@ EB: De dag dat D.elani zijn fles niet leegdronk moest ook nog komen, tot gisteravond dus al zegt dat natuurlijk helemaal niks over hoe Timo erop reageerd.. kan goed zijn dat je meteen positieve verbetering ziet! @ Natalie: In de lengte mag hij dus best met zijn voetjes over de rand komen alleen dus niet verder als tot aan zijn oren over de bovenste rand.. @ Princess: Zelf totaal geen ervaring (heb een slechte rug) dus misschien heb je niet heel veel aan mijn reactie maar hoor veel dat draagdoeken véél fijner zijn als draagzakken. dus echt die doeken die je knoopt ipv babybjorn-draagzakken of lodger of minimonkey o.i.d.
Princess, je oet even kijken waar je hem voor wilt gebruiken en wat je zelf prettig vindt. Wij zijn echte buitenmensen, wandelaars en wilden daarom een draagding dat goed steun biedt, voor schouders en rug. Deze hebben wij: BABYBJÖRN Draagzak Active - Comfortabele steun voor de rug Die is al geschikt vanaf een paar weken tot ruim een half jaar omdat je kindje er op twee manieren in kan zitten. Mum, we gaan het zien volgende week. Laat het je weten of Timo zijn fles laat staan...
Fotootje gevonden, op deze was Timo een maand oud. We hebben er nog een dikke fleecezak eromheen, voor de warmte en om de wind tegen te houden.
dq sorry sorry als je je gepasseerd voelt denk inderdaad niet dat het bewust is gegaan, komt ook dat er best veel geschreven wordt en als je dan op reageren drukt zie je een paar berichten en niet alles !!! Ook ik heb een poos geleden niet veel geschreven wel mee gelezen, was ik eindelijk klaar met lezen en te reageren was er wel een kindje die aandacht wou!! mum oh balen zeg dat je man zonder werk zit inderdaad kunnen jullie er ook nog wel bij hebben pfffff princess ook geen ervaring met een draagzak maar lijkt mij ook wel best eens makkelijk, vooral met boodschappen doen! eb ik heb ook facebook Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer melden jullie je aan meikie gefeliciteerd met je schoonzus super dat ze weer zwanger is... nathalie zo 63 cm een lange jongen was hij met de geboorte ook al niet lang?? iets van 61??? jairo is nu 58 dat vind ik al lang!!! gisteren bij mijn vriendin geweest die maandag bevallen is en dan kun je het verschil al goed zien dat hij lang is geworden sandra spannend zeg voor maandag!!!komt vast goed! we gaan alle maal duimen voor je linda volgens mij zijn inderdaad de grote baby's in maat 62 die van mij ook
Hoi Kan niet echt uitgebreid reageren Davey is erg huilerig van de prikjes heb hem net een zetpil gegeven en hopelijk wordt ie daar wat rustiger van. Kom gauw weer uitgebreid reageren hoor.
@Mum: bij ons vetelde de osteopaat erbij dat T wat meer huilerig, hangerig enz kon zijn. Ieder kind reageert anders op een behandeling, en het heeft even nodig! Kijk over 1 week maar eens weer hoe het dan is, ik zie hier een enorme verbetering!
