wendy: wat gek van je ha... CB mag ook doorverwijzen hoor! En je mag ook gewoon op eigen houtje naar de kNO bellen linda: hopen dat hij morgen geen koorts heeft. en kan je man anders thuis blijven? wij hebben vorige week elke avond even een 'what-if'-scenario afgesproken, wie er voor Yanna thuis zou blijven als ze nog koorts had. Maar toen was ze weer beter wherona: gelukkig gaat het de goede kant op. Wel heftig hoor, dat getob steeds baby's horen lekker vol en mollig te zijn hoor! rrianne: balen dat het een jengeldagje is... AV: ook niet leuk van de schoonzus en zwager ben uiteindelijk heel snel via MP geslaagd, had vanmorgen een leuk jasje gezien en die mensen wonen hier vlakbij en reageerden direct op mn mail. dus gelukkig geregeld EB: zwaai! En succes met alles! hier dus via MP heel snel geslaagd voor een jas, goed idee dus, Meikie! Thnx verder gezellig dagje gehad, Yanna deed het ook super! heeft lekker aan tafel gegeten, we hadden soep met brood en ze heeft toch een flink stuk van het stokbrood op! (een kontje zeg maar) en ze heeft lekker lopen rommelen met haar tuitbeker. Ze wil er heel graag zelf uit drinken, maar ze kan m nog niet goed omhoog houden. Komt vast vanzelf. mn broertje moest nog eten toen we vertrokken, dus hij bij de mac ontbeten, ik een ijsje genomen en Yanna haar fruithap. Ze hebben daar tripp trapps, dus helemaal prima. Ze vond het prachtig! Nu lekker nog even op de bank, zo nog even wat was vouwen en morgen vroeg op, dus lekker op tijd mn bedje in.
even een zwaai vanaf deze kant. weekend niet bijgelezen. zat ook met mijn hotmail te kloten. maar goed, vandaag opgelost! elynn heeft gister een half potje fruit gehad, en nu wil ze het wel eten! haha, helemaal blij dus hier
Hey meiden, Ff snel melden dat alles goed is hier! De 5e ziekte is één van de zes vlekjesziekten die kinderen kunnen krijgen. Wel allemaal verschillend van "vorm en maat" maar allemaal met rode vlekjes. De 5e is er een waarbij de vlekken jeuken. De besmetting is al geweest voor het zich uit, dus KDV kan gewoon. Verder absoluut niet gevaarlijk. De jeuk heeft bij Ryano maar 1,5 dag geduurd. De vlekken zijn nu weg, duurde ongeveer 5 dagen. Kan langer duren trouwens... Ga nu lekker slapen, kom vd week "bijkletsen" met jullie
Goedemorgen, Hier aan het ontbijten voor de laatste ochtenddienst. Hierna lekker weer drie dagen vrij zijn. Werk vandaag wel met me favoriete collega dus dat is wel leuk! Kijk ik voordat ik naar beneden ging nog even bij joël. Ligt meneer op zijn buik te slapen! Schrok toch wel ff. Dit hadden we nog niet meegemaakt. Gelukkig is het goed gegaan. Fijne dag meiden.
Misja: dat kan nu in principe geen kwaad meer he, op de buik slapen. Dat is echt voor het begin elas ze hun hoofd niet goed kunnen optillen en nog niet kunnen rollen. Ik leg Yanna in de box wel vaker op haar buik te slapen, dan heeft ze minder last van dr handjes. Maar nu ze dus begint te rollen en op haar buik ook handiger wordt met alles, is dat effect een beetje weg. Hier een drukke dag en week voor de boeg, dus ik kom vanavond waarschijnlijk even stoom afblazen
Helaas hier nog steeds een ziek kind. We zijn vanochtend al begonnen met 38,5 dus dan weten we wel weer waar het gaat eindigen vanavond. Hij drinkt sinds gisteren ook slecht. Hebben de huisarts al gebeld maar assistente wil eerst met huisarts overleggen dus vanmiddag terugbellen. Zucht. Ik ben vanochtend gaan werken en manlief vanmiddag. En gelukkig kon mijn vader even het uurtje daartussen opvangen. Wist niet dat het zo lastig zou zijn om te zien dat je ventje ziek is. Tis ineens een heel ander kind zo zielig. Sorry voor ego berichtje.
