heb even op oei-ik-groei gekeken naar die sprongen. En dit gaat over de 6 maanden/26 weken sprong 26 weken: In, op, achter, voor en hoe ver? Als je baby bijna een half jaar is, gaat hij de wereld van relaties in. Hoe staat het een in verband met het ander? Het gaat hierbij ook om simpele dingen, zoals de afstand tussen dingen en de plek die dingen hebben ten opzichte van elkaar: een blokje in een blokkendoos, erachter, erop of eronder, bijvoorbeeld. Misschien gaat je baby opeens huilen als je wat verder van hem af gaat. Dat is heel normaal. Je baby snapt nu dat de afstand tussen jullie groter wordt! Dat verklaart dus een hoop princes: balen dat het nog niet beter gaat met je rug... babyr: ja Yanna weet het allemaal zeker te vertellen! En ik ben te lief soms, dus daar ga ik nog last van krijgen straks
Hoi dames, ik kom even zwaaien. Ben er nog wel maar heeeel druk druk druk. Ik spiek toch af en tOe mee hoor. Kan alleen niet reageren. @ rrianne, Wil je ff een dikke digitale knuf geven. Ik snap hoe je je voelt. Hopelijk kunnen ze jullie snel helpen en duidelijkheid geven. Babay's reageren sterk op je gevoelens dus alles wat jou rust geeft helpt je baby. Zoek hulp al dat je rust brengt. Het komt allemaal goed meid!!
Rrianne, vwb de reflux kan ik je de spreuk die een forum vriendin me ooit gaf niet onthouden. Odess van de juni mama's zei me ooit; laat het los! als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!! Ik heb daar heel veel aan gehad. In eerste instantie dacht ik; wat kan ik daar mee met zoiets als reflux. Maar het is me altijd bij gebleven en heeft me vaak doen relativeren! Hopelijk helpt het jou ook (L)
@ rrianne dikke knuffel en inderdaad bellen als het echt niet meer gaat 3 weken is lang hoor!!! Zeker met dat soort nachten! @eb geweldig filmpje!! Van Rica net ook gezien!! Papa!!! Haha geweldig hier helemaal niet veel gebrabbel naar kregen op cb de opmerking vandaag dat G.ijs met hele andere dingen bezig is; staan en alles vastpakken ook dingen die we niet willen uiteraard. Hij is gelukkig echt aan het opknappen dus prima dag gehad! @ karine ik stuur je dit weekend de gegevens door van bezoekje aan cb! @mama05 lijkt me heel leuk als je langs komt wat voor dag was het ook al weer? Ik dacht vrijdag toch? Dan ben ik sowieso thuis. @sahi hier huilt meneer als ik de kamer uitloop en als in terug kom een smile van hier tot Tokio op zijn gezicht en of ze het weten!!!
Hey meiden, Hier een giga drukke dag gehad. Mensen leken wel gek met al die boodschappen voor het weekend. Maar we hebben het overleefd, vond het niet leuk om zo lang van m'n meisje weg te zijn. Nu is ze super lief geweest en heeft ze heel veel aandacht gekregen (omdat ze alleen was). Ook manlief zei wat is het dan stil. @la, Een voeding minder komt vanzelf. Heeft tijd nodig en vooral met borstvoeding geeft ze het zelf wel aan. @meikie, Dat schema heb ik hier soms ook alleen flessen van 210+7 en geef dan rond 5 uur een flesje roosvicee en een bambix berenkoekje. Deze vind ze heerlijk en deze lossen mooi in het mondje op. @Rrianne, Snap je ongerustheid helemaal meid. Het is ook niet leuk. Vooral omdat je weet dat je mannetje er last van heeft. Maar Je mag gelukkig al eerder komen. Voor dat je het weet is het zover. En het kan alleen maar beter worden, maar denk niet dat het makkelijk zal gaan. Maar zeker een hele dikke digi knuf van mij. Anders kom ik zo bij je langs hoor om te steunen. Maak ik er gelijk een dagje uit van naar de ikea @EB, zoals ik ook al op fb zei wat een topper dat kereltje van jou. Echt super knap. Zie mirthe dit nog niet echt doen over 2 weken maar wie weet. @hier, een zeer leuke week gehad. Maar ook wel weer druk. Gister eindelijk de bank gekregen en hij zit heerlijk. Vandaag heb ik dan m'n trouwring gekregen van manlief, dus helemaal happy. Voor de rest een redelijk druk weekendje voor de boeg. Morgen bezoek, zondag verjaardag, maandag ff brunchen met schoonfam. en maandag bij m'n vriendin langs. Is het weekend alweer voorbij . @flessen, ff een vraagje vanaf wanneer mag je officieel naar 3 flessen gaan. Ik vind het soms nog wel puzzelen maar ene keer kan ze het wel hebben en de andere keer niet. Vooral bij de gastouder loopt het anders. Terwijl ze het daar super doet. Geef dan wel roosvicee als ik denk dat ze op 3 uitkomt Maar ga op bedje is alweer veel te laat. Gr.
