Oeps ... ben hier echt al lang niet meer geweest, val er nu ook ineens weer middenin Druk druk druk! Hoop weer wat regelmatiger meer te gaan lezen en reageren
meikie wat een super gave foto!!!!!!! maar wat eng lijkt me dat zeg hahaha....vond hij het dus leuk!??? jeetje echt stoer! ben weer weg, krijg vriendinnen op visite
Meikie, leuk een kledingparty! En leuke foto van J! Zit hier met een ziek meisje.. Vind het zo zielig. Wou echt dat ik het kon overnemen van haar. Gister weer leuke kleertjes gekocht op kleertjes.com Ben echt helemaal weg van het merk Babyface
@ Rrianne: Nee, Micah heeft de vlekjes nog niet. Die is weer ontzettend verkouden en snottert zowat zijn bed uit @ babyvoeding: Hier krijgt Micah beide; zowel potjes als vers en hij vind het allebei erg lekker. Het boek opperdepop is ook echt wel heeeeel erg leuk net als de site smikkels.nl @ kleertjes: Hier veel nog van Ryano, al merken we nu wel dat hij een stukkie kleiner was bij geboorte dan Micah, die heeft R namelijk qua maat ingehaald @ Meikie: Wat een supertoffe foto!!!!! @ kledingparty: Ja gaaf!!! Heel erg leuk om tijdens de babymeeting te doen! @ BabyR: Sterkte met je zieke meissie! @ EB: Eigenlijk stellen die vlekjes-ziekten ook niet zoveel voor he?!?! Fijn dat hij er weer vanaf is en wat gaat hij snellllll.... Jeetje, kruipen... Micah moet nog steeds écht gaan rollen @ Gejanne: Spring maar gewoon in hoor... Iedereen heeft het bij tijd en wijle gelukkig druk en geen tijd (of puf) om te lezen/reageren.... @ hoeveelheid eten: Hier een mannetje dat dus gewoon veeeeeeel van zijn flessen laat staan. Hij heeft wel nog 4 flessen, maar het zag er vandaag zo uit: 07.30u fles 120 cc (officieel 210+7 en rijstebloem) 11.00u 1 banaan met 1/2 sinaasappel 12.00u fles 100 cc (officieel 180+6) 16.00u fles 130 cc (officieel 180+6) 18.00u 1/2 potje groente 20.00u fles 200 cc (officieel 210+7 en rijstebloem) @ Wherona: Vlees zou ik ook nog niet doen ivm darmen (en volgens mij vanaf een maand of 8 á 9), maar stomen lijkt me een goede... Had je al op internet gespeurd wat ze daar zeggen?? @ voetjes: Micah nog niet hoor, hij vind zijn handen en speelgoed veel te interessant, maar vooral zijn grote broer Ligt soms helemaal in een stuip om hem @ babylijst: Ik heb gegevens gekregen van Meikie en Wherona (thanx) zal het zo aanpassen, dus als iemand anders nog wat heeft.... Nou... Ik ga ook nog even bankhangen... Ben veel meiden "vergeten" te reageren... sorry... Vind jullie wel lief hoor :