Nou kletskousen even snel... karine ohh jeuk vreselijk is dat zeg, maar dat ging beter he? wendyw80 lijkt wel op mijn oude huisarts...die eikel stuurde mij ook altijd weg met middeltjes en prutspul terwijl ik echt heel ziek was...heb mn vader meegenomen die hem bijna zn bureau door de midden sloeg ...toen wou meneer de dokter wel hoor..na de diagnose van de chirug belde de dokter mij op om zn excuses te maken en hoorde via via dat hij het zo erg vond Dus misschien moet je toch even met je man gaan en gewoon eisen! Ik ben zelf ook niet zo maar weet nu wel dat ze je heel makkelijk weer wegsturen terwijl je zelf donders goed weet dat er wel iets is! Dus gewoon heen gaan en eisen zou ik zeggen ik ga niks meer over de nachten zeggen, die zijn bij mij weer om te janken dus als het weer beter gaat zul je mij er niet over horen hahaha... kleren: ja wibra heeft best leuk spul!! echt heel cute...zeeman vind ik echt 10x niks hoor met kleding en 1 keer wassen en het is of pillig, verkleurd of gekrompen. Wibra heeft dat niet vind ik. v&d heeft ook vaak wel leuke dingen in de aanbieding en het leukste vind ik nog: Bertus ten hoor, die hebben zoveel stoere en schattige dingen! henk ten hoor heeft ook wel babykleding alhoewel je daar soms tegenaan moet lopen maar het is zeker goedkoop. marktplaats ben ik klaar mee met babykleding...wat een troep (sorry) maar ik kom altijd het verkeerde tegen lijkt wel. Ik begin er niet meer aan Hier druk aan het oefenen met rollen, voor het slapen gaan, gaan we op de buik en overdag even in de buikschommel. Leg ook het speelkleed op de vloer en dan gaan we lekker rollen en keufelen op t kleed Nieuwe dingen ja hier ook, leuk he!! Ze heeft nu de B ontdenkt...ze zegt dan bababapapapa en tuit ook veel haar lipjes haha linda ahh toch wel weer die koorts dus!! pfff hoop dat het snel beter gaat met hem zeg! Kan me voorstellen dat je moederhart breekt... heel beterschap/sterkte *knuffel*
Hallo Dames! Go wat is er weer mooi gekletst hier @ wendy ik sluit me bij Rica aan, gewoon eisen. het gaat tenslotte om je kleine en dan is alleenmal het beste goed genoeg! @linda koorts is echt erg en dan mag een ego berichtje bestwel (vindt ik dan als nieuweling) sterkte en ik hoop dat de kleine snel opknapt. @EB hoe was de solictiatie?? @kleertjes ik wordt altijd van mijn schoonzussen goed verzorgt hun hebben toch wat meer centjes tot beschikking en kopen altijd nieuwe merkkleding die Aileen dan verder op mag dragen vindt het ook n beetje zonde om het geld als ze naar 4 keer dragen er weer uitgegroeid is. het eerste jurkje en een paar andere dingen heb ik wel zelf gekocht. over ego gesproken: het schoppen van jullie heeft geholpen, heb mn oude baas dus gebeld en we hebben woensdag afgesproken om bij te kletsten en koffie te drinken. ik mag de nieuwe kantoorruimte bekijken en daarna gaan we naar zo'n chice tent voor de koffie. en nu een erg truttige vraag: wat moet ik aan?????? het is geen solicitatiegesprek, dus casual zou best kunnen, maar TE casual wil ik ook niet aandoen omdat het dan weer slordig over kan komen. ik ben al zover op rokje met ruitjes, zwarte redelijke blikdichte panty en zwarte laarzen met een beetje hak. boven is het nog moeilijk ik dacht aan wat kleur? het is tenslotte lente? maar het gaat wel om een gesprek met iemand van het rijk, die zijn allemaal wat conservatief. maar ik ben maar 25! ik dacht aan een fel pink topje met een zwarte bolero met lange mouw...
