hey dames ik denk dat het niet geschikt om een slinger te sturen naar naar Sandra er is heel wat anders aan de hand!!mocht je het willen weten moet je maar even pb ik wil het niet openbaar op forum zetten weet niet of ze het willen......
@ mama05: mee eens geen slinger!!! @........: Hoe kun je dit %&#@@(%&&*)$ doen zeg!!! Ik ben er misselijk van... Geen woorden voor!!!
meiden, ik begrijp er nu niks meer van, want ik ken Sandra verder niet en heb haar ook niet op FB. Begrijp dat het slecht gaat met haar kindje, vreselijk! Maar wat nu dan?
Je kunt mama05 of de mensen die het ook weten een pb sturen als je het wilt weten. Het is helaas zo erg en heftig als de reacties hier doen vermoeden. Ongelooflijk heb er ook echt geen woorden voor. Geen slinger inderdaad wat mij betreft. Mssn een kaartje ieder voor zich.
Vloekerdevloekerdevloek..... Hoe kan dit nou gebeuren..... Dit is toch je ergstigste nachtmerrie..... Weet echt niet hoe ik hierop moet reageren, echt vreselijk.... Nee absoluut geen slinger!!!
Meiden, ik woon in Groningen. Mochten we besluiten om te laten weten dat we aan ze denken/meeleven, een bos bloemen/kaart/knuffel etc. Ik wil dit wel regelen.
Lijkt me wel een mooi gebaar om iets te laten weten dat we met ze meeleven..... Maar ik weet niet of ze daar nu op zitten te wachten....
Heb pb van mama gelezen, allemachtig, heb echt geen woorden! Bedankt voor de info en hier moeten we iets gepast op vinden inderdaad...
Meikie, nee vind het ook moeilijk om daar een keus in te maken. Als ik van me zelf uit zou gaan. Zou ik het ontzettend waarderen. Wat vind de rest?
Meiden, we zitten alweer op pagina 500.... Heb het nieuwe topic al geopend dus zou zeggen neem een abbo en kletsen we daar verder... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/353387-oktober-2011-mamas-deel-2-a.html#post12601206
Wat verschrikkelijk!! Idd je ergste nachtmerrie! Ik zou het persoonlijk zeker waarderen als er aan ons gedacht zou worden (uiteraard) maar ook dat dat via een kaart/knuffel of wat dan ook kenbaar wordt gemaakt!!
Goedemorgen, zullen we dan gewoon een kaart doen namens ons allemaal? Heb wel een rotnacht gehad moet ik zeggen.... Vond het maar moeilijk om dit los te laten...