ben ik ook weer eens heb alleen van vandaag terug gelezen hoor. @Wapje 3x per nacht wow wat super knap van je zeg ik ben bekaf na 2 weken 3/4 keer mijn bed uit te moeten. een teek ieks bah @Linda gewoon bellen hoor wij bellen ook en gaan langs inmiddels in 2 weken 3x geweest. @Rica fijn he worteltjes Sorry maar voor de rest weet ik het echt niet meer @ll Gisteren dus weer naar de hap geweest met Davey hij kwam maar niet van die hoest af en gisteren was echt een toppunt koorts van 39,8 en t was net een vaatdoekje veel slapen weinig fut hebben voor andere dingen. Blijkt dat hij een longontsteking heeft dus nu weer een ab kuurtje en als hij zondag nog niet koorstvrij is dan terug naar de kinderarts en dan zullen ze hem verder gaan onderzoeken en eventueel foto's maken van zijn longetjes.
AV: van mn vriendinnetje een week laten brullen was inderdaad best heftig. maar daarna sliep hij wel door, dus het is gelukkig niet voor niks geweest. ow jeej, Collin zo verdrietig?! karine: oh balen, de 5e ziekte Maar gaat wel weer over toch? linda: ow jeej joh! 40 graden koorts is niet goed hoor! HAP bellen? niet leuk van je huisarts zeg ja koorts hebben ze snel en is niet zo erg, maar 40 graden lijkt me wel wat extreem. Yanna had 4 dagen 39 graden, dat vind ik nog gaan... En die temp helpt om het virus dood te maken, maar het kindje moet er niet te veel onder lijden! princes: hier geen gejammer bij het eten, dus kan je niet helpen. rica: mijn vriend zn laptop doet het niet eens zonder stekker tegenwoordig, echt gaar! babyr: ow jeej. sprongetje? wherona: ow wat erg dat het weer niet goed gaat met Davey! bah zeg hier gelukkig alles relaxed. Yanna deed het rustig aan vandaag, had om 8u en 12u de fles, toen 12.30 maar fruit gegeven, met thee in de tuit beker. Ze zag dat ding, pakte het bij de oortjes en begon erop te sabbelen. Ze hield het alleen niet hoog genoeg om er wat uit te krijgen, dus dat gaan we haar nu leren Ze vond het reuze interessant! ze zit nu toch in de baby-set aan tafel, ik ben er niet zo blij mee, maar in de newborn-set gaat ze brullen, in de baby-set is ze helemaal blij... Dan kan ze denk ik overal beter bij en alles beter zien. Ze eet er nu wel stukken beter door. Rapley gaat echt super! Vriendje vindt het nog niet echt eten, maar goed, wat kan je verwachten. Ze sabbelt wel het zachte gedeelte van een komkommer naar binnen, dus ik vind het super. middagdutje van 13 tot 16.30 gedaan, ik vond het gewoon saai! en toen heeft ze erbij gezeten aan tafel met komkommer, aardappel en water, ze vond het prachtig. en toen pas om 20.30 de fles natuurlijk, lekker laat vandaag Nou beterschap voor alle zieke kindjes en mama's!
Sahi,Zal het een sprongetje zijn? Hahahah hier hetzelfde probleem met de tuit beker haha, ze wilt er heel graag aan sabbelen maar krijgt er amper wat uit en dan gaat ze mopperen. En wat heeft Yanna een lang middag dutje gedaan zeg!! Wherona, achhh gos!! Wat een arm ventje! Hopen dat het aanslaat!! En ik ga duimen dat hij heeeeeeel snel koortsvrij wordt! Dikke knuffel voor jou!!!!
hey meiden, Heb alles weer bijgelezen. Viel me mee wat ik bij moest lezen @zieke kindjes, beterschap. Rond de 40 is wel hoog hoor. @hier, we draaien sinds gister ook van rug naar buik. mama helemaal trots natuurlijk. Sinds vandaag in de trip trap eten gehad. Ze vond het helemaal geweldig. Ze kon mooi alles om haar heen kijken. Voor de rest is ze wat jengelig en hangerig. Ook heeft ze niet veel slaap meer nodig. Dus moet maar ff kijken hoe ik alles ga indelen qua schema. Ook denk ik dat ik ook maar met fruithap ga beginnen. Ze komt nu eerder voor de fles 's ochtends terwijl er niks is veranderd. wil ook ff kijken naar het opperdepop boek. Lijkt me wel leuk. Ga op bed. Morgen een leuke dag. naar de kapper en eindelijk m'n trouwring uitzoeken. Trusten.
Hey dames! Kom even snel zwaaien hoor! Vandaag lekker gaan shoppen en naar mijn moeder geweest! En morgen komt schoonzusje tot zondag dus zal wrs niet veel reageren dit weekend. @zieke kindjes: Heel veel beterschap hoor! @gejengel: het is blijkbaar sprongetjes tijd zo te lezen. Hier ook veel gemopper maar ook momenten dat M. echt heel vrolijk is. Slaap lekker!
Babyr... Hier even snel mijn schema!!! 7:30 fles 210+7 10:30 fruit 12:30 fles 210+7 16:00 groente met toetje en 50 ml water 18:00 diksap ( alleen als ze wakker is) 20:00 fles 170+7 en twee scheppen rijstebloem. Voor de zieke kindjes, beterschap!!!