Mirella welkom en fijn dat je herkenning vind!!! Alles goed gegaan met jack?? Oh dames kijken jullie ook goede tijden slechte tijden nou ik moest toch huilen Hihihi hoezo last van emo Vandaag zo leuk nieuws gehad!!! Vriendin van mij had vanmorgen positieve test zij is nu ook zwanger van de derde!!! En een andere vriendin is vanavond bevallen van een meisje ( maar dat wisten we al)
Oorspronkelijk geplaatst door elisabethbas cadeautjes, heb nog wel wat spullen die ik niet wil (kruitvatluiers maat 2, wie biedt???), die neem ik mee. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar ik mis nog een tweede bevestiging van Daantje en Sandra. Jullie komen wel, toch? We zijn met 16 of 17, ligt aan hoe Mum zich voelt tegen die tijd. Leuk! @ EB ik ben erbij hoor!!!!!!
@ Mirella gezellig dat je mee komt kletsen jmmr dat je er niet eerder bij was nl heel gezellig hier hoor! Gefeliciteerd met Jack hoop dat alles goed gegaan is? @ mama jeeeu zwanger vd derde leuk voor je vriendin zeg! en gefeliciteerd met je andere vriendin haar dochter! @ Meikie hij MAG doorslapen... MAG typ je!!!! tuurlijk lekker doen wat jij wil toch! Niet wat n lijst of buro je verteld maar je gevoel is altijd t beste!!!!! Pff M. ligt weer op bed had t niet zo naar r zin vanavond maar slaapt nu dan toch dus ook zo hop naar mn bed! Vanavond samen met de oudste sprookjesboom koekjes en taai taai gebakken voor oma en opa die vanacht terug van vakantie komen
Meikie, ik heb de vraag over van 6 naar 5 flessen ook aan de voedingsdeskundige hier op het forum gesteld.
Hoi Mirella, ook namens mij welkom en fijn dat je iets aan onze verhalen en ervaringen hebt! Wij vinden hier ook altijd een luisterend oor, een klopje op je schouder en vooral gezelligheid! Toppie topic hier Ben nieuwsgierig naar je bevallingsverhaal misschien vind je het leuk om t hier te posten??? Hier werd meneer om 20.30 wakker, stipt na 3u... Ik dacht neee, niet nu al z'n laatste fles! Maar hij wilde gewoon bij ons zijn... Wakker om 22.15u gedronken, nu in droomland! Wat gaat de nacht ons brengen??? Mama, leuk voor je vriendinnen! Een plusje en een baby!!!
@ Mirella: Welkom hier!! Het is een superleuk topic, heel gezellig! Heb je een beetje goede bevalling gehad? Gefeliciteerd met Jack! @ Meikie & Daantje: Ik ben benieuwd naar het antwoord op de vraag van jullie @ Mama: Wat leuk!! De ene vriendin bevallen en scheelt niet veel met jou en de andere vriendin zwanger... Helemaal leuk! @ Wapje: Mmmm... Lekker zeg! Gezellig bak-avondje gehad dus.... @ BV: Mijn eerdere bericht over het gaan afbouwen mag ik weer intrekken na de navraag te hebben gedaan... Tot nog toe ligt het niet aan mijn BV en/of de hoeveelheid. Micah is "heerlijk" elke avond een paar uur aan het clusteren.... Dus ik kan gewoon door met de BV en hoef niet bij te voeden Voeden is weer klaar.. Welterusten allemaal!!
Goedenacht meiden, hier weet Jordy niet echt wat een ritme is.... 22.30 uur gisteren de laatste en nu om 4.30uur. Maar je hoort ons niet klagen hoor!!! Is toch 6 uur, helemaal niet erg @ Mirella, welkom bij onze super gezellige club!!! We delen hier echt alles met elkaar, twijfels, gevoelens, en natuurlijk blije gebeurtenissen. Wat fijn dat jij ook iets hebt aan onze verhalen ed.... Ik zou zeggen, sluit je aan en klets lekker mee!!! En natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar jou bevallingsverhaal en alle belevenissen met Jack!!!
Prutsje hier ook een kindje die echt heel schematisch is Grrrrr Gisteravond om 21.30 toen on 1.30 en nu om 5.30 en is nu nog wakker omdat hij zo verkouden is Het rare is overdag zou ik ik het zo goed een half uur of uur kunnen rekken en nachts doet hij de laatste week standaard om de vier uur pffff
Hier kwam hij om 6u weer, maar terug gelegd na z'n fles en hij slaapt nog! Maar ben die nacht fles zooooo beu! Hopelijk leert Timo al onze beebs hoe dat moet op de meeting!!! Meikie, fijn dat jordy zo lekker slaapt!!!
Dames, we leggen Timo gewoon midden tussen de niet-doorslapers! Heb hem om 8 uur uit bed gehaald voor de fles, was wel wakker maar ik hoorde hem nog niet.
