Vraagje, wat hebben jullie voor boxmobiel en vindt je kindje het leuk? Ik lees zoveel goede dingen hierover. M vindt het onzin want we hebben al een mobiel, maar die draait niet en maakt geen geluid. Ga ook maar even douchen...
Joehoe, hier even gauw een teken van leven Goh meiden ik heb zo geen tijd voor internet sinds S geboren is. Laat staan voor ZP Het is gewoon erg druk en ik ben de hele dag bezig met dingen... zoals huishouden, kraambezoek, boodschappen en verzorgen van de kids!! En voor je het weet is het al avond en dan ben ik gebroken.. Ik lees zo nu en dan wel jullie verhalen maar reageren/bijhouden zit er gewoonweg niet in Maar ik denk echt wel aan jullie!!!! met S gaat het goed! Ze is enorm gegroeid en kan al veel pakjes van maat 50 niet meer aan. Ze drinkt nog steeds fles met Nutriton en dat gaat goed. Het is een heerlijke meid en zo lief en mooi. E.mma is ook zo lief voor haar, ze is er al aan gewend. S nachts werd ze nog eens wakker van haar gehuil maar nu vind E het normaal dat er af en toe gejankt wordt hihi Gisteren pasfoto's laten maken van de girls. Ging super. was in een keer goed geschoten haha Nu aankomende week ID kaart aanvragen en dan kunnen we met een gerust hart op reis Ik voel me ook redelijk/goed. S nachts slapen we voldoende dus ik mag niet klagen. AB kuur is bijna op maar de bijwerking van de kuur is minder...heb elke dag hoofdpijn! Pffff...gelukkig nog 2 dagen. Ook heb ik zo nu en dan pijn/last van mijn wond (binnenkant). Is mijn schuld denk ik want ik ben niet braaf geweest met rust houden! Til soms....euhmmm vaak dingen (maxicosi, wipstoel, E.mma) op, doe al veel huishoudelijk werk... Hmmmm is niet verstandig maarja.....wie moet dat anders voor mij doen, ik sta er wel alleen voor... Volgende week heb ik een nacontrole bij de gyn...geen idee of ze via een echo mij wond kunnen bekijken??? Al met al gaat het lekker hier hoor is erg druk maar wel heel gezellig. Het is gewoon dat ik erg moet wennen aan de nieuwe situatie. Ik had daarvoor alles en piekfijn onder controle en nu even niet....en daar kan ik niet zo goed tegen het heeft even tijd nodig... Ook komt de datum van de brand (citybox)van 2 jaar terug komt dichterbij....dat speelt denk ik ook even mee. @mum, jeetje meid....ik las met tranen in mijn ogen jou verhaal! Is gewoon niet te bevatten, zo erg!!!! Afschuwelijk dat er op zo'n manier al een keuze voor jou en je man gemaakt is. Ik weet nog dat je eerder zei dat je ooit nog graag kinderen zou willen....*huil* het raakt me diep...Ik wil je even een dikke knuffel geven...
EB, lees net je vraag: wij hebben een mobiel van Fisher Price met muziek van mozart, bach, beethoven en slaapliedjes Is super en geeft ook licht en sterretjes aan het plafond als je wilt.
@ waterlelie wij hebben die mobiel ook maar die zit aan het bedje alleen dat onderste gedeelte zeg maar, In de box hebben we er een van pingu die draait en maakt een plingplangel geluid @ll bedankt voor jullie lieve berichtjes! was alleen thuis met de twee kindjes en mij ma liep te zeuren. Mijn oom en tante willen graag op kraamvisite komen maar ik heb daar helemaal geen zin in (nooit geen contact mee gehad vroeger in zelfde dorp gewoond en als ik hallo zei draaide ze haar hoofd om, maar mn pa heeft het weer goed gemaakt me haar) dus nu blijft ze maar aan mn kop zeuren, maak toch zeker zelf wel uit wie er bij mij over de vloer komt! M. was uiteindelijk toch nog rustig geworden, van die medicijn tegen de spruw krijgt ze giga buikpijn! fijn! @ dolfijnjes zou mn ma vragen voor op te passen en dan maar eventjes gaan @ meikie zal ik je maar komen halen dan Hebben jullie een bepaalde tijd dat je je kindje smiddags en savonds naar bed doet? En hoelang is jullie kindje wakker?