@ongesteld,ben net van het vloeien af en nog niet ongesteld geweest. Heb wel al een paar dagen van die vage ongiklachten dus wie weet ben ik snel weer de klos. @Poookie,jammer dat je niet bij de meeting kunt zijn. Hopelijk is het nu een keer afgelopen met al die tegenslagen en kun je nu echt een keer gaan genieten van jullie gezinnetje. @kleding,hier zit ons meisje in maat 56 en maat 62 als het klein uitvalt. @mum,jij ook al zo'n rotbericht zo net voor de feestdagen ! Hopelijk kan je vriend snel weer aan de slag. @vakantie,we wilden met oudjaar nog een paar dagen weg naar Landal of zo maar door alle toestanden hier gaat dat nu nog even niet lukken. Volgend jaar november willen we in ieder geval een paar dagen naar Disney. @Poookie wat een leuke foto van Stijn! @dq,jammer dat je het zo ervaart. Denk niet dat het bewust zo is gegaan,er word hier ook zoveel geschreven dat het niet altijd meevalt om op iedereen apart te reageren. @facebook,voor degene die me missen op fb. Ik ben er acuut mee gestopt nadat er op Badoo een profiel voor mij is aangemaakt zonder mijn medeweten met gegevens en foto's die op facebook staan. Na de nodige mailtjes is het gelukkig weer verwijderd maar ik werd ziek van de mailtjes van vieze oude mannetjes. Ook vond ik het niet fijn dat er foto's van mijn dochter op zo'n louche site stonden. @draagzak,Heb hier nog een draagzak van Chicco liggen die we bij de eerste gekregen hebben. Vind het zelf niet fijn ivm mijn rug dus denk niet dat ik hem nu nog ga gebruiken. Vannacht is het weer redelijk gegaan,ze kwam na de fles van 23.00 uur nog een keer om 02.00 uur en om 06.00 uur. Was alweer een tijdje geleden dat ze 2x kwam. Vanochtend maar overgegaan op een andere fles want naar mijn idee dronk ze de fles veel te snel en gulzig leeg vandaar die zuigbehoefte. Nu aan de Avent met 1,2,3 speen maar merk nog geen verbetering. De fles gaat nog net zo snel leeg. Vanmiddag even mijn receptje opgehaald voor mijn spiraaltje. Maandag de nacontrole en dan word de Mirena gelijk geplaatst. Hopelijk niet te veel last van. Zo ik ga met het eten beginnen. Miss dat ik straks nog even langswip.
Huilen, huilen, huilen in de box. Ik leg hem in bed, meteen stil... En ik had nog wel Mozart voor hem opgezet beneden... (heb in mijn zwangerschap een 10-cd box gekregen van mijn oom en tante, omdat baby's daar rustig van worden, werkt normaal best goed)
@mum op facebook heb je rechts boven in onder andere privacy instellingen staan daar kun je aangeven dat bijvoorbeeld alleen je vrienden alles mogen zien als je op het pijltje naast startpagina klikt. Vervelend van je man, wellicht biedt dit uiteindelijk wel nieuwe kansen voor hem maar eerst zal er even een hoop geregeld moeten worden. Heb het zelf ook meegemaakt hoop dat het UWV snel ingeschakeld wordt om de salarisbetalingen enzo over te nemen van wat je man nog tegoed heeft. @sandra spannend op gesprek!! Alvast veel succes! Voor het geval dat deze hersenpan /zeef het weer vergeet @eb duim voor je dat het nu ok blijft daar down under!!! En dat het niet eenmalig is vandaag. En over die draagzak jullie hebben dezelfde gave kleur als die wij hebben hahaha @princess wij hebben dezelfde als EB had hiervoor even de lodger die kan ik je persoonlijk niet aanbevelen. Draagdoeken heb ik geen ervaring mee ik heb er vanmiddag een behoorlijk stuk mee gelopen en had nergens last van. Voor ons is het ook bedoeld met de hond uit laten, wandelingen en boodschappen doen zodat ik mijn handen ook vrij heb, vooral met hond uitlaten en regen haha kan ik in ieder geval ook een paraplu vasthouden. @ mama05 ik heb je zojuist ook toegevoegd op FB! @wherona oh balen zeg met die prikjes sterkte met je kleine man @wendyw80 wat een nare ervaring inderdaad dat er zomaar misbruik is gemaakt van je FB account snap dat je er mee gestopt bent. @ongesteld hier ook nog niet, ben net van het vloeien af. Kheb sinds vorige week de nuvaring in gebruik dus hoop het op die manier weer in eigen hand en onder controle te kunnen krijgen. Zo ik ben weer even bij, best lekker een man die een vrije dag heeft hier!