Hoi mirella... Leuk dat je komt meekletsen. En inderdaad wat moet ik zonder de adviezen die ik hier krijg en lees. Ik lees zoveel over de hoeveelheid voeding. Dit geldt toch niet voor borstvoeding? Of is daar ook een maximen aan? Ze krijgt namelijk nog steeds 6 x 150 en soms is dit niet eens genoeg. Wel slaapt ze nu elke nacht door van 23:00 tot 7:00. BV mag je toch naar behoefte geven, of heb ik het nu helemaal mis? Ik heb het idee dat L zo snel groeit, ze is echt al zoveel groter nu. Gaat zo snel. Ga vandaag haar kast opruimen en een paar nieuwe dingen kopen want alles is te klein. Ze kan zich niet meer strekken als ik haar een pyama aan wil doen. Maar goed, wel een goeie reden om eindelijk weer voor haar te gaan shoppen. O Jah... Pookie... Als ik het me goed herrineren!!! Jij woont bij mij in de buurt. Heb je vervoer naar de meeting of wil je met mij meerijden?
Timo groeit ook alweer uit zijn kleren! Wel leuk, want in maatje 62 hebben we heel veel leuke pakjes gekregen van de kraamvisite. Heb net met hem op de weegschaal gestaan, kom op 5800 gram, dat is alweer een halve kilo meer dan een kleine twee weken geleden op het cb en een kilo meer dan zijn geboortegewicht, niet gek dus dat hij zijn kleren niet meer past... Heb hem weer op zijn zij in bed gelegd, maar dat vindt hij niets. Hoop dat hij zo stil wordt, want ik heb verder alles geprobeerd wat ik kan bedenken om een scheef hoofdje te voorkomen. Mum, ik duik nog wel even in het osteopaatverhaal, dank voor de tip. Heb er zelf ook goede ervaringen mee en je hoort vaak dat ze wonderen kunnen verrichten bij baby's! Princess, lekker dat L ook zo'n goede slaper is!
@ EB, wat heb jij een slaapkop zeg! Echt luxe! F. Komt 's nachts na 5 uur om voeding. Ik zal echt naar 5 flessen terug moeten om haar langer te laten slapen. Wanneer ben jij met Timo naar 5 flessen gegaan? @ princess, ik heb ook altijd begrepen dat borstvoeding gewoon op verzoek en naar behoefte is en dat je ze met borstvoeding niet kut overvoeden. Het zou ook veel lichter te verteren zijn.
Daantje, Timo was 4 weken. Maar hij sliep zelf zolang dat de nachtfles eigenlijk een ochtendfles was. Wij hebben daar niets aan 'geforceerd'. Hij is weer wakker. Zijslapen is niet echt een succes. Ach, gaan we maar even boodschapjes doen en dan in bad.
Goedemorgen, Zo er is weer aardig wat bijgeschreven. Even kijken wat er is blijven hangen. @spruw,Wij kregen het advies als de spruw verdwenen was nog 2 dagen door te gaan en er dan pas mee stoppen. @voorkeurshouding,daar zijn we nu extra alert op ook omdat we met de oudste het hele redressiehelm traject al hebben gehad. Moet zeggen dat je het niet altijd 'voor'kunt wezen. Jenthe had al een voorkeurshouding ontwikkeld in de baarmoeder en mede ook door de moeizame bevalling had ze direct na de geboorte al een forse voorkeur. @meeting,ik heb hier nog 2 setjes kleding die ik dubbel gekregen heb. Voor de dametjes maat 68. @voedingschema,Als ik zo op het blik van de voeding kijkt mag ons meisje qua gewicht al 5 voeingen krijgen maar dat gaat dus echt nog niet lukken. Ook met forte voeding meld ze zich nog iedere 3 hooguit 4 uur. Dus kunnen we de fles ook nog niet ophogen. Ze krijgt nu nog 6 flessen van 120 cc. En ze mag met haar gewicht (5kilo) 750cc per dag hebben. @Mirella,welkom bij de club en kom gezellig meekletsen. Nog gefeliciteerd met de geboorte van Jack ! @mama05,heb ook gtst gekeken en heb ook even lekker mee gesnotterd. Zegt mijn man nog,het is maar een soap. Ja dat weet ik wel maar die stomme hormonen ook. Gefeliciteerd met het dubbele goede nieuws. Dacht ik eindelijk een ritme voor de nacht te hebben. Krijgt ze gister om 23.00 uur de laatste fles valt ze nadien als een blok in slaap. En ik maar wachten op haar bruluurtje. Maar nee hoor ze heeft heerlijk geslapen tot 06 uur. Nu net gewassen en de fles gehad en ze ligt heerlijk rustig in de box. Wat een rust na een paar onrustige dagen. Zal dat dan het beruchte sprongetje geweest zijn? Ben gelukkig van de buikgriep en ook gelijk van de laatste zwanger schapskilo's af. Zometeen de wekelijkse boodschappen in huis halen. Gelukkig is de mist hier ook weggetrokken. Fijne dag allemaal !!
oooh wat lijkt me dat een keer lekker!!! ze had vanochtend haar romper eronder gepoept! luier zat vast niet goed?? naja lekker in bad geweest en de was draait weer!! hier ligt ze op haar achterhoofd, die moet ik opzij doen zodra ze slaapt want hij is wat plat maar ze draait hem steeds weer terug.
ben trouwens ongie geworden! ppfff ik heb het gemist als kiespijn...bah bereid me maar weer voor op veel hoofdpijn... zijn er hier al mensen ongesteld?