Hallootjes hier effe een zwaai van mij @Theelepel ik zou iets aan doen waar jij je het pretigst in voelt ik ben niet zo van de rokjes dus daar kan ik je niet mee helpen hihi.
Ik piep even om het hoekje. Man oh man, wat een dag. Die begon om middernacht met een huilende Timo, daarna 1 uur, 1:30 uur, 3 uur Timo in bed genomen, 4:30 uur naar beneden voor een klein flesje, daarna gelukkig van 5 tot 8 geslapen. Toen in de box ontdekte hij ineens het vooruitkruipen. Wat houterig, maar toch! Daarna naar het CB, bleek hij ineens onder de vlekjes te zitten, die had hij nog niet toen in hem 2 uur eerder aankleedde. De arts vroeg of hij een dag of 3 geleden koorts had gehad. Ja, inderdaad, vrijdagnacht. Ok, hij heeft de 6de ziekte. Verder geen last, maar toch. CB was heel goed, ze vond hem enorm ver vooruit qua lichamelijke ontwikkeling. Kruipen, in iedere hand een blokje aanpakken etc. Gewicht was goed, maar hij was nauwelijks in de lengte gegroeid. Nee, die meetdame deed het zo enorm slorig, daar geloofde ik niets van. Hoofdomtrek mat ze ook al een cm te klein waardoor de arts schrok van de curve en opnieuw mat. Thuis stopte hij tijdens het verschonen voor het eerst zijn tenen in zijn mond waardoor de poep en plas eruit spoten. Dus maar in bad gedaan, fles en meteen in bed want hij was kapot. Flink in een sprong dus denk ik. Ach, gisteren was het 26 weken na mij uitgerekende datum, klopt precies volgens Oei ik Groei. Heeft hij nog 3 weken om eruit te komen voordat we naar Portugal gaan. Maar ik ben kapot en het duurt nog een uur of 2 tot M thuis is. Nog geen nieuws van zijn sollicitatie, verwacht ik morgen of overmorgen.
Altijdvrolijk, he bha vervelend situatie. Aaah ja daar zou ik idd ook nog eens kunnen kijken! Sahi, MP is soms wel erg fijn hoor. Heb net ook 2 spijkerbroeken via mp gekocht, voor de helft van de nieuwprijs. Karine, aah vervelend R. de 5e ziekte? M. het ngo niet? Misja, werk ze . Kan me voorstellen dat je even raar op keek toen hij op zn buik sliep. Linda, he wat houd het lang aan. Lijkt me ook ontzettend moeilijk die hoge koorts van G. Rica, hahah ik doe met je mee. Ik zeg ook niks meer over de nachten. Schrijf alleen nog een positief bericht. Bertus, hoor ik ook erg veel leuke dingen over. Hier zit hij alleen net in een dorp waar ik nooit kom. Hier ook veel aan het oefenen op het kleed, samen gaat het rollen heel goed en doet hij het eigenlijk alleen, maar uit zichzelf komt het maar heel enkel voor. Zal vast niet lang meer duren. Theelepel, spannend en heel veel succes! Moeilijk idd, gewoon netjes gaan. Maar hangt idd weer af naar wat voor functie je solliciteerd. Eb, Bleeeh hier ook midden in de sprong. Wist niet dta kids hier zo'n last van konden hebben. Meiden, ik is blij! Vorige week sollicitatiegesprek gehad, ze wilden me een 0-uren contract aanbieden omdat ik toch al een tijd uit de zorg ben en zo ervaring op kon komen doen (had op een 20-uren contract gereageerd). Dit vond ik een te groot risico, van 30uur vast naar een 0-uren contract. Maar ik zou er over na denken. Kreeg ik de volgende dag een telefoontje, dat hij mijn brief van een collega had gekregen en of ik bij hem op gesprek wilde komen. Vanmiddag dus geweest en aangenomen. Super blij! Nu alleen morgen naar mijn baas, daar zie ik behoorlijk tegen op. Bezetting is momenteel erg krap, ivm zwangerschapsverlof en een andere collega die net weg is gegaan. Ook staat in het CAO dat ik 2 maand opzeg termijn heb, maar volgens mij is 1 maand gebruikelijk (weet iemand dit?). En het is net de 1e van de maand geweest. Hoop dat ze ene tbje mee wil werken, kan al per 1 mei aan de slag.
