Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Prutsje, er is mij verteld dat iedereen het wel een paar keer mee maakt tot de nek toe ander de poep.... Ben ook al meerdere keren onder gepiest en van de week bijna onder gepoept, hahaha. Maar op een of andere manier vind ik het niet heel smerig van hem.... Terwijl papa bijna staat te kotsen bij een poepluier hahaha.
    De meeste flessen klokt Jordy inderdaad zo naar binnen, met 2 scheppen nutriton erin en dan nog met 10 hooguit 15 minuten.... Hebben al geprobeerd met kleinere speen en weet ik het wat maar hij blijft gewoon honger houden... Dinsdag maar even overleggen op het cb, misschien moet hij ook aan voeding voor hongerige baby's ofzo....;)

@ DQ, wat fijn dat je er weer bent zeg!!! Verborgen reflux, jeetje dat is ook niet het nieuws dat je wilt krijgen. Aan de andere kant wel fijn dat ze er nog redelijk snel achter zijn gekomen :)
    En tja ons vreetzakje heeft het waarschijnlijk niet van vreemden, wij lusten zelf ook wel redelijk wat dus....

Nou, mijn zus en neefje zijn weer weg, zometeen komt mijn vader nog om Jordy een flesje te geven en vanmiddag komen er nog vrienden. Nu zitten we Kungfu Panda 2 te kijken. Deze hadden we gisteren gehuurd en gekeken. Alleen was vriendje lief zo moe dat hij maar 10 minuten van de film heeft gezien, hahaha
    Dus nu nog maar een keertje kijken ;)

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Goedemorgen,
    Drukke zaterdag achter de rug, vrienden uit Belgie op bezoek, bij Opa & Oma gegeten en 's avonds bij vrienden op de bank gezellig film gekeken. L. lag heerlijk boven te slapen.

Het lijkt op er dat het beter met L. gaat, hij slaapt sinds deze week stukken beter, niet meer om de 2 uur wakker, maar slaapt nu zelfs 4 a 5 achter elkaar, echt heerlijk, voor ons en voor ons guppie! Toch blijf ik hem onrustig vinden, krampen, jengelen, schoppen/slaan met zijn armpjes. Als hij wakker is moeten we hem eigenlijk wel de hele tijd zoet houden op schoot, of naast mij op de bank. Misschien is dit wel volkomen normaal hoor en verwacht ik te veel, hoe is dit bij jullie kindjes?
    En krampen, hoelang duren ze ongeveer bij jullie kids? L. wordt eigenlijk standaard iedere ochtend wakker van de krampen, die gemiddeld een uur a anderhalf uur duren, ondertussen, troosten, wiegen, buikje masseren en fietsen met zijn beentjes, dan heeft hij er het minst last van. Ben benieuwd hoe dit bij jullie is.
    Zo ga nu alles even terug lezen...

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wow meikie, dat is veel! Hier nog steeds 6x 120 + 4.

Mama, goed geslapen dus. Ik had gisteren ook een heel plan gemaakt. Dacht als ik nou 150 + 5 bij de avondfles doe dan slaapt ze natuurlijk de hele nacht door! Euhm hij ging tot mijn verbazing echt leeg, maar het was gewoon weer 4.00 uur :).

Prutsje, leuk dat het etentje een succes was!

Gisteravond bij vrienden gaan eten. Ze heeft ruim een uur wakker in de reiswieg gelegen toen wij gingen eten en heeft zich niet laten horen, totdat ze honger kreeg. Was dus weer een succes, fijn om een makkelijk kindje te hebben.

Wat een weertje he? Lekker binnen blijven en wachten op de kraamvisite, merk dat het veel rustiger begint te worden en dat is heerlijk :).

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, wat een druk maar gezellig dagje hebben jullie. Jeetje, dat jullie vent flessen van 180 cc naar binnen krijgt, echt een hongerlapje!

DQ, vervelend:(. Bij ons helpt de jbpm wel, alleen niet voldoende. Hoe gaat het slapen? Slaapt hij er 's nachts wel een btje van?

