Hey meiden, hier ben ik ook weereens..... Kom er soms echt niet aan toe om even hier te posten.... Maar dat hebben meer mensen volgens mij want het is hier zo stil.... Hier gaat het erg goed, Jordy heeft goed zijn ritme bepaald met de 3 flessen en de lange nachten die hij maakt. Wel leuk hoor, hij is nu ook veel meer wakker overdag Meneer zijn 2e tandje is inmiddels ook doorgedrongen en je kan wel merken dat ie daar wel wat last van heeft. Heeft vandaag al 3 poepbroeken gehad.... @ Daantje, fijne vakantie met zijn drietjes!!! Geniet ervan meis!!! @ Karine, hier kan je ook precies zien wanneer meneer zit te poepen. En waar hij voorheen die volle broek niet erg vond gaat ie nu echt wel brullen als ie een volle broek heeft @ Misja, hoe is de logeerpartij afgelopen? @ Rica, had je niet echt vragen voor de 'deskundige'? Dan maakt het weinig uit toch? Wel goed dat ze het gewicht in de gaten houden, maar wat er niet ingaat gaat er niet in toch??? @ Princess, ik weet alleen dat de maxicosi tobi een keer als beste getest is door de consumentenbnond. Verder nog niet echt mee bezig geweest eigenlijk... @ BabyR, dat was een vroeg dagje dan.... O, sorry ik moet weer gaan. Jordy ligt te brullen....
Naam - Start gew. - Doel gew. - Tus. st. 8 april Meikie - - - -106,2 - - - - - - 96 - - - - - - - -97,5= -8,7 Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 101,1= -4,8 EB - - - - - - 88 - - - - - - - -80 - - - - - - - 81,8 = -6,2 Wapje - - - - 68 - - - - - - - 60 - - - - - - - 65,8 = -2,2 (01/04) Guapetona - -93 - - - - - - - 80 - - - - - - - 82,3 = -10,7 VanEke - - - -103.6 - - - - - 99 - - - - - - - 99,5 = -4,1 DQ - - - - - - 101.3 - - - - - -85 - - - - - - - 96,3 = -4,2 (25/03) Sahi - - - - - -78 - - - - - - -70 - - - - - - - 7,0 = -2,0 En ook weer even een update van de afvallijst!!! @ DQ, hoe is het met je? Doe je nog mee?
Rica, hmmm vervelend. Wat had ze dan volgens de curve moeten wegen? Als ze voldoende plasluiers hebben en goed in hun velletje zitten lijkt het mij geen probleem toch? Meikie, wat fijn dat eht zo lekker loopt met J. En zn 2e tandje al, wat gaat het hard met jou ventje zeg!   Babyr, bleeehh niks aan zo vroeg he. Als ze dan maar lekker vrolijk zijn, dat maakt een hoop goed Karine, ja hier ook een jongentje die een stuk meer moeite heeft met poepen. Gister was het huilen, persen, huilen, persen. Zo zielig. Uiteindelijk wat gefietst met zn beentjes en toen kwam het (hahah let niet op de details), maar had het wel emt hem te doen. Lekker zo'n weekje, kan je echt goed doen he? En wat leuk dat M. rolt. Princess, ik lees mee met de tips voor een goede autostoel. En hier trouwens ook nog geen tandjes hoor.. Hier gaat het stukken beter. We hebben een aantal dingen veranderd in zowel zn voeding en ritme en natuurlijk flink bijgeslapen waardoor iedereen weer een stuk beter in zn vel zit! De grootste verandering is ipv joh. br. pitmeel 1,5 schepje rijstbloem. Hij lijkt hier veel rustiger op, zowel eht slapen, als het opboeren en slikken gaan stukken beter. Ik juich nog niet te vroeg, maar hij reageerde ook altijd erg op de nutriton, toen over op pure joh. br pitmeel. Omdat we het op advies toch echt in moesten blijven dikken. Rijstebloem was geen optie, omdat dat weer dun zo worden in de maag werd mij steeds verteld. Nou hij geeft nog wel af en toe een mondje terug maar verder helemaal niks... Dus ga hier voorlopig gewoon nog even mee door.
ownee verder vond ze het ook goed hoor, ik biedt haar ook van alles aan en het is ook niet zo dat ze helemaal niks eet. Het was gewoon die 2e fles waar ze mee zat te zeurem en soms haar fruithapje... RIANNE dat vroeg mn vriend dus ook, wat had ze dan moeten wegen en ik ben gewoon vergeten dat te vragen. ik was beetje flabber gasted haha die vragen komen altijd later!! we gaan gewoon eens zien hoe het is op 10 mei, ik denk dan dat ze gewoon weer netjes op de lijn zit hoor!
