Joehoe, ik ben super blij meiden!!! De verloskundige is net nog even geweest om Jordy te wegen!!! Hij weegt nu 4500 gram!!! Afgelopen donderdag was dit nog 4135 gram!!! Hij doet het dus echt super goed op de fles, al mijn twijfels over wel of niet stoppen met bv zijn als sneeuw voor de zon verdwenen!!! Zo meteen hebben we nog een controle bij de gyneacoloog, dus ik ben benieuwd wat die te vertellen heeft. We hebben een foto van de ok uitgeprint van Jordy in handen van de gyn, zie mijn album. Die willen we haar geven, we vinden hem zo mooi
Hoi hoi....Even een onwijs ego-bericht hoor!! Maar ik moet het écht even kwijt!Zooooo... Zat ik er even doorheen vannacht!!! Pfff....Die stomme f***ing BV ook.... Schrijf ik om 23.30 uur hier nog dat het eigenlijk meevalt na overleg vh clusteren werd hij om 02.30 uur (netjes!!) wakker, maar sindsdien alleen maar aan het huilen geweest. Zelfs aan de borst niet stil te krijgen.Manlief een flesje gemaakt (om 04.30), die was op en 5 min later (na de boer) sliep hij wel. Micah werd vanmorgen om 07.45 uur weer wakker...Heb ik dus vanmorgen even "gekolfd" (de druk eraf) is het gewoon alleen maar water!!!!!! Ben er dus goed verdrietig van.... Maar Micah krijgt gewoon lekker de fles vanaf vandaag!Ik hoop dat de krampjes mee gaan vallen
Karine dikke knuffel van mij!!! Kan me voorstellen dat je k*t voelt!!! Groot gelijk dat je fv nu geeft vandaag!! Meikie veel succes bij de gyn zou die leuk vinden een foto!! En wat is hij goed gegroeid!!! Rica ik nog niet ongesteld maar dat heb ik ook echt gemist maar ik had hiervoor een mirena spiraal en werd ook niet vaak ongesteld!! Ik ga als ik ongesteld ben denk ik een spiraal laten zetten!! Maar zit nog in dubio onze kinderwens ik klaar maar ik heb nog wel sterk het gevoel dat ik iets wil doen voor anderen bij wie het niet lukt dus denk aan eicel donatie mijn man vind het ook goed maar moet me er nog inverdiepen Wendy mijn man zou ook zo'n opmerking kunnen maken maar kan me altijd zo inleven in dat soort dingen hihi ik ben gewoon een emo muts!! Eb Timo ook al zo'n grote jongen jairo ook vrijdag na cb geweest 5365 gram hij zit nu ook in 62 shirts en broeken zij te groot en te lang maar 56 weer te kort!! Hoe lang was Timo? Jairo is 58 centimeter Jairo slaapt al 2 dagen in zijn eigen kamer omdat hij zo neus verkouden id lijkt net zo'n klein varkentje zo'n lawaai maar bedankt vannacht gaat wel erg snel dat hij op zijn eigen kamer ligt dit id de laatste keer dus wil hem zo lang mogelijk op onze kamer houden
Goedemiddag Zo eindelijk effe tijd om hier te komen. Heb wel alles gelezen maar ben het nu alweer kwijt sorry. Hier een onrustige nacht achter de rug. 23.00 flesje maar had maar 70 gedronken dus kwam hij al om 1.30 fles helemaal leeg terug in bed maar viel maar niet in slaap niet huilen maar wel jengelen heb hem maar effe laten gaan maar om 2.30 wel huilen poepbroek dus verschoond weer terug in bedje en om 4.30 kwam hij weer voor zijn flesje pfffff wat een nachtbrakertje zeg! Soms ga ik aan mezelf twijfelen of ik het wel goed doe want lees van de meeste van jullie dat er nog maar 6 of 5 voedingen ingaan terwijl wij hier nog steeds op 7 voedingen zitten. Hij krijgt momenteel 130 cc maar drinkt ze niet allemaal leeg. Morgen ook maar eens overleggen met het CB. Met mijn borsten gaat het iets beter geen pijn meer maar een raar verdoofd gevoel. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je productie helemaal is gestopt??? Ow ja en zaterdag hebben we een foto shoot hoop dan dat ik de foto's voor kerst heb vond het wel een leuk idee om dan een mooie foto aan onze ouders te geven. Zo even een ego berichtje hoor
Na lange afwezigheid kom ik ook weer ff neuzen! Ik zeg alvast sorry voor het ego berichtje... @ Mirella welkom hier Pff beetje rot periode achter de rug hier. Met Stijn gaat het niet zo lekker, beetje aan het rommelen en kloten. Maandag de 14e al te horen gekregen dat hij niet genoeg was aangekomen... Weinig slapen, veel huilen, krampjes, pijn, veel en dunne ontlasting... Dus maandag op aanraden van CB naar huisarts, reflux medicatie gekregen. Vrijdag contact met CB gehad, die wilde n.a.v. bezoek op maandag even weten hoe het ging. Klonk haar allemaal te zorgelijk en ze heeft de HA gebeld die een doorverwijzing naar de KA heeft geregeld. Werd gister gebeld, a.s. donderdag kunnen we al terecht met Stijn... CB en wij zelf vermoeden koemelkallergie, omdat hij nu ook aan reflux medicatie zit en dit niet lijkt te helpen is kma het meest voor de hand liggend... Verder is vorige week maandag, na het bezoek aan het CB, onze auto kapot gegaan Hij staat nu bij de garage, gaat nog wel een duur geintje worden. En toen werd zaterdag onze kat ineens uit het niets ziek. Vriendlief moest werken zaterdag en kwam dus op tijd uit bed, zat de kat raar onder de tafel. Bleek ie verlamd te zijn aan de achterpootjes... Zo ineens, de avond ervoor was er nog niks aan de hand. Vriendlief eerst DA gebeld, toen toch maar naar t werk. Ik heb snel oppas geregeld (mijn moeder) en mijn vader is mee gereden naar de spoed DA. Hier bleek de kat niet meer te redden... Waarschijnlijk is ie eerder een keertje aangereden en is er een bloedprop ontstaan, deze is vrijdag op zaterdagnacht los geschoten en dat veroorzaakte de verlamming. Zat ook helemaal een bult op z'n rug... Hij was nog maar een jaar of 7, en altijd kerngezond. Wat een ellende zeg En uiteraard ook een dikke rekening, omdat het in het weekend was... Ik ga helaas niet mee, we hebben nogal wat tegenslagen gehad zoals je leest en zitten financieel eventjes behoorlijk aan de grond... Zelfs de 18 euro voor de meeting kunnen we niet missen Zo, genoeg gejammerd... Fijne middag verder dames!
nee joh hier ook nog 120 cc en voor de nacht 150 en soms zijn er dagen dart ik gewoon 150cc geef want anders komt ze na 2 uur al )soms he)...maar nog steeds 7 voedingen hoor, net zoals de nachten nog steeds gebroken... ik heb ook veel aan mezelf getwijfeld want deze dame slaapt ook dus niet door en vaak stipt om de 3 uur! maar er zijn meer mensen hoor...
