Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ meikie nog geen huis.
    @ ongesteld gisteren geworden wacht op oproep voor sterilisatie.

@ maat kleding Jesse heeft maat 62 maar is vaak al te klein en luier maat 3.
    @ door slapen Jesse komt nog tussen 3 en 4 uur.
    @ maxi cosi Jesse zal er niet lang meer in passen vraag me af wat ik dan moet.
    @ Meeting ik kom echt niet had het volgend jaar geweest dan wel.

Hij slaapt wel weer in z´n eigen bed overdag babyfoon is stuk en daarom slaap hij bij ons op de kamer.
    Jesse slaapt op z´n buik Naomi heeft dat ook altijd gedaan.
    voel me de laatste tijd niet lekker zware hoofdpijn alles vergeten en depri daarom ben ik hier niet veel.
    Ik lees wel mee maar vaak gen puf om te reageren.
    Puckababy werkt hier niet gewone slaapzak wel.

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen,
    hier ook een goede nacht gehad. Gister om 22.30 laatste voeding gehad en ze kwam om 4.30 en 8.30 weer (heerlijk).

@mum, Fijn dat je al aan het opknappen bent. Maar rustig aan. Mooi dat je al goed nieuws hebt gehad voor D.elani, dat hij lekker groeit en fijn dat je de voedingen vergoed krijgt. Maar wat ontzettend vervelend dat je man z'n baan per direct kwijt is. Hier het tegenovergestelde. Mijn man kwam gister thuis met een leuke bonus :D, maar is wel dubbel.

@Meikie, Meeting moet wel lukken. Ze zit nu nog in maatje 1.

@kleding, Mirthe zit nog steeds in maatje 56. Maar sommige kleertjes worden al wat korter :). Moeten morgen naar het CB om 10.00. Ben benieuwd hoe zwaar en groot ze nu is. Ik vind dat ze al ontzettend groot is geworden.

@vraagje: Ik wil graag een voorraadje aanleggen van BV omdat ze vanaf januari naar de gastouder gaat. Wanneer kan ik dan het beste kolven?
    Heb net na de voeding gekolfd, maar ze drinkt ze helemaal leeg, dus had niks meer.

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen! Heerlijk geslapen, hopelijk is mijn hoofdpijn nu weg. Wij hadden een ander ritme dan normaal gisteren en dat bevalt prima. Eerder legden we Timo nooit in zijn bedje na de fles van een uur of 19, omdat we dachten dat hij dan niet goed zou slapen. Dat was ook zo toen hij een week of 2 oud was. We hielden hem (en onszelf) dan op tot 23 uur, was vaak huilen. Nu hebben we hem al twee dagen na de fles van 19 uur in bed gelegd en bleef hij lekker doorslapen tot ???. Gisteren zijn we beiden vroeg naar bed gegaan en hebben we hem om 1 uur wakker gemaakt voor zijn fles van normaal 23 uur. Beetje zelfde verhaal als bij Poookie dus. Met als bijkomend voordeel dat hij zich dus weer pas om 8 uur meldde en ik het denk ik nog wel langer had kunnen rekken. Maar 8 uur vind ik een mooie tijd.

Wat vervelend van al die mannen die hun baan kwijt raken. M heeft net gehoord dat hij nog een jaarcontract krijgt. Had gehoopt op een onbepaalde tijd contract, maar hij werkt bij een klein bedrijfje en ze hadden op dit moment niet genoeg opdrachten om dat risico te kunnen nemen. Maar ach, we zijn al heel blij dat hij nog een jaartje mag blijven!

Princess en Waterlelie, waar gaan jullie heen vliegen? Wij zitten ook te loeren naar een klein vakantietje maar denken meer een een huisje aan zee of op de veluwe... En ik hoop van het voorjaar weer naar Sicilië te gaan, naar mijn oom en tante. Daar zijn we in mijn zwangerschap ook geweest, was heel goed bevallen. Bovendien hebben mijn oom en tante niet genoeg geld om naar Nederland te kunnen komen en willen we ze Timo graag in het echt laten zien (skypen wel). Mijn tante betekent heel veel voor me, ze was zelfs getuige op mijn bruiloft.