@ Sandra: Ja idd, ben ook nog niet meteen anti-osteopaat hoor maar die terugval had van mij achterwege mogen blijven haha.. we zullen zien over een paar dagen! @ Wendy: Hij is nog niet officieel werkloos omdat de curator hem misschien nog in dienst wil houden om winkels leeg te halen, dus solliciteren of een ww-uitkering aanvragen kan nog niet ook al zo'n gulzige drinker dus.. hopelijk gata het toch beter met een andere fles.. zal ik hier ook eens proberen, misschien gaat dat beter! @ FB: Ik heb ook facebook, heb Pookie en mama05 al toegevoegd.. wil hier alleen de link niet neerzetten @ EB: Haha mozart.. goed dat je me gevonden hebt op FB @ Linda: Ow jij ook een faillisement meegemaakt hoop idd dat het ook allemaal vlot verloopt en dat het uiteindelijk positief uitvalt.. hij zat al een tijdje niet meer op zijn plaats bij dit bedrijf alleen had hij een vast contract en tja dat zet je niet op t spel in deze tijden. had het idd gevonden op FB! Thanx @ Ongesteld: daar hoef ik niet meer over na te denken, al moet ik zeggen dat ik het liever wel gedaan had :x Grrrrr daar baal ik nou zo van hé.. zou teruggebeld worden door de KA na zijn afspraken op de poli, heb om 4 uur zelf nog een keer gebeld en nee hoor, niet teruggebeld :x
Ow hij heeft toch nog gebeld :O Hij vond mijn verhaal erg duidelijk en stelde voor om medicijnen te proberen en het daarmee aan te kijken tot aan de volgende controle (over 2,5e week) D.elani krijgt dus Zantac en Motilium
Zo heb het een en ander terug gelezen stelletje kletskousen hahaha eens kijken of ik het nog weet hoor @Mumtobe vervelende situatie zeg, en dan kan hij nu ook nog niet gaan solliciteren pfff zit je ook niet op te wachten @Rica ow gelukkig maar dat ik niet de enige ben die nog op 7 voedingen zit, maakte me daar wel wat zorgen om. CB vertelde me ook daar geen zorgen over te maken en dat hij nu steeds meer overdag kan gaan drinken zodat hij in de nacht niet wakker wordt om te eten. We gaan het zien. @draagzak heb er ook een van Baby bjorn maar Davey wilt er (nog) niet in heel eventjes en dan zet hij het op het krijsen loopt dus niet echt lekker als je gaat wandelen @Poookie vindt het jammer dat je niet komt naar de meeting had het leuk gevonden om Stijn in het echie te zien hij is toch 2 dagen eerder dan Davey geboren dus vindt ik wel grappig en hij is de eerste beeb. Als het alleen om het geld gaat meis dan wil ik dit best voor je betalen. Maar had al het een en ander ook op hyves gelezen je hebt effe veel te verduren gehad. @DQ ach lieve meid dat was zeker niet de bedoeling hoop dat je toch weer lekker mee komt kletsen zodra je de tijd er voor hebt. @Wendyw80 jammer dat het uitje niet door kan gaan. Wel leuk om volgend jaar naar Disney te gaan helemaal rond de kerst. @Wapje hoe gaat het nu met M. nog steeds zo onrustig in de avond Meer weet ik echt niet meer sorry Davey is goed gegroeit hij is nu 56cm en weegt 5300gr. Hij zit nu precies op de middelste curve lijn. Ook qua ontwikkeling gaat het erg goed hij lijkt geen achterstand te hebben ondanks zijn vroeg geboorte ze stond er zelfs van te kijken dat hij al zo sterk is. Tsja en de prikjes dan he zo zielig altijd hij is de hele tijd erg onrustig en huilerig geweest sinds 5.30 ligt hij lekker te slapen. Wel onrustig aan het slapen soms maait hij met zijn armpjes en een klein huiltje en slaapt dan weer verder. We moeten nu erg goed op letten op zijn voorkeursgedrag want zijn hoofdje was al wat platter geworden en wil dus echt niet zo een helm voor hem. Zit er over na te denken om daarvoor ook naar de osteopaat te gaan. Nou meiden wens jullie een fijne avond toe en een rustige nacht
