Hey meiden, hier net weer een lesje zumba gehad.... Nu even uitpuffen en rustig worden zodat ik straks lekker kan slapen Voor de meiden die het vroegen, ik heb nu witbrood gegeven met alleen een dun laagje halvarine. Als dit goed gaat willen we overstappen op lichtbruin brood. Ga me nog maar even verdiepen in het beleg. Jordy vond het echt onwijs lekker dus we gaan het gewoon iedere dag maar geven met een flesje na....
Mieke j ook een lange jongen Jairo was 70.5 cm en 7540 kg lang slanke jonen (voor een jongen) Eb wat mooi voor je man en 1 maand thuis is ook wel ff leuk om dingen te doen!! Rica oh wat fijn dat je dat dan zelf kunt regelen en extra dag vrij is ook wel lekker!!! Veel plezier van weekend!!! Oorbellen ik vind het wel leuk staan maar ik heb het zelf pas gedaan toen onze dochter 2.5 jaar waren (vinden sommige vast te vroeg) wij vonden dat mooi en ze hebben allebei geen kik geven de jongste zei tegen de vrouw au je doet me zeer!!! Ja zei die vrouw klopt met de vraag heb ik nu Oorbellen ze stond te dansen voor de spiegel in de winkel. Kinderstoel hier zit Jairo nog steeds in wipstoel hij kan nogniet goed recht op zitten dus hij zit in de wipper!!! Eten whaaaa hier wil meneer nog niks van koekjes broodkorsten of stukjes in zijn eten hebben!!! Hij doet nikscanders als kokhalzen alles terug spugen!! Karine als het van jezelf is is het wel anders hoor dan wen je langzaam aan het lawaai!! Linda wij roken ook niet waar Jairo bij zijn dus in huis sowieso niet maar hij is ook best vaak benauwd dus ga ook niet na mensen toe die roken waar hij bij is!! Gelukkig doet niemand dat in onze familie!!! Werk als het goed is krijg ik vandaag de arbeidsvoorwaarden en hopelijk hebben ze na me geluisterd en komen we er uit ben het thuis zitten ook net zo zat!!!! Dus hopen jullie mee!!!
@waterlelie, avent speen 3 voor pap? jeetje dat kan er bij ons niet door. ze zuigt het dan vacuum. ook bij de papspeen trouwens dan moet hij op 3 staan anders word mevr boos. en er gaan maar 1.5 schepje in! @babyr, vind dat niet zo mooi bij baby's oorbellen. ieder moet dat voorzich weten maar ze mag het als ze er om vraagt. rond een jaar of 6 denk ik. ik moest eerst mn zwemdiploma halen en kreeg ze daarvoor. heb al wel oorbellen voor haar in huis (kon ze niet laten liggen) maar ze moet toch echt even wachten. ze trekt ook zoveel aan haar oortjes als ze moe is dat ik het ook nog een beetje gevaarlijk vind. @roken, mn ouders roken binnen in de keuken maar als J er is doen ze dat buiten. ook wij roken buiten op t balkon. helaas weer begonnen na alle ellende was zo trots dat ik tijdens de zwangerschap was gestopt. ben nu weer op t punt dat ik t vies vind dus man heeft alles meegenomen vandaag. @drinken uit een bekertje, hoe doen jullie dat? heb het geprobeerd ze vind het wel leuk en lekker wat er in zit maar vervolgens kan ik haar weer omkleden omdat alles nat is :S tuitbeker snapt ze nog niet en word ze boos haha! zo naar het cb heb er zin in (niet) hopelijk is ze goed aangekomen anders krijg ik daar weer gezeur over. heeft iemand wel eens zon fruitflesje geprobeerd met aardbei en nogiets van de nestle? en ik hoor tegenstrijdige dingen over de pyjamapapjes, zit daar echt zo veel suiker in? ze krijgt het af en toe vooral de biscuit vind ze heerlijk!
