Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Fijne pasen iedereen !!!!

@EB,veel plezier vandaag op de boot!

@tandjes,we denken al een paar weken dat er een tandje aan zit te komen maar er is nog niks te zien.

@rollen,van rug naar buik gaat heel goed maar terugrollen lukt nog niet zonder hulp.
    Dan ligt ze op der buik en dan hoor je een hoop gemopper omdat ze nog niet kan terugrollen.

Hier gister een fotoshoot laten doen bij degene die ook onze pretecho heeft gedaan.
    Ik meen dat er hier meer waren die daar geweest waren voor een pretecho (Domburg).
    Het viel helaas erg tegen,de shoot was dan wel gratis maar het kost je wel een tank benzine en het liep niet zoals we het gehoopt hadden.
    En dat gratis is alleen voor de eerste 15 foto's die je per mail toegestuurd krijgt de rest kost nog eens 25 euro.
    Kijk ik ben best bereid wat geld weg te leggen maar dan moet het resultaat er ook naar wezen.

De afspraak liep al erg uit omdat de shoot voor ons ook niet lekker liep dus we zeiden nog tegen elkaar:toch fijn dat ze de tijd ervoor nemen.
    Toen we dan na een half uur vertraging eindelijk aan de beurt waren
    waren de kinderen het eigenlijk al beu.
    Maar goed het liep tegen lunchtijd dus onze shoot werd gauw nog even afgewerkt en na krap 20 min stonden we weer buiten.
    De foto's die we in gedachten hadden waren niet gemaakt.
    Maar goed er zijn hopelijk een paar mooie foto's van Nienke gemaakt.
    En binnenkort met het mooie weer maakt mijn zwager die een goede fotograaf is wel een paar mooie foto's van ons gezinnetje.

Zo nu gauw de kids in bad en dan een gezellig dagje bij de familie.
    De oudste liep hier vanmorgen om 8 uur al in de tuin in der pyama paaseieren te zoeken.
    Dus die heeft al genoeg gesnoept voor de hele dag:D

2. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Het is de laatste dagen echt een gekkenhuis geweest hier.
    Veel gewerkt (onverwachts), dus Collin steeds naar me ma brengen. Kan niet hals over kop zo weg.

Hopelijk krijg ik nu meer de tijd om bij te houden, want dat wil ik zo graag.

Verder ga ik vandaag niet zo veel doen, vriendje moet werken helaas.
    En ik morgen, hihihi.

Slapen gaat hier trouwens beter, wel de speen terug stoppen, maar dan slaap Collin ongeweer 8 uurtjes. Soms iets meer en soms ook iets minder.

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rica: succes met de nachten!

babyr: defqon is natuurlijk ook gaaf ;)

EB: heerlijk, de boot weer te water. Ben benieuwd wat Timo gaat vinden van het varen!

misja: hoe beviel het logeren van Joel? Ik moet er niet aan denken, maar dit is natuurlijk wel een logische reden. En dan kan hij ook lekker slapen zo lang hij wil.

wndy: wat stom van die fotoshoot zeg :(

AV: fijn dat die nachten beter gaan! wel druk he, dat werk?

hier even bij de oppas-tante (die van de maandag) op visite geweest, want daar gaat ze morgen niet heen. En volgende ook niet, omdat de oppas dan op bewonersvakantie is.
    verder weinig nieuws.

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, genoten van jullie dagje op de boot? Zag mooie foto's voorbij komen!

Misja, is het goed gegaan met J. bij opa & oma. Aaaah dat zal mij net zo gaan hoor, vind het nog steeds zo moeilijk om hem ergens achter te laten.

Wendyw, he wat balen van de shoot. Hoop dat er toch nog iets leuks tussen zit!

Altijdvrolijk, kun je nu weer een btje bekomen? Of nog veel werkdagen in eht vooruitzicht? Fijn dat de nachten beter gaan!

Hier een lekker dagje/nachtje gehad. Vanmorgen door mijn 2 mannetjes verwend met een paasontbijtje, werd om 10.30 gewekt, heerlijk! Ook L. heeft het vannacht erg goed gedaan, ondanks zijn verkoudheid. Gisteravond werd hij steeds wakker door het hoesten, dus we zagen de bui al hangen. Na 01.00 doorgeslapen tot 06.45, super! Toen flesje gedronken in bed en samen er weer in gedoken. Ook vandaag was hij erg goed gemutst, bij Opa en Oma gegourmet, op tijd naar huis zodat hij niet te veel uit zijn ritme kwam. Nu pap en mam lekker met de beentjes omhoog voor de tv. Doe mij maar iedere week lang weekend;)!

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne, fijn dat het beter gaat met L!