Babylijst Wherona en Davey 15-09: 3125 gr - 47 cm 13-03: 8335 gr - 70 cm Rica en Loïs 23-09: 2895 gr - 49 cm 07-02: 6285 gr - 62,5 cm Wapje en Mica 26-09: 3430 gr - 50 cm 15-12: 5370 gr - 59.1 cm FmT en Fae 21-09 2650 gr 05-03 6150 gr Misja en Joël 01-10: 3180 gr - 50 cm 19-01: 6810 gr - 61 cm Princess en Lily 03-10: 3670 gr - 50 cm 23-02: 6870 gr - 64 cm Supermom en Niels 04-10: 3875 gr - 52 cm 28-11: 5425 gr - 57,5 cm Natalie78 en Jesse 05-10: 5155 gr - 57 cm 10-01: 8030 gr - 69 cm Elisabethbas en Timo 06-10: 4890 gr - 56,5 cm 13-02: 7005 gr - 67,5 cm Mama05 en Jairo 07-10: 4300 gr - 55 cm 06-01: 6535 gr - 65.5 cm Rrianne en L.ars 08-10: 3470 gr - 52 cm 08-02: 7290 gr - 66,5 cm Linda0509 en Gijs 09-10: 3620 gr - 50 cm 10-02: 6925 gr - 66,2 cm Sandra2 en Thijs 10-10: 4500 gr - 56 cm 26-01: 7562 gr - 68 cm Mumtobe en D.elani 10-10: 2970 gr - 51 cm 13-12: 5595 gr - 58 cm VanEke en Elke 11-10: 2912 gr - 50 cm 14-02: 6455 gr - 61 cm Wendyw80 en Nienke 13-10: 3990 gr - 52 cm 13-02: 6600 gr - 62,7 cm Prutsje en Xavi 14-10: 4166 gr - 53 cm 13-12: 6070 gr - 61 cm Sahi en Yanna 14-10: 2580 gr - 46 cm 06-02: 6185 gr - 62 cm Waterlelie en S.ofie 19-10: 3225 gr - 50 cm 21-02: 5630 gr - 61 cm Géjanne en Dinand 19-10: 4450 gr - 55 cm 07-03: 7075 gr - 66 cm Dolfijntjes en Mirthe 21-10: 3630 gr - 49 cm 09-02: 6670 gr - 65 cm Daantje2011 en F.eline Sophie 27-10: 3640 gr - 50 cm 05-03: 7040 gr - 62,6 cm Daanquinty en Jarey 27-10: 4000 gr - 54 cm 03-01: 5600 gr - 62 cm Karine en Micah Toni Léon 28-10: 3760 gr - 52 cm 28-02: 7670 gr - 65,5 cm Guapetona en N.oam 30-10: 3710 gr - 56 cm 05-01: 6005 gr - 64 cm Meikie en Jordy 02-11: 4400 gr - 54 cm 12-03: 8405 gr - 67 cm Bijgewerkt tot 13 maart..... Ik heb nog niet iedereen erop staan, degene die wil... Graag even een PB naar mij sturen
Zo gesprek werkgever viel reuze mee, ze vond het erg jammer, maar was blij voor me. Per 1 mei was wel erg snel en ging niet lukken, werd of 15 mei of 1 juni. Ik ga voor 15 mei, hoop dat ik dit voor elkaar kan krijgen. Een andere collega barstte in tranen uit hahah, wel lief. Dus was best een heavy dagje. Ik ben al die spanning in elk geval kwijt. Hollandse welvaren, laten we het er maar ophouden, dat mensen altijd wat willen zeggen; als ze heel iel en klein zijn, wordt er vast gezegd; krijgt die wel genoeg te eten? Kledingparty lijkt me ook leuk. Heb je een idee welke merken Meikie? Is er trouwens iemand met wie ik mee kan rijden naar de meeting (uit de omgeving groningen/friesland?). Tenen in de mond, dit doet L. niet. Ben benieuwd of die dit nog gaat doen Meikie, wat een coole foto! Morgen met L. naar het ziekenhuis voor een foto van zn heupjes, hoop dat het allemaal mee valt. Zou het erg sneu vinden als hij met 6 mnd nog een spreidbroekje zou moeten. Duimen jullie mee?
Karine, L. laat momenteel ook erg veel van zn flessen staan, vaak tussen de 50 en de 80 cc. Meestal komt hij dit 's nachts alleen wel inhalen doet M. dit ook? Eetschema; 4x fles van 200 cc (waarvan de laatste een papfles). Om 9.30 een btje pap uit een bordje (dit wordt uiteindelijk vervangen door fruit) en om 17.00 groentehap. Wat betreft voeding. Ik kreeg de tip van een collega als je alleen vers eten geeft, af en toe wel een potje te geven, zodat ze beide eten/lusten. Zij zat dus mooi op tenerife met een meisje van 1 dat niks wou eten.