mama: oh je moet ook zelf beslissen over de oorbellen hoor, voel je door mij niet aangevallen Maar ik vind 2,5 nog steeds jong inderdaad. @roken: ben ik ook nogal strikt in Mn vriendinnetje die op donderdag oppast rookt ook en ze weet dat ik het sowieso a-sexy vind, maar ook dat ik het bij Yanna niet wil hebben. En daar gaat ze super goed mee om, ze wil zelf ook niet dat Yanna rook binnen krijgt. Als ze zelf ooit echt aan kindjes gaat beginnen, gaat ze ook stoppen, maar zij is echt verslaafd. Ik zie wel hoe moeilijk het dan is om te stoppen, dus ik veroordeel haar verder ook niet. in mijn puberteit heb ik ook gerookt en toen ik op mezelf ging ben ik van de een op de andere dag gestopt. Het was altijd iets stiekems, verborgen voor mn ouders enzo en nu zat ik op mn eigen bank te roken. Toen vond ik het een vreselijke gewoonte geworden en ben ik ineens gestopt. Was ook totaal niet moeilijk, maar dat is omdat ik het zo zat was. ik weet wel dat je alleen kunt stoppen als je het echt wil. meikie: ze mogen smeerkaas, smeerworst, stroop en jam. pindakaas mag op zich ook, maar door de pinda's nogal allergie gevoelig, dus dat is uitproberen. karine: haha, het is ook fijn als ze weer weg zijn is Micah een beetje overprikkeld door al die kids? bah wat ben ik weer vreselijk lui vandaag... nog steeds zooooo moe. maak me ook ineens druk over mn borsten, ze zijn pijnlijk af en toe en ik voel wat knopen in die melkklieren. terwijl ik echt al heel lang geen bv meer geef (met de kerst was het op). vriendje vindt dat ik naar de dokter moet als ik me druk maak, maar ik ben nogal een hypochonder, dus ben bang dat ik overdrijf... Vind het lastig... En heb ook geen zin in dokters die er maar aan zitten, in mn kraamtijd en de tijd erna hebben zoveel mensen aan mn borsten gezeten, heb ik echt geen zin meer in...
Hoi meiden! Ben weer terug van vakantie. Wat was het heerlijk en wat heeft F ook genoten in haar romper met het lekkere weer. Veel gewandeld en als we uit eten gingen lag ze in de reiswieg (hele kinderwagen was mee) te spelen. Vliegen ging gelukkig ook goed dus voor herhaling vatbaar. Ga vanaf nu weer lekker mee kletsen. Ga nu alles terug lezen. Las in ieder geval het volgende: @ Eb, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Weet niet of je al op vakantie bent, maar veel plezier. @ Meikie, al brood? Wow wat eet Jordy al lekker. @ oorbellen, ik vind het persoonlijk geen gezicht oorbellen bij een baby. Op z'n vroegst lijkt 4 me een mooie leeftijd. Zijn er nog meer kindjes die nog niet zo goed eten? F krijgt 4 flessen en vanaf vanavond ook groente. Fruit krijgt ze al bijna twee maanden. Om even in potjeshoeveelheid uit te drukken: ze eet max een half potje per dag. Heb het idee dat dit wat weinig is. Ze vind het heel lekker, maar op een gegeven moment is ze er klaar mee. Ben benieuwd of de rest wel de hoeveelheid van een 4 maanden potje op krijgt.
Daantje, welkom terug! Fijn dat jullie het goed hebben ervaren! S.ofie eet een heel potje fruit en groenten. Is best veel hoor maar ze is een enorm vreetzakje. @oorbellen, vind het persoonlijk ook geen gezicht bij een baby. Zelf was ik 7 jaar toen ik ze kreeg. Ze mogen van mij zelf beslissen...later is het natuurlijk wel erg leuk. @roken, ja daar kan je eindeloos over praten Ook ik heb tot ik zwanger was van de eerste gerookt. ben erg blij dat ik er van af ben. (heel soms als ik te diep in het glaasje heb gekeken een kent menthol ) Maar ik vind als je weet dat er kinderen zijn in het huis of wat dan ook je niet in hun bijzijn kan roken, belachelijk. Ga naar buiten ofzo en al helemaal niet als je zelf zwanger bent. Dan ben je echt niet goed wijs.... mbtc, S.ofie krijgt kant en klare pap en dat is minder dik zegmaar en dat kan makkelijk door een 3 speen van avent. Met rijstebloempoeder gaat dat indd lastig dan wel een 123 speen maarja, dat vind ze maar niks..
@wherOna, hij krijgt de laatste fles 210+7 met rijstebloem(5 lepels) dus dat moet wel voldoende zijn denk ik . Hij drinkt het overigens niet altijd op. Hij heeft gisternacht weer doorgeslapen maar afgelopen nacht weer niet. En hij sliep zooo goed! Pff ik kan er niet aan wennen. @eten, hier 's morgens pap met een lepel (van 180 cc met ontbijt granen voor 6 mnd) tussrndoor 1 potje fruit met liga of beschuit erdoor, smiddags een ongeveer een halve grijze boterham met boter, tussrndoor een fles van 210cc, 1 heel potje warm eten voor 6+ en een laatste fles 210cc met rijstebloem. En dan helaas 's nachts ook nog een half flesje tegenwoordig....
