Hey dames Hebben jullie Sandra en Thijs ook in jullie lijst zag net een fb bericht van haar zus dat Thijs in Groningen ligt ze verteld er niet bij waarom maar hij is een vechtertje bah hopelijk niks ernstig!!!
Ook ik zag het bericht van Thijs, brrr kippevel loopt over mn lichaam. Heb even verder gelezen op FB en wat ik er uit begrijp is dat hij hersenvliesontsteking heeft! Schrik hier behoorlijk van. Lieve Sandra, manlief en Thijs, mocht je dit lezen; Heel veel sterkte!
rianne ik kan het nergens vinden maar inderdaad verschrikkelijk zeg!!! hopelijk komt hij er snel boven op!!!!
Ja had het ook gezien en vanuit het berichtje maakte ik al op dat het niet best is. Zag inderdaad iets verder op Facebook dat Thijs hersenvliesontsteking heeft. Verschrikkelijk bericht hoop dat het snel beter gaat met hem!!
Jezus echt erg meiden! Bah ik ben er helemaal naar van Lieve Sandra en man; heeeeel veel sterkte! En ik duim voor jullie!
Mbtc veel sterkte! Sandra ik krijg helemaal kippenvel, heeeeeeel erg veel sterkte en n dikke knufffff Rest reageer ik. Morgen. Weer
@ MBTC: Héél veel sterkte de aankomende tijd! @ Sandra en man: Héél veel sterkte! Ook ik duim mee...*knuf*
Hey meiden, even snel nav Thijs!!! Is het een idee om met zijn allen een poster te maken met allemaal een handje of voetje van de kleine erop geschilderd? Ik wil dit wel verzamelen en organiseren!!! Laat even weten via pb of je het leuk/fijn vind om mee te doen. Dan maak ik er een mooie poster van en stuur die naar ze op. Ik hoor het wel van jullie!!! Ik denk nl niet dat ze hier mee zal lezen aangezien ze zich min of meer had afgemeld....
Ik vind het ook heel erg hoor, maar heb haar hier niet meer gezien. Toen ik erbij kwam, was zij al weg geloof ik. Dus k vind het een beetje ongepast om mee te doen met zo'n actie. Maar wel een goed idee meikie!
Wat een naar bericht van Thijs! Ik hoop echt dat hij er snel bovenop is hoor, bah. Heb haar niet op FB, meikie kan je ons op de hoogte houden als je iets leest? @ autostoel, hier de maxi Cosi axxis, hmm of was dat nou met dubbel C geschreven haha. Handig voor m'n rug en voor als ik nog eens zwanger zou zijn. Ik heb al heel veel ongevallen gezien en alle stoeltjes die een goedkeuring hebben zijn veilig hoor. @ guap, wow nog steeds geen doorslaper?! F slaapt al door sinds ze 8 weken oud is en zelfs nu ben ik wel eens moe. Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent! @ EB, heel veel plezier! Jullie gaan vast enorm genieten. Hier weinig nieuws, druk met werken. F was opeens enorm gegroeid! 67 cm met 6 maanden. De Canarische buitenlucht heeft haar denk ik goed gedaan, ze was altijd klein. Over 3 maanden pas weer naar het CB. Verder is ze druk met rollen en zingen de hele dag. Soms besef ik me opeens hoe snel het gaat en daar kan ik best een beetje emotioneel van worden. Meiden die al op 3 flessen zitten, hoe ziet jullie schema eruit en hoeveel flesvoeding geven jullie nog? Ik wil ook terug naar 3 flessen, maar weer even niet hoe.
Wij zitten op 4 flessen, dus daar heb je niks aan, maar ik zou pas terug gaan in flessen als F het zelf aangeeft. Ze zal het nu nog wel echt nodig hebben. Eet ze al groente en fruit? Want dan valt er vanzelf weer een fles af lijkt me.