Van Boerderijmama en DQ hebben we na de bevalling weinig meer gehoord. Ook van Guapetona niet. Ik zit ook met DQ op facebook, dus zie geregeld berichtjes langskomen. Alles gaat goed met Jarey en met haar, denk dat ze te druk is om mee te schrijven.

Ben nog niet ongesteld, dacht een week of twee geleden dat het zou beginnen, maar nog niets. Ik vind het wel een beetje irritant, weet graag waar ik aan toe ben... Rare kronkel van mij misschien.
    Ga toch weer aan de pil. Heb echt zitten twijfelen over spiraaltje, maar ben eigenlijk altijd tevreden geweest over de pil, dus waarom dan iets in mij lijf laten aanbrengen...

Poookie, klein is fijn hoor! Niet alle kindjes zijn hetzelfde, wie weet groeit Stijn ze over een jaar allemaal boven het hoofd!;) maatje 50 heeft Timo nooit gepast...

Mum, ik ga zo de osteopaat bellen voor een afspraak. Las op internet dat ze ook hele goede dingen doen voor kindjes die met een vacuüm ter wereld zijn gekomen. Ben benieuwd.

M is vandaag vrij, maar gaat een dagje shoppen met zijn moeder en broer. Ben dus toch alleen met Timo, maar geeft niet.

Tot straks!

4. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ik wil trouwens nog even een foto laten zien waar ik zelf heel hard om moest lachen...
    Precies op het moment dat ik klikte ging Stijn zitten poepen, dan trekt ie altijd van die gekke bekkies, met deze foto als resultaat :D

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahahaha geweldige foto!

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Hallo allemaal,

Ik heb heel veel nog mee gelezen hier...maar eerlijk gezegd ben ik een beetje teleurgesteld...gister is voor het eerst opgevallen dat ik al 3 weken niet hier heb meegeschreven!! ik vind dat zo jammer...ik heb altijd met iedereen mee geleefd, en ik vind het dan zo jammer dat bijna niemand op een gegeven moment heeft gevraagd hoe het met ons ging!! ik wil niet zielig over komen ofzo hoor..maar het is me gewoon tegen gevallen..ik hoop dat verder met iedereen alles goed gaat en ook met de beebs natuurlijk!

Eb..ik heb jou berichtje op facebook nog gezien wbt de meeting...bedankt voor het uitnodigen...

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Mogguh lady’s,

Hier een goede nacht gehad, om 3.30 de fles en daarna om 7.00 weer. Ach die nacht fles raak ik al helemaal aan gewend.
    Merk ook dat ik wat minder moe begin te worden!

@ Pookie, wat een narigheid allemaal zeg, sterkte!
    Kleding: T draagt al maat 62, is nog wel wat aan de grote kant, maar 56 is net te strak! Luier maat 3!!!
    @Waterlelie, idd een sterke dame! Dat redt ons mannetje nog niet!
    @ongesteld: hier nog niks!
    @EB, hoe is het vndg? Hoofdpijn over?
    @Mumtobe, hoop dat de osteopaat werkt, wij hebben er goede ervaringen mee! T heeft minder krampjes, huilt minder. Is dus eigenlijk een stuk tevredener!
    Shit van je vriend zeg, hoop dat hij snel wat weer vindt!
    @Waterlelie: id kaart wil ik ook nog regelen! Nu is het nog 9,20 vanaf januari 34 euro geloof ik! Wordt nog wat op de pasfoto…
    @Nathali, kop op!
    @Vakantie, in januari willen we lekker naar zee! En in mei vliegen naar Turkije en in september ook naar de zon! Heerlijk, heb er nu al zin an!

Ik mag trouwens op gesprek komen, a.s. maandag! Ben benieuwd!
    Wat een vies weer he? Regen….. kwilde vndg naar het tuincentrum vast wat gezellige dingen kopen, maar dat stellen we maar ff uit. Anders kom ik daar zeiknat aan, wilde lopen.