Dolfijntjes... Wow!!! Wat een super mooie ring. Eb... Heb e gevonden. Echt geweldig!!! Zo leuk om te zien!!! Nou ik ben al een tijdje wakker, kon echt niet meer liggen met die stomme rug. L. Slaapt nog lekker. Ook is mijn vriend weer thuis, dus gelukkig wat hulp. Rianne, sterkte. Meikie... Wat een mooi schema. En wat mooi dat hij dat allemaal zelf regeld!! Allemaal een fijn weekend en alvast fijne paasdagen.
@Rianne een hele dikke digi knuf meid en als je het gewoon echt niet meer trekt geef het dan aan hoor. @Princes gelukkig is je vriend weer thuis @EB echt super gaaf van Timo @vanaf 6 maanden mogen ze 3 flessen @Meikie lekker schemaatje lijkt een beetje op die van ons lekker he de avond een beetje vrij
Meikie, wat een heerlijk schema hebben jullie zo met J. Sahi, ik geloof het direct dat ze dat zou doen om jou aandacht te trekken. Supermom, ik ga die zeker onthouden. Het is ook gewoon een stukje accepteren en niet telkens hopen op... Rica, waauw mooie ring hoor! Hihi lief. Nou mocht je een x richting de Ikea gaat, kom je hier ook even aanwaaien? Meiden, bedankt voor alle lieve berichtjes, doet me onwijs goed. We hebben nu met zn 3-en lekker lang weekend (even om de beurt bij tanken dus), we kijken het weekend aan of we wachten tot vrijdag of eerder aan de bel trekken. N. heeft vanmorgen de eerste fles gedaan. Toen beide weer hun bedje in. L. werd om 8.45 wakker, toen ben ik er uit gegaan zodat N. nog wat slaap kon pakken. Wat extra slaap doet erg goed, zo kunnen we de boel weer een btje relativeren en er weer vol goede moed tegen aan.
@ 3 flessen: als je die 4e echt niet naar binnen krijgt, dan zal 3 wel genoeg zijn. je kunt ze niet dwingen... rrianne: goede nachtrust helpt zeker! Geniet van het weekend! hier lekker geknutseld op scouting vanmorgen, heerlijk! en nu het huisje aan kant gemaakt, hoeven we de rest van het weekend niks meer Fijn weekend meiden!
@Rianne ja dat helpt zeker nachtrust @ll heb een nieuwe auto gekocht ben er helemaal happy mee en maandag lekker een Sauna dagje gepland met mijn zusje heerlijk
Jeeeeeeej, Jordy zijn eerste tandje is door!!!! Hij had net een flinke poepbroek en zat toen op mijn vinger te happen en toen voelde ik daar ineens een puntje hahaha. Even goed voel en ja joh, hij is eindelijk door!!! Hier een heerlijk dagje gehad. Een hele berg groente hapjes gemaakt uit opperdepop. Dus voorlopig kunnen we weer vooruit. Ik heb een poosje terug van die bekers van avent gekocht en daar doe ik dan ongeveer 150 gram in en dan kan ik het invriezen. Vind ik toch makkelijker als ijsblokjes..... Verder nog de laatste boodschapjes gedaan, de kooi schoongemaakt van de gaai en met de stofzuiger en dweil in de weer geweest @ 3 flessen, als een kindje tot de 6 maanden behoefte heeft aan meer flessen dan oke. Jordy is echter nog geen 6 maanden, maar heeft wel het schema van die leeftijd, maar hij loopt met de meeste dingen wel redelijk voor dus vind ik het niet gek dat hij hiermee ook wat vlotter is.... @ Wherona, heerlijk ja zo'n schema. Kun je ook weer wat makkelijker de hort op met de kleine Een nieuwe auto wat leuk!!! Wat voor een? @ Sahi, jij bent ook nog actief op de scouting zeg.... Dat ging je toch afbouwen? Of ben ik nou gek.... @ Rrianne, wat fijn dat je een beetje hebt kunnen bijtanken. Fijn he dat je dan zo'n lang weekend hebt. Ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd met je nieuwe baan..... Dus bij deze alsnog gefeliciteerd.... @ Princess, je mag hier wel even onder de infraroodlamp komen liggen.... Helpt goed hoor bij zo'n zere rug.... @ Dolfijntjes, wauw wat een mooie ring zeg!!! Jordy krijgt inderdaad ook weleens zo'n koekje. En vind ze heerlijk, heeft ook nog wel wat hulp nodig hoor dus ook hier verkruimelen we het wat in zijn mondje Diksap vind ie nog steeds een beetje gek, maar drinkt wel steeds meer ervan. vandaag had ie 40/50 cc gedronken dus word steeds een beetje meer hahaha @ EB, dat is echt een leuk filmpje. Grappig zoals ze dan vooruit kunnen komen he. En dan te bedenken dat wij ook allemaal zo zijn begonnen hahaha @ Rica, volgens mij heb ik jou niet op facebook.... Ben wel benieuwd naar je filmpjes.... Nou meiden, ik ga er weer vandoor!!! tot later
wherona: wat voor auto heb je gekocht? Leuk he, een nieuwe auto Geniet van je weekend! Meikie: ja ik ging inderdaad stoppen. Maar vandaag hadden ze leiding tekort. En zo bijspringen vind ik niet zo erg, maar als ik echt fulltime leiding ben, is het allemaal zo verplicht. en nu is dat minder. Want ik vind het verder heerlijk met die kids lekker in de weer. en ik blijf wel het naampje teamleider houden tot er een vervanger is, want dat moet toch iemand doen. Maar dat houdt vooral in dat ik de financien in de gaten houd en de administratie doe en dergelijke. En dat kan redelijk op zelf in te plannen momenten, dus dat is niet zo erg. Yanna heeft nu net pas haar fles op! Ze is dus lekker aan het rommelen met ons prachtige schema
Hihi ja ik heb wel mooie ringen maar deze was van dolfijnjes haha Ik ben in groningen bij ikea geweest, Wees blij dat ik niet ben aan komen waaien want ik had me toche en kiespijn pffff, niet bepaald leuk gezelschap haha! waar woon je dan??? ikea is niet zo gek ver bij mij vandaan! meikie je kunt me wel vinden lieve.lois eb leuk filmpje, hij kan al echt voorruit komen he ik ga straks weer mn nacht in...1 van de laatsten hoera hoera Fijne pasen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Meikie, hoeraaaa J zijn 1e tandje, goed hoor! Hier nog geen tandjes hoor! Wel 'eindelijk' fanatiek aan het rollen.. Ik kom me afmelden voor de meeting 23 juni, heb toch kaarten kunnen regelen voor DefQon dus ik ga lekker feesten die dag..
Wherona, heerlijk dagje sauna. Daar heb ik ook zo'n zin in, maar kan geen liefhebber vinden hahah. Of het is iemand waar ik juist niet mee heen wil. Nice an new car, watvoor? Meikie, dankje! Hhihih wat cool. Zit ook echt te wachten, maakt je vast weer bere trots?! Rica, oeps! Ik Pb je wel even. Woon een 15 min. van de Ikea af. Werk ze. Dolfijnjes, ik bedoelde uiteraard jou ring! Babyr, leuk, defqon, have fun! L. heeft ook sinds 2 dagen de smaak te pakken. Van rug naar buik, maar terug is wat moeilijker hihi.
Vandaag de boot in het water gedaan, Timo was bij oma dus we hadden onze handen vrij. Morgen voor het eerst varen met ons ventje! De laatste keer was ik 39 weken zwanger, zou hij het zich nog kunnen herinneren
Goedemorgen, Allereerst iedereen fijne pasen! Ik zit klaar om te gaan werken! Pfff wat was het vroeg. Schoonmoeder zou hierheen komen om op te passen en normaal neemt ze joël na de ochtend fles mee naar huis. Maar ze is met medicatie gestart en was er heel beroerd van. Joël slaapt dus nu daar! Wat vond ik het moeilijk om hem daar achter te laten. Maar nog niks gehoord dus heb vertrouwen dat het goed gaat. Manlief is ook al weg voor de ochtend dienst. Joël is dus voor de eerste x logeren zonder mama en papa. Echt lastig. Maar goed hun hebben vier kinderen grootgebracht dus komt vast goed! Fijne dagen allemaal