Vandaag lekker gevaren, fotootjes staan op facebook. Vanochtend rustig opgestaan en de grote wisseltruc uitgehaald met de auto's. We gingen nl de boot van de ene haven naar de andere haven varen, dus dan moet je ook nog thuis kunnen komen. Dus: met opel naar kever in de garage, met twee auto's naar haven Huizen, daar opel achter laten. Dan met kever naar haven Baarn, met de boot naar haven Huizen, met de opel naar haven Baarn, met twee auto's naar de garage, kever daar laten en dan met de opel naar huis.:D

Het varen met Timo ging super! We hadden ook echt geluk met het weer. Eerst flesje gegeven en op schoot gespeeld. Daarna fruit en in de maxi cosi met een hydrofiel erover om een soort tentje te maken. Daar heeft hij bijna 2 uur geslapen, ging geweldig. Het was wel een beetje koud, maar we hebben hem op de grond neergezet, uit de wind. De zeilen zaten er nog niet op, dus de hele tocht op de motor. Prima om te wennen.

Op de haven een kroketje gegeten om te vieren dat we voor het eerst met Timo gevaren hebben. Nu zitten we alle drie te soezen op de bank. Heel voldaan gevoel over dit weekend.

Morgen naar mijn schoonfamilie;). Ach, het wordt heel slecht weer, dus we konden toch niet naar de boot.

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi!

Even een kort berichtje. Wij vertrekken om 13.15 naar Schiphol. Alles ingepakt, lijkt wel een volksverhuizing. Kinderwagen met reiswieg in de prampack, zelfs de wipstoel paste er nog makkelijk bij dus ook maar meegenomen. Ben benieuwd hoe het vliegen zal gaan met F.

Ben er over een kleine 2 weken weer. Fijne Pasen nog!

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    EB, klinkt super!

Daantje, heel veel plezier, lekker genieten!

8. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @daantje fijne vakantie!!! Geniet er lekker van!

Hier lekker drukke dagen en G.ijs is vandaag een half jaar!! En zijn eerste tandje is ook een feit!! We waren aardig verbaasd want het kwijlen en rode wangetjes waren juist minder geworden haha

Fijne Pasen allemaal nog

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rrianne: fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad!

EB: fijn dat het varen zo goed ging!
    hebben jullie een zwemvestje in zijn maat? Vrienden van ons hebben ook een boot, maar ik wil haar pas meenemen als we een passend zwemnvestje hebben

daantje: veel plezier!

linda: Yes, 6 maanden en een tand! Gefeliciteerd!

hier lange dag in de auto gehad, dus nu lekker met de benen omhoog op de bank.

10. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, fijne vakantie!

Sahi, we hebben nog geen zwemvest, maar zijn er wel naar op zoek. Probleem is dat het altijd van die enorme dingen zijn voor baby's en dat zit zo ongemakkelijk. We hebben er eentje op het oog, dus voordat we echt gaan zeilen hebben we er wel één. Nu op de motor had ik hem vast of zat hij in de maxi cosi.

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

ben ik ook weer...heb wel alles meegelezen, maar nu nog reageren op alles is niet echt meer handig...wordt ook een hele pagina alleen maar 1 bericht dan denk ik ;)
    Wel even dikke digiknuffel voor Rrianne en L.!!

Hier drukke tijd gehad vorige week....op werkdagen ook meestal 's avonds nog bezoek en alles wat ik moest doen dus op vrije dagen gepland dus voor ik het wist was weer avond. Elke doet het verder prima, door de dag is ze wel gezellig, moet nog regelmatig wel bezig gehouden worden, hoewel ik idee heb dat ze net weer doorheen een sprongetje is en weer meer zelf kan spelen. Leuk om ook weer te zien dat ze weer meer kan...ze heeft bijvoorbeeld ontdekt als ik een doekje over haar hoofd leg dat ze het nu zelf kan wegtrekken, ervoor was het meteen brullen en gillen, nu trekt ze het weg en ligt ze in een deuk van het lachen :D
    Wel heeft ze laatste tijd met regelmaat in de avond huilhalfuurtjes rond 23 uur, zit veel aan haar oortjes en er is al heel lang een wit puntje in der kaak te zien, maar er komt verder niks door, we zeggen al heel lang, zal wel tandje zijn, maar komt nog steeds niet. Gelukkig slaapt ze verder wel gewoon goed door als ze dan weer tot rust is gekomen...
    Morgen weer CB, dus even kijken hoe het weer gaat daar, heb boel vragen over hoe nu verder nu ze de 6 mnd nadert...aan 3 flessen is ze nog niet toe, hebben het 1 keer geprobeerd omdat het door de dag zo uitkwam maar toen hebben we snachts nog een fles moeten geven, toen was het echt honger! Dus we houden nog even aan wat we nu doen...