Rica, ze is gewoon lang en slank, is Timo ook en dat is prima. Waren we allemaal maar lang en slank Tandjes, hier ook nog geen spoor van tandjes. Prima hoor, tandjes moeten gepoetst Autostoeltje, wij gaan voor een maxi cosi, hebben isofix dus dat is handig. Denk een Tobi, heb ik veel goede dingen over gelezen. Rrianne, fijn dat het nu beter gaat, dat verdienen jullie wel! Meikie, DQ gaat vast weer meedoen. Las op fb dat ze nu weer echt gaat beginnen. Toch, DQ? Eten, hier blijven we denk ik voorlopig nog op 4 flessen. Hij wordt er meestal nog wakker voor, dus dan heeft hij hem nog nodig. En de flessen gaan er als een gek in, hij is boos als ze leeg zijn. Fruit gaat nog steeds heel heel goed en hij zit inmiddels ook al op 150 gram groenten. Die eet hij meestal op, niet altijd. Broodkorst is lastig, begrijpt hij niet zo goed. Maar we doen stukjes brood in melk of water en dan in zijn mond. O ja, we zijn sinds zondag begonnen met bordje pap 's ochtends. Eerst een flesje van 150 ml melk en dan van 50 ml melk en 3 melkpoederschepjes granenpap een bordje pap maken. Was de eerste twee dagen drama, de fles was te klein voor meneer. Maar vanochtend ging het supergoed. Echt leuk!
meikie: na de invasie van de 'andere' oktober mama's is het weer rustiger geworden ik heb inderdaad ook niet altijd tijd. lees wel altijd bij, maar reageer niet steeds rrianne: wat fijn dat die rijstebloem zo'n verschil maakt! rica: ik zou me niet druk maken om dat gewicht hoor meid! ze is lang en dun, nou en eb: leuk dat die pap goed gaat! hier weer lekker gewerkt en nu lekker bankhangen en op tijd naar bed. dus eigenlijk zo naar bed
Over autostoelen wij hadden de tip van meerdere vrienden gekregen om eens serieus te kijken naar een stoel die gedraaid jan worden naar de deur toe zodat je de kleine recht in de stoel kan zetten. Zij hadden er toch spijt van dat ze het niet gedaan hadden. We hebben de aanbiedingen in de gaten gehouden want ze zijn enorm prijzig maar zijn laatst geslaagd voor de helft van het geld de maxi cosi axiss aangeschaft in dezelfde kleur als onze maxi cosi nu. Weet uiteraard nog niet in deze echt fijn is haha daar zijn ze nog iets te klein voor. Ga snel slapen ben redelijk gebroken haha
nou heb een avond voor mijzelf gehad, fijn hoor als je beiden wisseldiensten hebt! ik ga nu maar eens mn oogjes sluiten!! haha ja sahi het is nu weer redelijk bij te houden NOG 23 pagina's en dan moet er een nieuw deel komen lezen jullie soms het begin nog welleens? we zaten toen allemaal nog te wachten op meikie
Hoi lieve meiden, ik ben al een aantal dagen terug van onze vakantie (even wennen met het tijdverschil ). Ik heb wel wat bij gelezen maar ik zal morgen reageren Maar iig even laten weten dat ik weer in het land ben...(wf meisjes weten het al ). Doeiiiii
Hey dames! Kom even snel zwaaien, vorige dagen druk gehad! We zitten op Centerparcs (toch met de kolf erbij, haha ) nu! Dus zal niet zoveel reageren maar probeer wel beetje op mijn mobiel bij te lezen. Slaap lekker!
@sahi, dat heeft J ook als je wegloopt huilen steek je je hoofd om de deur dat is t weer goed. @rica, ach ja ik hoor al 6 maanden dat ze te klein en te licht is. maar ze doet het goed dus maak me geen zorgen. op t cb luister ik niet eens. kan de arts al niet eens verstaan zon accent heeft ze. (protugees is ze geloof ik) kinderarts vind het allemaal wel goed dus daar houd ik me aan vast! Mijn afpraak is verzet van as vrijdag naar volgende week vrijdag. ach ja weer een week uitstel van een "preek" hier ook nog geen tandjes hoor!