Hey Dames, Hier weer paar werkende dagen, dus wat minder tijd en ondertussen is Elke hier echt op ontdekkingstoch nu ze het rollen ontdekt heeft, opeens heeft ze door dat ze ook naar andere plekken kan. Ze gaat nog niet gericht ergens naartoe, maar als ik haar ergens neerleg dan ligt ze 10 a 15 minuten later makkelijk 2 meter verder, dus nu ook druk met haar in het oog houden. Moet ze ook nog regelmatig terug omrollen want terug naar de rug rollen heeft ze nog niet dor en op gegeven moment wordt het toch vermoeiend zolang op de buik zometeen weer even avonddienst gaan doen maar vrijdagen zijn vaak rustig... Morgen uitvoering van toneel, ben erg benieuwd!! Zondag weer richting België, zus welke in Slovenie woont komt ook voor een paar dagen dus is wel gezellig... Nu nog ff boodschappen doen, Elke door brengen naar de oppas en dan richting werk...tot later weer dames!! @Meikie: deden jullie ervoor de kids niet zelf onder water dan? Deed de juf dat dan of hoe ging dat? Best spannend he om zelf te doen En wat een vent is het toch al he, die J. van jullie!! Zal wel dat ie in 1 keer een boterham opeet @Wapje: das wat, zo meteen 2 tandjes er doorheen...hier nog steeds niets Fijn dat de BV op zijn lekker tempo afgebouwd kan worden! Wij doen hier gewoon rijstebloem in de papfles, heb 1 keer pyamapapje gedaan van zo'n pakje wat in een babydoos zat, vond ze wel lekker maar niet meer of minder dan de rijstebloen, dus wij houden het bij rijstebloem, scheelt stuk in de kosten ook! vind die pakjes best duur allemaal! @BabyR: pfff...kan me voorstellen dat dat schrikken geweest is, hier nog maar 1 keer gehad maar toen kwam het meteen eruit toen ze ging kokhalzen, dus viel al bij al gelukkig nog mee... betreft de meet, zullen foto;s maken zodat ge ons alsnog soort van kunt zien @EB: tnx voor de tip van de stoel Feli met de baan van uw man, wel weer geruststelling zeker! Nog even vandaag doorbijten en dan dit weekend lekker op vakantie toch?? Geniet er maar van!! En heerlijk dat die kilo's eraf zijn nu voor de vakantie al, lekker in badpak/bikini zonder die overtollige zaakjes @Rrianne: los van al de dingetjes wat niet liepen, mss is ie gewoon ook een late doorslaper, en daar valt toch weinig aan te doen dan maar te accepteren. Wel lekker dat het door de dag nu wat relaxter loopt, tis toch een heel gepuzzel om zo'n ritme te vinden he met zo'n kleintje... @Sahi: balen dat ge zo moe zijt Al beetje bijgekomen ondertussen?? Ai, vervelend dat uw borsten zo pijnlijk voelen, mss toch ff naar de dokter gaan, toch belangrijk om in de gaten te houden! @princess: zelf al slaapt ge van week 6 door, dan kan ik me voorstellen dat het nog balen is als ge nu zo'n gebroken nacht heb, afgelopen nachten wel weer gewoon goed gegaan?? @lelie: balen zeg dat ze mss toch nog ander spreidbroekje moet, hoop dat jullie snel meer weten @supermom: hahaha...hier lukt het ook niet meer zo goed om bij te houden hoor, af en toe op vrije dagen wat typen, andere dagen lees ik wel bij...gevolg is dan altijd wel een superlang berichtje van mij Ballen dat jullie ook weer snachts voedingen moeten doen...hopen dat ie dat snel weer niet meer nodig heeft... @wherona en Linda: veel plezier op jullie weekendje weg @Rica: hoe staat het nu eigenlijk met het achterhoofd van L.?? @Mama: leuk dat ge der ookw eer ff zijt Hier ook ngo in de wipper ook, hebben ook nog geen stoel, wel