Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Ohw die van 20:00 is ook 210+7

2. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Goeiemorgen...

Ze doet wat nieuws sinds vanmorgen. En vind het zo grappig mot het even met jullie delen. :)

Ze rolt op haar buik en legt haar hoofd neer, dan duwt ze zichzelf op haar knieën. En i.p.v. Vooruit te gaan gaat ze dan achteruit. Er zullen er vast meer zijn die dit al doen. Maar vindt het zo leuk om te zien hoe snel ze weer nieuwe dingen doet.

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Bedankt voor jullie beterschap wensen gaat vast goed komen

@Princes leuk he die nieuwe ontwikkelingen

@tuitbeker hahaha Davey moet der echt helemaal niets van weten (nog niet) maar we blijven oefenen :D

@Linda hoe gaat het nu?

Geen mooi weer dit weekend al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet erg vindt want kan toch niet naar buiten met Davey dus dan is het niet zo erg als het weer niet lekker is. Voor de rest geen plannen beetje huidhouden enzo

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag,
    Zo het hele huis is schoon nu wachten op de visite.
    Vier vandaag mijn en die van mijn vriend zijn verjaardag.

Dacht gisteren fv te geven aan Collin, om te kijken hoe hij dan slaapt.
    Maar dat moest hij niet. 1 slok, vies kijken en uitspugen. En dat bij de 5x dat hij de fles .kreeg. Maar heb 1x zijn speen gegeven en meneer slaapt ineens 8 uur. Nu kijken of hij het volhoud, maar dat zal niet.
    sahi,, welke voeding leek nou het meeste bv?
    Had nu eigen merk, maar dat rook ook al vies, haha.

Ga er weer vandoor, visite is er.

5. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmiddag,

Zo hier ook alles aan kant voor het weekend!
    Manlief is even naar de voetbal en ik mag straks weer gaan werken!

Verder weinig te melden! Gaat hier goed!
    Behalve dat Joël de flessen echt niet meer lekker vind lijkt het! Hij krijgt nog maar drie flessen per dag, omdat vier al niet meer ging! Nu laat hij van de middag fles en de avondfles de helft staan!? Iemand een idee hoe dat kan komen?? Geef nu maar wat extra diksap voor het vocht! Maar vind dit wel vervelend!

Iedereen een fijn weekend! Werkend of vrij. Het is mijn werkweekend, vanavond avond, morgen ochtend!

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dolfijnjes: leuk, ringen uitzoeken! En naar de kapper :)
    Leuk he, die tripp trapp :)

LA: zwaai terug :)

princess: Yanna zet haar benen er ook onder, ik denk om terug te rollen. en daarbij verschuift ze wel en dat vindt ze geloof ik ook wel grappig :)

wherona: zwaai :)

AV: ik geef gewoon nutrilon, weet niet of dat per se het meeste erop lijkt eigenlijk.
    en ik vind de nutrilon ook niet erg aantrekkelijk ruiken hoor...

misja: ik dacht bij Yanna ook even dat ze steeds meer ging laten staan en toen bleek ze in een sprongetje te zitten. Dus wie weet gaat Joel straks weer beter drinken?
    krijgt hij groente en fruit? want dan heeft hij op zich wel genoeg aan voeding natuurlijk. en diksap en water als vocht is prima

hier echt het idee dat ik alleen maar met eten bezig ben zeg, zal wel een fase zijn :p
    's ochtends de fles en dan geef ik ze ook een stukje van mijn brood als ik zit te ontbijten. gewoon voor het idee.
    dan weer een fles. dan fruit met thee (vindt ze best lekker trouwens). dan 's middags weer een fles, dan al snel weer het avondeten, prak met water (dat vindt ze weer minder, haha) en dan weer een fles.
    maar ja, wij eten zelf ook hele dagen door natuurlijk ;)

verder weinig bijzonders, zo even in huis aan de slag, al hoor ik Yanna alweer pruttelen. ze is vandaag weer vroeg, haha

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Princess, bedankt voor je schema!

AV, veel plezier met jullie verjaardagen vieren!

Even een vraagje; waar kopen jullie de kleding voor de beebs?
    Ik kan nergens echt 'goedkope' mooie kleding vinden..

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    babyr: tot nu toe heb ik alles gekregen, prenatal, hema, etc maar ook zeeman en kringloop. allemaal prima spul.

hebben jullie ook het probleem dat er geen jassen te krijgen zijn in de maten 68-80? ik ben bij hema, zeeman en V&D geweest, niet te vinden. Prenatal nog niet geprobeerd, is mijn laatste hoop. anders maar jassen 80 kopen...
    maar vind die vestjes echt niet warm met het lente weer, zoals vandaag zo harde wind en zo guur...

9. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyr: k heb laatst en hele hoop stoere dingen bij de wibra gekocht. Blijven ook lang nou hoor
    @sahi: bij de zeeman en wibra heb ik leuke jasjes gezien hoor, maatje 68. Ik heb een spijkerjas gekocht voor Collin.

Zo, ga weet verder gebak eten :)
    Oh en name it heeft ook een hoop jasjes

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    volgens mij zit er hier toch echt een tandje aan te komen..... Tode wangen, rode billetjes, veel poepen (spuitluiers), kauwen op alles en flinke bulten op zijn kaakjes.... Vanmorgen weer flink aan het gillen geweest....

@ Jasje, wij hebben een jasje gekocht via mp. Ze zijn er toch zo uit. Jordy zit met sommige dingen al in 74....

Verder soory heb alles gelezen, maar ben alles weer kwijt. Slaap al een paar nachten slecht, dus ben ook niet echt helder meer....

Oja, Wherona dikke knuf voor jou meid!!!! En voor D.avey natuurlijk....

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even tidj om te zwaaien!

Zieke kindjes/mama's, Beterschap!

Kleding, ik kan ook echt geen leuke 'goedkopere' kleding vinden. Ben vandaag bij de H&M, hema, prenatal en zeeman geweest, vond het allemaal niks! Uiteindelijk geslaagd bij de kidsfactory, super gaaf jasje van Imps en Elfs. Nu maar weer wat online shoppen. Vooral leuke broeken, kan ik nergens vinden..

Maat, hier nu in 68, heel sosm 74. Krijg alleen maar de opmerking dat hij er wel erg gezond uit ziet bla bla bla, word er een btje flauw van. En dan de opmerking? Rolt hij nog niet? Dat duurt idd altijd wat langer bij dikke kindjes... Waarom kun je nou niet gewoon wat leuks zeggen:)?!

Hier weer 2 goede nachten achter de rug, en vannacht zelfs zeer goed. Van 20.00 tot 7.00 geslapen, toen 1x speen en verder tot 8.15. Zo fijn!

12. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rrianne wat fijn van je nachten! Hopen dat hij dit doorzet!! :D
    Ook ik krijg steeds de opmerking dat R er idd erg gezond uitziet.. (met andere woorden; lekker dik) Ze praten me een beetje aan dat ons kind te dik is ofzo. Ik vind haar totaal niet dik gewoon lekker baby vetjes. Heerlijk toch.
    R rolt ook nog niet hoor! Sinds 2 dagen maakt ze pas aanstalten om het enigzins te proberen. Is nog maar 1x gelukt zonder hulp.
    Hahah leuk en vooral duur merk Imps & Elfs.. Ik heb eigenlijk allleen maar merk kleding voor haar, maar vind het soms wel zonde omdat ze er zo weer uit is. Maar zoals ik al gezegd heb, ken nergens leuke kleding vinden wat goedkoper is.

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Rianne, hier ook vaak: zo...Hollands welvaren! F is ook lekker vol en rolt alleen als ze zich ergens aan vast kan houden. Ze ziet er heerlijk gezond uit en ik kan me totaal niet dok maken over het rollen. F kletst extreem veel en kon al heel vroeg grijpen en vasthouden, ieder kindje heeft andere kunstjes zullen we maar denken.

@ Karine, weet je al wat voor uitslag het is? Hier ook een kindje die opeens onder zit, maar maakt verder totaal geen zieke indruk.

@ EB, waar ben je? Misschien heb ik er overheen gelezen, maar volgens mij ben je al een tijdje niet geweest.

@ Meikie, ook met veel slaap kan ik me de helft al niet meer herinneren haha.

Hier weinig nieuws. F gaat lekker, werken bevalt goed en we tellen de dagen af naar de vakantie. Nog drie dagen werken. Wanneer ga je terug in melkvoeding? Geven ze dit zelf aan of moet ik dat voor haar bepalen? Na het fruithapje krijgt ze 180 cc, maar de andere drie flessen in nog 210 plus 7. Is dit te veel?

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    AV: dat is juist het punt, 68 wordt nu krap en dan beginnen de jassen weer bij 80. Maar ik denk dat een jasje 80 dan maar prima is, lekker ruim kan geen kwaad.
    Meikie: ook een goeie, mp afstruinen.

Hier weinig van die opmerkingen, maar ik accepteer het ook niet van 'vreemden'. En dat straal ik blijkbaar uit. Er wordt alleen naar de leeftijd gevraagd en gezegd dat ze zo mooi is.
    Nu is ze behoorlijk popperig en meisjes achtig in dr gezicht, wie weet helpt dat. Maar ze is toch ook flink aan de maat hoor!