Ik heb die van tiny love, ze vind hem heel leuk en probeert er ook hele gesprekken mee te voeren maar ze vind het liggen in de box niks dus is er al gauw zat van de schommelstoel vond ze echt leuk sinds 2 weken, maar ze slaapt er ook snel in! aan de ene kant wel lekker want als ze heel verdrietig is of buikpijn heeft wordt ze daar wat moe in... nadeel dat ze er niet te lang in mag zitten maar ze kraait er over als ze erin zit ja mum je verhaal, pfff onvoorstelbaar! wat een verhaal... was er stil van! Hier maat 62! wow dacht fat dat nog wel lang zou duren maar nee hoor, 56 past ze ook wel hoor maar de leggings worden te kort en de rompers te strak en kort...zo zonde heb echt heeel veel nieuwe rompers 56... maarja voor de volgende ronde misschien? vanacht was rot, ze heeft al 10 luiers met harde geitenkeutels gehad, als ze pers krijst ze het uit...zo zielig..ken haar huiltjes wel maar dit was zoooo sneu zo pijnlijk! heb maar 3 uurtjes geslapen en dan niet achtereen dus ben nu op!! ze spuugd sinds 3 dagen weer met gulven... had haar wat lauw water gegeven maar dat kwam er met een rotgang weer uit.... bah hopen op een goede nacht vanavond
@EB heb een mobiel van winnie the pooh alle figuurtjes hangen eraan kan draaien en 3 muziekjes en een lampje wat je aan en uit kan zetten ook het draaien kan aan en uit. Davey vindt het prachtig alleen wilt niet al te lang in de box momenteel. @Waterlelie effe je tijd nodig om je regelmaat terug te vinden komt vanzelf wel hoor. Ben je daarbij betrokken geweest dan de brand van de opslagboxen? Ik werk daar vlak bij. @Wapje gelukkig werd ze wel weer wat rustiger, maar wel vervelend dat ze buikpijn krijgt van de medicijnen zit je ook niet echt op te wachten. Hoe lang moet je dat gebruiken? @Rica groeit het hard he hier ook al geen maatje 50 meer hoor en sommige 56 beginnen ook al te klein te worden. Wordt binnenkort weer kleertjes shoppen. Inderdaad erg sneu voor je kleine meid als ze zo een pijn heeft echt niet leuk om te zien dan he. Pfff maar 3 uurtjes geslapen je zal wel moe zijn. @babygym iemand nog tips hiervoor?
Meetingnieuws Ik heb jullie gemaild met de locatie van de meeting. Mocht je de mail niet hebben ontvangen (en je hebt je wel opgegeven) laat het me dan even weten!
@ eb heb de mail ontvangen zal je zo even erug mailen! hier nog steeds 56 pas nog prima 50 is wel te klein! @ Rica zielig zeg as ze steeds moet spugen blijft die ontslasting te hard ook natuurlijk! @ wherona moet het gebruiken tot het over is duidelijk he! als het op is mag ik nieuwe halen
@eb,zal zo even de mail checken. @mobiel,hier een simpele van Woezel en Pip erboven hangen. Ze vind het nu vooral leuk om met haar handjes er tegen aan te slaan. Hier vanochtend naar het cb geweest. Ze is nu 55 cm lang en weegt 4755 gram. De voeding terugbrengen naar 100 cc per voeding werd gister dus een ramp en dan zat er nog wel Forte in. Nu toch maar 120 aanbieden en dan iedere 4 uur. Moet zeggen de flessen blijven er redelijk in maar vandaag heeft ze dus echt een jammerdag. Na de voeding blijft ze maar jammeren en niks is goed bij haar. Ze wil de speen niet,ize wil niet in de box,ze wil niet bij me liggen en ze wil niet slapen ook niet in haar wiegje. Heb ze nu naast me in de kinderwagen en laat de wagen een beetje rijden maar zelfs dat vind ze niks. Volgens het cb werken we nu naar een piek toe wb het onrustig en het huilen en moet het als ze 6 weken is langzaam minder gaan worden. Laten we het dan maar hopen want weet af en toe gewoon niet meer wat we er nog aan kunnen doen. Kan zelf dan ook wel janken maar dan van frustatie. Ook omdat we dit bij de oudste totaal niet hadden ga je nu aan je zelf twijfelen. Wat doen we verkeerd en doen we het wel goed. Sorry moet er weer vandoor. Ze gaat het nu echt op een krijsen zetten. Miss tot vanavond.
