Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ dolfijnjes, ik heb hem laatst gewoon bij de Albert Heijn gekocht. Is het boek bij de overige winkels niet meer te koop soms?

@ EB, vliegen vond ze niet het allerleukste. Wij hebben 4,5 uur gevlogen en alleen bij het landen ging ze slapen. Ben benieuwd hoe ze de terugvlucht gaat doorstaan. Ik heb bij stijgen en landen en fles gegeven en tussendoor fruithapje ter vermaak. En veel wandelen door het gangpad. Ow en ik eb een medicijntasje meegenomen, las dat jij ook keek wat mee te nemen: chamodent, dentinox, ors baby, otrivinbaby, zetpillen, zonnebrand factor 50 en zetpillen onder andere.

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @meikie, Dat is inderdaad lekker. Net als vanochtend hebben we ook even gezwommen. Maar toen ze op bed lag zijn we lekker op de bank gaan hangen en zelf later ook in slaap gevallen. Dus dat was wel ff lekker. Ook jij pb.

@Mbtc, wel jammer ook helemaal nu zij er klaar mee is. Maar ook wel fijn dat het van haar kant komt en niet zo dat jij te weinig hebt. Wat betreft het boek. Heb een bod van 6 euro staan maar er komen nog 6.75 verzendkosten overheen. Dus ik zelf vind dat zonde. Rrianne ga als tip dat het via internet nog wel te koop is op de site van AH zelf.

@Av, nee dat mag niet met grote mate. Maar als je goed eet heb je misschien het geluk dat Collin het van je afdrinkt. Maar misschien kun je dan beter wachten totdat je gestopt bent. Idd wat guap zegt. :D

@daantje, Geen idee. Ik kom nooit bij de AH. Dus zal morgen anders wel ff kijken.

@hier, Nou het is heel lang weggeweest en heb het absoluut niet gemist maar ik ben helaas weer ongesteld voor de 1e keer. Zei ook tegen manlief. Ben bijna 1,5 niet ongesteld geweest en dat voelde zo lekker. Maar ook wel weer blij hoor dat ik het ben. Heb er gelukkig weinig tot geen last van.

Wij zijn vanochtend weer heerlijk te zwemmen geweest met onze vrienden en zijn vanmiddag weer even langs geweest om bij te kletsen. Ze heeft geslapen van 12 tot 13.00 toen de fles. Toen onze vrienden er waren is ze wakker gebleven en haar net op bed gelegd om 16.00 toen een uurtje geslapen en net er weer ingelegd want ze was nog super moe en nu weer 45 min geslapen en ze wordt nu net wakker. Heerlijk. Had ik ff tijd voor het forum. Zal ff beginnen met het eten. Tot snel

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dames die babyzwemmen, kan iemand mij leuke oefeningen pb'en die we in het zwembad van ons huis in Portugal kunnen doen? Ook wat onderwateroefeningen, voor leuke onderwaterkiekjes?

Daantje, jouw medicijntasje is hetzelfde als de mijne, goed om te lezen. Hopelijk hebben we niets nodig.

Ben van mijn geloof afgestapt en heb een paar biologische potjes gekocht voor op vakantie.

Timo heeft net een hele broodkorst op, zo leuk! Eerst moest hij er niets van hebben zoals eerder, toen zijn we samen gaan oefenen en toen kon hij er geen genoeg van krijgen. Zo leuk! En ook zelf. Morgen weer.

Nu Peking Express kijken, mèt de neef van M, die doet mee.

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @dolfijntjes, jammer van het boek. iemand van curus had hem gekocht bij de appie maar hier is ie niet te koop in de winkel. ga wel ff kijken via de ah site dan.
    ja ze geeft het zelf aan en dat is ook al die tijd mn standpunt geweest. het is een druk meisje die alles graag wilt zien. tijdje terug de voedingen overdag al vervangen door kv of gekolfde melk omdat ze de rust niet meer had, die had ze wel smorgens en savonds. savonds viel toen we door de papfles en vond dat met bv niet te doen veel te dun! en nu is ze er helemaal klaar mee. vond het wel gek vanmorgen een flesje maken. heb wel heerlijk met haar geknuffeld. mis het wel hoor. dat fronsje van haar als ze aan de borst zat. man heeft nog mooie foto's gemaakt van dat laatste momentje gister ochtend.

5. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, mooie foto op fb! Wat voor kinderstoel hebben jullie?

Wij gaan na de vakantie op zoek naar een kinderstoel. Wat hebben jullie voor stoelen, waarom juist die en bevalt hij?

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, vreselijk! Ik kan me idd wel enigszins voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben. Gelukkig hebben jullie een heerlijk gezond mannetje! Super knap hoor voor zijn leeftijd en dan op zn knietjes.
    Zit hij ook al (redelijk) zelfstandig?

Meikie, sneu hoor! Zal me idd niks verbazen als het onbewust toch een stukje spanning is. Hier gaat het goed, het is weekend he;)! Het geeft zoveel meer rust als je weet dat je overdag bij kunt tanken, omdat we met zn 3-tjes zijn en niet aan het werk hoeven. Vr.nacht bleven we maar lopen en was hij voor 6u klaar voor de eerste fles. Vannacht ging weer stukken beter. 's avonds tot een uur of 12 erg onrustig geweest, steeds wakker. Maar toen doorgeslapen tot 07.15. Lief, dank voor je aanbod:).

AV, he bha vervelend. Heeft hij er overdag ook veel last van? Ennuh afvallen ligt er denk ik aan op wat voor manier je het doet, meer bewegen, minder snoepen. Kan uiteraard geen kwaad.

Guap, zwaai! Hoe is het met je en je kleine mannetje?

Wapje, hoelaat geef jij de eerste voeding? Was even nieuwsgierig, omdat je schrijft dat ze tegen de middag pas dr fruit krijgt. Dat red L. hier echt niet hoor..

L. heeft nu al bijna anderhalve week harde ontlasting, waarbij hij echt moeite moet doen. Hij huilde er de eerste dagen ook heel erg bij. Nu zie ik hem alleen persen en heeft hij zo'n 3x per dag een klein geitenkeuteltje (zo noem ik het maar;)) Heb het idee dat dit komt door de overstap van nutrilon 1 naar 2. Zijn er meer kindjes die hier last van hebben gehad en ging het vanzelf weer over?

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zo wij zijn onderweg naqr hhuis, lekker weekend gehad en yanna heeft zich keurig gedragen :)
    Het uit eten was wat minder, er was pas om 19 u gereserveerd, dus haar direct aan de groentehap gezet en tussen het voor en hoofdgerecht een fles gegevem en om half9 was ze toch echt moe, vind je t gek... Maar in het restaurant was het te druk om de slaap te vatten, dus brullen. We hebben snel het hoodgerecht opgegeen en zijn tussendoor weg gegaan, want t was voor yanna echt zielig. Kegen nog t verwijt dat ze bij de oppas had moeten zijn!! T kjdnd heeft zich 1,5 uur supergoed gedragen! Het was gewoon laat! En t etentje was in purmerend, dus oppas was niet echt haalbaar. Ga haar niet bij een vreemde buurvrouw van mn schoonouders achterlaten, zeker niet nu yanna de eenkennigheid begint te ontdekken.
    Maae behalve dat was het allemaal super en t commentaar was toch van een gekke tante :p maar meek dan echt dat ik voor yanna door t vuur ga!

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, wij hebben thuis een Stokke. Hebben hem gekregen, hij bevalt prima en past mooi bij ons in het interieur;). Bij mijn ouders hebben we zo'n goedkope van de Ikea en ook dit is een prima ding hoor, kost nog geen 20eu. Persoonlijk maakt het mij dus niet zoveel uit, een stoel is een stoel. Als een kindje eenmaal goed kan zitten, maakt het volgens mij weinig uit. Volgens mij is het meer, wat vind je mooi en hoeveel ruimte mag hij in beslag nemen.

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Babylijst

Wherona en Davey
    15-09: 3125 gr - 47 cm
    13-03: 8335 gr - 70 cm
    Rica en Loïs
    23-09: 2895 gr - 49 cm
    10-04: 7015 gr - 69 cm
    Wapje en Mica
    26-09: 3430 gr - 50 cm
    15-12: 5370 gr - 59.1 cm
    FmT en Fae
    21-09 2650 gr
    05-03 6150 gr
    Misja en Joël
    01-10: 3180 gr - 50 cm
    19-01: 6810 gr - 61 cm
    Princess en Lily
    03-10: 3670 gr - 50 cm
    12-04: 7545 gr - 65,5 cm
    Supermom en Niels
    04-10: 3875 gr - 52 cm
    28-11: 5425 gr - 57,5 cm
    Natalie78 en Jesse
    05-10: 5155 gr - 57 cm
    10-01: 8030 gr - 69 cm
    Elisabethbas en Timo
    06-10: 4890 gr - 56,5 cm
    02-04: 7800 gr - 69,3 cm
    Mama05 en Jairo
    07-10: 4300 gr - 55 cm
    06-01: 6535 gr - 65.5 cm
    Rrianne en L.ars
    08-10: 3470 gr - 52 cm