Hallo meiden heb niet alles terug gelezen hoor was echt teveel en heb vandaag niet veel tijd. @llereerst wat een vreselijk bericht van Thijs hoop dat hij snel opknapt en meikie super idee! @MBTC zou ook gewoon lekker op je gevoel afgaan betreft eten jij weet het als de beste wat jouw kind nodig heeft en heel veel sterkte met alles. @EB super fijne vakantie @ll hier ook een heerlijk weekend gehad Davey voor het 1st wezen zwemmen en vond het heerlijk nog naar dierenpark emmen geweest vond ie ook super interesant hihi moet der weer vandoor moet zo naar het cb toe en vanmiddag met Davey naar oogheelkunde later meer
@ babylijst: Ik pas hem vrijdag op de computer weer aan. Dus iedereen die gegevens heeft vanaf 15 maart graag een PB mijn kant op
Nou meiden, hier ben ik weer even!!! @ Thijs, ik denk dat ook de nieuwe meiden hier aan mee kunnen doen. Het is echt om ze te laten zien dat we met zijn alleen aan ze denken!!! Ik heb inmiddels bedacht dat het een slinger gaat worden, is makkelijker met verzenden. Wie heeft er tijd/zin om wat te knutselen ofzo? Kan natuurlijk ook gewoon een kaartje op een A4tje..... Stuur even een PB, dan krijg je mijn adres gegevens en maak ik er wat leuks van!!! @ Daantje, WAt krijgt Feline buiten haar flessen om? Jordy is eigenlijk zelf naar de 3 flessen gegaan, ons schema ziet er als volgt uit: 8.00 uur 180cc water met 6 schepjes en 2 schepjes pap 11.00 uur 1,5 á 2 stuks fruit 13.00 uur 1 boterham en een fles 180cc water met 6 schepjes en 2 schepjes pap 17.00 uur prakkie en een toetje 20.00 uur fles 210cc water met 7 schepjes en 4 schepjes rijstebloem Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
@ meikie: Leuk idee, de slinger voor Thijs! En wat een mooi schema. Die kan ik inmiddels ook wel gebruiken nu Micah meer fruit en groente eet... Hij had om de 3 uur iets, maar dit is handiger Heeft J vaste slaaptijden?
leuk idee om wat te sturen. Sahi, hoe is het jou? had even bij je stukje op dit forum gekeken, wat je aan de lactatiekundige had gestuurd. maar het wordt niet beantwoord he.
Lief dat je er naar vraagt! nee klopt, geen antwoord hier op het forum... Had gisteren mijn 'eigen' LK gebeld, maar die kan er niet zoveel mee. Lijkt haar een hormonen verhaal. Zij kan de keuze niet maken voor mij of ik doorzet of niet. Maar die spiraal en cyste kunnen er misschien mee te maken hebben. Dus de gyn om advies gevraagd, die moesten het weer aan een arts vragen. Dus werd gisteren later op de avond terug gebeld. Zolang ik niet meer verlies dan 1 paar zoogcompressen per dag en uit beide borsten, is het vrij normaal. Kan tot een jaar na het stoppen met de BV voorkomen, schijnt dus vaker te gebeuren. Wordt het lekken meer, dan kan het van een zwangerschap zijn en moet ik dus een test doen. Verder zal het niet met die cyste en spiraal te maken hebben volgens de gyn. Dus ik mag me er verder niet druk om maken, het schijnt normaal te zijn. Weer stimuleren ga ik niet doen, het is goed geweest. Dus dit maar even laten gaan en alleen opletten dat het niet nog meer wordt.
@ Karine, wij zijn ook erg blij met dit schema. Jordy heeft min of meer vast slaapjes. Tussen 8.00 uur en 11.00 uur slaapt ie meestal in de wandelwagen aangezien we dan een flink eind wandelen als het droog is. Dan fruit en lekker slapen. Meestl word hij tussen 13.00 uur en 14.00 uur wakker en dan brood en fles en dan 2 uur later weer slapen tot het avondeten. Hierna blijft hij wakker tot zijn papfles en dan lekker de nacht door Nou moet ik zeggen dat zelfs de go ervan stond te kijken wat Jordy allemaal eet op een dag. Maar goed zij zegt ook, als hij het niet nodig zou hebben zou hij het niet eten @ Bij deze een lijst met mensen die mee doen met de slinger: - Meikie Graag even aanvullen als je mee doet dan zal ik van de week een pb sturen aan iedereen met mijn adres!!! @ Sahi, blijft toch een vreemd verhaal..... Heb je er veel last van?