Pruts, heerlijk, lekker uit eten geweest en wat super dat jullie ventje zich zo voorbeeldig heeft gedragen. Dat zie ik echt nog niet zitten emt L. Mag blij zijn als ik nu even rustig kan eten, zonder een jongentje op schoot.

Mama05, wat fijn dat J. zo goed op de fv heeft geslapen, heb jij ook weer een btje bij kunnen tanken!

Wherona, gaaf! Ben erg benieuwd naar je foto's. Blije doos, al deze dingen zaten toch ook al in die eerste doos?

Wendyw, wat fijn dat het zo goed ging en ze zelfs de hele avond van N. heeft genoten! Hoe was het vanmiddag bij opa & oma?

Wendy3010, heerlijk dagje sauna, daar heb ik ook wel heeeeeeeeulll veel zin in:D.

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @meikie lekker zo een poepluier hahaha heerlijke nacht achter de rug dus. Ik durf je geen advies te geven betreft voeding. Davey mag ook 180cc maar dan wel 6 voedingen. Hij weegt nu 5300. Maar binnen 10 min. is inderdaad wel erg snel ben benieuwd wat het CB zal adviseren

@Prutsje lekker hoor wokken, en wat lief liedjes zingen in bed :D hmmm stoofpeertjes lekkerrrrrr

@DQ heey meid wat vervelend van de verborgen reflux hopelijk hoeven de medicijnen ook niet.

@Rianne Bij Davey hielden de krampjes op bij 8 weken maar het kan ook langer duren. Davey werd er ook steeds wakker van en als ik hem dan inbakerde werd hij weer rustig misschien moet je dit ook eens proberen of doe je dat al?

@ll Davey heeft gisteren om 21.00 een klein flesje gedronken maar 45cc en is daarna als een blok in slaap gevallen. Ik kreeg hem om 23.00 ook niet wakker dus maar weer in bedje gelegd en hij kwam pas om 1 uur voor zijn flesje en daarna om 5.30 ideaal hahaha heb heerlijk geslapen. Hij was gisteren dan ook wel de hele dag wakker geweest.

Wat een herfst weer he vandaag echt een dag om thuis op de bank te hangen. Heb lekker hachee op het vuur staan mmmmm....

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    DQ,het is zonde voor Jarey! Hopelijk helPt de jbpm!

Meikie, ik moet zeggen dat ik ook aan de voeding vOor hongerige baby's zit te denken bij jullie, overleg het eens op t cb!

Daantje, ik dacht dat ook, gaf Xavi ook 180cc 's avonds. Hij dronk t braaf op en kwam ook braaf weer na 3uur :-'S
    Dus wij geven gewoon 6x 150cc hij doet het er goed op.
    Ene keer zit er 4u tussen, andere keer net 3u maar ik geef m gewoon, hij zal t nodig hebben.

rrianne, ik snap je onzekerheid, bij de eerste had ik dat ook, die was ook zononrustig en krampjes.
    Dat valt bij Xavi gelukkig mee. Ik heb helaas ook niet veel tips, zorgen voor de drie R's ;) misschien helpt dat in elk geval om hem rust te geven... Voor krampjes gebruikte ik bij de tweeling venkeldruppels van Daro door de fles, ruikt zwaar sterk naar anijs, maar werkte erg goed!

Ik ben zelf ook erg blij met ons rustige mannetje!!! Merk wel dat hij super gewend is aan de puckababy, net in bed gelegd zonder, brullen brullen... Kom ik boven, ligt hij helemaal bOven aan in zijn bedje! Puckabay aan.... Even mopperen...zzzzzzzzzzzz ;)

Oke ik ga met de peertjes aan de slag!!!

Wherona, ben benieuwd naar de foto's!!!

7. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @prutsje wat heerlijk he zon makkelijk kindje en lekker wezen wokken gisteren!! Geniet van het lekkere dagje en het eten vanavond!

@mama05 lekker geslapen? Fijn dat het goed was gegaan met de laatste voeding (en het eerste flesje van papa!)

@meikie zo die drinkt genoeg die kleine man van jullie! Hier was dat ook een paar dagen hij drinkt nu een stuk minder

@dq wat een vervelend nieuws zeg hoop dat het zo inderdaad al minder wordt en iets beter gaat en dat je geen medicijnen hoeft te gaan geven sterkte!