@ Wherona, volgens mij zijn het voornamelijk de 'grote' kinderen die minder voedingen hebben. De kleinere kinderen zullen het ws nog vaker nodig hebben..... Ik geloof niet dat dit aan jou ligt, maar puur aan wat jou kleintje nodig heeft en aan kan..... Hier vanmiddagbij de gyn geweest. De bevalling nogmaals doorgesproken en over een eventuele volgende zwangerschap gesproken. Volgend bezoek zal ze een spiraaltje inbrengen. Ik heb 2 recepten mee, dan kan ik kijken welke ik wil Verder vond ze de foto erg leuk, die ziet ze meestal niet terug zei ze Ook Jordy heeft het super goed gedaan, heeft in het ziekenhuis zijn fles gekregen en viel in slaap in de maxicosi. Vervolgens thuis ingebakerd en in bed gelegd, sliep hier keurig verder
Mum, wij gebruiken idd ook nog de nutriton. Hebben een ander medicijn gekregen voor de Reflux, Nexium geloof ik. Hoop dat dit de oplossing is en we niet meer hoeven te wisselen met voeding etc. voor evt. een koemelkallergie. hahaha grote flessen bijv. van 165 cc krijgt L. hier ook moeizaam weg, kwam idd ook zijn neus weer uit. Je hebt het over een hoes over het aankleedkussen, dit zegt mij helemaal niks? Is die hier speciaal voor? Hoe was het vandaag bij de Kinderarts? Mirella, welkom! Dit forum is echt geweldig voor je onzekere gevoelens als mama (tenminste zo ervaar ik het). Mama05, wat leuk, wat leuk twee baby's erbij in je vriendenkring! Wij zijn echt de eerste met een kindje in onze vriendengroep, mis dit soms wel hoor, vriendinnen waar je gezellig mee over kids kan babbelen. Rica, hier zat mnr vanmorgen ook helemaal eronder, tijdens zijn fles om half 7, had zn nachtluier nog om, dus logisch ook. Wherona, Lekker onrustig nachtje achter de rug dus, bleeehh. Alvast veel plz zaterdag voor de shoot! Foto's wel komen spammen? Pookie, dikke knuffel voor jou! Hoe gaat het nu met Stein? Meikie, wat goed, jullie mannetje goed gegroeid! Lekker gevoel dan he. Karine, kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit. En heel herkenbaar ene moment denk je we gaan er voor en andere moment zit je er compleet door heen. Zal je vast een stuk meer rust geven om over te gaan op de fles. Hoe geven jullie het medicijn voor de spruw, met je vinger? Heb vanmorgen Gtst gekeken, had ook even mn slik-momentje hahah Voorkeurshouding; L. heeft hem naar rechts. Heb hem 's nachts de halve nacht in een zijligkussen liggen (officieel voor het spugen hoor). Afgelopen twee nachten gingen best goed, we hebben geloof ik de oorzaak? Sinds twee nachten geven we hem weer een kruik mee in bedje. Hij slaapt makkelijk in, en slaapt nu byna 3 a 4 uur achter elkaar. Voel me nu zo'n muts. Arme jonkje liggen koukleumen. Het zegt dus niks een warm nekje...
Poookie, meid toch...wat een ellende Wat een tegenslagen. Hele dikke knuffel *hug* Als je kleine mannetje maar snel opknapt. Vanochtend naar het CB geweest. Alles was goed. Onze dame is 54cm en is bijna 3,8 kilo. Kleine dame dus. Ze is onwijs sterk, ze kan sinds een aantal dagen haar hoofd draaien als ze op haar buik ligt. Ook (eigenlijk vanaf haar geboorte) kan ze ook haar hoofd optillen en naar mij kijken als ik haar vasthoud. EN van rug......een goede swieper met haar beentjes... hup op haar zij Is best snel vind ik. E kon dat pas met 3 maanden.
even kort @ Rrianne ik had een klein spuitje gekregen bij het medicijn voor spruw en spoot het dan in haar wangetjes zodat het door heel haar mondje kwam En voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuff! @ pookie jmmr dat je niet bij de meeting kunt zijn komen we anders bij jou op visite allemaal Verder even geen tijd om op iedereen te reageren zo chaotisch hier!
Wapje, dat spuitje heb ik idd ook. Alleen op het etiket staat, met vinger of wattenstaafje in mondje aanbrengen. En in de bijsluiter staat dat hij het niet gelijk door mag slikken.
hey dames, Had een heel verhaal en op iedereen gereageerd, wil ik het plaatsten zegt ie dat ik uitgelogd ben (bulshit):x. Voor de rest gaat alles goed hoor Dus zal ff reageren op wat ik nog weet (niet veel) @pookie, Wat vervelend allemaal heel veel sterkte @karine, vervelend dat je eerst hoop hebt en dat het dan toch tegen valt. @Ongesteldheid, nog niet. @meeting, Ik heb een heel groot kleed van 150x180 dus niet iedereen hoeft een kleed mee te nemen hoor. Deze lijkt me groot genoeg voor een aantal beebs. @mum hoe is het nu met je?? Knap je al wat op?? @(weet niet meer wie) Als je de luiers niet kwijt kunt van de kruidvat nr 2 dan wil ik ze wel overnemen. Ze zit er nog niet in maar zal niet lang meer duren denk ik. Houd het hier ff bij, zal m'n meisje voeden.
