Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Dq, wat leuk... Hoor het wel of ze het gehaald heeft. In ieder geval veel plezier...

Mum... Wat balen zeg, heb verder geen advies voor je maar hoop dat het snel opgelost wordt.

Lachen... Gebeurt hier ook steeds vaker, maar ik ben altijd te laat met het maken van een foto :(

Hier weer een super na nacht gehad. 23:00 laatste fles en ik heb haar wakker gemaakt om 7:30, toen vond ik het wel lang genoeg. Nu ligt ze nog lekker in haar bedje en weer in een diepe slaap.

Knuffel voor de meiden die er nog in de nacht uit moeten, want ik vond dit altij erg zwaar!!!

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, hier het zelfde nacht, om 04.00 en 8.30, zo zijn ze prima te doen:D. Heb ook ff naar de infolijn gebeld. Ze adviseerde om over te gegaan op Pepti. Zit er ook te denken, maar wil eerst nog ff met de KA overleggen.

Daantje2011, aaaah sneu. Hoe gaat het nu?

Princess, lekker hoor zulke nachten!

DQ, wat voor spannends gaat jou meisje vandaag doen? Heb geloof ik iets gemist

Linda, heel veel plezier vandaag met je gezinnetje

Sandra, ongelukje?

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    rrianne..me meisje mag vanavond afzwemmen voor haar A- diploma...had het hier nog niet gezegd, de meiden hadden het gelezen op facebook:D

@princess....zal het wel ff laten weten hier:D:D
    en wat slaapt jou meisje goed zeg..wauwww ben jaloers hihiih

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    voor het eerst gedoucht met onze meid maar ...wat is dat gek zeg. beetje eng ook want ik kan haar niet inzepen en heb nog niet een goede houding erin gevonden...maar zij genoot er van!

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, goed hoor, ik heb het nog niet aangedurfd met Timo in de douche. Tummy tub vindt hij heerlijk!

Daantje, hoe is het met je meisje?

Meikie, wat doet Jordy het al goed in de nachten! Nu jij nog;)

DQ, hoe is het met het afzwemmen gegaan? Of moet ze nog?

Linda, fijne dag!

Wij hebben een rustig dagje. Timo slaapt, dus ik kan even wat dingetjes regelen. Zometeen gaan we boodschappen doen. Ik neem hem voor de eerste keer mee in de draagzak, eerder wilde ik dat niet omdat ik me zelf nog niet goed genoeg voelde. Maar nu ik al drie dagen gewandeld heb (klein uurtje per dag) en dat goed ging, kan een klein rondje langs de super geen kwaad denk ik.

Voor de dames zonder facebook nog een paar leuke fotootjes:

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    He meiden,

DQ, leuk dat ze voor haar a diploma gaat, komt vast helemaal goed.

Linda, leuk dat jullie vandaag met zn drieen zijn. Vind ik ook altijd zo gezellig. En leuk om je man/vriend te zien genieten van zn kleintje.

Rica, hier vind ze het douchen ook heerlijk, maar inzepen lukt me ook niet :). Daarom douchen we heel af en toe eens als extra op het badje. Maar is wel gezellig he?

F. drinkt iets beter, maar zeker niet veel. Ik zag net voor de voeding dat haar tong wit is. Vind het lastig controleren of dit van de vorige voeding is of dat we mogelijk een gevalletje spruw hebben...Voor de meiden met een euhm spruwbaby: Konden jullie dit wel zelf zien of heeft het CB/huisarts dit ontdekt?

@ Spugen, als ik haar niet plat leg na de voeding dan spuugt ze helemaal niet...Ik zou haar toch gewoon meteen in bed horen te kunnen leggen zonder spugen? Ze slaapt zo ongeveer al de hele dag vandaag (wat ook vreemd is voor haar), maar kan haar moeilijk de hele dag vast gaan houden.

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Daantje...miss. de achterkant van het bedje dus het hoofdeinde iets omhoog zetten? hier liggen er onder elke poot 2 boeken...dit ivm de reflux van Jarey....dan komt de voeding niet zo snel omhoog...je kan je meisje bv ook in de wipper zetten na de voeding zodat ze wat meer rechtop zit bv? Heeft ze toevallig ook geen reflux? neem voor de zekerheid ook ff haar temp!