al eens geprobeerd bij mijn ouders thuis maar dat lukte nog niet...Succes met arbeidsvoorwaarden!! @daantje: welkom terug!! Kan me voorstellen dat het heerlijk geweest is Hier eet ze bijna de hoeveelheid van en 6maanden potje leeg, 4maanden zou ondertussen te weinig zijn voor haar, maar dat heeft ook lang geduurd hoor, opeens ging het heel snel met hoeveel ze meer wilde, dus komt bij jullie ook vanzelf wel, als ze genoeg heeft heeft ze genoeg toch Hier trouwens wel ook ngo maar 3 flessen, dus dat zal vast schelen... @barbie: heb 1 keer 1 aflevering gezien, vind er niks aan, irriteer me alleen dus kijk er niet naar...dan heb ik er ook niks over te klagen @Stoel: we hebben de dappr via de groupon gekocht, toch 84,5 euro korting...vonden we wel de moeite, hoop dat ie er snel is. Heb wel blad erbij besteld, kan ik beide doen wat ik wil, soms ook handig om haar in de stoel te zetten terwijl we niet aan tafel zitten, kan ze op dat blad spelen. Uiteindelijk ook met gegraveerde naam, als we hem lang willen houden is dat dan ook weer leuk vonden we... @Gewicht: we gaan best goed dames, ik deze ochtend ook nog maar 200 gram van mijn doel af!! We komen er wel @slapen: hier door de dag nog steeds regelmatig kote slaapjes, begint nu steeds meer en meer ritme in te komen meestal zijn volgende slaapjes 8-9 11-12 14-15 (deze slaat ze wel eens over) 17.30-18.30 en dan na de fles van 19.00 naar bed rond 19.30 slaapjes zijn nooit langer dan 3 kwartier... @oorbellen: als ze het straks zelf wilt, prima dan mag ze ze hebben, maar ik ga ze niet laten zetten voor der, niet omwille van hoe ik zelf vind dat het uitziet maar omdat ik dat haar keuze vind, laat ik ze schieten vind ze het niks straks...en wss weet ze dan niet anders dus zal ze het vanzelf wel mooi vinden, maar wil graag dat ze zelf leert ontdekken wat ze mooi vind en niet omdat wij dat voor haar gekozen hebben...
Daantje: heerlijk dat je zo genoten hebt ik geef vers fruit en normaal gesproken eet ze 1 of 2 stuks op, vandaag at ze niks van haar fruit... 4 flessen is op zichzelf al zat hoor, alles wat er extra in gaat is meegenomen. En ieder kind heeft zn eigen behoeften supermom: wow wat een vreetzakje! vaneke: wat een druk weekend voor de boeg, veel plezier! En leuk dat ze zo goed rolt ja ik ga volgende week maar even voor advies bellen... meiden, Yanna is een narretje vandaag! Ze is normaal helemaal gek op fruit, eet zeker 1 of 2 stuks fruit bij het KDV en bij de oppas. Maar nu weigert ze elke hap bij mij. Gisteren wilde ze ook al geen pap en groente, dacht dat het was omdat ze het niet zo lekker vindt, maar begin een beetje te denken dat ze me aan het uitproberen is. bij de oppas en KDV zit Yanna altijd in een wipper, dus haar in de wipper gezet, toen ook weigeren, later nog even op schoot geprobeerd, maar toen vond ik het genoeg, dan maar niet. Als ze trek had in fruit, had ze dan wel genoeg kansen gehad om het fatsoenlijk te eten. maar ondertussen wel gieren van het lachen en lekker lopen kletsen, dus ze heeft verder nergens last van. kan dat al, dat ze me loopt uit te proberen? Anders heeft ze gewoon geen trek, ook best hoor. Maak me niet druk dat ze te weinig eet hoor, ze krijgt nog 4 flessen en een keertje wat minder is ook niet erg bij haar, maar maak me wel druk dat ze me loopt te sarren naja, ze ligt nu op bed en ben gaan stofzuigen en ze ligt nu heerlijk te tukken.