Hier zware dag gehad. Timo was een engeltje, maar ik had migraine. Wat heb ik dat niet gemist tijdens mijn zwangerschap Even wat drinken en dan mijn nestje in! Dolfijntjes, je mag de luiers hebben hoor! Het is een aangebroken pak, denk nog ruim de helft. Trusten en tot morgen iedereen!
@ Pookie: hele dikke knuff voor jouw, het zit jullie duidelijk niet mee @ Rianne: hihi het is een hoes voor over het waskussen zeg maar en die gebruik ik dan voor over het voedingskussen.. wat fijn dat het opgelost lijkt te zijn met een kruikje.. kan iedereen gebeuren hoor @ Waterlelie: hihi hier ook 1 die al op zijn zij draait.. klein meisje inderdaad.. fijn dat alles goed was op t CB @ Meds spruw: Hier verdeel ik het ook met het spuitje door het mondje, ga niet met mijn vingers of iets anders in zijn mondje roeren hoor, het wordt gelukkig al een stuk beter! @ Dolfijnjes: het gaat stilletjes aan beter, vandaag voor het eerst weer even het dorp in geweest. @ EB: Ow bah ook al migraine blegh.. Vanmorgen bij de KA geweest en kregen even de bevestiging dat we het heel goed doen.. Als D.elani om de 3 uur wil eten dan mag hij dat, ook al komen we dan op 7 voedingen van 120/4 we moesten hem maar even volgen want we hadden onze nachtrust hard nodig haha.. ons kleine spekkie weegt gewoon al 4750 gram, dus al bijna 2 kilo aangekomen in 6 weken tijd :O Hij ging meteen een machtiging in orde maken zodat we de dieetvoeding vergoed krijgen. vanmiddag bij de osteopaat geweest en die is bezig geweest met een blokkade in zijn nekje die de obstipatie en het spugen kan verklaren.. hopelijk gaat dat nu dus beter.. 1 dec weer terug. hij vond ook dat D.elani wel erg veel symptomen van koemelkallergie heeft dus even aankijken of het nu beter gaat en anders gaf hij als advies om een sterkere dieetvoeding te proberen. Gisteren hebben we Delani om de 3 uur een fles gegeven en dat resulteerde in een goede nacht.. vandaag ook weer geprobeerd maar nu zit hij echt vol steeds, hij laat de voeding uit zijn mondje lopen en spuugt nog meer we gaan het nu dus maar weer aan hem overlaten en hopelijk komen we dan weer in een goed ritme. Verder heeft mijn vriend gisteravond te horen gekregen dat hij per direct werkloos is, want het bedrijf waarvoor hij werkt is failliet kon er ook nog wel bij.. hoop geregel nu allemaal want weten verder nog helemaal niets.. hoop dat zijn salaris van deze maand gewoon op tijd gestort wordt.
Even snel een digiknuffel voor karine, pookie, eb en mum! Verder wel bijgelezen maar ben ajax aan het kijken samen met mijn mannetjes!
