@ eb top zeg! En wat goed van je kilo's!!! Ben ik dan de enige hoe die niet afvalt M gister rond 22 uur 100ml pyjama pap rond 3 uur 2 borsten leeg gedronken en om half 7 weer maar volgens mij neemt de productie erg.af want om 8 uur had ze alweer honger?! Toen nog 100ml afgekolfde melk met rijstbloem. Wat geven jullie in de papfles pyjama pap of rijstbloem en hoeveel? Of zijn er ook die pap uit n bordje geven?
@EB super @Supermom he bah weer een nachtvoeding misschien de laatste fles dan wat meer geven? @Rianne goed van jullie die kleintjes hebben meer door dan wij denken hihi @Meikie wat nne heerlijke grote boef is die Jordy en heeft hij al een korstje gehad? @Waterlelie pffff wat een onzekerheid dan zeg hopelijk heeft ze toch geen ander broekje nodig. @ll sorry voor de rest weet ik het echt niet meer. Hier gaat alles wel oke wel erg vermoeid door de gebroken nachten wat mij betreft mogen de tandjes allemaal in 1 keer komen dan hebben we dat weer gehad hahahah. Tsja zal nog wel effe duren vrees ik. Morgen lekker weekendje weg heb der zin in
EB, dat klinkt weer allemaal erg positief! Wat fijn! @rijstebloem, dat lust S.ofie niet dus geef ik haar 1x s avonds voor het slapen gaan pyjamapapje (heel pakje). Is een duur grapje maar anders weet ik het ook niet want ze vind de 123 speen vreselijk...
@ wherona lekker geniet er van! @ waterlelie ik geef ook pyjamapap uit n pakje maar ze drinkt de helft dus ik doe er 2 dgn mee. Welke speen gebruik je dan? Want ik gebruik de 123 speen van nuby ervoor en bij rijstbloem ook. Zag nou bij het kruidvat pyjamapap van Nestlé per 3 tijdelijk en van kruidvat merk heb je ook pyjamapap die is volgens mij maar 90 cent voor 2 Zijn er al meer kindjes die uit n rietje kunnen drinken?? M. Vind de smooties van fisio heerlijk
@wapje, ik geef voor gewone melk speen van Avent nummer 2 en voor pap nummer 3. De 123 speen zijn de gaten veels te groot...
Wherona, veel plezier! Hier ook geen rijstebloem, gister voor het eerst: Bambix dromerig avond papje gegeven, vond ze heerlijk! Wapje, hier nog niet geprobeert uit een rietje haha! Meiden, Een kennis van mij heeft ook een meisje (2 weken jonger dan R) en die heeft 2 maanden geleden oorbellen laten schieten bij haar dochtertje. Wat vinden jullie daar nou van? Ik dacht echt; die is gek! Dat is toch zielig? Nu ik wat meer aan het idee gewend ben draai ik wel een beetje bij en vind ik het voor R ook wel leuk, vind het toch wel heel schattig en meisjesachtig. Alleen zou ik het echt NIET doen, vind dat het haar keuze moet zijn en vind het bovendien ook nog eens zielig.
Reageer even op het geen wat ik onthouden heb, zonder mijn kladblokje is het een stuk lastiger! waterlelie, wat vervelend joh van het spreidbroekje... En dat terwijl ze zeiden dat ze er na 3 mnd vanaf zou zijn. Goed onthouden; het is voor een goed doel! EB, het einde is inzicht meid. Dan heerlijk genieten van jullie vakantie met zn 3-tjes. Hoelang gaan jullie? En super van M. zn nieuwe baan, gefeliciteerd! Rietje nog nooit geprobeerd eigenlijk. Wherona, heel veel plezier het weekend. Waar gaan jullie heen? Meikie, hahah wat een kanjer! Hier zonet een broodje geprobeerd, hahah hij vond het maar apart. Broodkorstje en stukjes geprobeerd. Gister op 3 flessen uitgekomen, vannacht nog wel een klein flesje gehad ivm het hoesten. Maar verder ging het prima. Ben benieuwd of het vandaag weer gaat lukken. Heb veel eetschema;s gezien, super handig. Nu was ik benieuwd hoe jullie kindjes slapen? Hier van 8 tot 9, 12 tot 13.30, 16.00 tot 17.00. Rond half 8 a 8 uur gaat hij de nacht in. En af en toe een hazeslaapje in de auto...