ja hier ook 2 maand... dus dan zou je begin juni daar weg kunnen als ze je dwars willen zitten...maargoed ik neem aan dat je nog wel wat verlof uren hebt? gewoon opnemen anders.... maar fijn zeg van je nieuwe baan! gefeli! je bent dus via een opstapje daar gekomen begrijp ik? dat is tegenwoordig wel nodig helaas ... Nou ben benieuwd wat je baas zegt ..hopen dat hij je wat tegemoet wil komen.. Vanmiddag keek ik even in de box, lag mevrouw op haar buik!! toen ze mij zag was het hop gelijk weer op haar rug..denk je dat ze weer wou!?? mooi niet....hmmm trutje zeg! tenen in de mond doet ze al een tijdje, lekker he alleen plast en poept ze er niet bij haha...wel grappig om te lezen! vind het ook altijd grappig als ik haar in de buikschommel leg, ze begint bij de tafel maar ze schopt zo hard dat ze aan de andere kant van de kamer eindigt . heb haar net in de tummy tub gedaan, daar ga ik afscheid van nemen... wat een onding nu ze zo bewegelijk is
Naam - Start gew. - Doel gew. - Tus. st. 1 april Meikie - - - -106,2 - - - - - - 96 - - - - - - - -97,9= -8,3 Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 101,7= -4,2 EB - - - - - - 88 - - - - - - - -80 - - - - - - - 82,3 = -5,7 (25/03) Wapje - - - - 68 - - - - - - - 60 - - - - - - - 65,8 = -2,2 Guapetona - -93 - - - - - - - 80 - - - - - - - 82,8 = -10,2!!!! VanEke - - - -103.6 - - - - - 99 - - - - - - - 99,9 = -3,7 (25/03) DQ - - - - - - 101.3 - - - - - -85 - - - - - - - 96,3 = -4,2 (25/03) Sahi - - - - - -78 - - - - - - -70 - - - - - - - 77,0 = -1,0 Zo meiden bij deze even de update!!! Hier gaat alles erg goed, Jordy is een voorbeeld kindje. Dat is echt heel fijn. Ik lees hier nog steeds zieke kindjes, dikke knuff van ons. We duimen dat het snel beter zal gaan!!! @ degene die 23 juni naar de meeting komen: Ik heb iemand gevonden die eventueel met een kledingparty wil komen. Vinden jullie dit leuk? Het gaat om flink afgeprijsde merkkleding.... Nou morgen weer even een uitgebreidde reactie. Alvast slaaplekker allemaal!!!
linda: nog wat van de dokter gehoord? theelepel: niet zo onzeker gewoon wat nets aan, niet te keurig, moet goed zijn wherona: zwaai terug! EB: o jee, de 6e ziekte! Nou ja, komt hij wel weer overheen, hij kan het maar gehad hebben... rrianne: beter van die sollicitatie! 2 maanden opzeg termijn geldt niet vanaf de 1e van de maand, maar vanaf de exacte datum. Dus vandaag opzeggen is t/m 2 juni. zo werkt het in mijn CAO in ieder geval. rica: wat leuk dat ze zich omgedraaid had! Wel stom dat ze het niet aan je laat zien meikie: kledingparty, leuk! @ tenen in de mond: deed ze dus niet, CB-arts vroeg of ze dr voeten had ontdekt, steekt ze zo die voeten in dr bakkes! Gekke Yanna. En weer lachen en kraaien daar, show-dametje. maar nu thuis is het prut, heel verdrietig en mopperig, ik denk dat ze gewoon moe is... Yanna is weer goed gekeurd, ze noemen het Hollands Welvaren. ja ze heeft flinke rollen, maar echt dik is ze niet hoor! ach, alles prima. ze adviseerden ons yoghurt te geven als toetje, gewone yoghurt, niks van baby-toetjes enzo. wat vinden jullie daarvan? Ik ben ook niet voor zoete-baby-meuk, maar yoghurt is toch zuur? en koemelk al? Ze weegt nu 7240 gr en is 65 cm lang! gek dat ze 'maar' 65 cm was, thuis meet ze 67 cm en kleding 68 wordt krap... zo drukke dag weer gehad, en nu nog genoeg te doen, dus ben weer weg!