betreft de meet, ik las dat er meerdere wel interesse had in idee van Meikie betreft de kledingparty?? Ander idee is een houten speelgoed party, of een hight tea....
    Of doen jullie gewoon wat waar we gewoon lekker met elkaar kunnen kletsen zonder er iets van party of dergelijke bij?? De kleintjes zijn dan rond 8 maanden, dus die zitten dan vol beweging natuurlijk...

ga proberen weer vaker te typen....meelezen deed ik wel hoor, dus was er wel nog steeds een beetje :)

ow en dolfijntje, leuke ring!! Ik heb dezelfde maar dan int zilver :D

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Linda, cool G. ook een tandje:). Lijkt me een erg leuk gezicht.

Sahi, geniet van je avondje bankhangen

Vaneke, dankje, heb je een pb terug gestuurd. Moest wel weer lachen hoor. Dat met dta doekje, ging heir precies zo. L. vond het niks, huilen. Nu van de week had hij er dikke lol om.
    Wat betreft de flessen, ben benieuwd. Hier hebben ze het er niet over gehad dat ik terug zou moeten naar 3 flessen. Heb wel de 2e en de 3e fles naar 150/5 verlaagd, aangezien hij ze bij lange na niet leeg drinkt. Meeting; vind alle ideeen eigenlijk wel leuk! Hoop dat ik er bij kan zijn ivm mijn nieuwe baan.

Ik ga mijn bedje op zoeken, slaap lekker allemaal!

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal fijne pasen gehad??

@daantje veel plezier!

@? (sorry vergeten)jeej eerste tandje door!

hier heerlijk weekend gehad. gister voor het eerst groente witlof heeft ze gegeten en ze vond het heerlijk. vandaag ging het er nog beter in! ook meloen ging er zowaar in. en ze heeft heerlijk op een stokbroodje gesabbeld.

morgen is ze al weer 6 maanden wat gaat het toch snel! zag van de week foto's dat ze net geboren was wat een klein hummeltje was het toen. en ze is nog steeds klein maar oh zo wijs!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou nog een keer dan maar, had heel wat getypt en druk verkeerd!

Eerste tandje is door, een mooi streepje! Ik had al mn vermoedens maar was toch verrast :)
    morgen ook naar het cb!!!!

vaneke, ik dacht toevallig nog aan je, volgens mij heb ik je al even gemist maar daar ben je ! ;);)
    Meeting, er zijn er toch al een paar die niet kunnen :( jammer zeg !
    ik vind een party wel leuk! lijkt me juist heel gezellig, zo'n dame blijft toch ook niet hele uren?? Nougoed het lijkt mij wel grappig...

eb leuk zeg! ik ben alleen heeeel snel wagen/zee/vlieg etc etc ziek! zou voor mij dus niks zijn :) maar het ziet er wel altijd heel mooi uit....wij gaan nog welleens met zon fluisterbootje weg (haha is natuurlijk innimini) maar als ik daar te lang mee wegga pffff drama haha....Ook als hij maar iets beweegt (een grotere boot) is niks voor mij. ik hou het best een uurtje vol hoor maar dan begin ik wat weeig te worden en uiteindelijk ben ik er een paar dagen ziek van :)

Doet mij denken aan spanje, mn tante wou ons een plezier doen door een paar dagen met de camper door spanje te gaan...Ik ben nog nooit zoooo ziek geweest! heb nog nooit zoooon rot vakantie gehad.. even ging het goed maar pff.. ik wou wel terug maar elke eker beloofde ze frisse lucht en rechte wegens (not) :) dat was me een vakantie poeh!

daantje veel plezier, ben ook wel benieuwd naar de vlucht met die kleine :)

Nou verder weinig....ben zo benieuwd hoe lang en zwaar ze is morgen

ze krijgen dan toch niet weer een prikje he?? toch??
    alleen de eerste 2 keer en volgende keer met 11 maand toch?

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Goodmorning!

VanEke, leuk weer wat van je te lezen!! Die Elke met haar doekje hahaha!

Rrianne, hoe gaat het nou bij jou lieverd??

Rica, volgens mij krijgen ze idd geen prikje nu...

Daantje, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier op vakantie!

Pff hier al wakker vanaf kwart voor 6 en mevrouwtje ligt nu alweer een uur te pitten..
    Maak haar straks wakker en dan hop naar het KDV en ik weer een dagje werken.

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

Hier alles goed. Heerlijke week vakantie gehad zonder weg te zijn. En sinds eergisteren rolt Micah van rug naar buik!! Superleuk!