13-04: 8400 gr - 72 cm
    Linda0509 en Gijs
    09-10: 3620 gr - 50 cm
    06-04: 7890 gr - 69 cm
    Sandra2 en Thijs
    10-10: 4500 gr - 56 cm
    26-01: 7562 gr - 68 cm
    Mumtobe en D.elani
    10-10: 2970 gr - 51 cm
    13-12: 5595 gr - 58 cm
    Mbtc en J
    10-10: 3040 gr - 45 cm
    13-03: 5540 gr - 61 cm
    VanEke en Elke
    11-10: 2912 gr - 50 cm
    10-04: 7770 gr - 66 cm
    Wendyw80 en Nienke
    13-10: 3990 gr - 52 cm
    13-04: 7220 gr - 65 cm
    Sahi en Yanna
    14-10: 2580 gr - 46 cm
    02-04: 7240 gr - 65 cm
    Waterlelie en S.ofie
    19-10: 3225 gr - 50 cm
    21-02: 5630 gr - 61 cm
    Géjanne en Dinand
    19-10: 4450 gr - 55 cm
    07-03: 7075 gr - 66 cm
    Dolfijntjes en Mirthe

21-10: 3630 gr - 49 cm
    09-02: 6670 gr - 65 cm
    Daantje2011 en F.eline Sophie
    27-10: 3640 gr - 50 cm
    05-03: 7040 gr - 62,6 cm
    Daanquinty en Jarey
    27-10: 4000 gr - 54 cm
    03-01: 5600 gr - 62 cm
    Karine en Micah Toni Léon
    28-10: 3760 gr - 52 cm
    28-02: 7670 gr - 65,5 cm
    Guapetona en N.oam
    30-10: 3710 gr - 56 cm
    05-01: 6005 gr - 64 cm
    Meikie en Jordy
    02-11: 4400 gr - 54 cm
    12-03: 8405 gr - 67 cm

LittleAngel en M.athijs
    geboorte: .....
    29-03: 6240 gr - 64,5 cm

Bijgewerkt tot 15 april

Ik heb nog niet iedereen erop staan, degene die wil... Graag even een PB naar mij sturen ;)

10. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @eb wij hebben hetzelfde als Rrianne een stokke thuis en die van Ikea bij mijn ouders en die nemen we dan ook mee als we langer weggaan omdat hij klein en makkelijk mee te nemen is. De kussentjes die erbij horen vonden wij afzichtelijk dus een stofje op de markt gehaald en min moeder heeft er 2 hoezen voor het kussentje van gemaakt dus nu een stuk mooier ook haha G zit ook in allebei prima alleen de stokke heeft een voetenstuk om op te steunen waar ik minder kapot van ben die gaat morgen omlaag want hij gaat er min of meer op staan en gooit/duwt zichzelf omhoog. Verder mooi, klein en in veel kleuren beschikbaar.

Wow Rrianne en Vaneke wat hebben jullie kids een sprongetje gemaakt!! Viel mij echt op in de lijst L is lekker lang en E.lke was tijdens de meeting zichtbaar kleiner als bijvoorbeeld G.ijs maar dag heeft ze aardig ingehaald!

Slaap lekker allemaal

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Meikie wat vervelend dat het niet zo lekker gaat als Jordy alleen bij je vriend is voor jou maar ook voor je vriend erg moeilijk.