ohh leuk meikie, weet alleen nog niet of ik wel kom. juni is zooo druk voor ons! maar komt vast goed! kledingparty lijkt me wel heel leuk trouwens, leuk idee zeg! haha die yanna, stom is dat dan he dat ze zich daar dan van alle kanten laten zien...hier ook. moet er wel om lachen hoor. ik ben zo benieuwd hoe zwaar en lang ze hier is...Hier niet van die flinke rollen maar ach ze ziet er goed uit... ik vind het altijd wel heel cute die rollen hihi!
Goedemiddag dames! Heb weer even tijd om te reageren! Mijn schoonzusje is dit weekend geweest en ze is nog een dagje extra gebleven. We zijn gisteren gezellig gaan shoppen voor een kadootjes voor mijn man die vandaag jarig is! Zijn ouders komen langs vanavond. @AV: Dat is idd lullig van je schoonzus en zwager en erg voor je vriend! En over kv, ik heb gelezen dat Friso het meeste aansluit (denk qua smaak) bij de bv maar gebruik het zelf niet (Nan Pro hier) dus kan niet zeggen of dat ook zo is. @Daantje: Oh spannend bijna vakantie! Alvast heel veel plezier! Wij gaan volgende week naar Centerparcs! @EB: Nog nieuws over de sollicitatie gehad? @Wendy: Gewoon blijven aandringen en eisen voor een verwijzing bij je ha hoor! Je moederinstinct volgen meid! @Linda: Jeetje, nog steeds koorts gisteren! Gaat het al beter met hem vandaag? Veel beterschap en hoop dat hij snel opgeknapt is! @Wherona: Heel fijn dat het wat beter met D. gaat en dat hij weer vrolijk is! En al tandjes te zien? @Rica: Wat fijn dat het oefenen op de buik zo goed gaat en wat goed dat ze zelf op haar buik gerold is! Zal nu vast niet lang meer duren voor ze er mee weg is! En betere nacht gehad? @Rrianne: Super dat je aangenomen bent! Nu hopen dat je baas een beetje mee wilt werken. @Sahi: Wat doet je meisje het goed! Haha Die tenen, beetje uitsloven voor het cb dus! En leuk om te lezen dat ze zo lekker aan het eten is! Die Rapley lijkt me wel leuk en ook gezellig dat ze dan mee kunnen eten maar denk niet dat ik het aan durf en toch zeker in het begin prakjes ga geven. @Babyvet: Dat moet eraan zitten vind ik hoor! Wij hadden eerst een te magere baby en ben blij als ik zie dat er weer een rolletje bij is gekomen en ik lekker in zijn dikke billetjes kan knijpen nu! @Kleertjes: Hier kopen we zo overal wel wat als we iets leuks zien. Soms online bij Kleertjes of Kixx, en in winkels bij Prenatal, H&M, Hema, Zeeman, C&A,.... Het is idd jammer om veel geld uit te geven omdat ze er zo snel uitgegroeid zijn. Ik heb pas nog paar dingen gevonden die hij nog niet aan heeft gehad en al niet meer passen dus. Ik ga zometeen even een taartje of gebak zoeken voor vanavond. Fijne dag dames!