Hoi Meiden, Lees straks even bij. Vanmorgen weer met het CB gebeld, zei konden ook niet echt verder helpen dus doorgestuurd naar de huisarts. Kwam mooi uit, want had de afspraak al staan voor de spruw. Net terug van de HA, ze denkt ook aan Reflux, moesten het weekend toch nog even aankijken omdat nu ivm het weekend toch nog weinig kon doen, en maandag terug komen. Dan keek ze of ze ons door kon verwijzen naar de kinderarts of fysiotherapie ivm onrust. Voelde me niet enorm serieus genomen, kwam bij mij meer over alsof ze dacht; heb je weer zo'n onzeker moeder met dr eerste kindje, maargoed... Als ze ons maar helpt. CB gaf ons nog advies om voeding te mengen met 1 schepje Forte. Nu weet ik dat er zowiezo 2 kindjes hier zijn die Forte krijgen, reageerde jullie kindje hier ook erg op qau darmkrampjes etc? Wil het wel proberen, maar ergens ben ik bang dat we alles weer van streek maken. Zijn darmpjes zijn eindelijk weer een btje rustig. Ben weer ff weg, mannetje heeft hoonnnnggeeerrr!
@ EB, ga de mail zo lezen. Wij hebben de Tiny love princess, speelt verschillende liedjes of natuurgeluiden. Ze begint hem sinds twee dagen te volgen. @ waterlelie: hoi! Leuk dat je er weer bent. Fotoshoot gehad vandaag, ben erg benieuwd naar de foto's. Wij gaan vanavond samen naar de bioscoop. F. gaat 3 uurtjes naar mijn ouders. Vind het erg spannend en vraag me af of ik na de film weet waarover hij ging...
Hallo dames... lekker dagje hier vandaag, laatste dagen geprobeerd beetje ritme erin te krijgen en dat begint vruchten af te werpen, is wel weer zo lekker. Nu hopen dat het niet eenmallig is maar lekker zo blijft. Krijg ik tenminste ook wat huishouden tussendoor gedaan...ligt dat bij jullie ook zo achter Morgenavond voor het eerst samen met hubbie weer een uitje, mijn moeder komt oppassen. Ben erg benieuwd, erg leuk maar tegelijk toch ook best spannend! @meeting: net mail gelezen, klinkt erg leuk EB, ik ga erbij zijn, zal ook nog ff via de mail bevestigen @mobiel: wij hebben er nog geen, boven het wipstoeltje hangen wel speeltjes maar daar heeft ze voor het eerst vandaag pas echt naar gekeken, en dat was ook maar erg kort, verder nog weinig interesse in. @daantje: leuk zo'n fotoshoot, wil die ook graag doen, moet alleen nog wat plannen...en ook succes vanavond met uw uitje, inderdaad spannend he Ga maar ff verder aan het huishouden, anders is straks haar slaapje weer om en heb ik nog niks gedaan
Hey meiden, Jordy is vanmorgen geslaagd voor de gehoortest hoor!!! Verder vandaag de HA even gebeld, de navelstreng laat nu bijna los maar er komt allemaal pus uit zijn naveltje. Advies was op dit goed schoon te deppen en als we twijfelen maandag nogmaals te bellen en dan stippen ze het aan Verder moesten we zijn temp goed in de gaten houden, maar dit doen we toch al ivm zijn niertjes, dus dat is niks nieuws. Vandaag hadden we de eerste mega volle poepbroek, hahaha. En mijn vriend ging bijna over zijn nek, hahaha moest er echt zo om lachen @ Mobiel, wij hebben er hier een van playgro. Maar Jordy heeft er nog niet onder gelegen, dus nog geen idee hoe hij dit vind. Hier ondertussen weer zo'n volle poepbroek verschoont, hahaha. Mijn vriend vroeg zich serieus af of die stank wel normaal was, hahaha. @ Wapje, is goed, maken we er een gezellige baby huilmiddag van @ Daantje, leuk zeg een fotoshoot... Wat dat bij een bepaald iemand of in een winkel ofzo? Is het misschien een leuk idee om een fotograaf te regelen bij de meeting? @ Daantje & Vaneke, dapper hoor dat jullie een avondje weggaan zonder kleine. Ik moet er nog niet echt aan denken.... @ Wendy, balen zeg dat je kleintje zo onrustig is.... Ik hoop voor je dat het snel rustig word bij je en je weer kunt genieten @ Meeting, ik heb gereageerd!!! Krijg er steeds meer zin in, maar vind het ook wel een beetj eng hoor. Zo achter de computer is het makkelijk praten, maar in het eggie is dat toch weer anders....