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier een heerlijke dag tot nog toe!!!
    Net ruim een uur gewandeld met Jordy en Mickey. Even langs de bouw gelopen waar papa aan het werk is, die vond het erg leuk en kwam gelijk naar ons toe :D
    Nu ligt Jordy nog heerlijk te slapen, wat een heerlijkheid ;)

@ Douchen, Jordy gaat iedere avond onder de douche met zijn vader. Die doet dan een hydrofielluier om zijn arm heen om glibberen te voorkomen, en dan kunnen ze samen heerlijk douchen. Zo leuk om ze samen te zien genieten :)

@ EB, Jordy doet het inderdaad erg netjes. Heb hier echt niks te klagen, moet zeggen dat we het nu ook eindelijk echt door hebben :p
    Wat een heerlijk bekkie heeft Timo zeg, en dat pakje is van de Hema toch? Die hebben wij ook, leuk is die he :cool:

@ Daantje, wij hebben hier ook het hoofdeinde van zijn wiegje omhoog staan (3 boeken). Sindsdien spuugt ie echt veeeeel minder ;)
    Waarom werd jou trouwens pepti aangeraden door nutricia?

@ Dochter van DQ, zet hem op meissie met je diploma!!! Je kan het!!! :D

@ Luiers, wie heeft er ervaring met huggies? Ik zat te kijken op truus.nl en zag dat deze in verhouding goedkoper zijn dan pampers en wat ik hier en daar heb gelezen zijn ze nog beter ook.... :)

Nou, ik ga even rommelen boven totdat Jordy wakker word. Dan weer even flesje geven en lekker knuffelen met mijn mooie mannetje. Ik word met de dag nog altijd verliefder en verliefder op mijn mannetje.... Kennen jullie dat gevoel? :D

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hallo allemaal.

Heb de afgelopen 2 dagen geen puf gehad om te reageren.
    Zaterdagmiddag een migraine aanval en gister ook weer.
    Volgens mij staat opoe voor de deur.:(

Vanochtend bij de gyn geweest voor nacontrole en ze was heel tevreden met hoe de wond er nu uitzag.
    Het was heel mooi genezen zei ze.
    Ook maar gelijk de Mirena laten plaatsen.
    Was even een rotgevoel maar zat erin voor ik er erg in had.
    Nu wat vage buikkrampjes en ik vloei nu ook.
    Of dit door het plaatsen komt of omdat ik ongi ben geworden
    dat durf ik niet te zeggen.

@meikie,de fotoshoot laten wij doen met 4 maanden door degene die ook de pretecho heeft gemaakt.
    Zat bij het totaalpakket inbegrepen.:D

@Rrianne,krampjes heeft Nienke over het algemeen s avonds het meeste last van.
    Dat begint dan bij de fles van 19.00uu ongeveer en duurt dan tot de laatste fles van 12 uur.
    Na Infacol geprobeerd te hebben gebruiken we nu Cinababy en moet zeggen dat ze daar beter op reageert.
    Ook houden we ons niet meer zo strikt aan het 3 uur voedings schema en doen we een schepje nutriton door de fles.
    En geleidelijk aan gaat het nu steeds beter met de krampjes.

@difrax,hier ook de Difrax flessen in huis maar moeten den ik ook over op de Dentalspenen.
    Ondanks de Nutriton heeft ze de fles met de s speen in no time leeg.
    Alleen verkopen ze die hier niet in de buurt.
    Dus maar even bestellen online bij de Difraxshop.

@mum,wat een $%^^&& bericht,het zit jullie ook niet mee he de laatste tijd.
    Vanuit hier een dikke digi knuf en hopelijk is alles snel geregeld.
    Nienke is ook vaak onrustig na haar flesje en meestal werkt het wel als we haar speen geven maar als het krampjes zijn dan werkt er helaas niet zoveel.

@lachen,doet ze wel al onbewust in haar slaap maar heb ze nog niet gericht zien lachen.

boerderijmama idd al een tijdje niet gezien hier maar ik mis ook guepetona die is volgens mij ook al een tijdje niet geweest.