@wherona ook al lekker eten op staan!! Eet smakelijk voor straks.

Hier lekker rustig dagje vandaag. Gisteren al druk genoeg geweest overdag het huis even een grote schoonmaakbeurt gegeven. S'avonds is mannetje lekker op stap geweest en ik ben voor het eerst met G.ijs alleen naar een verjaardag geweest. Ging prima hij heeft lekker geslapen. En papa? Die was laat thuis, had genoeg op om mij wakker te houden vannacht en die was ook niet helemaal fit vanochtend hahaha. Hij was super vroeg wakker dus niet echt uit kunnen slapen. Hij is nu weer werken, hij liever dan ik hahaha.

Ik ga lekker bankhangen vandaag tussen de flessen en speeluurtjes door en vanavond de finale van SYTYCD kijken!

@rrianne bij ons heeft de puckababy enorm geholpen voor overdag slapen, G.ijs wilde overdag ook alleen maar bij ons hangen en kleine hazenslaapjes doen. Nu slaapt die veel beter, krijgt hij veel meer rust en is die ook wat gezelliger overdag. Krampjes hier niet heel erg veel last van sinds we infacol en dr brown flessen gebruiken daarvoor wel.

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Rrianne, slaapt L. al ingebakerd? Moet zeggen dat het erg klinkt als de onrust die Jordy ook had met slapen. Tegenwoordig slaapt hij in een paccodoek. Dat is net wat beperkter dan de puckababy. Hierin slaapt hij heerlijk en kan de krampjes erg goed opvangen, wie weet is het wat voor L.
    Nieuw zijn ze wel duur (€65,-), maar we hebben er ook 1 via mp voor €5,- Deze is niet helemaal netjes meer, maar is alleen voor als die andere in de was zit. Wie weet kan je het eens uitproberen? ;)

@ Linda, leuk zo'n man die uit de kroeg komt rollen en jou dan lekker wakker houd.... Klinkt als een heerlijk dagje die je geplant hebt, geniet ervan!!!
    Wbt eten is er dus nog hoop dat dit slechts een paar dagen is? Hij geeft zelf aan als hij niet meer hoeft dus hij heeft het gewoon nodig wat ie drinkt.... Dinsdag naar het cb om te wegen en dan gelijk even overleggen met hun....:D

Nou, mijn vader is geweest, was helemaal blij dat hij de fles kon geven. Zat echt als een zeer trotse opa op de bank :p
    Nu lekker bankhangen en tv kijken en strakjes de laatste visite voor vandaag ;)

9. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne, Timo is sinds een week of anderhalf enorm vooruit gegaan. Hij kan nu rustig een uur of anderhalf uur na zijn fles bij ons op schoot zitten zonder te gaan huilen. Dat was eerder helemaal niet. Hij zit dan te lachen en gekke bekken te trekken. Als hij slaperig wordt, doen we hem in de puckababy in bed. Dan moppert hij nog iets, muziekje aan en slapen. Timo is erg gebaat bij de rust en regelmaat. Als we uit zijn geweest, bv naar de stad of boodschappen doen, moet hij echt weer even zijn draai thuis vinden. Badje en fles doen dan wonderen.
    Krampjes heeft hij niet meer sinds we infacol gebruiken. Zijn nu aan het afbouwen, gaven eerst bij alle 5 de flessen, toen een week bij 4 flessen en nu al een dag of 4 bij 3 flessen en het gaat nog steeds goed.

Gisteren zijn we bij het sinterklaasfeest van mijn werk geweest. Was superleuk! Timo had er natuurlijk niets aan, maar voor ons was het leuk om alle collega's met hun kinderen te zien. Timo deed het super, is bij zwarte piet en sinterklaas op schoot geweest en heeft helemaal niet gehuild. Behalve natuurlijk toen we de groepsfoto met al mijn naaste collega's en kinderen gingen maken. Leuk idee dat we daar volgend jaar met een dreumes van 14 maanden rondlopen...

Ik hoopte vandaag lekker een wandelingetje te gaan maken, maar nu regent het. Misschien stakjes nog!