Hallo allemaal even snel een zwaai, volgens mij hebben meer dames moeite om het bij te houden! Vanmorgen misja op visite gehad, was leuk maar wel kort Ik ga proberen morgen even achter de laptop te reageren
Hey! Beetje lullig om nu te melden dat Micah dit 's nachts niet komt inhalen en dus gewoon heerlijk doorslaapt... Hij heeft de voeding dus niet nodig, maar ik vind het wel veel dat hij "mist". We hebben bij de groente een beetje diksap geprobeerd, dit vond hij wel wat
Rrianne, ik had je nog niet gezegd dat ik het helemaal top vind dat je een andere baan hebt! Goed aan jezelf gedacht en aan je gezinnetje. Flessen, hier laat Timo ook regelmatig wat staan. Dat heeft hij tot een paar weken geleden nog nooit gedaan, maar ik vind het prima, want da heeft hij genoeg. We zijn al een schepje per fles teruggegaan sinds de opvolgmelk, maar wie weet wordt het straks nog wat minder. Hij zit nu op 50-50 HA 1 - standaard 2 totdat de HA op is (nog een kwart pak) dan helemaal over. Handig, want dan hoef ik geen voeding meer mee te geven naar de crèche. Stevige baby's, Timo is superslank. Totaal geen vet op zijn lijf alleen stevige bovenbenen en een stevig hoofd. Hoor je nog heel veel mensen zeggen, wat een lekkere papwangen... Zegt dus helemaal niets. Wij hoefden trouwens niet met 7,5 maand naar het CB. Dat was alleen nodig voor kindjes waar wat mee is of als de ouders het graag willen. Nou prima, dan met 9 maanden weer naar de arts. Is dit bij jullie ook geweest? M mag op tweede gesprek komen, alleen even wachten voor een datum tot de leidinggevende weer terug in Nederland is. Begin volgende week hoort hij wanneer. Heb er een heel goed gevoel bij. Het is een groot bedrijf dat erom bekend staat goed voor zijn medewerkers te zorgen. Hij heeft nog 9 werkdagen bij zijn huidige werkgever, dan gaan we naar Portugal en daarna is hij "vrij". Hopelijk alleen maar in mei, dat heeft hij wel verdiend. Ga mijn bedje maar eens opzoeken.
Even dezelfde post als op 'het andere topic'. hier ook even een ego. heb zo'n kl*&&%^$te dag gehad 8.30 Yanna op KDV gebracht, zou nog even naar huis gaan, wat dingetjes doen en om 10u gaan werken tot 13.30 en daarna 15.30 tot 20.30. werd in de auto terug van t KDV gebeld dat een client vannacht naar het ziekenhuis is gebracht en op sterven ligt. Ik moet dan allerlei protocollen in gang zetten, dat gedaan en om 10u naar mn afspraak gegaan. Om 13.30 maar eens gebeld hoe het met mn client was, daar langs geweest, naar familie gegaan en mn afspraak van 15.30 maar afgebeld en om 20.30 gezet. Werd ik tussendoor door t KDV gebeld dat Yanna flinke koorts had en dat ze denken dat het van de tanden is. Ze was verder niet vervelend en ze wilden haar vandaag wel daar laten, maar 38.5 is wel hun grens en daar zat ze boven. Ik voelde me heel schuldig dat ik haar niet kon ophalen, maar ze vonden het niet erg. Vriendje had nog extra aan ze gevraagd of hij haar echt niet hoefde op te halen, maar dat vonden ze niet per se nodig. Dus we mochten ons echt niet schuldig voelen. eenmaal bij mn afspraak van 20.30 bleek dat de vrouw van die client een hersenbloeding had gehad vorige week en nu in een ziekenhuis ligt om zeker 3 maanden te revalideren. Man helemaal overstuur, zo zielig! En dan was ik dus al aardig gestressed doordat ik bij een man heb staan waken... om 21.30 eindelijk thuis, lekker gedouched en zo mn bed in. Laat het forum de komende dagen even voor wat het is, want het worden zware dagen... Yanna morgen thuis met papa, die ga ik nu niet weer brengen onder het mom van 'proberen'. zo, in ieder geval even lekker kunnen spuien.
Hey meiden, Jullie hebben ondertussen al aardig gekletst. Ik had gelukkig al wat bij gelezen en op het punt dat ik zou reageren kwam het niet uit. Maar nu weer helemaal bij. Ik wil dan zo graag bij blijven maar ja dat lukt niet altijd. @ Rrianne gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat ontzettend fijn. Hoop dat je het daar ontzettend naar je zij krijgt. Wbt de meeting je mag altijd met mij meerijden als het zover is. @ meikie, leuke foto van j. Die kleding lijkt me wel leuk. @ karine. Wat als je een fles laat vallen en daar voor in plaats idd diksap en een koekje. Ik weet niet op welke leeftijd ze naar 3 flessenogen maar ik had dat zondag ook. Werk dan niet helemaal volgens schema en anders werd het s avonds zo laat voor de pap. En ze redde dit prima. Je kunt het altijd proberen toch. Weet niet of het mag. @sahi sterkte meid. @hier, zaterdag eerst naar de kapper geweest. Heerlijk. Daarna voor een trouwring uit geweest en ben geslaagd voor een hele mooie. Zondag ff een hele luie dag gehad. Heb even bij mogen slapen. Had dit wel nodig. Voor de rest gaat alles goed. Ga weer moet nu echt slapen. Morgen weer vroeg. P.s. Weet niet alles meer hoor.