@dq,succes voor je meisje vandaag !

@rica,douchen heb ik hier ook nog niet gedaan met Nienke.
    Met de oudste deed ik het altijd op deze manier: eerst mezelf uitkleden dan haar inzepen op het waskussen,dan onder de douche.
    Spoelde ik haar eerst af en dan legde ik haar ingewikkeld in warme handdoeken in de wasbak zodat ik mezelf verder af kon douchen.
    Dan even vluchtig mezelf afdrogen en eerst mijn meisje afdrogen en aankleden voor ik mezelf ging aankleden.

@eb,wat een leuke foto's van je kleine mannetje !!!

@daantje,wb de spruw,mijn ha vertelde me dat bij spruw niet alleen de tong wit is maar ook het verhemelte.
    Dus als je ziet dat dat ook wit gekleurd is kun je er vrijwel zeker van uitgaan dat het spruw is.

Voor het spugen kun je idd beter het bedje schuinzetten en wij leggen Nienke na haar voeding nooit plat in de box maar
    op een voedingskussen.

Zo volgens mij ben ik nu weer aardig bijgeschreven aan de lap tekst te zien.
    Nu even het eten voorbereiden en dan de oudste weer ophalen bij het KDV.

10. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi meiden,

heb net een beetje bijgelezen, maar ben eerlijk gezegd alweer een beetje vergeten wie wat zei/vroeg.... maar ik doe mijn best.

Doen jullie ook nog middagdutjes trouwens? Ik voel me op zich heel fit, maar elke middag heb ik toch weer veel slaap. We hebben wel wat zware nachten achter de rug, maar gisteravond ging het een stuk beter.

Rianne, misschien zitten er gewoon boertjes dwars? Lijkt misschien een beetje dom van mij, maar wij dachten ook steeds dat Noam krampjes had en veel honger 's avonds, maar nu blijkt dat hij gewoon moest boeren (stomme kraamhulp had gezegd dat baby's niet hoeven te boeren bij BV, nou echt wel dus!). Daarna heb ik hem gewoon in bed gelegd, hij was wel wakker, maar lag gewoon om zich heen te kijken en heeft niet meer gehuild. Waarschijnlijk had ik hem ook overvoerd, omdat ik dacht dat hij krampjes had, en voeden de spijsvertering/ontlasting zou helpen. Gister heeft hij om 22:15 gegeten en kwam pas weer om 4 uur!!! Honger had hij dus helemaal niet...

Ik weet niet of jullie het boek "de babyfluisteraar" kennen van Tracy Hogg? Ik heb het gekregen bij mijn eerste, maar eerlijk gezegd was ik alweer veel vergeten. Het boek schijnt niet meer verkrijgbaar te zijn, dus ik plaats hier wat stukjes, waar ik zelf ook veel aan had, voor jullie. In ieder geval legt zij veel uit over de verschillende redenen waarom baby's huilen, en dat de huiltjes vaak ten onrechte geïnterpreteerd worden, als krampjes of honger. Als baby's om de 2,5 á 3 uur een goede voeding krijgen, en ze huilen op andere momenten, dan zijn de redenen meestal:

-vermoeidheid of overprikkeld
    -last van boertje of andere (buik)pijn
    -te koud of te warm
    -ontlasting, moeten poepen
    -vieze luier

Meikie, het kan ook zijn dat je zoontje een grotere zuigbehoefte heeft, i.p.v. honger. Daardoor lijkt het of hij honger heeft. Als hij inderdaad gewoon op tijd, dus elke 2,5 á 3 uur een normale hoeveelheid voeding krijgt, dan gaan zijn signalen over iets anders, dus bv zuigbehoefte...

Het is belangrijk te kijken naar zijn lichaamstaal.
    Bij honger bijv.
    -brengt hij de handjes naar de mond
    -of krult zijn tong zijwaarts
    -heeft de lippen opeengeklemd
    -draait opzij met wijdopen mond en gebogen hals, of buigt achterwaarts en zoekt borst of fles.
    Als hij op zijn tong zuigt, dan is dat géén honger, maar troost hij zichzelf.