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meiden, bedankt voor jullie tips/ervaringen:). Maar het slapen zelf gaat goed (zowel 's nachts als overdag), hij slaapt idd ook in de puckababy en sinds hij med. voor reflux krijgt gaat dit vele malen beter. Bij het inslapen blijft hij onrustig, maar huilt verder niet echt. Zodra hij in diepe slaap is, is hij wel ontspannen. Het zijn meer de momenten dat hij wakker is dat ik hem zo onrustig vind. De eerste 2 week na zijn geboorte, was het zo'n tevreden mannetje, vond alles prima, huilde practisch niet etc.
    Hoef absoluut geen voorbeeld kindje, maar er zit zoveel verschil in, dat ik het idee heb dat hij niet lekker in zn velletje zit. Misschien zijn het ook wel alleen de krampen waar hij toch wel veel last van heeft en moeten we dr even doorheen. Hoezo onzeker? hahaha

Wherona, Heerlijk zo'n hangdag he, als het zulk weer is buiten!

Pruts, De drie R's probeer ik er idd in te houden. Dit gaat opzich heel goed, gister was wel weer wat te veel van het goede, maar zorg tijdens zo'n drukke dag, dat hij wel zijn slaapmomenten goed pakt, hij slaapt dan om de 1,5 uur in zijn kinderwagenbak en dit gaat goed, hij jengelt even, nog een x speen en dan valt hij in slaap.

Meikie, Paccodoek ken ik niet, zal me er eens in verdiepen:). Hoe is Jordy buiten het slapen om? Heeft hij dan ook die onrust? Leuk om te zien he, zo'n trotse opa:D.

Linda, hahah pittig nachtje hoor en vooral voor vriendlief. Die zal wel lekker stuk zijn vanavond. Heb idd ook de Bornfree/Dr brown flessen gebruikt, alleen toch weer terug gegaan naar Avent. Infacol gebruiken we hier ook!

EB, Klinkt leuk het sinterklaasfeest op je werk! Hahah fantaseer je ook al over de toekomst? Zo zitten wij ook, bv. als we ouders met hun kindje zien fietsen, aaaah volgend jaar kunnen wij dit ook met zn 3-tjes. Wat gezellig zeg zo samen tutten na de fles. L. heeft die momenten gelukkig ook wel, maar gaan vaak afwisselend met lachen en huilen. Echt jantje lacht, jantje huilt haha. Heb daardoor het idee dat hij wel wil, maar hem toch iets dwars zit zeg maar.

11. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Rrianne, onrustig wanneer hij wakker is he....
    Gebruik je ook nutriton? En welke speen heb je op zijn fles? Hoe lang doet hij over een fles? Als je het idee hebt dat hij krampjes hebt kun je hier misschien een beetje mee rommelen. Ik heb 1,5 jaar op een kinderafdeling in het ziekenhuis gewerkt en daar zag ik dat de ervaringen met de difrax fles erg goed waren, deze gebruiken we hier dus ook. Maar kan ook begrijpen dat je niet aan het rommelen blijft met flessen enzo.
    Misschien wil L. wel gewoon wat meer uitdaging met speeltjes oid? Jordy hier word er helemaal rustig van als ik liedjes met en vooral hem zing. En dat terwijl ik echt ongelovelijk vals zing hahaha Tijdens het zingen lopen we dan de kamer rond en valt hij redelijk snel in slaap, is echt zo schattig om te zien :D

@ Fantaseren, hier ook echt mee bezig hoor. Net als naar de intocht volgend jaar en dan voor Jordy een eigen pietenpak hahaha. Of lekker naar het bos of strand en daar heerlijk struinen, kan bijna niet wachten tot het zo ver is....;)

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Ik heb gister wat te vroeg gejuicht. Nadat ik haar om 19.00 had gevoed was ze daarna vrij onrustig en kwam ze veel vaker. Dus maar gewoon gevoed. Om 22.00 haar de laatste voeding gegeven en haar op bed gebracht. Dit ging prima, want had onder tussen het huis vol met de buren.