@Dolfijnjes wat leuk dat ze der zo van heeft genoten van het zwemmen en wow nu pas voor de 1e keer ongesteld jeetje wat een luxe hahaha

@Altijdvrolijk ook al de 6e ziekte het heerst schijnbaar. Je mag inderdaad niet afvallen tijdens het geven van bv i.v.m. afvalstoffen die dan in de voeding terecht komen. Maar van bv geven val je vanzelf wel af en je kunt natuurlijk altijd op letten wat je eet ;)

@Kinderstoel wij hebben de dapper meegroeistoel en ben der erg tevreden over weet niet wat ie kost want heb hem gekregen

@brood geven wij “moeten” nu ook gaan beginnen met een broodje te gaan geven aan Davey maar vindt het doodeng hahhaa maar ja het zal der toch van moeten komen he

Inmiddels heeft Davey ook de tuitbeker door en drinkt ie lekker van zijn sapjes. Vannacht een erg onrustige nacht gehad leuk hoor die doorkomende tandjes

12. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Even egoberichtje, zat vanochtend nog 200 gram boven mijn voor-zwangerscapsgewicht:D. Doel was vóór eind april alle zwangerschapkilo's kwijt te zijn (hadden we maaaaaanden geleden met elkaar afgesproken;)), nou dat lijkt te gaan lukken. Gooi op het laatste moment nog even een modifastweekje erin, voor de laatste kilo's. Dus in vier maanden tijd 8 kilo eraf, niet slecht al zeg ik het zelf.

Volgende streven is 5 kilo eraf vóór eind van dit jaar.

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wherona, ik vind het ook doodeng om vast voedsel te gaan geven.. Gister gaf mn moeder een berenkoekje en ze stikte erin:( kreeg de schrik van mn leven, gelukkig hoestte ze hem wel uit maar jezus wat was ik geschrokken :$

Kinderstoel, hier de Bloom gehad, gister verkocht :D en nu gaan we voor de tripptrapp.
    In mn zwangerschap al gekocht en vond hem toen onwijs mooi. Nu hij hier in de kamer stond vond ik hem echt spuug lelijk, onhandig en totaal niet in het interieur passen :)

Rrianne, nou dat was ook niet echt wat je van het gesprek verwachtte :x Achterlijke opmerkingen maakt die man zeg, en dat werkt in een ziekenhuis dat met mensen om moet gaan :(:(

EB, knap hoor!

Zitten jullie kindjes al in het zit gedeelte van de wagen? Ik had R al in het zit gedeelte alleen dan liggend (Stokke) en nu wil ik haar eigenlijk wel wat rechterop doen zodat ze wat meer kan zien, dat kan nu toch al?

Hoeveel melk geven jullie je kleintjes? 180 of 210 ?
    En voor de meiden die al naar 3 flessen zijn, hoe doen jullie dat? Welke laten jullie vallen en wat komt er voor in de plaats?
    Schema's graag :D enne hoe doen jullie dat op het KDV dan? Geef je dan gewoon het nieuwe schema mee en daat houden ze zich aan?

14. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ afvallen...hier niet met bv!! Is maar n paar kilo afgegaan en ik snoep niet overdreven en sport toch 3 X in de week! Bij de eerste.viel ik ook pas flink af na t stoppen vd bv?!!

@drinken hier alleen melk uit de fles, de rest water en sap etc gaat uit n gewone beker prima!

Hier vanacht 1 x eruit geweest!!! Voel me nog steeds hartstikke moe :)
    Ook heeft m last van tandjes. Rode wangen poepluiers verhoging en bij mama willen hangen!!

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Schema Dinand:

- 9:00 fles 210+7
    - 12:30 fles 210+7
    - 15:45 fruit, ong. 125 - 150 gr. + roosvicee proberen we
    - 18:30 groente, ong. 150 gr.
    - 20:30 fles 210+8

3 flessen dus, hij gaat niet naar KDV, zussen/kennis passen op.

16. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Schema Joël:

8.00 Fles 180/6
    10.30 Fruithapje: 100-150 gram
    12.30 Fles 180/6
    15.30 Flesje Roosvicee
    17.00 Groenten: 100-150 gram
    19.00 Fles 210/7

Drie flessen per dag! Waarvan de laatste moeizaam gaat! Gaat lang niet altijd leeg!
    Joël gaat ook niet naar KDV. Papa is vaak thuis en anders naar me schoonmoeder. Die houd gewoon aan wat we thuis gewend zijn.

Zo beetje lang niet geweest hier! Heel weinig zin in reageren gehad. Druk met werken! Hoop extra ook ivm zieken.
    Verder loopt het hier wel.

Vandaag nog niet veel gedaan! Manlief gaat schuren vanavond in de woonkamer! Dus daar doe ik maar even niets aan! Wel een hoop strijk weg te werken!
    Fijne dag allemaal!