Rrianne: goeie nachten lees ik, super!

Hier verder ook weinig nieuws, Yanna was weer lekker vroeg vanmorgen. Ik ga zo bij familie im Drenthe wat spullen ophalen. Mn broertje gaat t huis uit en daar staat nog een wasmachine. Dus lekker met mn broertje op stap!

15. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje' ben er nog hoor! Ik lees alles mee wat jullie beppen, maar ben zo druk. Vanwege de boot die volgend weekend het water in moet, mijn werk en M die vanaf 1 mei zonder baan zit (al loopt er een veelbelovende sollicitatie).

Alles gaat hier goed! Ik schrijf over een tijdje wel weer mee. Nu houd ik het even bij lezen.

Daantje, fijne vakantie! Voor ons nog 3 weekjes. Laat je weten hoe het ging in het vliegtuig? Met de wagen en tijdens het vliegen? En hoe je het hebt gedaan met de voeding? Kan ik het een beetje afkijken.

Dag allemaal, fijne zondag!

16. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Kom ook weer even zwaaien.

Hier gaat alles zijn gangetje.
    Vrijdag weer voor niks naar de ha geweest met de oudste.
    Ik ben al ik weet niet hoe vaak daar geweest voor een verwijzing
    naar de KNO arts.
    Maar hij wilt deze gewoon niet geven.
    Terwijl me van alle kanten erop gewezen word dat dit wel nodig is.(logopediste,cb en kdv).
    Van de week kwam er weer een leidster van het kdv naar me toe
    met de mededeling dat ze gewoon niks hoort als er al een beetje rumoer is.
    Wij hebben dit ook al vaker opgemerkt,ze heeft om de haverklap oorontsteking is verkouden en bepaalde tonen lijkt ze gewoon niet te horen.
    Enfin vrijdag weer alles op tafel gegooid bij de ha maar weer weggestuurd met druppeltjes.
    Ik weet het nu even niet meer hoor.

Met N.ienke daarentegen gaat het super.
    Ze zit nu weer helemaal op de standaard fv en dat gaat ook
    best wel goed.
    Verder draait ze de hele dag door op der buik maar kan ze nog niet terug dus als ze het dan beu is zet ze me daar een keel op.

@Rrianne,Wij hebben dat ook vaak te horen gekregen bij de oudste.
    Die was ook echt hollands welvaren tot ze echt ging lopen daarna was het babyvet er in no time af.
    N.ienke daarentegen is weer een stuk langer met deze leeftijd
    en lijkt daardoor ook niet zo'n propje als der zus was op deze leeftijd.

@goedkope kleding,Ik ben vorige week goed geslaagd bij
    de Cen A.
    Leuke shirtjes voor nog geen 5 euro.
    Moet zeggen dat dat ook per filiaal scheelt.
    H en M bij ons had ook niks terwijl Breda volhing met leuke kleren.
    Volgende week gaan we weer even los in Breda.

@doorslapen,diep respect voor alle mama's waar de kindjes nog niet willen door slapen.
    Wat hebben wij dan een geluk dat we mogen uitslapen.
    Durf het bijna niet te zeggen maar gister was het pas half 10 toen de eerste wakker was.

Zo ik ga er weer vandoor.
    Het badritueel gaat hier weer beginnen en voor de rest lekker gaan genieten van het nu nog mooie weer.

Fijne zondag allemaal !!!!

17. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @ wherona jeetje longontsteking klinkt ook niet best hoe gaat het nu met D.avey?

@karine de vijfde ziekte nog nooit van gehoord heeft hij er veel last van? Hoe gaat het nu?

Kleding gisteren bij prenatal in de uitverkoop nog wat shirtjes gescoord voor 3,20. Kennen jullie de site happybee al? Even goed kijken bij de sale maar ook daar heb ik regelmatig shirtjes en broeken voor weinig geld van bfc, mexx, noppies enzo. En wibra inderdaad soms ook wel. Moet hier altijd goed opletten of de mouwtjes wel een beetje flexibel zijn. Heb wel eens een shirtje gehad die zo stug was dat ik hem er bijna niet in kreeg. Dus ik check altijd de mouwen daar even voordat ik iets meeneem haha.

Hier gaat het redelijk. Koorts is erg op en af maar gelukkig geen 40 meer. Als hij dat nog een keer had gehad waren we gaan bellen. Hoop wel dat hij morgen geen koorts heeft en iets fitter is morgen is zijn kdv dag en ik moet echt naar mijn werk toe. Ik ga iemand inwerken op mijn functie en die begint morgen haha. Die kan ik niet daar laten zitten en niet wetende wat ze moet doen.