Hey dames! Heb nog taart kunnen vinden en was best lekker! Ik heb even een vraagje: gisteren hebben we M. voor zijn papfles moeten wakker maken en normaal gezien hoeft dat niet dus. Daarna wou hij maar niet gaan slapen en was een hele tijd wakker en aan het jengelen (dacht ik ook eens vroeger naar bed te gaan ) maar durfde niet zijn avondflesje niet te geven. Vanavond weer hetzelfde en hij slaapt nog steeds niet nu! Zou ik mss eens proberen hem gewoon door te laten slapen morgen? Zou hij dan genoeg gegeten hebben omdat hij ook nog geen fruit of groenten krijgt? @Wherona: Oh goed zeg, zijn eerste tandje, yay! En dankje! @Meikie: Wat een gave foto zeg! Ziet er wel beetje eng uit maar heel stoer hoor! Ja heb nog leuke kadootjes kunnen vinden, allemaal dingen die hij nodig had! Zoals zwembroeken (volgende week centerparcs), niet echt origineel maar wel handig dus! Haha Ik vind het ook best moeilijk om voor mijn man kados te kopen. En hij wilt meestal ook niet zeggen wat hij wilt hebben. @EB: Wat goed dat hij al begint te kruipen en fijn dat hij niet veel last van de zesde ziekte gehad heeft! @Babyr: Veel beterschap voor je meisje! @Karine: Je kunt mss al een fles laten vallen omdat hij al veel fruit en groenten eet nu? Oh en ga je pbtje sturen voor de babylijst, we zijn vorige week naar cb geweest. @Rrianne: Heel fijn dat het gesprek meegevallen is! Veel succes morgen! @Sahi: Dat worden nog een paar heavy dagen dus! Veel sterkte meid! Knuffel! @Dolfijnjes: Leuk dat je je trouwring gevonden hebt! Wel leuk en spannend die voorbereidingen hè! Ik kruip zo ook mijn bedje in en morgen de was doen.
pfff al vanaf half 4 aan het spoken, vreselijke kiespijn. kan pas donderdag terecht ook omdat ik morgen(vandaag) naar umcg moet...maar ben zo bang voor de tandarts, ben echt zo bang dat ze gaat trekken maarja daar moet ik me maar overheen zetten. heb al pijnstiller van vorig jaar gepakt, soort morfine achtig. nou dit doe ik niet snel maar kan ff niet uithouden + slaap te kort.... nou ga even in bad wat traantjes weg pinken haha pffffff
@kleertjes, koop bij zeeman, henk ten hoor, vend, cena. vind zeeman zelf niet snel verwassen (was kort 30min op 30 of 40graden. als het vies is eerst in de week met vanish en dan normaal programma op 40) wibra vind ik erg groot vallen, net als henk ten hoor. beide draagt ze nu nog maat 56 van sommige shirtjes maat 50! vend valt weer klein en smal maar dat is goed met mijn kleine smalle meisje. cena is ene keer groot en andere keer klein. doe redelijk lang met mn kleertjes. 2 maanden maat 50, 4 maanden 56, nu over naar 62. @theelepel, gewoon iets aantrekken waar je je lekker bij voelt. ik zelf doe nooit een rokje aan naar sollicitatie omdat ik me dan onzeker voel. is het rokje niet te kort enz. maar een nette pantalon met een gekleurd shirtje met hempje er onder (van de we) en soms nog een jasje. casual maar toch netjes. @rrianne, gefeliciteerd met je nieuwe baan! @hapjes, hier gaat het echt niet goed. eerste hapje was een succes maar bij de rest zit ze echt te kokhalzen en alles komt er uit! ben nu maar weer even gestopt en begin volgende week weer. als ze die lepel met vitamine nu ziet denkt ze hou maar die lepel ik wil niet. tot dat ze proeft wat er op zit. heb ik weer ga maar eens kijken op die site smikkels.nl misschien staat er iets op wat mevr wel blieft. @little angel, hoeveel flessen krijgt hij per dag? hier zitten we op 4 flessen van 180 (naja 3 en 1x bv) om 7u, 11u, 15u en 19u. die van 23u laten vallen sinds 13 maart omdat ze zo lekker sliep amper wakker werd en tijdens de fles weer in slaap valt. denk ze heeft t niet meer nodig. ook zij kreeg/krijgt geen bijvoeding. (ze wil het niet!) en die paar hapjes die ze in t begin krijgen zet ook niet echt zoden aan de dijk! @karine, heb je gePB't voor de lijst. @kinderbijslag, heeft iedereen voor de 1ste keer ontvangen (behalve de sept mamma's die hebben denk ik al 1x gehad) is die nu 9e lager dan verwacht? moet nog kijken maar weet niet waar dat briefje is met het bedrag er op:S
@mbtc: joël is op 1 oktober geboren , dus wij hebben 1 januari ook al kinderbijslag gehad. Toen was die 194,99 en vanaf nu 187,57 per kind.