Bij Noam merk ik het aan zijn 'kusjes', als ik hem na één borst op de schouder hou om te boeren, dan gaat hij na het boeren met open mond happen/'kussen' in mijn wang en nek, dan heeft hij nog meer honger.

Bij boeren of andere pijntjes, zijn de signalen:
    -het lijkt of hij schreeuwt, maar dan zonder geluid, ten slotte snakt hij naar adem en jammert duidelijk hoorbaar
    -krult tong naar boven, als een hagedis, zonder te zuigen
    -trekt gezichten, of hij op een toffe kauwt, liggend kan hij gaan hijgen, met zijn ogen rollen, of grimassen trekken
    -armen zwaaien wild in het rond
    -verstijfd
    -benen opgetrokken naar de borst

Bij vermoeidheid:
    -gapen
    -beweegt hoofd heen en weer
    -knikkebolt
    -rode ogen
    -ogen vallen dicht, en dan weer wijdopengesperd
    -armen zwaaien wild in het rond, krabt zich misschien (dit kan ook boertje zijn)
    -sterk ongecoördineerd getrappel met de benen

Later meer, probeer ik, want nu brult Noam om zijn middagmaal ;):D

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    goedemiddag dames...

zo, na weekendje belgië ook weer even berichtje...gisterenavond thuis gekomen, en heb hele avond nodig gehad om bij te lezen :D Reacties is dus ook maar gewoon ff op onderwerpen, want geen idee meer wie wat gezegd heeft...volgens mij heb ik wel 15 tot 20 paginas gelezen ;)

FB: geen idee of ik nu iedereen heb, en degene welke ik al heb moet ik nog ff uitzoeken wie nu wie is...:)

kolven: ik kolf ook nog altijd, kom zo aan ongeveer 4 van de 6 flessen aan BV, de andere 2 flessen doe ik dan FV. Heb nu wel bepaald ritme gevonden wat lekker loopt, dus dat kan ik nog wel ff volhouden, maar heb ook regelmatig op randje gestaan van stoppen al. Wil proberen om vol te houden tot ik weer moet gaan werken, dus 3,5 mnd ongeveer...tegen dat het zo ver is zie ik wel of ik op het werk er nog mee door ga...

ongesteld: hier nog niet geweest, heb ook nog niets gemerkt, had voor dat ik zwanger was eigenlijk ook nooit ongiklachten, hoop dat dat niet veranderd nu...

verder paar heftige verhalen gelezen, best moeilijk voor jullie om dat verdriet samen met blijdschap om jullie kindje een plek te geven. Mijn eigen moeder heeft haar jongste dochtertje ook verloren op 38 of 39 weken door afknellen van de navelstreng, ik vond daardoor het einde van de zwangerschap veel enger dan het begin. Wij konden er gelukkig goed met elkaar over praten, dat scheelt wel, maar mijn ouders zijn daardoor bij de geboorte van een kleinkind wel extra opgelucht!

Hier verder weekendje België achter de rug, mijn vader werd 60 en feest gehad met de hele familie, dus daar heeft ze ook meteen kennis mee mogen maken. Ze heeft zich supergoed gehouden, bij iedereen op de arm en lekker slapen steeds. Hebben haar wel met momenten laten rusten in de wieg om haar wel korte momentjes ff wat minder prikkels te laten hebben. Afgelopen nachten daardoor wel weer in de nacht 2x wakker om te eten, dus het heeft haar toch boel energie gekost. Volgende week weer naar België, heeft ze haar eigen feestje, doen we babyborrel voor mijn familie.

Vandaag op nacontrole geweest bij de KA en de gyn. Alles was prima in orde, alleen wat last van verstopt neusje, dus moeten aan de zoutoplossing, maar verder was alles volgens de curves en helemaal goed, dus wij apetrots natuurlijk :)

Ze is ondertussen boven de 4 kilo gekomen, 4180 en lengte van 52, dus ze groeit lekker goed. Flessen gaan dan ook weer omhoog, was ook wel te merken dat dit nodig was want ze kon het regelmatig niet eens meer 3 uur volhouden...