@ Meikie gezellig hoor zo'n brulmiddag haha vind de meeting ook wel spannend hoor op de compu praat het makkelijk he Fotograaf hoeft niet hoor maken zelf wel actie foto's ik ben niet zo fotogeniek nl. Vandaag op nacontrole geweest bij de vk en deed me wel goed om even te praten over de bevalling enz Vanmiddag naar HA geweest ivm met duim/pols waar ik zo'n last van heb. Blijkt nu dat ik bij de bevalling een pees in mijn hand heb beschadigd!
Hey dames, Heb het er nog even met manlief over gehad en we laten haar thuis en nemen de babyfoon mee. We zijn ook binnen no time thuis (voordeur zit naast elkaar). Blijkt nu ook dat de buurvrouw wat ziekjes is, dus wil dat risico ook niet lopen. Wat betreft de hygie daar, ze hebben een hond, kat en 2 jongens, maar het is nooit zo schoon als bij jezelf thuis. We wagen het erop en kunnen haar altijd nog ophalen. Voor de rest neem ik haar ook altijd mee hoor, overal heen. We moeten het toch een keer doen. Eigenlijk hetzelfde dat ze vannacht voor het eerst in haar ledikant heeft geslapen wat ook super goed ging. Je moet eerst de stap ff nemen. Gister haar om 21.30 laatste voeding gegeven en kwam vannacht om 2.50 weer en daarna om 7.00 uur weer. Super dus. @daantje, Leuk zon shoot. Wij doen het later. Hoop dat de fotos goed zijn gelukt, maar dat is nog even afwachten. Mirthe kijk ook soms scheel naar de mobiel. @EB, vond het ook een raar idee, dat Mirthe nu niet meer bij ons op de kamer lag. Maar het ging super. Wat betreft de meeting, ziet er allemaal super uit. Heb je al gemaild. Ben zeker van de partij. @Meikie, fijn dat de test goed was. Heeft Jordy zich nog wat gedragen zo voor de voeding? Het aanstippen stelt niks voor hoor. De wijkverpleegkundige heeft het ook bij Mirthe gedaan en ze merken er niks van. Ze doen dit met een wattenstaafje en een goedje (ben de naam kwijt). @waterlelie, Je zult vast snel weer een ritme vinden. Maar ik merk het zelf ook wel hoor, dan wil je zoveel maar lukt dan niet. @rica, Ik hoop dat je nog wat hebt bij kunnen slapen, wel sneu hoor dat ze er zoveel last van heeft. @wendyw80, Lastig hoor dat niks bij haar goed is. Maar je bent zeker een goede moeder en zon situatie maakt het ook niet makkelijk vooral omdat de eerste heel anders was. Je mag zeker een traantje laten, sowieso wel goed, want dan blijf je er ook niet mee zitten. @daantje, Geniet van jullie avondje naar de bios. Welke film gaan jullie? Heel veel plezier. @mobiel, heb een eenvoudige van winnie de poeh met maar 1 muziekje. Vond die van playground niet mooi en wat te . @hier, Heb zo straks ook wat mee gemaakt. Mirthe had gepoept en was haar aan het verschonen toen er nog wat na kwam . Had net haar beentjes omhoog en de poep en plas spoot eruit. Wel een halve meter ver . Moet wel zeggen dat ze het de laatste tijd bij mij presteert om tijdens het verschonen nog even een scheetje of een plasje te doen zodat alles er weer onder zit. Zal naar mn lieverds. Kan manlief nog even slapen voordat hij de nacht doorhaalt en we hem wegbrengen. Kom straks nog wel ff gluren.