@ Daantje: Héél veel plezier op vakantie!!!

@ Rrianne: Hoe is het nu?? Het idee dat het beter gaat??

@ BabyR: Hihi.. Balen he.. jij wakker en die kids snurken weer :) Werk ze vandaag.

@ Rica: Wow.. ook al een tandje!! Toppie...
    En nee, ze krijgen geen prikjes nu ;)

@ EB: Leuke boot-foto's!! En wat kan Timo al kruipen (tijgeren) zeg!! Kanjer...

@ Linda: Jeej.. G.ijs ook al een tand!!

@ VanEke: Haha.. Dat doekje... Machtig leuk!

@ Princess: Dat schema van jou en L.ily werkt hier super!!
    Micah dus ook echt over naar 3 flessen!

@ poepen: hebben jullie kindjes er ook iets meer moeite mee, omdat het compacter is??

@ Dolfijnjes: Prachtige ring!!!

Hier vandaag naar vriendin met zoontje die 3 mnd jonger is dan Ryano.
    Gezellig!! Fijne dinsdag allemaal!

17. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Karine, super... dat het goed werkt! en jah, dat poepen gaat hier soms ook met hard gekreun en een heel rood hoofd. het zijn nu ook echte drollen zeg maar.

Daantje... veel plezier, geniet er lekker van.

al veel tandjes door lees ik... nou ik dacht laat ik dan ook maar eens kijken. maar neh, nog niks.

donderdag weer naar het CB, ben ook zo benieuwd hoeveel ze nu weegt.

ben aan het rondkijken voor de volgende autostoel. maar wat een keus en prijsverschil weer. iemand nog tips, of ervaringen. want kom er even niet meer uit welke ik nou zou kopen. en aangezien we 3 keer per jaar met de auto naar Schotland gaan wil ik wel een goeie!!!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahhh heb mn afspraak bij het cb gemist, ooh wat erg zeg (ahum)..
    ga vanmiddag wel even naar de inloopdag voor het wegen en meten zodat ze dat invoeren. Heb alleen het gesprek met de "deskundige" gemist ;). Heb de tijd verkeerd opgeschreven dus kreeg een telefoontje of ik wist dat ik een afspraak had :D

Nou ga nu inpakken en eens even kijken wat deze dame aan gewicht heeft :)

veel plezier karine!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rica: ik vind het CB altijd wel fijn, maar dat is vooral omdat ze steeds zeggen dat ik het zo geweldig doe en ze verder niks aan te merken hebben...
    met 11 maanden weer een prik.

princess: wij hebben al 2 stoelen, (2 auto's), een maxicosi tobi en een maxicosi pebble.

@poepen: ja hier soms ook echt dikke keutels en kreunen en persen, best zielig, dat lijkt me best zeer doen.

babyr: werkse!

mbtc: nu al zo'n groot verschil he? als je foto's gaat kijken!

rrianne: hoe is de nacht nu gegaan? Bankhangen is gelukt hoor :)

vaneke: leuk je weer te zien! Wat gaat het hard he?
    Yanna vindt doekjes ook erg leuk :)
    helaas krijgt ze nu ook door dat ik wel eens wegloop en dan gaat ze lopen jammeren, omdat ze mij kwijt is of gewoon wil dat ik meteen kom. Dat schijnt ook bij het sprongetje van 6 maanden te horen. vanmorgen op KDV zat ze bij een leidster op een arm en toen vond ze het gelukkig minder erg.

verder hier weer even gewerkt, nu even rust, maar moet nog even wat mensen bellen... dus weer lekker aan de slag.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik niet, tegenstrijdige info altijd. (de kinderarts is wel aardig)
    Ik ben wezen wegen en meten, mevrouw is 7015 gram en 69 cm!
    Ze vroeg of ik de groeicurve wou zien, want ze wou even overleggen met de arts als dat goed was want lois zat onder het gewicht en was aardig gezakt in de curve.
    Naja ik zei al dat ze haar tandje heeft en laatste 2,5 week haar flessen slecht wil hebben en op drinkt dus tja.
    Haar schema was goed en niks aan veranderen, moeten met 7,5 maand toch weer heen en dan zou het we goed komen zoniet gaan ze verder kijken maargoed het was eigelijk verder niks op aan te merken :) Tis gewoon en slanke lange den maar eigelijk is ze dit vanaf de geboorte al wel :D

er waren ook pasgeborenen en 1 van 19 dagen!!! die was net zo zwaar als lois toen ze geboren was...jeetje ik kan me gewoon NU AL niet meer voorstellen dat ze zo'n kleim humpie is geweest zeg!!! pffffff wat een poppetjes!

Deel Deze Pagina