Nu ligt ze lekker te slapen, ff bekomen van alle drukte :)

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    DQ, Wat een topper! Ga zo even kijken of ik jou ook kan vinden op FB.

EB, is het gelukt boodschapjes doen met de draagzak? Lijkt me super gezellig!

Daantje2011, wit aanslag wegvegen hier ook geprobeerd, maar dat lukte me niet. De KA deed dit wat hardhandiger haha, hier een wit tongetje, 2 puntjes achter op zn gehemelte en met name na de fles een witte waas/rand op zijn lippen. Spuugt ze veel? Met name als ze slaapt? Hier hebben we ook het bedje omhoog.

Meikie, de tip van de hydrofielluier is een goeie! Gaan we hier ook ff uitproberen.
    Huggies, wilde hier niet, liep er elke x langs. hahaha ja dat gevoel hier ook, je wordt steeds gekker op die kleine!

Wendyw, zo dat is ook lang, bijna de hele avond krampjes, ziel! Ja helpt de Cinababy goed? Ga hem onthouden, voor nu laat ik het ff zo.
    Dat lachen van jullie meisje zal vast niet lang meer duren!

Guap, ik probeer hem wel zoveel mogelijk te laten boeren. Maar, soms zit ik idd wel een half uur met hem, met name 's nachts en komt er gwn echt geen. Stom dat zon kraamhulp je dan zo'n advies geeft he! Leuk om te lezen die tips uit het boek.

Douchen, ik ga meestal met hem in bad, mijn vriend doucht regelmatig met hem, maar dan alleen als ik er ben, zodat hij hem aan mij kan geven en ik hem aan kan kleden.
    Douchen/badderen, is over hier niet echt feest. Hij vind het niks, het is geloof ik echt een koukleum, onder het warme water ontspant hij zich wel eventjes, maar na 5 min heeft het wel weer gezien. Aankleden, afdrogen, vind hij een drama. Houd zich helemaal gespannen en stopt pas met huilen als het klaar is hahaha. Kortom het is een hele onderneming.

Vanmiddag met KA gebeld, ze adviseerde om over te gaan op Nutrilon Pepti of Nutramigen voor koemelkallergie. Gelijk langs de apotheek gegaan, ben voor de Pepti gegaan. De apotheek vertelde me dat Nutramigen eigenlijk de derde stap is. Eerst H.A, dan Pepti en dan Nutramigen. Dus ik dacht dan toch maar eerst voor de Pepti gaan. Scheelt ook behoorlijk in prijs Nutramigen is niet te betalen 20,- voor 400 gram. Met een btje geluk wordt het wel vergoed, anders maar niet. Heb liever een vrolijk jongentje!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    eb wat een leuke fotos haha GAAF ;);)

merken jullie dat de traantjes ook bijna doorkomen? ze heeft elke keer wat natte hoekjes met huilen :)

14. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ja, Rianne en alle andere oktobermama's, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Nu ik beter op zijn lichaamstaal let, en regelmatiger voed, gaat het ineens een stuk soepeler allemaal... en lukt het me ook om weer wat tijd voor mezelf te vinden, en voor jullie & het forum!

Vorige week heb ik nog wel een borstontsteking gehad... pff dat was pijnlijk zeg, was er echt ziek van! Gelukkig heeft de lactatiekundige me veel goede tips gegeven, en nu gaat het voeden een heel stuk beter. Wel jammer dat vele van jullie het niet gered hebben en toch overgestapt zijn op de fles, maar makkelijk is het dan ook inderdaad niet... voor mijn gevoel, begin ik er ook nu pas echt van te genieten!

@Kolven heb ik alleen afgelopen week en vannacht gedaan i.v.m. de borstontsteking. Vannacht omdat hij maar 1 borst had gedronken, en ik anders de linkerborst langer dan 6 uur zou hebben gelaten, wat het risico op verstoppingen en ontstekingen zou verhogen.
    Voordat ik ga werken zal ik wel een voorraadje moeten maken. Ik wil echter de flesjes niet allemaal in de vriezer leggen, omdat ik die nodig heb voor het kolven, volgens mij bestaan er ook handige diepvrieszakjes voor? Heeft iemand tips?