Om half 2 zijn we op bed gegaan. Hoorde haar al wat, maar niet naar toe geweest. Maar om 2 uur kwam ze alweer. Dus maar weer gevoed en lekker op bed neergelegd. Ik geloof dat ze wakker van ons is geworden, maar geeft niet.
    Toen kwam ze om 5 uur en 9 uur weer. Na 1 borst geboerd en ontzettend gepoept, de broek vol tot op haar rug. Manlief haar verschoond, heb ik daarna de 2e borst gegeven en heeft S haar in bad gedaan. Daarna mocht ik nog even slapen en heeft S haar meegenomen naar beneden. Ik schrok om 12.00 uur wakker. Dus had het wel nodig. Gelijk voeding gekolfd en manlief haar deze gegeven. Nu rustig aan. Zo even douchen en dan op het einde van de middag uiteten en daarna naar de bios (nova zembla).

@meikie, Was zeker wel ff gezellig bij je vriendin. Hier vanochtend ook poep tot halverwege de rug. Hebben jullie de film nou wel helemaal uit kunnen kijken?

@mama, Leuk dat je mannetje de fles aan Jairo heeft gegeven. Vind het zelf ook leuk en mooi om te zien dat manlief ook wat kan doen. Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen.

@prutsje, Lekker even wokken. Fijn dat alles goed ging en dat Xavi zich ook zo mooi gedroeg. Hier de stoofpeertjes al klaar moet ze alleen nog ff afbinden (het sap :D) en dan lekker smullen.

@DQ, wat ontzettend vervelend. Hoe zijn jullie erachter gekomen? Spuugt hij zoveel dan?

@Rrianne, Het lijkt me niet normaal om hem steeds op schoot te hebben. Is voor jezelf ook niks, je hebt dan niet eens ff tijd voor jezelf, omdat je steeds met hem bezig bent. Krampjes hebben we hier niet meer zoveel last van. Moet zeggen dat het steeds beter gaat. Maar gebruik ook geen infacol. Misschien een pittenzak op z’n buikje. Ze zeggen dat dat wel eens wil helpen i.v.m. de warmte. Misschien toch inbakeren. ow lees net je verhaal.

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @dolfijnjes...nee hij spuugt niet..maar het komt wel omhoog maar hij slikt het weer door!! dus krijgt het wel zuur!

@rrianne...s' nachts slaapt hij heel erg goed..onbegrijpelijk..na zijn fles kunnen we hem zo weer wegleggen...

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, wat gaaf op de kinderafdeling in het ziekenhuis, ben je verpleegkundige? Gebruik idd 1 schepje Nutriton door zijn fles. Hij heeft een Avent fles met speen 1. Heb wel een difrax in huis, miss toch nog een kans geven? Naar speeltjes kijkt hij eigenlijk nog niet om. Zingen en lopend door huis vind L. idd ook heerlijk (hahaha en hier ook echt geen zangtalent), of voor het raam naar buiten kijken. Het is ook niet dat ik hem niet rustig krijg, maar moet hem echt constant zoet houden als ware, dus eigenlijk non-stop op schoot/arm.

Dolfijnjes, idd op schoot en op de arm, als hij op bed ligt heb ik even mijn handen vrij! Vind het lastig wat 'normaal' is op deze leeftijd. Merk dat ik hem veel vergelijk met kids op het KDV, maargoed die komen natuurlijk pas vanaf 3 maanden bij ons.

Daanquinty, wat fijn dat hij er dan in elk geval geen last van heeft! Hoop dat je het op kunt lossen met de Nutriton.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Haai meiden,

hier alleen even een teken van leven van mij..
    zitten echt even in een rotperiode.. het faillisement van het bedrijf waar mijn vriend werkt(e) heeft toch meer consequenties als dat we dachten.. hem was beloofd dat hij zijn salaris van November wel zou ontvangen maar waarschijnlijk IETS verlaat.. nu werd door het UWV verteld dat het uiterlijk 4 weken zou duren maar later kreeg mijn vriend nog een telefoontje dat we er maar rekening mee moeten houden dat het HALF JANUARI wordt eer dat hij zijn salaris van November zal ontvangen :(

Wij gaan dus gezellige feestdagen tegemoet..
    heb alle instanties van de vaste lasten moeten bellen voor uitstel van betaling voor 1 maand maar dat gaat dus nog een extra maand worden :( echt vreselijk maar van mijn salaris en de toeslagen moeten we nu gewoon even leven dus dan moeten de vaste lasten maar even wachten waar dat lukt..
    probeer positief te blijven maar vraag me echt af waar we al deze ellende aan verdiend hebben :(
    genieten van de kraamtijd is ons echt NIET gegund!

16. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne, al eens een draagzak geprobeerd? Dan heb je in ieder geval je handen vrij en veel kindjes worden rustig van de bewegingen en van het lekker dicht bij je zijn.

Difraxfles werkt hier niet. Heel jammer, want ik vind ze fijn en ook nog eens heel gezellig om te zien, maar de kleinste speen van difrax (small) gaat even snelmals speen 2 van avent. Timo heeft in nog geen tien minuten de fles leeg en zet het dan op een krijsen omdat hij (denkt dat hij) niet genoeg heeft. Dus weer terug naar avent met speen 1, 20 minuten over de fles doen en wel verzadigd zijn.

Net heerlijk gewandeld. De zon kwam door toen Timo wakker werd, dus lekker in de draagzak een iets te groot rondje over de hei gelopen. Het gaat nog steeds goed, dus ik moet oppassen dat ik niet overmoedig word. Nu al drie dagen best veel gelopen, morgen en dinsdag maar even rustig aan doen.
    Timo vindt het zo heerlijk buiten en in de draagzak, fijn om te zien!

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Rrianne, ik dacht eigenlijk ook gelijk aan een draagzak. De kleine L. wil gewoon lekker bij mama zijn :D Anders zou ik eigenlijk ook niet zo goed weten wat je nog kan doen.
    Ik ben inderdaad verpleegkundige, en die ervaring van de kinderafdeling is wel erg prettig. Maar moet zeggen dat veel dingen wel zijn weggezakt hoor.... Zeker nu het mijn eigen kindje aangaat ;)

@ Mum, toen ik een poosje terug geen geld meer kreeg vanuit het UWV ben ik gewoon heel emotioneel het UWV gaan bellen en toen was het binnen een paar dagen geregeld. Misschien dat je dat nog kunt proberen? :)
    Het is in iedergeval k*t zat deze hele situatie, zo rol je van het ene in het andere.....:(

Kom later terug, heb nu een brullend mannetje. voel me zo stom.... leg het later wel uit....:(

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Misschien ga ik dat idd maar doen ja.. ze zeggen gewoon doodleuk: Tja tussen kerst en oud en nieuw zijn we gesloten en in de 1e 2 weken van Januari hebben we andere betalingen die meer prioriteit hebben :$

Nog even een vraagje over ons mannetje..

Zijn jullie beebs altijd tevreden na een voeding?
    D.elani krioelt namelijk onwijs onrustig na een fles ;)
    het is niet dat hij dan nog honger heeft want meer krijgt hij niet op..

19. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @mum het zit jullie zeker niet mee!!! Wat een ellende allemaal. Is het bedrijf al officieel failliet verklaard? Dat heeft bij mij toen super lang geduurd, eerder kan het uwv ook niet uitkeren wat je nog tegoed hebt en de ww uitkering opstarten. Als je nog iets wil weten of vragen hebt mag je me ook pb'en. Veel sterkte de komende tijd, hoop dat je ondanks al deze stress een beetje kan genieten. Maar kan me voorstellen dat het ff allemaal too much is wat je op je dak krijgt. Hoe gaat het fysiek met je? Voel je je al wat beter?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Linda: Ja het failissement is afgelopen dinsdag uitgesproken door de rechter. het wordt nu allemaal opgestart, als het goed is vind er morgen een gesprek plaats over wat de werknemers nog tegoed hebben. WW kan hij nog niet aanvragen omdat er nog een wettelijk opzegtermijn loopt van 2 maanden dus hij kan pas ww aanvragen per 1 Februari en dan pas 4 weken voor de ingangsdatum ;)

lachen jullie beebjes al gericht?
    D.elani heeft het 1x gedaan op de dag dat ik weer opgenomen werd in het ziekenhuis, maar daarna niet meer :(
    D.imara lachte gericht vanaf 4 weken en 3 dagen.

Deel Deze Pagina