@ Rrianne fijn zeg n andere baan gefeliciteerd als ik dat nog niet gezegd had @ sahi wat n toestanden allemáál veel sterke meid! @ eb kruipen wauw goed hoor zo vlot al! @ wherona joehoe tandjes..hier nog niks, ook geen kwijl @ Rica hoe is t nu met de kiespijn? Nog wat kunnen slapen? @ mbtc ik koop soms kleertjes bij zeeman maar vind t echt troep (sorry) Nu nog steeds maat 50/56?? Bij mij worden de shirtjes altijd kort en breed hahahaha moet hier ook zo de wasmachine in kunnen Hier prenatal en Hema kleding en wat merkkleding uit de uitverkoop. Momenteel maat 62 sommige maat 68 Hapjes hier ook veel kokhalzen! Na n paar hapjes wil ze echt niet meer of komt alles er weer uit. Vooral uit potjes vind ze vies dus zelf aan de slag ik blijf t wel elke dag aanbieden weet niet of dat gaat helpen maar hoop t wel! Verder hier weer 2x uit bed vannacht, ben echt gesloopt! Van het weekend weer werken, heb er echt zin in
Karine, aah dat maakt niet uit hoor. Ben blij voor je dadt hij lekker doorslaapt. Hier spuugt L. erg van diksap, ook van water hoor. M. houd wel alles binnen? EB, Super, dat M. weer op gesprek mag komen. Duim met jullie mee hoor. Sahi, jeetje wat een rot dag. Sterkte de komende dagen. Dolfijnjes, dankje, had stiekem al gehoopt dat ik met je mee mocht rijden. Super! Leuk al die voorbereidingen, wanneer is de grote dag? Wapje, vermoeiend, hopelijk vannacht een betere nacht! LA, ik zou het proberen. Hier werkte het ook. De eerste 2 nachten zo goed als door geslapen, nu wordt hij wel steeds vroeger in de nacht wakker. Maar hij zitten midden in zn sprong + de verkoudheid. Dus wij geven hem als het echt te gek word 's nachts een klein flesje van 60cc. Rica, bha! Sterkte en een knuff van hier. Mbtc, wat?? maat 50 en 56? Wat een ukkie.. Zijn jullie zelf ook niet groot? Hapjes, hier vind mnr juist de potjes het lekkerst Alles wat ik vers maak, is het op een gegeven moment kokhalzen, vooral als ik het niet helemaal glad pureer, hahaha. Meiden bedankt voor de felicitaties, ben er ook erg content mee.
@wapje, ja dat kan dat je zeeman troep vind. ik vind t meevallen. blijft wel mooi in de was hoor. maar weet ook niet wat ik goed doe want heb ook broeken nog van mn opleiding met logo bij mij zit dat er nog netjes op terwijl bij andere het er na een half jaar al af was. vind eerder van de HEMA de rompers niet zo best. die komen echt niet mooi uit de was en moet je weer in vorm trekken. doe ook niets in de droger en was alles binnenstebuiten. @rrianne, ze is nu denk ik 62 cm. zelf ben ik 1.53 en man 1.72 dus niet echt groot. meeste zit ze wel in 62 hoor maar hema en henk en wibra nog 50-56.