Jeetje mum wat shit van de baan van je vriend... Toevallig van een schoenenwinkel keten? Vriendin van me kreeg gisteravond ook te horen dat de boel failliet is en ze per direct haar baan kwijt is... Andere dames bedankt voor de knuffels. Weet niet meer wie t zei maar jullie mogen best allemaal hier op de koffie komen hoor. Gaat alleen niet helemaal passen hier in huis gok ik hihi. Rrianne Stijn krijgt ook Nexium, maar weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, of het wel of niet werkt... Vind t lastig... Hij kreunt nog steeds zo ontzettend veel en boert ook nog vaak wat melk op. @ongi ik ben vandaag al voor de 2e X ongi geworden, exact 3 weken na de vorige keer. Mn lichaam begint goed te herstellen dus al Sinds vorige week donderdag mirena spiraal, viel me niet tegen het plaatsen! Weinig van gevoeld en wat ik voelde was eerder vervelend dan pijnlijk. Hoe gaat t bij jullie kids qua kleding? Als ik sommige foto's voorbij zie komen op hyves lijkt onze man zo klein... Hij zit nog steeds in mt 50. Rompers soms wel 56 en sommige shirtjes ook maar merendeel nog 50... @voeding hier al een tijdje op 5 voedingen van 150cc met twee scheppen nutriton. Ritme is hier 7 / 11 / 15 / 19 en dan door tot half 1 ong. Die fles zijn we langzaam aan t terug brengen naar 23 uur. Ik laat t hier ff bij, zit op foon is wat lastig typen. Slaap lekker alvast allen, hoop op veel doorslapende beebs.
Hey meiden, hier een wat onrustig avondje. Jordy heeft last van krampjes en ligt nu dus bij mij op de borst te slapen. Ik wacht even tot hij volledig van de wereld is en dan leg ik hem lekker terug in zijn bedje Heeft iemand nog wel eenz wat gehoord van boerderijmama? Die heb ik lang niet gezien.... En DQ ook al een poos niet gezien.... Schoot me ineens te binnen... @ Dolfijntjes, ik heb hier ook nog luiers maatje 2 voor je van kruidvat. Hier voldoen ze niet meer sinds we mega poepbroeken hebben, hahaha Wil je ze opgestuurd hebben? Ik weet niet of de meeting snel genoeg is..... @ Natalie, heb je inmiddels al een huisje gevonden? @ Pookie, het zit jullie allemaal niet mee zeg.... Dikke digiknuf van ons en hopen dat het snel weer bergopwaards zal gaan.... @ Mum, wat een rotnieuws zeg.... Zit hij een beetje in een gunstige branche qua banen? Of gaat dat nog lastig worden? Nou, ik ga hier een poging doen Jordy in bed te leggen en te gaan slapen. Slaap lekker allemaal en tot morgen!!!!
Geen bericht goed bericht? Niemand op onchristelijke tijden hier gepost. Hopelijk is dat een teken dat iedereen een heerlijke nacht heeft gehad
Jaaaaaaa goed bericht haha.. we hebben heerlijk geslapen tot 8 uur. Vannacht om half 5 wel even uit geweest voor flesje en daarna sliep ze gelijk weer door. Nacht daarvoor non stop geslapen tot half 7 s ochtends!! Gaat de goede kant op @maat kleding, S heeft al kleren van maat 56 aan. Van luier al maatje 2. @ritme, hier niet echt een schema. Het verschilt per dag. Soms komt ze om het 2 uur, 3 uur of 4 uur. Geen peil op te trekken. Ik lees ook dat bijna allemaal op 120 cc zitten. S krijgt 100cc want meer gaat er ook niet in. We zien het wel wanneer ze er aan toe is. @mum, jeetje wat een klote nieuws ook! Pfffffff wat voor werk doet hij? Ik hoop maar dat hij gauw weer iets vindt....is wel een slechte timing zo met de feestdagen... Straks ID kaart aanvragen voor onze kleinste. We gaan met de Kerst naar mijn fam voor 6 dagen. Spannend hoor zo vliegen met 2 kids haha een voordeel is dat E nu een eigen stoel heeft...anders is het wel heel erg krapjes allemaal.. Tot later
Ohhh spannend hè, waterlelie... Ik ga vliegen op 31 dec. Ben zo benieuwd hoe dat gaat. Hier voor het eerst weer snacht uit bed. Om 4:00 was ze wakker. Dat was lang geleden. Maar ze had gister nogal veel gespuugd, denk dat het daardoor komt. Tenminste ik hoop het, en dan vannacht weer doorslapen.