Ik ga er zo weer 1 achter het behang plakken!!! Poeh al 2 dagen zo dwars, niks is goed ze ligt nu op een toystory kleed van de leenbakker voor het oefenen met rollen, nou dat gaat prima alleen als ze ergens niet bijkomt ooo myyy goood ALARM! dat ze benen heeft dat weet ze zelf niet en terug rollen gaat van buik soms wat moeizaam. Mevrouw was helemaal overstuur toen ze omhoog wou komen en haar hoofd stootte op het kleed. Hebben die van jullie ook zon sterk willetje , ze weet precies hoe het moet? mn telefoon had ze in de handen, maar die had ik weer afgepakt, nouuuu brullen!!! idem dito bij het verschonen had ze de doekjes in plastic te pakken, dat kraakt zo lekker. weer weggelegt, Poeh dat wou ze dus echt niet!!! Dan is ook niks goed aLS ze niet meer wil eten schudt ze lekker met haar hoofd (nee-schudden) ook zo fijn als je er net een lepel in wil doen Ook in haar stoel, als ze dan slaat op een knop gaat de muziek aan, en dan loopt ze ook lekker te schudden alsof ze aan het dansen is Vind het zo leuk dat ze steeds meer doen en willen, ze weet ook dondersgoed hoe alles nu werkt, wat ze moet doen om te laten weten dat ze het wil hebben mama vandaag hoor je het he!!!! ik duim voor je! sahi lees, hier ook zon trutje, ik geloof wel dat dit kan haha daantje welkom terug, las iets over het strand en lekker in de romper lekker hoor! slaapjes tussendoor is hier al bijna niet meer, echt hazetukjes! ze weigert gewoon echt! ze is deze dagen zowieso al wat dwarser... Ik zal eens kijken of ik eens een foto kan schieten van haar 2 tandjes, die groeien best hard!! maar je ziet ze pas echt goed als ze lacht dus ik moet dan wel mn best doen om een foto te maken
nou meiden, ik heb toch weer melk! Wat raar! het zijn nu een paar druppels, dus niet veel, maar toch. ik ben echt helemaal in shock. Weet ook nog niet wat ik er mee ga doen, want de druk eraf kolven brengt misschien alles weer op gang. Dus ipv de dokter bel ik na het weekend de lactatiekundige wel, als er nog steeds wat productie is. *flabbergasted*
Hey lieve meiden! Weer een tijdje niet gereageerd hier. Vorige week zijn we naar Centerparcs geweest. We hebben heerlijk genoten en gelukkig vond M.athijs het zwemmen leuk! Het weekend dat we weer terug thuis waren ziek geweest (hoofdpijn en overgeven, bahbah) en ben stront verkouden nu. Ik hoop dat M. het ook niet krijgt. @EB: Super! Gefeliciteerd met de nieuwe baan! En alvast heel veel plezier op vakantie! @Wherona, Linda: Heel veel plezier dit weekend! @Rrianne: Jeetje wat een rot gesprek in het zh zeg. :x Dan vraag je je af waarom die vent in godsnaam kinderarts geworden is. Gaat het minderen van de med goed? En wat fijn dat hij nu op 3 flessen zit! @Meikie: Wat is J. goed gegroeid zeg! En al een hele boterham! @Daantje: Oh heerlijk! Heel fijn dat jullie zo genoten hebben! Op naar de volgende vakantie! @Sahi: Haha Dat kan denk ik wel dat ze nu beginnen met ons beetje uit te testen en kijken wat ze voor mekaar kunnen krijgen. En toch maar even naar de dokter als je er last van blijft houden, is toch wel belangrijk en anders maak je je alleen maar zorgen meid! @Rica: Een pittige tante dus! Haha Wel leuk toch en op zich wel handig dat ze zo goed laat weten wat ze wilt! @Stoel: Wij hebben een Stokke en mijn moeder heeft er eentje die je kunt omvormen tot tafeltje, vind ik wel leuk want heb ik vroeger ook gehad. Maar hij zit nog niet zo stevig en moeten er wat dekentjes bij stoppen zodat hij wat beter zit. @Slapen: Hier geen vaste tijden voor slaapjes overdag, ik leg hem op zijn bedje als hij aangeeft dat hij moe is. Dan begint hij door zijn oogjes te wrijven en te overstrekken en dan is niks meer goed. Hij slaapt meestal wel na de fles maar hoe lang verschilt nogal, kan gaan van een half uur tot 2 uur. En s avonds gaat hij rond 23 uur slapen tot half 9 en dan weer van ongeveer half 10 tot 11 uur. @Schema: Heel handig die schemas, ben nog aan het zoeken hoor. @Rollen: JAAAA!! Hij heeft het gevonden, hij rolt van zijn rug naar zijn buik maar terug wilt nog niet lukken dus. Ook gooit hij telkens zijn hoofdje tegen de grond (om vooruit te komen of om te draaien??) maar dan is het dus brullen hoor. Maar weet niet waar ik hier tegen moet doen?? @Groentehapje: Vorige zaterdag eerste keer worteltjes gegeven maar hij vond het echt niet lekker. Haha Daarna nog een paar dagen geprobeerd maar hij moest kokhalzen en wou zijn mondje niet meer open doen. Nog maar even een paar daagjes wachten en weer proberen! Pffff....weet niet wat hij heeft, of het sprongetjes is of hij mss ergens last van heeft, maar hij is niet blij en niks is goed. Maar hij is denk ik ook moe want hij ligt alweer te slapen nu.