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag dames,
    Zo, ben al even op me werk en ben zo blij als ik zometeen naar huis mag.
    Was echt weer een super drama nacht en ben ook best ook wel moe.

@ Guapetone: Ik stuur je zo wel een pb. Want ik heb ook wel het idee dat ik te veel eet.
    @ Wapje: Lukt het een beetje afbouwen? Afvallen nadat je gestopt bent? Grappig!
    @ Dolfijntjes: Ik kan me voorstellen dat je dat nou niet gemist hebt, maar je weet wel dat nu alles weer naar "behoren" werkt
    @ Rrianne: Overdag heeft hij er niet echt last van, alleen als hij moe is em naar bedje moet. Geef je fruit/groente? Daar gaan ze soms ook moeilijk van poepen hoor
    @ Wherona: Heerst het? Hier in de buurt nog niet geloof ik. Kan nog wel komen, hahaha. Fijn dat drinken uit de beker goed gaat. En hoop dat het tandje snel doorkomt.
    @ EB: Joepie! Dat is wel erg mooi zeg! En die 5 kilo ga je zeker nog wel halen hoor

18. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Hallo dames,

weekend gewerkt, dus wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren gehad. Hier gaat het lekker, bezig met overstappen op opvolgmelk, heb het laatste wat we hadden steeds gemend met aantal scheppen opvolgmelk om niet in 1 keer over te moeten stappen. Bevalt prima zo. vandaag laatste scheppen nummer 1 en dan is ze helemaal over. Afgelopen 2 nachten helemaal niet op meer hoeven staan, ook niet voor speentje,vraag me af of dat door die nummer 2 komt, volgens het pak meer verzadigend, dus zou wel kunnen...
    Zometeen weer ff aan de slag nieuwe ijsblokjes maken, gisteren rode biet gemaakt, vandaag aardappel en brocolli maken, straks de bruine bonen in de week zetten, kan ik die morgen ook nog maken.
    Elke kan weer veel beter zelf spelen nu ze dat rollen ontdekt heeft dus ik kan weer meer ff lekker wat dingetjes doen.
    Net nog lekker stukje gaan wandelen, vond ze ook weer gezellig, dus prinma dagje gehad hier...nog 1 dagje vrij morgen...dus maar lekker van gaan genieten :)

@Rrianne: gaat ge nu nog ergens naar een andere dokter of gaat ge weer kijken wat het geeft als jullie afbouwen??
    Goed om te lezen dat het u deugd doet om hier uw ei te laten ;)
    Hier geen last van harde ontlasting, wel beduidend minder, en als ze dan heeft dan is het wel erg papperig, maar dat was al zo bij het starten met bijvoeding...

@EB: pfff...idd best heftige eerste week zo, heb ik allemaal zo niet meegehad geloof ik toen...kan me herinneren dat ik al helemaal overladen was met emoties en hormonen, zal bij u nog wat erger geweest zijn dan!
    Lekker dat het afvallen zo goed gaat!! Heerlijk he als zo'n doel behaald is :)
    Welk geloof zijt ge vanaf gestapt??
    Zal straks ff kijken of ik tijd heb om wat oefeningen welke wij doen doorte sturen voor het zwemmen...

@Daantje: heerlijk daar zeker :) Geniet er van!!

@Sahi: hier merk ik ook hoor dat Elke liefst in haar eigen bedje slaapt, als ze op een rustige plek in campingbedje kan liggen vind ze het wel prima, maar moet niet te druk zijn.
    Vervelend die reactie van uw tante...het blijft toch een kind, dus ja, die huilen wel eens, en ze heft het idd toch 1,5 uur prima gedaan!

@MBTC: fijn dat het zolang gelukt is, en fijn dat het stoppen is omdat ze zelf aangeeft dat ze meer nodig heeft, weet ge toch dat ge het haar hebt kunnen geven zolang ze het echt wilde...
    Zo'n lijstje heb ik trouwens ook, van Oma gekregen als geboortekadootje...heb er nog geen enkele foto ingedaan, wilde dat pas doen als ze 1 jaar was...

@Linda: hier ook geen vaste tijden hoor, leg ze weg als ze moe lijkt te worden...als ik naar klok kijk lijkt dat wel altijd rond ongeveer zelfde uur te zijn maar als ze op dat moment niet aangeeft dat ze moe is leg ik ze niet weg...
    Grappig om te zien idd in de lijst ja dat Elke boel heeft ingehaald, op de meeting was ze idd de kleinste volgens mij, maar denk dat ze nu best gelijk zit met een aantal...