he meiden, hier ben ik weer eens @meikie...ja ik ga weer mee doen..ben gister alweer begonnen hahah..maar nu echt..ben ook gaan hardlopen enzo dus goed bezig...ik weeg alleen nu op de dinsdag dus denk niet meer dat ik mee kan doen voor het tabelletje... @eb...ik heb gelezen dat brood soppen in water of melk niet goed is ivm dat het dan een deegbal wordt?? lukt het niet een stukje brood in zijn wangetje te stoppen? meestal gaan ze dan vanzelf kauwen..wel leuk dat hij zijn pap lekker eet nu... @hier..gaat alles wel goed eigenlijk..jarey is een heerlijk eigenwijs mannetje..hij draait nog steeds niet, maar maak me geen zorgen het duurt niet lang meer denk ik..verder gaat het goed met hem en met mij ook...ik zal weer proberen meer te posten hier..
@cb,wij mogen vrijdag weer en het is weer spannend of we nu eindelijk de laatste prikjes voor voorlopig krijgen. Nienke is nl weer hardstikke verkouden en zit weer aan de puffer. Gelukkig drinkt ze nog wel goed maar wel even in de gaten houden. Met de voeding zijn we sinds vandaag ook over op standaard 2,maakt die paar dagen ook niet meer uit. Ik zit alleen nog te kijken of we nog over moeten op andere pap. Ze krijgt nu nog rijstebloem maar zag in de winkel verschillende soorten staan vanaf 6 maanden. Maar daar moet je dan water aan toevoegen ipv melk. @Daantje,Little Angel,Fijne vakantie jullie allebei ! @Waterlelie,welkom terug in het natte koude Nederland ! @autostoel,Wij hebben de Tobi voor de oudste maar vinden hem niet zo fijn. Ze weet zich altijd uit de gordels te wurmen en zit dan in no time los op de achterbank. De Maxi Cosi Axiss lijkt ons ook wel een fijne stoel maar ik ben eigenlijk verliefd geworden op de autostoel van Lief : Lief! Autostoel Cato Fuchsia | Babypark Het nadeel hiervan is dat deze stoel bijna nergens in de winkel is te krijgen,alleen online. Ik wil de stoel liever eerst live zien voor ik deze koop. Dat hebben we bij de oudste wel gemerkt. We gingen voor een Römer stoel maar toen we onze dochter lieten proefzitten zat ze er voor geen meter in. In de Tobi zat ze gelijk goed maar toen wisten we nog niet van die gordels dat ze daar zo makkelijk uit kon komen. Maar goed voorlopig zit ze nog wel in de Maxi Cosi,ik denk dat we rond Juli/Augustus voor een stoel gaan kijken. Nu kan ze toch nog niet proefzitten. Dan heb je meestal ook de aanbiedingen vanwege de nieuwe collectie die er dan aan komt. Zo tis weer een flinke lap tekst geworden. Ik ga nog even gauw wat strijken,ze slapen nu toch en dan maar eens kijken wat we op tafel gaan zetten vanavond.
Hier tevreden over autostoel Tobi. Vriendin tevreden over Römer... Kindafhankelijk denk ik Ik werk vanavond de babylijst bij...
Lelie, weer terug! Hebben jullie het heerlijk gehad? Je nieuwe profielfoto op fb belooft heel wat... DQ, we geven kleine stukjes brood, dus het valt wel mee. Is ook op aanraden van het cb, zal wel goed zijn. Wendy, wij geven lichte granenpap van Bambix. Kan alleen niet door een gewone speen (papspeen werkt hier niet, gaat veel te snel), dus we geven het van een bordje. Ben alleen... M is met Timo bij zijn ouders, ik verwacht ze niet vóór 20 uur thuis. Heerlijk, maar eigenlijk voel ik me een beetje verloren. Zit foute huizenprogramma's te kijken op sbs6.. Ons Huis is verder netjes, spullen voor vakantie pakken is nog te snel (gaan 22 april...). Zo maar even eten, restje van gister dus hoef niet te koken. Wilde gaan sporten, maar er is iets misgegaan met de lunch, nu enorm last van mijn darmen. Merk wel dat ik door mijn ruptuur sinds de bevalling diarree minder goed op kan houden. Heb al een paar keer flink moeten rennen en nu maar een maandverbandje ingedaan. Niet heel erg, maar wel vervelend. Fijne avond allemaal!