Kheb trouwens een heel klein sinterklaar kado-tje gekocht voor B. Hij heeft voor mij na de bevalling een prachtige mi moneda ketting gekocht en ik niets voor hem, nou hoeft dat ook niet, maar vond et wel leuk.
    Kwam hier in de stad een leuk pepermunt bakje tegen met daarop de allerbeste papa, zo leuk! En aangezien hij zoveel reist kan hij het mooi meenemen in de auto! Hier wilde ik een leuk gedichtje bij maken namens T en mij….. (gewoon een kleinigheidje!)

Nou een heel verhaal weer, fijne dag en voor alle dames die het nodig zijn, dikke knuffel!

8. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Hier ook een redelijke nacht gehad, meneer had zich vergist in de tijd denk ik het was kwart over 6, maar daarna wilde hij uiteraard niet meer slapen na de fles, maar ach we hebben 6 uurtjes kunnen doorslapen. Ik ben benieuwd wat het vannacht wordt.

Wat een grote beebs allemaal hier, die van ons kan ook gewoon 50 nog aan begint nu wat krapjes te worden en 56 sommige dingen zitten prima en sommige verzuipt hij echt nog in.

@pookie die foto is lachen!

@vakanties lekker vooruitzicht allemaal! Wij houden het voorlopig op weekjes center parcs enzo haha

@dq ik heb je ook op facebook en had dezelfde veronderstelling als eb dat je lekker druk bent met je kids. Zie regelmatig berichtjes voorbij komen over je grote meid en kleine man!! Vind niet dat we mensen moeten dwingen of verplichten om hier druk mee te schrijven, maar kan me je gevoel wel voorstellen dat je het beetje vind tegenvallen.

Er zijn er nog wel meer overigens die iets minder actief meeschrijven maar wel meelezen.

Hier is papa vandaag lekker thuis dus heb ik mijn een handjes ook een beetje vrij. Ga denk ik eens mijn positiekleding een beetje opruimen en mijn eigen winterkleren in de kast terugleggen. Als ik zin heb hahaha

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mum, wat voor dieetvoeding gebruik je nu dan voor D.? Pfffff vriend werkloos:(, idd net wat je zegt; kan er ook nog wel bij. Sterkte meid! Klinkt positief trouwens osteopaat, zit ook nog steeds te twijfelen om heen te gaan.

EB, Migraine weer over? Heb het nog nooit gehad, maar klinkt niet fijn!

Pookie, hier gaven ze aan dat we het toch wel 2 week de tijd moesten geven. Heeft Stijn ook meer krampen? L. heeft sinds 2 dagen bijna de hele dag door krampen, niet heel heftig gelukkig. L. zit nu in 50/56 (meeste 56).

Meikie, arme Jordy. Vind die krampjes zo sneu voor ze.

Natalie, wat dapper dat je
    J. op zijn buik laat slapen, slaapt hij anders moeilijk? Ik durf het echt niet.

EB, wat een heerlijke nachten heb je toch, volhens mij zijn we dr allemaal jaloers op, haha ik tenminste wel;). Hoe is het bij jou down under? Ik ga ook weer voor de pil hoor.. Vond het nooit zo'n probleem. En aangezien ik Pcos heb, zoek ik een pil met zo min mogelijk hormonen.

Pookie, hahaha die foto van Stijn, geweldig!

Sandra, wat lief van je man! En dat jij natuurlijk nu wat terug doet. Mi Moneda, leuk! Heb er ook één.

DQ, begrijp je gevoel. Denk dat iedereen het wel een btje herkent, je schrijft een heel verhaal of stelt een vraag, maar eigenlijk wordt er nauwelijks op gereageerd. Soms wel jammer, maar blijft lastig/onmogelijk om op alles en iedereen te reageren, er word soms zo veel geschreven. Hoop dat je toch gezellig mee blijft kletsen!

Waterlelie, Leuk vooruitzicht. Wel spannend idd, vliegen met de kids, komt vast goed!