Babyr, hahahah ik vind het geweldig die oorbelletjes. Zou het denk ik zelf niet zo snel doen, met name omdat ik bang zou zijn voor ontsteking etc.
Ik vind het geen gezicht (ook mijn excuses als ik hier iemand mee voor het hoofd stoot )...mn nicht heeft het gedaan onder het mom van "anders zagen ze niet dat het een meisje was" maar je zag gewoon bijna iedereen kijken op een manier die je gewoon herkent en dat is niet positief laat ik het zeggen. Kind was echt nog paar maandjes oud, geloof 3?? Ikzelf zou het niet doen, vind het echt niet mooi. eb gefeli met de baan en je kilo's! goed nieuws dus! Ja sahi hier moest ik wel oefenen met zitten omdat ze niet op haar buik wil en kruipen etc...(fysio's woorden he) Dus moest ik maar oefenen op het zitten, hoofd reden is ook het achterhoord waar ze dan teveel op ligt. Princess hopen op een goede nacht vananacht Hier ook pyamapapje...met de 1 2 3 speen (avent). ik moest eigelijk vandaag werken maar we hadden allebeide vroege dienst en ik moest 45 uur werken deze week. Hoorde ik mn collega/vriendin zeggen ja ik moet de hele week niet en ik kom al uren te kort..nou die heb ik dus mijn dienst van vandaag gegeven!!! heerlijk, lekker gepoest! Gister een party gehad van jemako, even weer wat ingeslagen! Kost was maar super fijn spul hebben ze!
Hey meiden, hier een lekker kort dagje werken gehad (7.00-11.00), nu dus lekker thuis en Jordy heerlijk aan het slapen. Zo even verder aan het dekentje voor mijn toekomstig nichtje... @ Wherona, nee nog niet geprobeerd. Moet nog even zoeken waar ik dit het handigst kan doen in het schema van Jordy... Geniet lekker van je weekendje weg!!! @ EB, wauw wat goed!!! Gefeliciteerd met je mannetjes nieuwe baan. Komt alle toch nog op zijn pootje terecht! @ Wapje, van mij weet je het al @ Rrianne, als ik het zo lees hebben jullie een fijn schema met L.... Hoe gaan de nachten nu? @ BabyR, ik zou het ook niet zo snel doen denk ik.... Aan de andere kant zijn ze het nu snel vergeten als je het doet en als ze ouder zijn zullen ze altijd weten dat het pijn heeft gedaan. Dus ja je kunt het van 2 kanten bekijken. Ieders eigen keuze denk ik dan maar Nou meiden tot later weer!!!
Hmmm, volgens mij was Jordy toe aan een boterham.... Hij heeft er in 1 keer een hele op.... En lekker dat hij het vond hahaha
@eb proficiat met de kilo's en de nieuwe baan van m @ meikie die jordy toch!! Haha had je nog iets op de boterham gedaan? Verder weinig blijven hangen mijn geheugen zit vol met dingen die we niet moeten vergeten mee te nemen. Morgen nog ff babyzwemmen het is vrij zwemmen dus gaan gezellig met zijn drietjes en dan daarna verzamelen bij mijn opa en oma en dan gaan we rijden naar de Ardennen voor een weekendje met de familie het weer ziet er helaas niet zo best uit dat is wel weer jammer maar komt vast goed Ik zag nog meer mensen die weekendje weg gingen of op vakantie allen veel plezier!