EB: gek he, ik kon vroeger altijd genieten van avonden alleen en nu voel ik me dan zo onthand. Wil Yanna vooral, maar vriendje ook, liefst heel de tijd om me heen hebben autostoelen: toen wij gingen orienteren voor autostoelen, kregen we een boekje van romer, vol met spelfouten. zo raar... daar knap ik echt op af! wendy: vervelend dat Nienke weer zo verkouden is DQ: hier wordt ook niet gedraaid hoor! En volgens de richtlijnen hoeft het ook nog lang niet. En de oudste van mn vriendinnetje heeft het nooit echt gedaan. ja nu, nu doet hij het voor aan z'n baby-broertje mbtc: is het CB zo vervelend bij jullie? LA: knap dat je het kolven volhoudt zeg! Veel plezier in CP! lelie: rustig aan hoor Hoe was je vakantie? rica: ik ben pas later bijgekomen, dus ik lees het begin niet meer. Heb dat bij 'ons' topic wel gedaan, ik heb tijdens mijn bevalling nog lopen posten, zo grappig om het terug te lezen! hier verder weinig nieuws. Wel leuk, we zaten ons te verwonderen over het feit dat Yanna nu ook zelf steeds meer contact met en uit zichzelf dingetjes doet. En dan bedoel ik, gaan schateren om onze aandacht te trekken en samen te lachen. dus dat ze zelf initiatief neemt tot even een leuk momentje samen we hebben een schaterlach als adio op onze telefoons, maar weet niet of ik die hier kan neerzetten, even zoeken
Rica, anders zou je het eens online op moeten zoeken?! Autostoel, moet ik me ook nog eens in verdiepen. Eb, hier ook het probleem van de w.c, moet echt maken dat ik bij de wc kom. Sahi, super tof! Die lach op je telefoon.. Linda, zo'n stoel lijkt me ook echt ideaal! Waterlelie, fijne vakantie gehad? LA, hele fijne vakantie! DQ, leuk dat je weer mee komt kletsen! Dilemma, wat zal ik doen. Heb vandaag mn nieuwe rooster gekregen. Toch echt op zoek naar een KDV of gastouder? Maar waar zou ik voor gaan? Welke kids gaan naar het KDV en naar een gastouder? Zijn jullie tevreden?
Rrianne, hier kdv omdat we niet afhankelijk willen zijn van één persoon met oa vakanties, ziektes etc. Verder geen reden, beide prima. Sahi, kan het niet beluisteren op de ipad. Jammer! Hier, we hebben op marktplaats een activity center van Fisher Price gekocht voor in de box. Zo'n ding met knopjes, schuifjes, lichtjes en muziekjes. Enorm succes! We hebben hem met extra tyrips vast moeten maken, omdat Timo er tè enthousiast aan trok. Ze zijn er weer, mijn mannen. Bedacht me net dat ik nog nooit zo lang Timo niet had gezien. Hj sliep nog toen ik naar mijn werk ging. Heeeeeerlijk dat ik hem nu weer kan knuffelen! Nu ligt hij lekker in de box te spelen.
Heeeeey meiden!!! @Rrianne, wat fijn dat het wat beter gaat!!! En als je wat bent uitgrust kun je inderdaad meet hebben. Vrijdag kon je naar het ziekenhuis toch? Hij gaat inderdaad erg hard.... Maar ja kan het niet tegen houden he... @ DQ, leuk dat je weer komt meekletsen meid!!! En zeker goed bezig!!! En als jij nou je gewicht gewoon aan mijn pm'd zet ik je iedere week gewoon in de lijst erbij @ Waterlelie, fijn dat je weer op hollandse bodem bent. Heb je je meiden nog erg gemist? Is het doel van de vakantie behaald? @ EB, fijn om dat weer lekker te kunnen knuffelen met je ventje he.... @ Autostoeltje, nog niet in verdiept. Komt nog wel, alles gaat al zo snel.... @ Wij hebben een gastouder. Dit bevalt ons echt super goed. Het is niet zo commercieel maar lekker huiselijk en toch andere kinderen erbij. Verder kunnen we Jordy daar al om 6.30 uur brengen en dat kan niet bij een kdv.... @ Wendy, leuk stoeltje is dat he... Ik had hem weleens in een winkel gezien. Hier bij babypark geloof ik.... Hier gaat alles nog steeds hetzelfde.... Jordy drinkt zijn 3 flessen en daarbuiten diksap, fruit, groente en af en toe een koekje. Slapen doet hij 2 keer overdag en dan de nachtdoor. Dus eigenlijk niks te klagen....Behalve misschien dat hij nu erg veel poept hahaha