@wherona: Elke vind mijn haar hier ook ontzettend interessant, vind het ook erg grappig als ik haar ermee kriebel in haar gezicht :)

@BabyR: hier nog altijd liggend, wij hebben de maxicosi mura en die is gewoon ook lekker ruim, dus kan nog altijd en Elke vind het wel prima...maar het lan wel al volgens mij hoor, dus gewoon doen als ze der aan toe lijkt...
    mijn schema:
    7 uur: 210CC + 7 scheppen
    10 uur: +/- 120 gr fruithapje
    12 uur: 210CC + 7 scheppen
    14.30: +/- 210cc sap (roosvicee, verdund sap of afgekoelde thee) en een berenkoekje
    17.00: +/- 150 gram groentehap
    19.00: 210cc + 7 scheppen + 2 scheppen rijstebloem
    eerste fles om te verminderen zeiden ze bij ons was de middagfles, volgende de 12uur fles...de laatste weet ik niet meer, maar dat duurt nog wel ff :)
    Wij hebben met de GO een boekje waar we dingen die ze moet weten opschrijft, en ze probeert dan we;l ons schema aan te houden...

@Meikie: balen dat ie zich zo gedraagt bij papa...mss toch al beetje eenkennigheid, dat ie bij jullie thuis gewend is dat gij er zijt, dat ie het daarom bij de GO mss niet heeft, ander huis dus andere personen?? Hoop dat ze het snel weer hele tijd gezellig hebben :)

@AV: hopelijk is C. er snel vanaf, dikke knuffel voor hem :)

@Vlees: heb ook nog niks gemaakt van vlees of vis, ze vind groente voorlopig nog goed, dus hou het daar maar even bij nog...

@kruipen: laten jullie de kids trouwens gewoon op de blote vloer kruipen?? Ik leg haar nog altijd op speelkled, en nu draait ze regelmatig op haar buik al, denk dat ze binnenkort wel vooruit zal willen gaan komen, maar dat lukt natuurlijk niet op dat speelkleed, dat geeft dan te zeer mee...op de grond lijkt me zo koud?? Of hoe doen jullie dat??

zo...ik ga weer ff aan de slag met voorraadje ionslaan...tot later dames!

19. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Vaneke, Timo ligt idd gewoon op de grond, maar ook op het speelkleed komt hij vooruit. Voordat hij begon te. Kruipen, legden we hem eigenlijk nooit zo op de grond.
    Ik bedoel mijn geloof van geen potjes geven;):D! Heb voor het gemak op vakantie bio potjes gekocht.
    Ben de afgelopen dagen ook aan het kokkerellen geweest. Bietjes, pompoen, worteltjes, doperwtjes, (zoete) aardappel, mango, frambozen, appel, witte en bruine bonen. Een hele diepvriesla vol! Voor de variatie.

Leuk als je zwemoefeningen wilt mailen!

20. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hier ff een bericht van mij lees zeker mee alleen niet vaak de tijd om te reageren!!

Vandaag weer even na cb geweest en jairo was 70.5 cm en gewicht was 7540 gram was niet zo veel aangekomen maar ach ik maak me er niet zo druk over ook onze curve lijn boog af!!

Hij zit nog op 4 flessen en dat was prima, de arts zei hij geeft zelf wel aan wanneer hij genoeg heeft van 4 flessen!!

Ik zat vandaag nog te denken wij hebben echt zo`n fijne arts op cb echt niks te klagen over hem wat doet hij het leuk, je kan met alles bij hem terecht hij vraagt gewoon kan ik nog iets voor je betekenen?? niks van je moet dit of dat nee je MAG dit of dat!!

Nou jairo krijgt gewoon potjes hoor maar ook vers maar ik vind potjes gewoon stukken makkelijker!!! maar ja bij ons is ook nummer drie dus niet alle tijd om alles apart te gaan komen als hij straks ook stukje kan eten dan eet hij gewoon met de pot mee!! wij koken zowieso zoutloos..
    Terwijl ik dat bij onze eerste ook deed net als jullie koken en in vriezen maar nu echt geen tijd (zin) meer in!!!

Deel Deze Pagina