Sahi, jeetje, wat gek zeg! Ik had al wel eens gehoord dat er maar melk bleef komen maar niet dat het terug gekomen is! Ben benieuwd wat de lk zegt! Geef maar wat hier!
Goede avond dames, Zo tandje 2 is op komst, vandaag dat Collin weer aan het spoken was vannacht. Phoe, dat is best vermoeiend hoor! @ Waterlelie: Vervelend he, die nachten zo. Denk je lekker te kunnen slapen, dan gaat dat feest weer niet door. Ahh, wat vervelend zeg van dat broekje @ Meikie: Zo, wat een zware jonge zeg. Maar mag hij nu ook niet meer in de MC? Die is toch tot 9 kilo? @ Wapje: Als je het langzaam doet, kan je er zelf ook beter vrede mee hebben, lijkt mij. @ EB: 2x gefeliciteerd @ BabyR: Zo, dat is wel vroeg hoor, nu al oorbellen. Nou moet ieder doen waar hij/zij zich goed bij voelt. @ Sahi: Heb ik ook last van hoor. Dan moet ik zoveel doen (werk maar 3dagen) en dan zit ik wat te lutten. En dan komt er weer niets van het huishouden terecht @ Mbtc: Als het goed is zitten er niet te veel suikers in, anders mag het niet als babyvoeding op de markt komen @ Daantje: Welkom terug en dan kom je hier in de regen en hagel. Dat is maar niets @ Vaneke: Zo, druk druk druk. @ LA: Waar ben je geweest in CP als ik vragen mag? Wij gaan over 2 weekjes nl
Hahahahahaa Sahi en Rica, ik lig in een deuk om jullie kindjes! Ik hou van zulke eigenwijse kinders , hier ook zo eentje!
AV, Wij zijn naar De Eemhof geweest. Oh weer een tandje, gelijk 2, hopelijk gaat hij tijdens bv niet bijten hè. Haha
Hey dames, Hier even een snel berichtje van hier. Heb alles wel gelezen maar ff geen put om te reageren. Alles gaat goed hier. Paar drukke dagen achter de boeg. Woensdag ochtend heb ik gewerkt en daarna middags nog naar de sport. Gelukkig heeft Mirthe toen van 2 tot 4 geslapen dus had ik even tijd voor mezelf zodat ook ik ff kon liggen. Donderdag zijn we eerst wezen babyzwemmen. Dit vond ze weer geweldig. Ze gaat het steeds leuker vinden. Daarna het centrum in voor de laatste boodschappen en kado voor manlief. Hij is maandag jarig maar dit vieren we zaterdag. Toen snel naar huis voor de fles maar mevrouw sliep gewoon door. Heb haar om 2 uur maar wakker gemaakt. Na de fles de aller laatste dingen gehaald en op naar de stad. Hier ook rond gesneupt en gewacht op manlief totdat hij klaar was om 6 uur. Toen naar de auto en naar huis. Ja en dan nog eten koken. Heb tevens alvast een taart gemaakt en gezogen (was ik niet aan toe gekomen) toen nog ff 3 wasmachines opgevouwd. Pfffoeee. De breuk eruit. Vanochtend wat eerder begonnen met werken. Moest opstarten. Gelukkig kon ik wel eerder naar huis dus wel fijn. Vanavond heerlijk niks gedaan en bank hangen. Ga nu echt op bed. Morgen een drukke maar lange dag. Gr.
Joehoeee, hier een hele uitgeruste mama... L. heeft nu 2 nachten doorgeslapen, zo fijn. Hij is geloof ik helemaal door zn sprong heen, ontzettend vrolijk, allemaal nieuwe dingen ontdekt en het afbouwen van de med. gaat erg goed... Ga het vlgnde week om de dag proberen. Na een drukke week, nu lekker genieten van het weekend. Fijn weekend allemaal!