@Rica, meestal komen de eerste echte tranen, als ze ook gaan lachen! let er maar eens op!

@EB: Over de bijeenkomst in december: ik denk niet dat ik kan komen helaas...

@ Douchen, hebben wij nog niet geprobeerd met Noam, maar F. vond het leuker dan het bad. De tummytub vinden ze allebei geen succes, en ik ook niet geloof ik, want hoe moet ik hem nou wassen als ik hem met twee handen moet vasthouden?

15. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    ow, betreffende draagdoek, wij hebben de minimonkey gekregen afgelopen weekend. Valt best goed mee, ze ligt er lekker in en hij hangt ook best lekker om de schouder, wel opletten met voorover bukken want dan blijft ie niet tegen het lichaam...
    Hij kan ook gebruikt worden als hangmatje in de box, en ook op latere leeftijd in andere draag"standen"...

16. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, ja! Vanochtend voor het eerst echte grote-jongens-tranen!

Guap, leuk dat je er weer bent, jammer dat je niet op de meeting kan komen.

Boodschapjes met Timo in de draagzak was een succes. En wat een boel aanspraak!

17. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weinig tijd dus even alleen een korte reactie op Guap:

@melk invriezen: ik heb zakjes van Medela gekocht, die kun je rechtstreeks aan je kolf hangen wat wel handig is. Ik vind ze alleen vrij duur dus ik denk niet dat ik ze vaker ga kopen. Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen ijsblokjesvormpjes gebruiken, en dat je dan voor een voeding een aantal blokjes ontdooid maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee.

18. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ meikie, ik was niet degene van de pepti..

@ tranen, die waren er hier al in de eerste week!

Vandaag voor het eerst naar CB geweest. Mevrouw woog 4500 gram!! En dat met 52,6 cm haha. Hoef me dus totaal geen zorgen te maken als de fles niet op gaat.

@ alle spuug en spruwadviezen, thanx meiden. Ik ben echt blij met dit forum. Ow en het bleek geen spruw gelukkig.

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Prutsje er komt een tijd meid dat we der niet meer snachts uit moeten :D

@Rica leuke he samen douchen, de houding gaat steeds beter hoor je krijgt er iedere keer meer vertrouwen in. Hier al echt traantjes hoor met het huilen

@EB wat een leuke foto's heerlijk om naar te kijken

@Linda lekker genoten vandaag met z'n 3en

@Daantje als je het weg kan vegen met een doekje dan is er niets aan de hand.

@Meikie jazeker ken ik dat ook ik wordt met de dag trotser op mijn kanjer het is ook echt een genot ondanks de zo nu en dan wat zwaardere momenten

@Wendyw80 fijn dat de wond goed aan het genezen is. En ik heb vaker gehoord dat als je een mirena hebt laten plaatsen dat je dan effe een bloeding hebt.

@Guap bedankt voor de stukjes uit het boek wel handig om dit te lezen ga het effe over nemen en uit printen

@Vaneke een gezellig weekendje gehad dus. Fijn dat alles goed was bij de nacontrole.

Zo hoop dat ik zo een beetje iedereen heb gehad, anders sorry als ik je ben vergeten.

Effe een vraagje meiden Davey is nu de hele dag wakker op zich wel leuk maar hij wilt alleen maar bij mij op schoot niets is goed ja voor 5 min. en dan zet hij het alweer op het huilen, en omdat hij dus overdag zo wakker is en niet echt slaapt valt hij vanaf een uurtje of 20.00/21.00 als een blok in slaap en is dan ook niet meer wakker te krijgen voor de 23.00 uur fles. Dan laat ik hem maar slapen en hij meld zich dan om een uur of 1, maar ja ik wil graag dat hij de nachtfles laat vallen en niet de late avond fles. Hebben jullie nog tips???

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wherona, Davey de hele dag wakker?!?:$ Hij slaapt niet als je hem in bed legt? Wat de laatste fles betreft, kan je niet proberen die om 21 uur te geven?

Deel Deze Pagina