@Rianne gefeliciteerd met je nieuwe baan @Rica zo stiekem achter je rug gaan rollen hihih @Meikie roep het maar niet te hard dat Jordy een voorbeeldkind is kan zo omdraaien en een kledingparty is zeker een leuk idee @Sahi yoghurt zuur valt toch wel mee ik geef Davey ook nog geen zoete dingen dat komt allemaal nog wel. @Tenen/voetjes hij begint ze nu ook te ontdekken stopt ze nog niet in zijn mond. @LA ja je ziet nu het tandje goed zitten denk dat het een weekje nog zal duren voordat je hem echt goed ziet. En gefeliciteerd met je man Wij gaan ook binnenkort een weekendje weg lekker hoor die vakanties tussendoor . Zijn der nog meer meiden die de groentehappen zelf maken? Hoe doe je dat met vlees? hoe moet je dat klaar maken? bakken/koken/stomen? vindt dat best lastig en hoeveel vlees/kip/vis neem je dan?
Hey meiden, wat is het rustig hier ineens.... Wij zijn vanmorgen weer wezen zwemmen en de onderwaterfotograag was er: Bekijk bijlage 235428 Vinden jullie Jordy niet stoer!!! Vandaag een hoop geld bespaard per maand door over testappen van energieleverancies en een aantal verzekeringen ed.... Scheeld bijna 100,- per maand @ Wherona, ik heb het heel lang niet durven roepen. Maar op een of andere manier 'misdraagd' hij zich alleen als hij met zijn vader alleen is.... In het boek van opperdepop staat dat je het gewoon kookt, maar stomen kan natuurlijk ook @ LA, gefeliciteerd met je man!!! Ben je nog geslaagd voor een kadootje? Vind het altijd zo lastig voor mijn vriend.... @ Rica, je moet wel komen hoor.... Anders komen we je halen @ Sahi, hier krijgen we ook continue de opmerking hollands welvaren....:x Ach dat komt vanzelf wel goed hoor!!! @ Voetjes, Jordy ligt al een aantal weken alleen maar met zijn voeten in zijn mond hahaha @ Iedereen eens met een kleding party tijdens de meeting? Heb nog maar weinig reakties gelezen eigenlijk.... Wil misschien ook nog kijken voor houtenspeelgoed of vinden jullie dat te veel van het goede? Nou, wij gaan even lekker naar buiten! Kom later weer even gluren....
Meikie, te gekke foto! Wij nemen ook onze onderwatercamera mee naar Portugal, daar hebben we een verwarmd zwembad bij het huis. Kledingparty geweldig! Dan doen we het houten speelgoed een volgende keer. Had ik al gezegd dat ik niet kan naar de minimeeting de 12de, moet werken helaas. Hoeveel eten jullie kindjes nu? Timo 's ochtends 1 stuk fruit (ong 100 gram) en 's avonds ongeveer 100 gr groenten en aardappel. Daarnaast 4 flessen opvolgmelk van 6+180 ml. Wherona, vlees kan je idd stomen. Bij ons CB raadden ze aan te wachten tot Timo 7 maanden is. Is nl een flinke klus voor de darmen om te verteren. Sahi, je hebt ook milde yoghurt. Wij wachten nog even daarmee, eerst de rest, ze moeten al genoeg.
Ben ik weer, moest even Timo naar bed brengen, die had het ineens gehad. De zesde ziekte is al bijna voorbij, heeft hij op een paar uur koorts na vrijwel geen last van gehad. Vandaag op de crèche was hij heel gezellig. Veel lachen en hij had weer vooruit gekropen. Gelukkig, dan weet ik zeker dat ik me niet vergist heb. Ik had het 's middags nl helemaal niet meer gezien. Gisterenavond nog lekker hapjes gemaakt in de babycook, die zitten nu in de vriezer. Handig zo hoor! Het zijn allemaal ijsklontjes, dan kan je zo makkelijk doseren en variëren. Wherona, ik maak alles zelf, Timo heeft nog geen potjes gehad. Heb nog wel wat fruit staan uit pakketten en van de 9 maandenbeurs, die nemen we mee naar Portugal. Maar verder zelf, weinig moeite, leuk om te doen, je weet zeker wat er in zit en Timo proeft de smaken die wij eten, niet die ze in de potjesfabriek toevallig maken. Ach, zal wel een principieel ding zijn van mij. Verder ben ik niet zo principieel hoor. Ga nu papa en mama hapjes maken.