babyr: het kind zal net zo groot worden gebracht en weet niet beter (barbie...) supermom: hier ook wel eens heeeel druk, maar voordeel dat ik maar 1 kleintje heb. en soms zit ik te laptoppen (ZP) en moeten er eigenlijk andere dingen gebeuren, zoals het huishouden balen dat er weer een nachtvoeding bij zit... Yanna had een paar weken geleden ook ineens dat ze wat terug ging naar echt baby-zijn, geen nachtvoeding gelukkig, maar niet meer echt spelen en alleen maar op schoot en zo... meikie: wat een reus, die jordy en wat een vreetzakje karine: en? Behoefte aan een 3e en 4e? wapje: lucht het op, dat het afbouwen zo goed gaat? hier gaat het afvallen ook niet echt geweldig hoor... Ik hou mezelf maar voor dat het niet te snel moet gaan... hier vanmorgen pap geprobeerd, maar dat vond ze maar niks. EB: Yes! Gefeliciteerd met de baan van M! wherona: sterkte met de nachten! geniet van je weekend! @oorbellen: ik vind het schandalig dat het zo jong mag! Sorry voor mijn harde mening, maar ik vind dat het kindje zelf moet kiezen. Yanna mag ze van me hebben als ze er zelf om gaat vragen en dan geef ik haar ook een soort bedenktijd, zodat ze er zeker van is dat ze het echt wil! rrianne: slapen is hier geen peil op te trekken, volledig op verzoek. Geen dag is hetzelfde met slapen. rica: oh moest van de fysio, ja dan is het anders slim geregeld op je werk! linda: veel plezier! zo weer helemaal bij. vanmorgen geprobeerd pap te geven, maar na 3 happen begon ze te mopperen. Ze vond het denk ik niet fijn dat ze honger had en dan pap moest gaan eten. Haar buikje knorde helemaal en dan wil ze blijkbaar gewoon snel en makkelijk de fles. Want dat is ze natuurlijk gewend. En ze had ook niet zo lekker geslapen, ik heb haar veel horen hoesten. Ik heb er zelf gelukkig prima op geslapen, maar Yanna was echt verrot geloof ik! Viel tijdens de fles vanmorgen alweer in slaap. Van t weekend maar weer proberen en anders geen pap voor Yanna in de ochtend. Vind het 's avonds niet zo'n goed idee, want Yanna slaapt al heel goed door (een beetje te lang soms zelfs, van 18 tot 8 af en toe). Verder heb ik lekker weekend
Rrianne, als ze niet op het KDV is slaapt R thuis vaak om 11 uur, 2 uur en half 5. Het zijn hazenslaapjes hoor, van hooguit 3 kwartier. Meikie, een hele boterham haha? Wat doe je er dan op? Geven jullie wit of bruin brood? Sahi, dat was mijn mening eerst dus ook. Maar nu vind ik het ineens zelf heel leuk. Precies ik hoor je denken ZELF en dat is ook zo, daarom zal ik het ook niet doen. Vind idd ook dat ze het zelf moet beslissen.
babyr: ik vind het bij baby's ook niet eens mooi staan eigenlijk :S Sorry als ik mensen tegen het hoofd stoot, het is een onderwerp waar ik een hele sterke mening over heb!
@ linda ook jij veel plezier! En mocht ik iemand vergeten zijn die ook weg gaat ook veel plezier @ sahi jawel lucht wel op dat t goed gaat maar had wel iets langzamer gemogen, nee afvallen moet ook niet te snel maar ik blijf echt op t zelfde gewicht hangen... @ oorbellen ik vind t echt belachelijk hoor als ze zo klein zijn! Als ze het zelf willen oké maar ik ben er niet voor. Maar goed was vd week op m verjaardag en n zwangere zat er gewoon lkkr te roken met ook kindjes in het huis en dan vonden ze het ZIELIG dat ik mn kindje in de auto liet slapen voor de deur. Ik vind t zielig als je zwanger bent en je gaat in n huis met kindjes roken, en dat terwijl je al een kind hebt met groei achterstand waarschijnlijk door t roken tijdens de zwangerschap! Iedereen zo zn keuze
Oh heerlijk die discussies over roken!!! Hier ook familie die gewoon roken in het bijzijn van G.ijs of zwangere mensen. En als we het vragen om het niet te doen, doen ze het elders wel en bij verjaardagen of feestjes bij hun thuis wordt de een na de ander opgestoken en een avond daarvoor naar buiten gaan om te roken omdat er een zwangere binnen zit die er een dag later bij hun thuis ook zat net zoals G. Lekker hypocriet hebben gelukkig wel geregeld dat er dit weekend niet binnen gerookt wordt daar is het zwangere familielid van ons en wij voor g ook blij mee haha Trouwens heb zelf altijd gerookt maar vind het echt zo niet kunnen als je zwanger bent!!! En ook niet in het bijzijn van kleine kinderen zelf ook nooit gedaan. Zo ga weer snel verder met inpakken en dan beentjes op de bank
Hier geen 3e en 4e hoor!! Al zal het anders zijn als ze van jezelf zijn Maar ik vond het leuk om te doen en zal niet voor het laatst zijn Hier verder een onrustig en huilerig mannetje. Al slaapt hij gelukkig 's nachts goed. Morgen rustig aan doen en 's avonds komt mijn oma eten. Ik ga nu lekker slapen, sorry dat ik op niemand reageer...