Fijne zondag allemaal.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne wat een bekend verhaal mijn moeder zegt ook constant wat een gezonde gozer heb haar ook verteld dat ik daardoor het idee kreeg dat ze hem te dik vondt. Maar volgens de groeicurve zit hij precies op het middelste lijntje en daar houdt ik me dan aan.

@BabyR hier ook Hema, Zeeman en de Makro voor kleertjes

@Daantje lekker nog maar 3 dagen werken en dan lekker op vakantie

@Wendyw80 anders ga je toch een second opinion aan bij een andere huisarts?

@Linda hoop ook dat de koorts wegblijft. Met Davey gaat het alweer wat beter iig geen koorts meer dat scheelt. En hij heeft weer lekker veel babbels.

@Meikie dank je voor de heerlijk knuffels. J. ook tandjes die periode zat er ook een keer aan te komen he gebruik je der iets voor?

@ll vannacht was weer kommer en kwel Davey was veel aan het huilen in zijn slaap had duidelijk ergens pijn maar waar weet ik niet zeker ik vermoed dat er nog meer tandjes aan zitten te komen want zie zover ik kan en mag kijken heel wat witte plekjes op zijn tandvlees. Nou laat ze dan maar allemaal in 1keer komen hebben we dat ook weer gehad. Qua longontsteking gaan we de goede kant op hij hoest een stuk minder en geen koorts meer. Zijn neusje zit wel nog erg vol maar ook dat gaat goed komen. Hij is in ieder geval weer vaker vrolijk en kletst onze oren van onze kop af :D

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Babyr, hier ook veel merkkleding, en ja soms is het idd wel zonde. Als het er nog erg goed uit ziet, zet ik het weer op MP. En zoek veel in de uitverkoop. Combineer het wel altijd met basics van de hema.

Hollands welvaren; het hoort er toch gewoon een btje bij? Oke, L. heeft idd wel erg dikke wangen, pap en mam waren ook beide geen kleine baby's en alles is er weer af gegaan. Maar vind het soms zo vervelend, dat mensen dit maar blijven herhalen. Hoort er toch gewoon bij?

Daantje2011, alvast een hele fijne vakantie! Vind je het spannend?

Wendyw, fijn dat het zo goed gaat met N. Balen dat de oudste zo loopt te kwakkelen!

Linda, wat fijn dat G. een btje op knapt, zielig als ze zo ziek zijn!

Wherona, heeft D. longontsteking? He bha wat vervelend, heel veel beterschap!

Eb, duim mee hoor. Dat M de baan krijgt!

Hier is het de hele dag jengel de jengel. Hij zit echt niet lekker in zn velletje. Proberen hem flink af te leiden, gelukkig zijn we met zn tweetjes!

20. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag dames,
    Gisteren goed verwend met alle cadeaus, was erg gezellig.
    Het was alleen jammer dat er wel nu een soort rot sfeer in huis hangt. Komt door mijn zwager en schoonzus.
    Die hebben pas
    die kleine gehad en belde net voordat de mensen binnen zouden
    komen af. Ze waren erg moe. Denk pffff, dat ben ik iedere dag.
    Maar goed, het ging er meer om dat het een ramp is om een
    bezoekje bij hun te plannen want ze weigeren nl bijna alles
    en wij hebben haar (nu een maand oud) denk ik 5 min gezien
    en nog nooit vastgehad. Vind het meer voor me vriend rot,
    want hij heeft nu echt het gevoel dat hij als laatste
    in rangorde is gezet. Aangezien de rest van zijn broers/zussen/
    ouders die kleine wel hebben vastgehad.
    Maar goed, hij vind het gewoon een beetje raar allemaal.

@ Meikie: ik hoop dat ze dan snel doorkomen, want het is
    toch best vervelend
    @ Rianne: Wehkamp? Hebben ze volgens mij ook leuke setjes hoor.
    @ Sahi: Name it heeft jasjes vanaf maat 74, soort windstopper
    zijn 23 euro. Kijk hier: Jassen vanaf €22,95
    Vond het erg jammer dat Collin nog te klein is ervoor.
    @ EB: Ik hoop voor je dat die sollicitatie wat wordt
    @ Wendy: Ik zou gewoon naar een andere ha bellen en het uitleggen.
    Gewoon voor een second opinion. Kan je niet rechtstreeks een afspraak maken met
    de KNO arts? Leg je gewoon het verhaal uit, wie weet.
    @ Linda: Gelukkig is het geen 40 graden meer. Ga duimen dat het
    morgen goed genoeg gaat om naar het kdv te brengen
    @ Wherona: Ahhhh, beterschap!

Deel Deze Pagina