Mum, Pepti heb ik idd goede verhalen over gelezen. Ben je hier in overleg met arts/CB op overgegaan? Heb sterk de indruk dat L. dit ook heeft. D. dus ook medicijnen voor de Reflux, hoop dat ze hem gaan helpen. L. krijgt nexium (als ik het goed schrijf). Wherona, knuffel voor D. Super dat D. het zo goed doet joh! Wendy, huh hoe kan dat, dat er via facebook een profiel op Badoo is aangemaakt? Had je alle swel afgeschermd dan? Draagzak Chicco, die hebben we op het werk ook, is idd een vreselijk ding! Krijg er ook altijd accuut last van mijn rug van en heb het idee dat ik de kids alsnog moet vast houden. Hoe gaat het met het spugen van N? Meikie, pfff wat moet dit een spannende tijd zijn voor je vriendin! Maar wel super voor dr. EB, Lieve foto van T. in de draagzak, hij vind het echt genieten he? Wat fijn dat je klachten afnemen! Hier wordt het sinds een paar dagen ook echt minder. Sta er niet meer mee op, maar alleen nog aan het eind van de dag en tijdens de toiletbezoeken. Spieren zijn gwn nog echt zwak merk ik. Probeer braaf myn oefeningetjes te doen. Moet nodig weer bellen naar de VK voor nacontrole, krijg ze zo moeilijk te pakken via het spreekuur. Ben benieuwd wat jou ervaringen zijn met de osteopaat.   Draagzak, ik heb de draagzak van Lodger, maar ben er niet echt weg van. L. verzuipt er in, miss als die wat groter is dat het beter wil. Heb ook een ergonomische zak gehuurd via de doekenbieb, opzich een fijn ding. Alleen ivm het vele spugen, wat dit niet zo'n succes voor L. Wat een vermoeiende dag, L. heeft bijna de hele dag last gehad van krampen, zijn buikje lijkt wel een ballonnetje! Er komen ook geluiden uit zijn buikj, jeetje! Huilen, huilen.. zelfs tijdens de fles is hij onrustig, meestal ontspant hem dit. Vanavond bijna een half uur zijn buikje gemasseerd, dit heeft hem geloof ik wel wat geholpen, ligt nu bijna een uurtje te slapen... Mijn zielige jongentje.
Rianne oh vervelend zeg dat l zo last heeft van krampjes!!! Hopelijk heeft de masage geholpen!! Wherona oh prikjes verschrikkelijk om te zien!!! Ik vind het nog steeds niet leuk Waar veel mensen bij ons in de buurt heen gaan met voorkeurshouding is een chiropratiker mijn neefje is ook geweest hij huilde veel en had voorkeurshouding maar is er echt van opgeknapt!!! Als je een snelle bevalling of een zware dan is er kans dat er een blokkade in zijn bekje zit waar hij/ zij last van kan hebben Mum wat fijn dat die toch nog gebeld heeft hopelijk helpen de medicijnen!!! Fv heb jullie geaccepteerd hoor!!!
@ Rianne: Nee ik ben zelf overgestapt op pepti omdat ik heel veel herkende van D.imara.. helaas is de situatie alleen niet duidelijk verbeterd na de overstap.. kma en reflux gaan 9 van de 10x gepaard ik zou het even overleggen met arts van het CB of ha dat je dat vermoed en pepti wilt proberen.. een pak kost namelijk 25 euro en als je meteen een machtiging zou kunnen krijgen is dat mooi meegenomen. wat onwijs sneu dat hij ook zo onrustig is.. klinkt erg bekend allemaal.. als je vragen hebt pb me maar of weet niet of je msn hebt, dat kletst makkelijker. @ Mama05: haha jij zit op je Iphone.. mijn dinnetje had het van de week ook over een Nekje en toen stond er ook Bekje..
EB: leuke foto hoor! Mum: ja je ziet meteen wie er op zn Iphone zit. Ik krijg dan ook wel eens de meest vreemde woorden in mijn bericht te zien. Hier verder weinig nieuws, kleine doet het goed. Merk dat we iedere dag meer gaan genieten. Ze leren elke dag wel iets nieuws. @ FB: heb een aantal van jullie al een PB gestuurd om te vragen hoe ik jullie kan vinden. Als er nog meer FBers zijn: PB me maar voor gegevens.