In verwachting!!!!! In blijde verwachting. 6 weken! Ik weet het,het klinkt gek,niet? We kunnen het zelf ook niet geloven. We wilden het eerst niet vertellen,maar wilden wel dat iedereen het wist,dus bij deze is het officieel....... Wie had dat kunnen dromen,wij in verwachting. Ja,het is officieel........wij verwachten dat het over 6 weken Kerstmis is!!!!!!!!!!!! Stuurde mijn vriendin vanmorgen vond m wel goed maar schrok me rot haha @ daantje veel plezier in de bios ik denk dat ik in slaap zou vallen @ dolfijnjes leuk he dat poepen haha hier vd week ook een spuitluier, kwam net uit de douche schone kleren aan alles eronder, blijf wassen hiero!
Hahaha wapje, ik las hem niet goed. Zeg ik tegen mijn vriend; whhhaattt er is op ZP nu alweer iemand 6 week zwanger, zou er echt niet aan moeten denken! hahaha, nu lees ik hem net nog een x door en zie ik dat het grap is, hahaha. LOL. Nu eerst even alles bijlezen...
Ha! Ik had bijna hetzelfde. Kon het me alleen niet voorstellen... Rustig avondje hier op het forum betekent vrees ik drukke avondjes thuis. Bij ons wel in ieder geval. Heb het idee dat Timo nu al niet genoeg meer heeft aan flessen van 165... Laatste fles doen we al 200 cc. Ga nu slapen! Trusten
Dolfijnjes, Mirthe dus ook op dr eigen kamertje, ik vond het de eerste nacht ook zo spannend. Veel plezier vanavond. Wapje, aaah vervelend van je duim/pols. Moet gewoon weer vanzelf herstellen? Wat betreft slapen, het verschilt per x. Wel probeer ik er voor te zorgen dat hij ongeveer een uur a anderhalf uur wakker is en dan weer even op bed. Maar ligt er ook een btje aan hoe hij oogt. Hij slaapt 's nachts bv niet geweldig, dus slaapt overdag drm denk ik best veel. Meikie, hahahah en lag je ook helemaal dubbel? Hier ook een man hoor die kokhalzend boven de luier staat, hahaha mijn tranen rollen dan echt over myn wangen van het lachen... Vaneke, jullie ook weer even lekker samen op pad. Gaan jullie doen? Veel plezier. Waterlelie, wat super dat S. het zo goed doet. Dat je je ritme weer even terug moet vinden snap ik. Lijkt me pittig hoor 2 jonge kids. Ow oww, dus je doet alweer veels te veel lees ik!
Hahaha EB, was dus niet de enige. Timo zo'n honger, arm ventje. Toen ik aangaf op het CB dat L. af en toe een fles van 165 cc kreeg, vond ze dat al te veel. Kon beter voeding mengen voor hongerige baby's. Timo is natuurlijk al wel wat zwaarder als L. wat zeiden ze hier bij jullie over? Ik laat ons ventje ook echt niet schreeuwen om de honger hoor, daaag!