Hier een goede nachten, 23.00, 03.30 en 06.00. Werd hij wakker van krampjes toen lekker bij ons in bed knuffelen. Heb het kunnen rekken tot 07.00

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Facebook, ik heb nog niemand op fb, lijkt me leuk om jullie wondertjes kunnen volgen via fb (tenminste denk dat de meeste mamas vast af en toe hun beeb showt op fb).

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    na 1 goede nacht gister, vannacht weer bagger heb elke 2 uur gezien geloof ik bah!

@ Pookie: Jeps, idd gok dat dat hetzelfde bedrijf is.. zitten door heel NL.
    lees dat Stijn ook veel kreunt.. heb hier vanmorgen de KA gebeld en mijn vermoeden voor Reflux uitgesproken
    wordt teruggebeld dus ben benieuwd.
    kledingmaat hier 50 en 50/56 luier nog maatje 1

hahahaa die foto.. hij heeft daar echt al een volwassen bekkie haha.. ziet er heel gek uit!
    maar het is een knappe vent :D

@ Meikie: Hij zit in de schoenen maar wil nu wel heel wat anders gaan doen, dus moeten even kijken of hij meteen gaat solliciteren
    of gaat kijken voor omscholing o.i.d.

@ Waterlelie: Wow jullie gaan dus al vliegen met de kleine.. daar zou ik echt niet aan moeten denken op dit moment haha
    waar woont je familie? tja die feestdagen.. ik hoop maar heel hard dat zijn salaris van november gewoon op tijd is..
    voor de rest zien we wel..

@ Princess: ook al vliegen zo snel.. waar gaat jullie reis naartoe?

@ Natalie: Hoe groot is hij nu dan? de mc is pas te klein als hij met zijn oortjes boven de rand uitkomt..

@ Dolfijnjes: lekker zo'n bonus :D wbt Delani heb ik te vroeg gejuichd geloof ik ;)

@ DQ: Jammer dat je het zo voelt, denk niet dat het de bedoeling is van de meiden hier..
    ik ben hier ook een stuk minder omdat ik druk ben met herstellen en genieten van mijn gezinnetje.. begrijpelijk toch?
    en die puddinghersenen van ons allemaal werken ook niet echt mee gok ik ;)
    Ik lees ook op hyves dat het goed gaat met jullie.. lekker genieten hoor meid!

@ EB: Hopelijk heb jij straks ook een goede ervaring bij de osteopaat.. lees mijn onderstaande verhaal dan maar even niet ;)

@ Sandra: Wat fijn dat jij ook een goede ervaring hebt bij de osteopaat, hoop dat het hier ook snel beter gaat..
    leuk cadeautje voor je man/vriend :D spannend dat je op gesprek mag komen.

@ Linda: haha als je zin hebt.. lekker hoor zo'n dagje, plan maar niet te vol, dan issie zo om ;)

@ Rianne: D.elani krijgt nu nutrilon Pepti.. daarin zijn de koemelkeiwitten verder verknipt als in gewone voeding
    maar ze zijn dus nog wel aanwezig.. kans op reactie is daardoor kleiner maar ze kunnen er nog wel op reageren..
    misschien is een voeding waarbij de eiwitten nog verder verknipt of helemaal niet aanwezig zijn beter voor hem..

ik show meer op hyves als op FB omdat ik niet goed weet hoe ik alles af kan schermen op FB (als iemand me wil helpen, graaaaaag ;) )

Gistermiddag dus bij de osteopaat geweest en daarna was het helemaal bal..
    flesjes drinken wat een rommeltje, liet de melk zo uit zijn mondje lopen tijdens het drinken om vervolgens al te spugen voordat
    we 'm op konden pakken om te boeren dus hadden al snel het idee dat hij vol zat.. laatste fles om half 12 en die heeft hij maar
    voor de helft op.. vannacht hebben we elke 2 uur gezien.. *gaaaaaap*

12. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ Rrianne op zijn rug slaapt hij niet goed.

@ Mum Jesse was 10 Nov 63 cm.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ natalie: is de mc dan te klein omdat het in de lengte of in de breedte niet meer past?

14. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @eb nog bedankt voor de tip over de draagzak we hebben er ook een via marktplaats besteld en zijn hem nu aan het uittesten! Echt een heel fijne manier van dragen zelfs voor mij! Kzet later vandaag nog wel even een foto op facebook.

@ rrianne volgens mij begon jij over fb? Ik heb ook een paar meiden van hier of fb is best leuk want zo zie je inderdaad wat foto's voorbij komen. Je mag me een pb sturen met je naam of facebook link dan zal ik je toevoegen! Leuk!

15. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ik wil ook wel wat meiden van hier op fb!
    Zit veel op fb, heb mijn twitter gekoppeld aan fb en zit veel op twitter haha...
    Stuur me maar ff een pb-tje :)

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier een drukke dag al achter de rug, wel een leuke dag hoor. Mijn sm kwam vanmorgen om Jordy in bad te doen, hierna heeft ze hem een flesje gegeven en zijn we wezen wandelen in het bos met Mickey. Jordy hierna in zijn bedje gelegd en hij slaapt nog lekker door, wat een rijkdom zeg zo'n lief, rustig en tevreden mannetje. Zometeen komt mijn schoonzusje nog, zij is nu 6 weken zwanger na een paar miskramen. Dus is helemaal in de gloria :D

@ DQ, jammer dat je het zo ervaart... Moet zeggen dat ik zelfs mijn beste vriendin d'r verjaardag ben vergeten door die blubber hersenen... Ik hoop dat je hier inderdaad gezellig mee blijft schrijven zodra je tijd hebt!!! Geniet in de tussentijd lekker van je kiddies ;)

Ik kom later weer evne langs, heb nu visite :p

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Poookie, geweldige foto!

DQ, je hebt een pb'tje

Sandra, leuk een gesprek! Veel succes! Hier is het droog, wel mistig. Hoofdpijn is bijna over, gelukkig.

Rrianne, ik kan je niet vinden op fb onder je echte naam (uit de mail), kan je me je link sturen, dan nodig ik je uit. Je kan het makkelijk afschermen door alles op 'alleen vrienden' te zetten in Je account - accountinstellingen. Dan kan niemand verder iets zien van wat je post. Heb ik ook.
    Down under... Durf het eigenlijk nog niet te posten want ik geloof het nog niet echt. Een paar dagen geleden, letterlijk van de ene op de andere dag, heb ik vrijwel geen last meer. Vond nog een knoopje van een hechting op mijn washandje, dus denk dat er ergens een hechting hard heeft gedrukt. Ik ben zo enorm blij, maar eerst nog even aankijken voor ik het geloof. En ik houd me nog twee weken aan mijn half uurtje per dag, 8 december moet ik naar de gyn voor controle.

Mum, we zien het wel met de osteopaat. De dag dat Timo zijn fles niet leegdrinkt moet nog komen en spugen doet hij ook eigenlijk nauwelijks... Volgende week woensdag kunnen we terecht. Eerder kon opmzich wel, maar het aan de andere kant van Hilversum en M heeft de auto mee.

Linda, goed hè die draagzak! Ben benieuwd naar je foto.

Natalie, misschien domme vraag (ook omdat het je tweede is). Maar weet je dat er in de maxi cosi een los kussentje in de zitting zit, wat je eruit kan halen als je kindje groter wordt? Hebben wij in onze mc al gedaan, nu zit Timo ook veel rechter en beter. De hoofdsteun hebben we er nog wel ingelaten.

18. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    te klein in de lengte.
    Mijn oude baas had mijn uitkering niet geregeld dus nu geen geld gelukkig heb ik zelf gebeld.
    vergeet ook alles moet volgende week naar het ziekenhuis had me vergist dacht dat het vandaag was ook dat gebeurt.

19. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ EB die is er al lang uit na een week geloof ik.

20. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Mag ik even snel tussendoor vragen oer welke draafden jullie het hebben. Wil er ook 1 aanschaffen. En dan vooral voor op het vliegveld en in schotland ( daar woont de familie, mijn schatje is half schots :) ze is dan bijna 3 maand en heb echt geen idee welke draagzak geschikt is????

Deel Deze Pagina