Hey meiden, heb vandaag niet echt mee kunnen kletsen hier.... Eerst druk met visite en nu met jordy. Hij heeft veel last van krampjes en een beetje van de drukte van vandaag. Hij doet voornamelijk hazen slaapjes.... @ Reflux, Hoe wisten jullie dat jullie kleintje reflux heeft? Jordy ruikt erg zuur, slikt veel weg voornamelijk als hij in bed ligt, verslikt zich regelmatig en doet die hazenslaapjes. Nu is dit vandaag ineens erger dan voorgaande dagen. Maar het klinkt mij een beetje als reflux... @ FB, heb ik niet.... Heb wel hyves, maar ik doe er niks mee.... @ Wherona, arme davey.... Ik zie hier zo op tegen de prikjes.... Sterkte met je mannetje... @ Rrianne, goede tip van het masseren. Wie weet heb ik het vannacht ook nodig. Nog een specifieke tip qua wijze waarop dit te doen? @ Mum, fijn dat de ka toch nog heeft gebeld. Ik hoop dat de medicijnen snel zijn werk gaan doen... Nou, ik ga hier jordy aan zijn vader geven onder de douche. En dan duimen voor een rustige nacht..... Slaap lekker allemaal!!!
Soooooooooooo wat weer een geklets!!! Rrianne, wat zonde van je mannetje.... enneh, heb je geaccepteerd op FB. Mum, balen zeg, van het werk van je vriend.... onzekere tijden nu... Poookie, ook bij jullie zit het niet mee... maar als je dan de foto van je mannetje ziet moet je toch wel enorm lachen??? DQ, ik had dus hetzelfde als EB en Linda.... ik las veel van je op fb en hyves, dus ik ben wel ''mee'' maar tis niet dat ik dus niet aan je heb gedacht de afgelopen tijd... knuf!!! Wherona, zielig he, die prikjes... Natalie, de opvolger van de maxicosi (dus het volgende autostoeltje...) kan vrij ver in slaapstand zodat Jesse er bijna net zo in ligt als in de MC. Bij de oudste zijn we ook vrij snel over gegaan naar die stoel, maar toen was hij al wel een maand of 5.... (meestal pas rond 9mnd volgens mij) Xavi past nog in maatje 56, maar dat is vast niet lang meer! Alles maat 62 ligt al klaar in de kast Hier geen voorkeurshouding, gelukkig! Wel rommelig ritme.... meneer drinkt ineens weer om de 3u... vannacht om 22.45 laatste voeding, toen 2u en toen 5.30....9u 12u 15u 19u.... en nu proberen te rekken tot 22.30. (nog ff ) Maar hij slaapt verder wel goed, vanavond wel ff liggen huilen in bed, om half negen zeiden we tegen elkaar: oke, we horen het nog 10 minuten aan (hij lag ong 10 min in bed op dat moment).... en... meneer was stil na 9 minuten hahahahaha Maar hij drinkt nu dus vandaag ong om de 3u 150cc friso extra... pfff hongerig mannetje! Mijn nacht was ook vrij zwaar, wij wonen vlak aan de westerschelde en in de mist hoor je dus constant zee schepen die hun misthoorn gebruiken... dat heel de nacht lang! Mannetje sliep er dwars doorheen! Mum, ik hoop dat de medicijnen gaan helpen! Ik ga ''iedereen'' proberen te vinden op FB ik shop wel ff bij EB hahahahaha Ik heb ook een foto geplaatst van een lachende Xavi.... zowel op hyves als FB. Kreeg vandaag weer kippenvel.... las dat er in het december topic ook al een kindje overleden is bij de mama in de buik.... wat hoor je het toch vaak... bah bah! Wendy, nu ik dit schrijf moet ik ff aan jouw schoonzus denken... hoe is het daar mee???? (dat was toch bij jou???)